ارمان ایشالا خدا لعنتت کنه با این سوال پرسیدنت ابروی مارو بردی.ولی من نفهمیدم این مصاحبه بود یا شکواییه علیه ارشدر کل من به خاطر ترسی که از سینا دارم نظر نمیدم فقط یه چیز بگه روزی صد هزار بار شکر کن که تک فرزندی
راستی چرا میگی پستت فرمالیتس؟؟؟ما که هر موقع میبینیم تو انلاینی هر مشکلی پیش اومده چه تو تاپیک چه تو چت روم تو سریع جمو جور کردی. خودتم گفتی که ارش دیر به دیر سر میزنه انجمن پس به نظر من در حال حاضر پست ارش فرمالیتس حالا این که ارش سابقش تو این پست بیشتر دلیل نمیشه که تو ناظم دوم باشی.






در کل من به خاطر ترسی که از سینا دارم نظر نمیدم فقط یه چیز بگه روزی صد هزار بار شکر کن که تک فرزندی
پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)