بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 10 از 61 نخستنخست ... 891011122060 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 91 تا 100 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #91

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )

    ارمان ایشالا خدا لعنتت کنه با این سوال پرسیدنت ابروی مارو بردی.ولی من نفهمیدم این مصاحبه بود یا شکواییه علیه ارشدر کل من به خاطر ترسی که از سینا دارم نظر نمیدم فقط یه چیز بگه روزی صد هزار بار شکر کن که تک فرزندی

    راستی چرا میگی پستت فرمالیتس؟؟؟ما که هر موقع میبینیم تو انلاینی هر مشکلی پیش اومده چه تو تاپیک چه تو چت روم تو سریع جمو جور کردی. خودتم گفتی که ارش دیر به دیر سر میزنه انجمن پس به نظر من در حال حاضر پست ارش فرمالیتس حالا این که ارش سابقش تو این پست بیشتر دلیل نمیشه که تو ناظم دوم باشی.

  2. Top | #92

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )

    صادقانه بگم این تنها پست طولانی و درازی بود که من تو انجمن تا آخر آخرشو خوندم ! نمیدونم بقیه هم اینجوری هستن یا نه ولی من وقتی یه نوشته طولانی میبینم اصلا حس خوندنم یه دفعه میره. . . حالا بگذریم. . .
    واقعا عالی بود ! هم از ابولفضل ممنونم که با تمام کار و خستگی میاد چنین مصاحبه هایی رو انجام میده هم از سینا که انقدر رک و صادقانه مصاحبه کرد
    حقیقاتا وقتی فهمیدم سینا تو هلند زندگی میکنه جا خوردم ...
    این رو هم باید اعتراف کنم سینا حقش بیشتر از اینها بود باید زودتر ناظم میشد. . . اینو واقعا جدی میگم یه زمانی تو انجمن حامد و سینا و پوریا و همین دوست اوسگل من آرمین از کاربر های خیلی خیلی فعال و با اخلاقی بودند ولی این حرف حامد واقعا درسته که یک سری کاربر های فعال و قدیمی که سنگ تموم میذاشتن واسه انجمن به فراموشی سپرده میشن. . . چه میشود کرد رسم روزگاره ! انگار همین دیروز بود که سینا واسه گذاشتن امضا با سایز 800X600 به من تذکر داده بود نه 8 - 9 ماه پیش. . .
    حالا یک سوال و یک پوزش :
    1- سینا معنای این گل رز که همیشه میذاری پیشه آواتار و امضات چیه؟!!
    2- من که جدیدا خیلی خیلی سعی میکنم پست های بیهوده و سپم ندم . . . حالا اگه منظورت به درگیری های من با بهنام هستش باید بگم واسه شاد کردن دل بچه هاست حالا اون ها رو هم دیگه سعی میکنم کمش کنم. . .
    در آخر هم سینا برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم ایشالله همیشه چه ایران باشی چه هلند سالم و شاد باشی !

  3. Top | #93

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )

    نقل قول نوشته اصلی توسط cena
    یه سوال دارم سینا انقدر داف هلندیمیگن باحاله باحاله یا نه؟
    بد نیستن!

    نقل قول نوشته اصلی توسط qmars
    سينا جان ما كه مشكلي با هم نداريم چرا فكر ميكني من ازت بدم مياد؟
    خدا شاهده از وقتي اون بحث بيخود رو راه انداختم از خودم بدم اومده ولي اگر از من دلگيري من بازهم ازت معذرت ميخوام...
    نه,این ماله اون موقعی هست که فکر می کردم با من مشکل داری,مال هفته ی پیش هست!دیر چاپ شد!

    نقل قول نوشته اصلی توسط New World Order
    من نفهمیدم این مصاحبه بود یا شکواییه علیه ارش
    شکوایه علیه ارش نبود,ولی با ناظم شدن ارش هم موافق نبودم,اون زمان که انتخاب ناظم اول شد,خودم رو مدعی می دونستم,بار دوم,خودم رو مدعی اصلی می دونستم,و فقط تنها رقیبم رو معین خان( No Fear) می دیدم,ولی در کمال نا باوری,کسی که 3 ماه بود غایب بود,پست هاش یک چهارم من بود,مدت زمان انلاینیش(که در پروفایل ها قابل رویت هست)یک ششم من بود و هست,شد ناظم...نمی دونم چی بگم که بهش بر نخوره,ولی هنوز هضمش برام غیر ممکنه!

    نقل قول نوشته اصلی توسط New World Order
    راستی چرا میگی پستت فرمالیتس؟؟؟ما که هر موقع میبینیم تو انلاینی هر مشکلی پیش اومده چه تو تاپیک چه تو چت روم تو سریع جمو جور کردی. خودتم گفتی که ارش دیر به دیر سر میزنه انجمن پس به نظر من در حال حاضر پست ارش فرمالیتس حالا این که ارش سابقش تو این پست بیشتر دلیل نمیشه که تو ناظم دوم باشی.
    نه من تو مصاحبه ام هم گفتم,من پست خودم رو فرمالیته نمی دونم,به دو دلیل:
    1.ارش اون قدر تو انجن نیست که پست من فرمالیته بشه!
    2.اخلاق و پست های ارش در حد یه ناظم نیست که پست و عنوان من فرمالیته بشه!

