THE ELITE در دبلیودبلیوای
مصاحبه ای از کودی منتشر شد که مدعی شده بود که خودش به همراه کنی اومگا، یانگ باکس و هنگمن پیج، سال ۲۰۱۹ در WWE خواهند بود.
Cageside هم مدعی شده است که کنی اومگا و یانگ باکس به زودی و در سال ۲۰۱۹ به WWE خواهند پیوست
با توجه به همزمانی NXT تیک اور پیش از رسلمنیا ۳۵ با رویداد مشترک NJPW و ROH یعنی جی وان سوپرکارد و این که گفته شده است
WWE برای آن تیک اور برنامه های بزرگی دارد، می توان با احتمال خوبی حضور الایت را در ان اکس تی تا آن زمان متصور شد
البته اومگا و باکس چنان به نام های بزرگی تبدیل شده اند که بعید نیست همانند ای جی استایلز مستقیما به مین راستر فرستاده شوند
مسابقه رویال رامبل سال آینده، برنده ای تکراری خواهد داشت
به نقل از Cageside Seats، پیروز مسابقه رویال رامبل سال ۲۰۱۹، شخص جدیدی نخواهد بود
و برنده کسی است که در سال های قبل هم سابقه پیروزی در این مسابقه را داشته است.
پیش از این از راک (که در سال ۲۰۰۰ برنده رویال رامبل شده بود) به عنوان یکی از کاندیدهای احتمالی نام برده شده است
رویداد فایتینگ اسپریت آنلیشد NJPW، کودی با شکست جویس رابینسون، قهرمان تایتل IWGP US شد.
کودی اکنون به طور همزمان این ۳ تایتل را در اختیار دارد
- تایتل سنگین وزن جهانی NWA
- تایتل تگ تیم ۳ نفره ROH
- تایتل IWGP US
دیگر اتفاقات مهم این رویداد
تیم گوریلاز آف دستینی (تاما تانگا و تانگا لوآ) با شکست یانگ باکس، قهرمانان تگ تیم IWGP شدند.
مارتی اسکورل با شکست ویل آسپری، به فینال تورنومنت تایتل سبک وزن IWGP راه پیدا کرد و هفته آینده در رویداد کینگ آف پرو رسلینگ
به مصاف کوشیدا خواهد رفت (هیرومو تاکاهاشی به دلیل مصدومیت سنگینی که دچارش شد، این تایتل را واگذار کرد).
جی "سویچ بلید" وایت هنوز به دنبال تایتل شات هیروشی تاناهاشی در مین اونت رسل کینگدام ۱۳ است.
او هفته گذشته هم به کی آس و کازوچیکا اوکادا خیانت کرد و حتی گدو، منیجر اوکادا هم با خیانت به اوکادا، به جی وایت ملحق شد.
در مین اونت این رویداد، گلدن الایت در یک مسابقه تگ تیم، کازوچیکا اوکادا و توموهیرو ایشی را شکست دادند.
پس از مسابقه، کنی اومگا پیشنهاد یک ریمچ با کوتا ایبوشی را مطرح کرد اما کودی آمد و پیشنهاد یک تریپل ثرت را مطرح کرد.
مسابقه تریپل ثرت مچ بین کنی اومگا، کوتا ایبوشی و کودی سر تایتل سنگین وزن IWGP برای هفته آینده در رویداد کینگ آف پرو رسلینگ ثبت شد
کودی از احتمال بالای حضور بولت کلاب در دبلیودبلیوای در سال ۲۰۱۹ خبر داد
قهرمان جدید تایتل IWGP US اخیرا در مصاحبه ای با Wrestling Inc درباره بازگشت به WWE گفت
من در WWE لحظات خوبی را سپری کردم. بالا و پایین های وجود داشت اما من در WWE رشد کردم و در آنجا همسرم را برای اولین بار ملاقات کردم.
ما پنج نفریم و به هم قول دادیم تا جایی که ممکن است در کنار هم بمانیم و حتی All in 2 را برگزار کنیم
اما قرارداد من و هم تیمی هایم در بولت کلاب (کنی اومگا، یانگ باکس و هنگمن پیج) تا ۱ ژانویه ۲۰۱۹ به پایان می رسد.
پس از آن ما به احتمال زیاد در WWE خواهیم بود
کریس جریکو در ایمپکت رسلینگ کنار باند فور گلوری
قرارداد کریس جریکو با WWE سال گذشته به پایان رسید و او اکنون به عنوان یک فری ایجنت دوران خوشی را سپری می کند.
او حتی سال گذشته در رویداد دومینیون NJPW به قهرمانی IWGP IC رسید. حال گفته میشود که جریکو ممکن است
در مهم ترین رویداد کمپانی ایمپکت رسلینگ یعنی باند فور گلوری حاضر شود. کریس دوستان خوبی در این کمپانی دارد و این موضوع احتمال حضورش در ایمپکت را بیشتر میکند.
کریس جریکو بارها گفته است که در آمریکا فقط برای WWE فعالیت میکند و به کمپانی آمریکایی دیگری نخواهد رفت.
کوین نش : آندرتیکر و تریپل اچ از جوانان بهتر هستند
کوین نش، کشتی گیر بازنشسته و سابق WWE اخیرا در مصاحبه ای با Sporting News، نسبت
به مقایسه مسابقه پیش رو آندرتیکر و تریپل اچ با دیگر استعدادهای جوان، این گونه واکنش نشان داد
کی به جوونا اهمیت میده ؟ وقتی داشتم سامراسلم میدیدم تبلیغ مسابقه تیکر و تریپل اچ در سوپرشودان بیشتر توجهم را جلب کرد
نمیدونم دلم میخواد که باز هم مسابقه ای بین تیکر و رومن رینز ببینم چرا که عذاب اور بود.
رومن قبلا هم عذاب اور بوده است و کلا جوانان محبوب نمیشوند. جوانان هیچ وقت نمیتوانند مثل امثال تیکر و تریپل اچ بشوند .
آن ها با توجه به سبکشان نمیتوانند ۳۰ سال در این بیزینس بمانند. سث رالینز با این که کشتی گیر بسیار خوبی است اما تا به حال دوبار دچار مصدومیت زانو شده است.
با توجه به وضعیت مصدومیت ها هیچ کسی حتی ۲۰ سال هم نمی تواند دوام بیاورد آن هم با وجود این همه مراقبت ها و معایناتی که WWE دارد
راو باز هم به پایین ترین ریتینگ تاریخ خود رسید
شو راو این هفته که مین اونت آن شامل درگیری برادرز آف دیستراکشن با دی اکس بود، ریتینگ ۲.۳ میلیون را ثبت کرد
و رکورد هفته پیش را شکست تا کم ریتینگ ترین شو تاریخ راو شود شو این هفته به طور میانگین ۳۵۰ هزار بیننده کمتر از هفته قبل داشت.
ریتینگ راو این هفته
ساعت اول : ۲.۵ میلیون
ساعت دوم : ۲.۳۲۵ میلیون
ساعت سوم : ۲.۰۸۱ میلیون
تبلیغ شدن اسم های بزرگ برای هزارمین قسمت اسمکدان
فقط ۲ هفته به هزارمین قسمت اسمکدان مانده است. هفته پیش بود که حضور گروه اوولوشن برای این شو رسما تایید شد
و ادج، ری میستریو و راک هم از دیگر اسامی هستند که شایعات حضورشان در این شو شنیده میشود.
حال استادیوم محل برگزاری این شو در آخرین تبلیغاتشان از حضور آندرتیکر، میشل مک کول، ویکی گوئررو، تدی لانگ و توری ویلسون خبر داده اند.
۲ مسابقه زیر هم جزو تبلیغاتی بوده اند که این استادیوم برای هزارمین قسمت اسمکدان تبلیغ کرده است
- شارلوت فلیر، آسکا و نیومی vs بکی لینچ و آیکانیکس
- ای*جی استایلز و دنیل برایان vs میز و ساموا جو
بازگشت ری میستریو در هزارمین قسمت اسمکدان
بازگشت ری میستریو هنوز انجام نشده است و هر روز تاریخ جدیدی برای بازگشت او مطرح میشود.
حال طبق گفته WrestleVotes هزارمین قسمت اسمکدان، روزی است که ری بالاخره بازگشت خود به WWE را انجام می دهد و احتمالا در همان اسمکدان هم خواهد ماند.
برخی شایعات هم از حضور غافلگیرانه در سوپرشودان استرالیا می گویند
















پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)