با سلام
نتایج راو این هفته رو به اختصار تقدیم حضورتون میکنم.
New Orleans
07/07/2008
----------------------------------------------------------------------------------------------------
در ابتدای نمایش این هفته مایکل کول و جری لاولر خوشامدگویی میکنن و سپس مایکل کول توضیحاتی رو در
مورد اتقافات امشب ارائه میده.سپس پرومویی از راو هفته قبل پخش میشه که در اون باتیستا به اج حمله میکنه
و سپس سی ام پانک کمربند رو از اون میگیره.ویدئوی دیگری از صحبت های استفانی با ین پخش میشه.
در اغاز کار ویکی گوئرو به رینگ میاد و اجازه میخواد تا صحبت کنه.ویکی از اوضاع بوجود امده راضی نیست.
ویکی میکگه:امشب من اینجا هستم و میخواهم به قهرمان شدن سی ام پانک اعتراض کنم.من از رینگ بیرون
نمیرم تا زمانی که پانک بیاد و کمربند رو به من تحویل بده.ویکی کمی صبر میکنه و پانک وارد میشه.
ویکی روی ویلچیر نشسته و پانک به شدت مورد استقبال قرار میگیره.ویکی از پانک میخواد تا کمربند رو تحویل بده.
ویکی میکگه من یکی از بهترین هیل ها در WWE هستم.ویکی میگه اج هفته قبل کتک خورده بود و نباید مسابقه میداد
و او هنوز قهرمان سنگین وزن هستش.ویکی میگه اج زندگی جدیدی رو شروع کرده و ازدواج من با اون دیگه تموم شد.
پانک میگه تو میتونی همچنان ناله کنی اما فایده ای نداره.من در رستلمنیا کیف بانک رو بردم و کمربند رو از اج
گرفتم در ست عین کاری که اج با سایرین انجام داد.ویکی میگه زندگی من به تباهی کشیده شد.
پانک میگه ماهی های زیبایی در دریا هستند که تو میتونی اون ها رو برای زندگی انتخاب کنی.
من متمئنم که تو میتونی با فرد دیگیری زندگی نو اغاز کنی.مثلا ما میتونیم تو و گریت کالی رو با هم ببینیم.
ویکی از روی صندلی بلند میشه و یه سیلی به پانک میزنه.پانک میگه بسیار خوب پس تو باد یک بلیط اسمکدان بگیری
و به اونجا برگردی.در این لحظه اهنگ جی بی ال زده میشه و او با لیموزین وارد میشه.جی بی ال وارد رینگ میشه
و میگه اگر پانک هفته قبل غیر قانونی بازی نمیکرد الان من قهرمان سنگین وزن بودم.جی بی ال میگه
اما من امشب با قهرمانی رینگ رو ترک میکنم چون دوباره با توئ مسابقه میدم و اگه الان وینس اینجا بود این رو تایید میکرد.
پانک میگه اما الان وینس اینجا نیست و تو نمیتونی.سپس اهنگ جان سینا زده میشه و او وارد میشه.
سینا میگه جی بی ال معمولا اندوهگین هستش اما امشب اون مریضه و اومده برای مسخره بازی.
سینا میگه جی بی ال باید به پانک گوش بده و به اون تبریک بگه.امشب مکمن اینجا نیست و کسی نمیتونه بازی تعیین کنه
اما پانک در امریکن بش نیاز به یک حریف داره.این حریف از مسابقه امشب من با جی بی ال مشخص میشه.
سپس اهنگ باتیستا زده میشه و باتیستا هم وارد میشه.باتیستا میگه من ایتدا میخوام که مردم بگن که چطور پانک
در هفته قبل به قهرمانی رسید و بعد میخوام سلام مخصوصی به دوستم ویکی گوئرو بدم.بعد باتیستا برای ویکی
که در بیرون رینگ هست شکلک در میاره و ویکی رو مسخره میکنه.باتیستا میگه از ویکی میخوام که به اسمکدان
برگرده و دیگه اینجا نیاد.باتیستا میگه در هفته قبل پانک برای زدن اج وارد شد چون دید که ...جی بی ال میگه
هیچ کس نمیخواست اینو ببینه.باتیستا و جی بی ال درگیر میشن.سینا میگه بسیار خوب پس امشب باتیستا هم
در مسابقه هست و این بازی سه نفره میشه و برنده با پانک مسابقه میده.سینا میگه ایا همگی راضی هستید.
جی بی ال تایید میکنه و میگه که من برنده ام.در این لحظه اهنگ کین زده میشه.کین وارد میشه و میگه من هم
باید حضور داشته باشم.پانک میگه بسیار خوب پس بازی رو به مسابقه چهار نفره تغییر میدیم.
پانک برای رقبا ارزوی موفقیت میکنه و سپس رینگ رو ترک میکنه.هر چهار نفر به هم نگاه میکنن و صحنه قطع میشه.
مسابقه بعدی بین ری میسترریو وسی ام پانک خواهد بود.
Rey Mysterio vs. Santino Marella
ری وارد رینگ میشه.سپس ویدئویی از درگیری هفته قبل او با سانتینو پخش میشه.بازی اغاز میشه.
سانتینو ری رو به سمت طناب هول میده.ری چند تا البو به سانتینو میزنه.ری حرکات زیبایی رو با استفاده از طناب
انجام میده و سانتینو رو به زمین میندازه.سانتینو ری رو به گوشه رینگ هول میده و چند تا ضربه به پشت اون میزنه.
سانتینو در ادامه با کمل کلوچ بازی رو قفل میکنه.ری بلند میشه و سانتینو رو روی طناب میندازه و میره برای
619 اما نمیتونه.ری دوباره بر بازی مسلط میشه و یه دراپ کیک یه سانتینو میزنه و سانتینو رو طناب میوفته و در
ادامه ری یک 619 میزنه و سپس به گوشه رینگ میره و یه اسپلش میزنه و سانتینو رو پین میکنه.
برنده : ری میستریو
در ادامه تبلیغ مراسم شون و جریکو انجام میشه و شون جواب چلنج جریکو رو خواهد داد.
در بک استیج تود گریشام و سی ام پانک دیده میشن.گریشام میپرسه که دوست داری که چه کسی امشب برنده باشه؟
پانک میگه من یه حریف قدرتمند میخوام و برنده فرقی نداره.سپس اسنیتسکی میاد و میگه من از قهرمانی تو
و اولین حضورت درراو ناراحتم.پانک اسنیتسکی رو به مبارزه دعوت میکنه.
سپس سینا و میکی جیمز در حال قدم ردن هستند که کلی کلی میاد و کلی کلی میگه وقتش رسیده که منو تو باهم
تیم بشیم.میکی میگه کلی کلی دیوای جدید راو هستش.
Layla and Jillian vs. Kelly Kelly and Mickie James
در اواخر این مسابقه ژیلین میخواست به کلی کلی کارتویل بزنه که موفق نشد و کلی کلی اونو رول اپ کرد و برنده شد.
برنده : میکی جیمز و کلی کلی
در ادامه جی بی ال و جان سینا در مورد لیموزین جی بی ال بحه میکنن که کرایم تایم هم اضافه میشن و به
جی بی ال تیکه میندازن.سپس ویدئویی از قهرمانی پانک در هفته قبل پخش میشه.
CM Punk vs. Snitsky
هر دو وارد میشن و لیلیان گارسیا میگه که این بازی سر کمربند نیست.بازی اغاز میشه و اسنیتسکی یه لاک اپ میزنه و
پانک رو به گوشه رینگ هول میده.سپس پانک چند تا لقد به اسنیتسکی میزنه.پانک یه بیگ بوت میزنه.
اسنیتسکی پانک رو بلند میکنه و به گوشه رینگ میزنه.سپس در گوشه رینگ روی پانک کار میکه.
بعد یه بادی اسلم بهش میزنه و سپس چند تا البو میزنه.اسنیتسکی میره برای لگدراپ اما نمیتونه.پانک با چند تا لقد
به بازی برمیگرده.پاتک سپس یه رانینگ کنی در گوشه رینگ به اسنیتسکی میزنه و بعد او را بلند میکنه
و یه GTS میزنه و اسنیتسکی پین میشه.
برنده :پانک
در بک استیج شون مایکل اماده ورود به رینگ میشه.سپس ویدئویی از درگیری او با جریکو پخش میشه.
جریکو به همراه لنس کید به رینگ میاد.جریکو میگه شون پیشنهاد من رو برای مسابقه پذیرفته و ما در گریت امریکن بش
با هم مسابقه خواهیم داد.شون مصدوم هست به خاطر حمله ی من .جریکو میگه اون پشنهاد رو قبول کرد
چون میخواد تاریخ رو تکرار کنه اما لنس کید با من هست.
Charlie Haas vs. Kofi Kingston
هر دو وارد میشن و مسابقه اغاز میشه.هاس بازی رو با یه ساید هدلاک به ست میگیره.سپس روی
گردن کوفی کار میکنه و چند تا مشت بهش میزنه.هاس یه روف کیک به کوفی میزنه و صورت کوفی خونی میشه.
کوفی کم کم به بازی مسلط میشه و یه کراس بادی میزنه.بعد چند تا لقد محکم میزنه و سپس چند تا البو دراپ میزنه
هاس گیج میشه و کوفی فینیشرش رو میزنه و هاس رو پین میکنه.
برنده : کوفی کینگگستون
در بک استیج باتیستا اماده حضور در رینگ میشه و خودش رو گرم میکنه.
JBL v.s Cena v.s Batista v.s Kane
هر چهار نفر وارد میشن و مسابقه اغاز میشه.درگیری دنبال میشه و باتیستا و جی بی ال در بیرون هستن.
سینا و کین در گوشه رینگ درگیرن.کین چند تا البو به سینا میزنه.جی بی ال نیز یک کلوزلاین قوی به باتیستا میزنه.
سپس باتیستا یه اسپاین باستر به جی بی ال میزنه و میره برای پین اما تا شماره 2.کین نیز یک چوک اسلم به
باتیستا میزنه و تا شماره 2 میره.کین میره که یه چوک اسلم هم به سینا بزنه اما سینا بلاک میکنه و میره برای اف یو
اما جی بی ال میاد و بیگ بوت میزنه.بعد کین و جی بی ال همزمان به هم بیگ بوت میزنن و هر دو میوفتن روی زمین.
باتیستا وارد رینگ میشه ولی سینا بلافاصله یه اف یو بهش میزنه و تا شماره 2 میره.
حالا سینا میره برای یه فایو ناکل شافل به جی بی ال اما کین با یه شولدر بلاک مانع اون میشه.
باتیستا بلند میشه و یه کلوزلاین یه کین میزنه و میره سراغ جی بی ال و کمی اونو میزنه.در ادامه باتیستا یه
اسپاین باستر به سینا میزنه و سینا طناب رو میگیره و تا 2 میره.جی بی ال میاد و با یه کلوزلاین باتیستا رو میزنه.
سینا میکشه زیر پای جی بی ال و میره برای اس تی اف یو اما کین مانع میشه.جی بی ال میره بیرون رینگ.
جی بی ال میره سراغ پله های گوشه رینگ و سیمنا رو به اون ها میزنه و بعد با کین درگیر میشه.
کین جی بی ال رو میزنه و به رینگ برمیگرده در این لحظه باتیستا بلند میشه و یه اسپیر محکم به کین میزنه و 1.2.3 بله کین رو پین میکنه
تا باتیستا حریف سی ام پانک در گریت امریکن بش شناخته بشه.و باتیستا با خوشحالی رینگ رو ترک میکنه
برنده : باتیستا
بعد از بازی کین به سراغ مایکل کول و جری لاولر میره
هی داد میزنه و میگه او مرد یا زنده است.کین کول و جری رو به رینگ میبره و مدام سر اون ها داد میزنه.
کین میره که یه چوک اسلم به کول بزنه اما جری یه البو به پای کین میزنه.کین برمیگرده و چند تا مشت به جری
میزنه و سپس یه بیگ بوت به او میزنه و رینگ رو ترک میکنه.
به این ترتیب راو این هفته هم به پایان میرسه.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
موفق باشید . . . خدانگهدار
کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز میباشد[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]






پاسخ با نقل قول



کلی خندیدم دهن مایکل کول رو جاده خاکی کرد 


علاقه مندی ها (Bookmarks)