    ولی به صورت غیر مستقیم یه بار در چت روم سایت به هامون اشاره کردم که مثلا پستی به من بده که اختیارات ناظم سایت رو داشته باشه,ولی خوب عنوانش فرق کنه,مثل اختیارات پوریا معاون سایت,با من و ارش فرقی فکر نمی کنم داشته باشه,فقط رنگش و عنوانش فرق داره,که من هم انتظار چنین چیزی داشتم!


    نقل قول نوشته اصلی توسط R . I . P
    حالا یک سوال
    سینا معنای این گل رز که همیشه میذاری پیشه آواتار و امضات چیه؟!!
    معنای خاصی نداره,ولی تصمیم گرفتم یه امضا برای کار های خودم انتخاب کنم که هر جا هر کی دید,بفهمه ماله کی هست!چون به رز علاقه ی خاصی دارم,این عکس رو انتخاب کردم!

    از تمام دوستان کمال سپاس و تشکر رو دارم بابت لطف شون برای خوندن این مطلب و نظر های ارزشمندشون!
    بی صبرانه منتظر خوندن نظر Hamoon هم در این مواردی که ذکر شد هستم!(حالا این جا هم خیلی غیر مستقیم می گم,یکی که باهاش رفیقه بهش بگه این رو بخونه,چون خودش تنبله,عمرا به این تایپیک سر بزنه)

    ممنون.
    موفق باشین.

  4. Top | #94

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2421
    سن
    31
    نوشته ها
    456
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )

    با سلام خدمت آقا سينا معين ميگه آقا سينا 1 كم با كاربر هاي تازه خوب نيست ولي بعدا كه خودموني مي شوند باهاشون خوب ميشه دليلشو مي تونم بپرسم
    امضای ایشان
    [align=center]

    [/align]

  5. Top | #95

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )

    من کی گفتم خوب نیست؟!!! مگه پدر کشتگی داره با کسی؟ گفتم سخت گیری بیشتر میکنه در موردشون تا نظم سایت رو به هم نزنن و دروغ هم نگفتم ! تازه از نظر من خیلی هم کار درستی میکنه چون وقتی یه کاربر از شرایط و قانون های انجمن همون اول آگاه بشه خیلی بهتره تا اینکه یه کار اشتباه بکنه و بعدا بهش تذکر داده بشه !

  6. Top | #96

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )

    عالی بودش ... خیلی خوب بود
    من همیشه از آقا سینا همه جا عریف میکردم و به عنوان کاملترین عضو انجمن شمردمش !!
    سره فحش هم , آره قبول دارم فحش میدادم *** میزاشتم وسطش ولی بعدش کم کم آوردم پایین که یه تاپیک رپ زدم توش یه جا فحش دادم , سینا خان اومد گفتش منم غاطی بودم اومدم چرت و پرت گفتم ... معذرت میخوام !
    در مورد ناظم شدنشون بگم که , خب شرط اولش اینه که آدم باید تو یک انجمن مشغول باشه ولی آقا سینا تو انجمن BBC هم یکی از بهترین کاربر های اون جا بود , به نظر من اگر تو همین انجمن فعال بودن خیلی خیلی زودتر به پستشون میرسیدن ! از نظر من این بوده دلیل وقفه ای که تو این پستتون افتاد !
    چون من هر جا رفتم این شرط اولش بوده !
    در آخر من روانی تیکه ی " ممنون موفق باشین " آقا سینا هستم
    هیچ جا هم , به خودم اجازه ندادم پایین تر از آقا یا خان به آقا سینا بگم ! هر جا اسم ایشون رو بخوام بگم با احترام میگم بر خلاف کسایی که خیلی زود خودشون رو صمیمی میکنن !!!

    امیدوارم همیشه موفق باشی !!
    ممنون :4

  7. Top | #97

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    476
    سن
    36
    نوشته ها
    685
    تشکر
    0
    تشکر شده 8 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )

    همین 2 صفحه رو خوندن خودش مرد میخواد
    دیگه من چیزی نمیگم
    فقط برم بخونم ... اگه بتونم !

  8. Top | #98

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1667
    نوشته ها
    162
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )

    خوب من امروز همه ی مصاحیه ها رو از اول خوندم هر 3 نفر تقریبا کور شدم دست ابوالفضل عزیز درد نکنه زحمت کشید نمیدونم چرا ولی مصاحیه داوود تقریبا شبیه فیلم های هندی گریه اور بود بعد اقا سینا هم ایشالله موفق باشند بعضی هستند فکر میکنند اون ور چه خبره اقا سینا و همش میگن ارین خیلی بده اره بده شاید ولی انطوری عقده بازی در نیارین اینجارو بسازید و اقای ارین هم استقلال خوبی تو زندگی دارند ایشالله موفق باشند همینجا از همه متشکرم بخاطر تهیه این مصاحبه ها اخرشم مثل همیشه بگم که خوبــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــی عمو جــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــان؟ الان همه میگن اه باز اینو گفت

  9. Top | #99

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2078
    نوشته ها
    141
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )

    من چند دفعه عصبي بودم يا بد خلقي كردم ؟
    كي من از اعتبارم با شما حرف زدم؟؟ الي انكه هر كس اعتبار داده ،منم متقابل همينكارو كردم....
    واقا از اين برداشت شما متاسفم !

  10. Top | #100

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )

    تاسف شما به چه درد میخوره خانم شما قلب این پسر هلندی رو شکستید شما باید برای خودتون متاسف باشید

صفحه 10 از 61 نخستنخست ... 891011122060 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد