بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)


    با سلام نتایج این هفته راو رو به اختصار تقدیم حضورتون میکنم.



    -----------------------------------------------------------------------------------------------------

    راو این هفته هم با پخش پروموی اغازین و سپس خوشامدگویی گزارشگران اغاز شد.در ابتدای کار منیجر جدید



    راو یعنی مایک اداملی وارد رینگ میشه با مدل مویی جدید و عینک.اداملی به شدت از سوی تماشاگران هو میشه.


    اداملی میگه خوش امدید به راو و سپس میگه من منیجر جدید راو هستم.اداملی در ادامه میگه الگوی من در



    مدیریت اقای رونالد ریگان هست.اداملی میگه من اشتباهات بزرگی انجام دادم که حالا قصد جبران ان ها را دارم.



    ادملی همچنین از سابقه خودش در NFL صحبت میکنه.سپس از تماشاگران میپرسه با مسابقه قهرمانی تگ تیم



    امشب موافقید؟جان سینا و باتیستا در برابر کودی و دیبیاز.در این حال اهنگ جی بی ال صحبت های اداملی رو قطع میکنه



    میکنه و او وارد میشه.جی بی ال به اداملی تبریک میگه.جی بی ال پس از کمی صحبت درباره با اداملی از



    او میخواد تا یک مسابقه با پانک در سامراسلم برای او ترتیب بده.در این حال کریس جریکو وارد رینگ میشه.



    جریکو میگه که من هفته پیش گفته بودم که باید برای کمربند در سامراسلم مبارزه کنم.اما جی بی ال هم در بش



    سینا رو برد و حالا باید بهترین ما با پانک مسابقه بده.جی بی ال میگه تو نمیتونی هرگز منو شکست بدی.سپس



    اداملی میگه بهتره که شما با هم درگیر نشید و امشب در یک مسابقه 2 به یک جی بی ال و جریکو به مصاف



    پانک بروند.هر کدام از شما موفق شد پانک رو پین کنه اون در سامراسلم با پانک مسابقه میده.اگر هم پانک برنده



    شد هیچ کدام حق بازی برای کمربند را ندارید.



    Kofi Kingston vs. Paul Burchill



    کوفی و برچیل وارد میشن.این مسابقه سر کمربند بین قاره ای هست.بازی اغاز میشه و برچیل بازی رو در دست



    داره.برچیل کوفی رو قفل میکنه.سپس کوفی یه البو میزنه.حالا یه اپرکات هم میزنه و میره برای پین اما ناموفقه.



    لی برچیل میخواد وارد بازی شه.حالا پول یه کلوزلاین به کوفی میزنه.برچیل چند تا لقد میزنه و بعد یه نک بریکر


    به کوفی میزنه.برچیل یه بادی اسلم به کوفی میزنه و سپس چین لاک رو روی کوفی قفل میکنه.کوفی با یک



    ارم دراگ به بازی برمیگرده.کوفی چند تا لقد به برچیل میزنه و بعد با یه دراپ کیک اونو به زمین میندازه.


    کوفی میره بالای گوشه رینگ و یه کراس بادی میزنه و در ادامه با یه لگ دراپ قوی برچیل رو پین میکنه.



    برنده : کوفی کینگستون




    بعد از بازی نیز لی برچیل به کوفی حمله کرد و بعد پول وارد درگیری شد و درگیری به بیرون رینگ کشیه شد.




    Mickie James vs. Katie Lea Burchil



    این مسابقه هم سر کمربند زنان بوداین مسابقه بیشتر در دست برچیل بود و او میخواست فینیشرش رو روی میکی



    جیمز بزنه که میکی بلاک کرد و با زدن یک دی دی تی برچیل رو پین کرد.بعد از بازی میکی در حال خوشحالی


    بود که بس فینیکس وارد رینگ شد و میکی رو زد و اونو به بیرون رینگ پرت کردوفینیکس در بیرون رینگ


    میکی رو به حاشیه میکوبوند.سپس میکی رو به رینگ برمیگردونه.میکی به فینیکس حمله میکنه اما فینیکس



    میکی رو با صورت به گوسه رینگ میزنه.سپس اهنگ سانتینو زده میشه و او وارد میشه.فینیکس به سانتینو



    تکون میده و اونو از زمین خارج میکنه.



    برنده : میکی جیمز




    در بک استیج اداملی داره تلفنی با استفانی مکمن صحبت میکنه.اداملی از استفانی به خاطر انتخاب او به عنوان



    منیجر راو تشکر میکنه.اداملی همچنین فرزند جدید استفانی رو بهش تبریک میگه.در این حال فینیکس و مارلا



    وارد میشن.مارلا میگه ما هر دو به مسابقه قهرمانی در سامراسلم احتیاج داریم.سپس ادملی مسابقه تگ تیم رو در



    نظر میگه : سانتینو و فینیکس با میکی جیمز و کوفی.این مسابقه سر هر دو کمربند زنان و بین قاره ای است.



    در بک استیج تود گریشام در مورد مسابقه امشب از باتیستا سوال میکنه و باتیستا میگه بهتره که سینا با من نباشه.


    در قسمت بعدی لیلا در رینگ حضور داره.بعد ریگال وارد میشه.ریگال میگه تو میخواهی بدونی که من کی هستم؟


    من پادشاه رینگ هستم.اهنگ جیمی نوبل زده میشه و او وارد رینگ میشه.نوبل به ریگال حمله میکنه و این



    دو درگیر میشن که درگیری با حضور مسئولان به پایان میرسه.در بک استیج پانک اماده ورود به رینگ میشه.





    Chris Jericho & JBL vs. CM Punk




    جی بی ال و جریکو وارد میشن و بعد هم پانک به رینگ میاد.لنس کید با جریکو نیست.علت این قضیه



    هم مصدومیت از ناحیه بینی هست.مایک اداملی میاد و میگه این مسابقه 10 دقیقه هست و اگر کسی در 10 دقیقه


    برنده نشد مسابقه به صورت سه نفره در سامراسلم برگذار میشه.سپس روی اسکوربرد زمان ثبت میشه.



    جی بی ال و جریکو با یه دابل کلوزلاین بازی رو شروع میکنند.سپس چند تا مشت و لقد میزنن.پانک جریکو



    رو به بیرون میندازه و میره که یه کراس بادی به جی بی ال بزنه.جی بی ال روی هوا پانک رو میگیره و یه



    فال اوی اسلم بهش میزنه.سپس چند تا مشت و لقد میزنه و حالا یه نک بریکر هم به پانک میزنه.جریکو به رینگ



    برمیگرده اما جی بی ال اونو به بیرون میندازه.حالا جریکو جی بی ال رو به پله های گوشه رینگ میکوبونه.



    جریکو به رینگ برمیگرده و روی پانک کار میکنه.در ادامه یه های کنی به پانک میزنه.جریکو یه البو به



    پانک میزنه.سپس میره گوشه رینگ برای پرش اما پانک دخالت میکنه.پانک میخواد سوپرپلکس بزنه.جریکو



    پانک رو به زمین میندازه و یه فلایینگ البو به پانک میزنه.جریکو با هدلاک پانک رو قفل میکنه.پانک با یه هیپ توز


    بهبازی برمیگرده.جی بی ال یه کلوزلاین به پانک میزنه.جریکو میخواد بهش حمله کنه ولی با یه بیگ بوت جریکو


    رو به بیرون میندازه.جی بی ال پانک رو هم به بیرون رینگ میندازه و اونو به میز گزارشگران میزنه.حالا



    جریکو میاد و یه لینوزالت به پانک میزنه.درگیری جریکو و جی بی ال مجددا اغاز میشه.این دو به رینگ برمیگردن.


    پانک هم میاد به رینگ و چند تا لقد به جریمو میزنه.بعد یه های کنی به جریکو میزنه.حالا یه بولداگ به جی بی ال


    میزنه.حالا یه رانینگ کنی به جریکو میزنه.جی بی ال جریکو رو به بیرون رینگ میندازه.پانک از فرصت استفاده میکنه


    و یه GTS به جی بی ال میزنه.میره برای پین که جریکو نمیذاره.پانک یه پاوراسلم به جریکو میزنه.جی بی ال بلند میشه.


    پانک جریکو رو به طرف جی بی ال هول میده و بعد از پشت جریکو رو رول اپ میکنه اما ناموفقه.پانک



    میره که به جریکو GTS بزنه اما نمیتونه.جریکو در فاصله یک دقیقه به پایان بازی والس اف جریکو رو روی پانک



    قفل میکنه.جی بی ال وارد میشه و جریکو رو میزنه.سی ثانیه به پایان مانده که جی بی ال جریکو رو میزنه و



    پانک رو پین میکنه و راهی سامراسلم میشه.



    برنده : جان بردشاو لیفید





    حالا شون مایکل در تصویر هست با یک میکروفون.شون در منزل خودش واقع در سان انتونیو صحبت میکنه.



    ویدئویی از مسابقه شون و جریکو در بش پخش میشه.شون میگه دکتر من گفته که اوضاع رو به بهبودی هست



    و من به رینگ برمیگردم.شون میگه جریکو گفت که این مصدومیت پایان دوران من است اما من مصدومیت



    های بسیاری دیدم و این امری طبیعی برای من است.شون میگه من به صحبت های دکترم گوش میکنم و دکتر



    گفته که تا جمعه قبل از سامراسلم نظر نهایی اش را خواهد داد.اما شما منتظر من در سامراسلم باشید.




    Matt Striker vs. Kane



    ابتدا مت استریکر میاد و سپس کین وارد میشه.استریکر به کین التماس میکنه اما کین اونو میزنتش.سپس یه



    کلوزلاین به استرکر میزنه.کین سوار بر بازی هست و یه ساید والک اسلم به استریکر میزنه.سپس به گوشه



    رینگ میره و یه فلایینگ داون به استریکر میزنه.سپس کین یه چوک اسلم به او میزنه و استریکر رو پین میکنه




    بعد از بازی کین میاد یه میکروفون میگیره و میگه شرایط من بد بود اما حالا همه چیز خوبه.کین کیفش رو نگاه




    میکنه و میگه همه چیز رو به راهه چون اون مرده.




    برنده : کین





    در بک استیج گریشام از سینا در باره سامراسلم میپرسه که :




    سینا جواب میده من امشب فقط به سامراسلم فکر میکنم.سپس اداملی و کلی کلی در تصویر هستند.کلی کلی میگه



    هنوز داستان کین مشخص نشده و اجازه بده که اگر کین محتویات کیفش رو هفته بعد نشون نداد من برم و کبف




    رو از کین بگیرم.اداملی میگه فعلا بیا تا مین اونت رو تماشا کنیم.





    Cody Rhodes and Ted DiBiase vs. John Cena and Batista





    ابتدا کودی و تد وارد میشن.سپس سینا میاد و در اخر هم باتیستا وارد رینگ میشه.سینا و تد بازی رو اغاز میکنند.



    تد در ابتدای کار یه ساید هدلاک به سینا میزنه سینا با یه هیپ توز قفل رو باز میکنه و بعد یه بولداگ میزنه.



    سینا با باتیستا دست میده.باتیستا وارد میشه.کودی و تد دو نفری باتیستا رو میزنن.باتیستا میخواد یه باتیستا بمب یه



    کودی بزنه اما تد نمیذاره.باتیستا با یه بیگ بوت کودی رو میزنه و با سینا دست میده.حالا سینا وارد رینگ میشه.



    سینا یه شولدر بلاک میزنه و میره برای اف یو که تد دخالت میکنه و نمیذاره.حالا دو نفری سینا رو میزنن.سینا



    به بیرون رینگ موفته.تد سینا رو به پله ها میکوبونه.تد یه سوپلکس هم به سینا میزنه.حالا یه حرکت تیمی روی



    انجام میدن.در رینگ تد یه کلوزلاین به سینا میزنه.تد با کودی دست میده.کودی یه دراپ کیک به سینا میزنه.



    سینا چند تا مشت میزنه اما کودی با یه لگ سوئیپ مجددا بازی رو در اختیار میگیره.حالا یه کنی دراپ میزنه.




    حالا تد وارد میشه و یه حرکت تیمی دیگه به سینا میزنن.تد چند تا لقد میزنه و باز با کودی دست میده.یه دابل البو



    به سینا میزنن .کودی چند تا مشت میزنه حالا سینا دفاع میکنه و مشت میزنه.کودی یه اسلیپر هلد به سینا میزنه.



    سینا به سختی رد میکنه و حالا تلاش میکنه که با باتیستا دست بده اما کودی با تد دست میده و تد سینا رو از



    باتیستا دور میکنه.حالا درگیری تد و سینا اغاز میشه.سینا تد رو میزنه و با باتیستا دست میده.باتیستا وارد میشه



    و چند تا کلوزلاین میزنه.باتیستا در ادامه یه بک بادی دراپ به تد میزنه.باتیستا یه اسپاین باستر به تد میزنه.بعد تد



    رو به گوشه رینگ میندازه و یه اسپیر بهش میزنه.باتیستا یه باتیستا بمب به تد میزنه و سینا هم کودی رو به



    بیرون رینگ میندازه و باتیستا تد رو پین میکنه.بعد از بازی داور کمربند ها رو به سینا و باتیستا میده و این دو



    در وسط رینگ فیس تو فیس میشن.سپس هر کدام در گوشه رینگ خوشحالی میکنند و دوباره فیس تو فیس میشن.




    برنده : قهرمان جدید تگ تیم سینا و باتیستا




    به این ترتیب راو این هفته هم به پایان میرسه.




    ----------------------------------------------------------------------------------------------------


    موفق باشید . . . خدانگهدار


    کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز می باشد[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2426
    سن
    32
    نوشته ها
    184
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)

    اوووو!!!!!!!
    خوندنش جذاب بود لابد ديدن بازيش اخره هيجانه
    مرسي بهنام جان

  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض RE: نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)

    تبریک تبریک جی بی ال همونطوری که پیشبینی کردم تو سامر اسلم با پانک مسابقه میده و اگه قسمت هم بود کمربندو میبره بهنام طبق معمول خوش خبر بودی دم جی بی ال گرم.........

  4. Top | #4

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)

    زیاد خوشحال نباش امیر جان جی بی ال 100% میبازی تو سامراسلم
    اصلا فکرشم نمیکردم سینا و باتیستا برنده تگ تیم بشن
    و در آخر م م ن و ن بهنام .

  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)

    ممنون از خبر...
    جالبه كمربند تگ تيم به باتيستا و سينا رسيد . حالا تو سامراسلم هر كي ببره بعدا چه جوري مي خواهند براي بازيهاي بعدي تگ تيم با هم باشن؟...

  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1697
    نوشته ها
    131
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)

    Kheyli mamnoOn behnamjan dastet dard nakone.... Be nazare man cena & batista tag team khoobi mishan

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1697
    نوشته ها
    131
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)

    Sharmande man ba internete mobile oomaam anjoman nemi2nam persian type konam

  8. Top | #8

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1023
    سن
    32
    نوشته ها
    582
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)

    فکر کنم بازی ی سینا و باتیستا کنسل بشه چون اداملی گفته بود من یکسری اشتباه کردمکه می خوام جبران کنم.احتمالا"کنسل بشه (بهتره که کنسل بشه یعنی امیدوارم که کنسل بشه)بازم از شما ممنون دوست عزیز

  9. Top | #9

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    3060
    نوشته ها
    162
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)

    ممنون آقا بهنام
    Raw بدي نبود

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: نتایج راو به تاریخ 4 اگوست (اختصاصی)

    ممنونم بهنام جام.به نظر راو قشنگی می یومده.

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست دختر ریک فلیر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (اختصاصی )
    توسط KANE در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-04-2008, 06:24 PM
  2. نتایج اسمک دان به تاریخ 8 اگوست (اختصاصی)
    توسط New World Order در انجمن تِرزدِی نایت اسمکدان
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 08-13-2008, 11:53 AM
  3. اخبار اسمک دان 1 اگوست (اختصاصی)
    توسط Sherlock Holmes در انجمن تِرزدِی نایت اسمکدان
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: 08-05-2008, 09:08 AM
  4. بازنده های دوست داشتنی (اختصاصی)
    توسط batista2 در انجمن تاریخچه ی مسابقات WWE
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: 07-18-2008, 02:46 PM
  5. خبری از راک..راک انسان دوست(اختصاصی)
    توسط Mr.DMN در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 10-03-2007, 02:29 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد