بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

موضوع: مصاحبه با MVP (اختصاصی در اسیا )(M.A News)

  1. Top | #1

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    شماره عضویت
    655
    نوشته ها
    1,021
    تشکر
    0
    تشکر شده 13 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض مصاحبه با MVP (اختصاصی در اسیا )(M.A News)

    سلام امروز با یه پست اختصاصی خفن اومدم و به جرات میگیم در اسیا تنها این سایت دارای مصاحبه میباشد و در کل فکر کنم حدود سه یا چهار منبع خفن در دنیا این مصاحبه رو داشته باشند که یکیش ماییم(در ضمن همه این منابع اینترنتی نیستند)
    این مصاحبه با همکاری من و هومن(خارج کشور) بدست اومد و لازم به ذکر هست که از این به بعد هر چند گاهی مطالبی بسیار بسیار اختصاصی در انجمن قرار میگیرد)





    نام مصاحب کننده : جیمز دیویس



    جیمز : هی سلام مرد...فکر میکنم تا این لحظه داشت بهت خوش میگذشت..فکر میکنی زمانتو از الان به بعد چجوری بگذرونی؟(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)





    MVP : امیدوارم که این مصاحبه باب میل(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت) من باشه!!




    جیمز: میخوام بدونم که MVP رو چطور ادمی میشناسی؟؟





    MVP:با بقیه ی خیلی فرق داره ...میدونی چیه..اون شبیه یک استار عادی نیست ..اون میتونه یک اسطوره باشه یک اسطوره با همه فرق بکنه حتی با بهترین ها...MVP خیلی عجیبه





    جیمز: فکر نمیکنی برای لقب اسطوره کمی زود باشد؟





    MVP : ببین جیمز یک اسطوره که به مرور زمان تولید نمیشه...ریک فیلر از همان اولی که وارد کشتی کچ شد یه اسطوره بود(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت) و تا خداحافظیشم اسطوره موند...من رکورد حفظ کمربند امریکا (مدت زمان) رو دارم و بزودی میرسه که رکورد کمربند سنگین وزن یا WWE CHAMPION رو هم کسب کنم




    جیمز : چرا اینقدر رویایی حرف میزنی(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)..حرفات مثله رویای یک کودک هست...




    MVP: (سکوت میکند و با صدایی ارام میگوید میدونی چیه جیمز...من اولین گزارشگری رو دیدم که داره به خودش جرات میده که اینطوری حرف بزنه...تو در توانایی من شک داری؟




    جیمز : ابدا



    MVP:پس شانس اوردی ( خنده)



    جیمز : تو گفتی که میخوای کمربند سنگین وزن رو کسب کنی؟ تو فکر میکنی با وجود تیکر همچین چیزی ممکن هست؟



    MVP:اندرتیکر فرد خیلی بزرگی هستش و همیشه رقبا در هنگام مقابله با او دچار تغییر شخصیت میشوند(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت) ..به جرات میگم اندرتیکر تنها کسی هست که همه دوست دارند با وی بازی کنند...ولی من باید بگم اگر روزی با تیکر روبرو بشم قول میدیم جوری بازی کنم که هیچگونه ترس یا اضطرابی نداشته باشم..



    جیمز: نظر تو درباره ی تریپل اچ هم همینه ؟




    MVP : من خیلی به تریپل اچ شبیه هستم!! شباهت من و او در این هست که هردو تنها به دنبال قهرمان شدن میگردی(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)م...تریپل اچ WWE CHAMPION رو به DX ترجیح میده...منم همچین حسی دارم اما موقعیت او را ندارم




    جیمز : جذاب ترین وقتی که در WWE گذروندی کی بود؟




    MVP : صد در صد درگیری بین من و مت هاردی...راستی اون موقع درگیری من با او خیلی جالب بود(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)..مخصوصا وقتی کمربند تگ تیم رو گرفتیم..میدونی ما در هر بازی داشتیم قدرتمون رو به رخ هم میکشیدیم




    جیمز : اگه قرار بود یکی رو انتخاب کنی و با اون تشکیل گروه بدی چه کسی رو انتخاب میکردی؟




    MVP :کندی--به نظر من حرف زدن او بسیار جالب هستش و من با اون میتونستیم تیم خوبی باشیم...شاید کثیف ترین گروه دنیا...البته زیاد دووم نداشتیم چون حتما با هم درگیر میشدیم...(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)





    جیمز : در طول این مدت که اشنا هستی به کدوم شخص علاقه ی زیادی داری؟





    MVP: راک- من همیشه دوست دارم که با اون بازی کنم(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت) ...وقتی کسی با راک بازی کنه امکان نداره که تماشاچیان چیزی به جزئ اسم راک رو به زبون بیارن حتی اگه اون فرد هول هوگان باشه.....این خیلی به جذاب شدن بازی و مهم تر شدنش برای خودت کمک میکنه......وقتی راک رو شکست بدی همانقدر اعتبار پیدا میکنی که قهرمان WWE CHAMPION بشی




    جیمز: تویه مدتی که کمربند USA دستت بود با خیلی ها مسابقه دادی و تو اکثرش پیروز بودی؟وقتی بازی رو مت هاردی باختی چه حسی داشتی؟




    MVP : تو میتونی بری از مت بپرسی وقتی که مصدوم شد چه حسی داشت ...میتونی ازش بپرسی وقتی که در بردن من عجز بو چه حسی داشت
    (اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)



    جیمز: پس حتما خیلی (اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)عصبانی هستی؟




    MVP:خوب برای باخت عصابنی شدم(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت) ولی باید بدونی که صاحب اصلی این کمربند منم و این کمربند بیشتر وقتی ها در خونه من خاک میخورد...من بازی به مت رو باختم ولی اهداف بزرگتری رو دنبال میکنم




    جیمز: در چند وقتی که به WWE اومدی باخت های زیادی به باتیستا دادی؟ دلیلشو میدونی چیه؟؟





    MVP:من هروقت با باتیستا بازی داشتم که وی در شرایطی به سر میبرد که باید خودشو به حریفش نشون می داد.(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت).باتیستا قدرت بدنی زیادی داره ولی این انصاف نیست که اونو از من بهتر بدونید...دفعه ی بعد که اونو شکست دادم حتما باید به من تبریک بگی (خنده)





    جیمز : نظرت راجع به TNA چیه؟؟




    اگه راستشو بخوای من اونجارو مثله یک دخمه میدونم...وقتی که به رینگ میری هیچ عزمت و شکوه حس نمیکنی...(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)
    من احساس میکنم اگر یکی از استار ها در کوشه ی رینگ بخوابد هم تماشاچی ها متوجه او نمیشوند




    جیمز: پس خیلی به WWE وفاداری؟





    MVP : بله چون وقتی در جلوی دوربین قرار میگیری باور داری که سر تا سر دنیا متوجه تو هستند (اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)و اگه موفق باشی و در این فضا رشد کنی جهانی میشی





    جیمز : اگه جایه جی ام اسمک دان بودی چه مسابقه ای رو مین اونت ONE NIGHT STAND میکردی؟






    MVP : اندرتیکر- کین..شاید ری رو هم به این بازی اضافه میکردم..






    جیمز : اگه جایه جی ام راو بودی چی؟






    MVP :من یه بازی چهر نفره بین شان..سینا...جف و تریپل اچ میزاشتم..






    [جیمز : میتونی بگی معبارت چی بود ؟





    MVP:خوب در این 2 بازی تماشاچیا گیج میشدن که کیو نشویق کنن....من میتونم بهترین جی تاریخ باشم (خنده)






    جیمز: از ویکی گررو راضی هستی؟(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)





    MVP: نظر خاصی ندارم





    جیمز: میخوام از گذشتت چند سوال برسم..






    MVP : اصلا اینکارو نکن ...من به گذشتهام فکر نمیکنم و الان با گذشته ام خیلی تفاوت دارم





    جیمز: (خنده) باشه...میتونی بگی تفریح تو چیه؟






    MVP : اگر وقت خالی داشتم به بسکتبال میپردازم..و موسیقی هم خوشم میاد...فیلم های روز هم دنبال میکنم





    جیمز: پس لذت میبری ؟




    MVP : دقیقا...




    جیمز : خوب حرف اخری داری که بخوای بزنی؟




    MVP: بزودی دست به یه کار خطرناک میزنم (خنده)





    جیمز: پس باید منتظر بود و دید که چه اتفاقاتی در اینده میوفته!!(اختصاصی از ایران دبلیو دبلیو ای . نت)





    MVP : هیمنطور هست...بای بای

  2. Top | #11

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    شماره عضویت
    655
    نوشته ها
    1,021
    تشکر
    0
    تشکر شده 13 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با MVP (اختصاصی در اسیا )(M.A News)

    قربان شما...

  3. Top | #12

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با MVP (اختصاصی در اسیا )(M.A News)

    مرسی علیرضا حال دادی اساسی
    همین روزاست که وینس میاد تو رو از ما میدزده . . .

  4. Top | #13

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    892
    نوشته ها
    870
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با MVP (اختصاصی در اسیا )(M.A News)

    ممون عليرضا جان. موفق باشي !

  5. Top | #14

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با MVP (اختصاصی در اسیا )(M.A News)

    بابا اختصاصي...خيلي حال كردم...اختصاصي در آسيا...دستت درست عليرضا جان.

  6. Top | #15

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با MVP (اختصاصی در اسیا )(M.A News)

    تاپ بود

  7. Top | #16

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    734
    سن
    37
    نوشته ها
    599
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 6 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با MVP (اختصاصی در اسیا )(M.A News)

    علیرضا دمت گرم.واقعآ دوست داریم.

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خبری بسیارجالب از UNDERTAKER و Kane(اختصاصی)(M.A News)
    توسط Mr.DMN در انجمن گفتگوی همگانی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: 08-25-2008, 12:06 AM
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: 08-23-2008, 12:44 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد