خوب wwe به تازگی دو سوپراستار خودشو حذف کرده است...1- جاناتان کوچ من 2- جیمی وانگ یانگ
لازم به ذکر هست که اخراج جیمی وانگ یانگ موقت هست و وی حدود 30 روز از مسابقات دور هست
امروز پروفابل کوچمن از سایت wwe پاک شد
![]()

خوب wwe به تازگی دو سوپراستار خودشو حذف کرده است...1- جاناتان کوچ من 2- جیمی وانگ یانگ
لازم به ذکر هست که اخراج جیمی وانگ یانگ موقت هست و وی حدود 30 روز از مسابقات دور هست
امروز پروفابل کوچمن از سایت wwe پاک شد
![]()

حقش بود

چرا اخراج شدن ؟
جیمی که گناه داشت. . . بچه خوبی بود![]()
ای بابا ... کوچمن بدبخت این همه زحمت کشید ... نمیدونی برا چی ؟
مرسی علیرضا.
اه کوچ من رو چرا اخراج کردن ؟ پایه خنده بود.

کوچمن رویه wwe تمرکز نداشت و مسائل حاشیه ای داشت..
جیمی هم مواد نیرو زا مصرف کرده بود
ایشالله استون کولد که برگرده چوچکش کوچمن هم میاد که استونر خورش خیلی خوبه![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)