بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 13 از 61 نخستنخست ... 3111213141523 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 121 تا 130 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #121

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضورI AM LEGEND )

    [size=large]دستته هردوتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید

    حامد رک هست و این خیلی خوبه دلیلی هم نداره که کسی ازش بدش بیاد.طیه اون درگیری که با علیرضا کینگ اف کینگ داشت من یه چیزی به حامد گفتم حامد

    ناراحت شد من ازش معضرت خواهی هم کردم همین جا بازم ازش عذر خواهی میکنم .
    تو این یکسال و نیمی که من تو انجمن هستم از حامد بدی ندیدم فقط یه چند تا دعوا ازش دیدم که اونم به من ربطی نداشت چون با من خدارو شکر درگیر نشده بود.
    خیلی واسه انجمن زحمت میکشه دستش درد نکنه اجرش با اقا.
    یه وبلاگ هم داره که محشره خیلی توپه تو وبلاگش هم خیلی زحمت میکشه.

    نمیدونم چرا تو یاهوو چرا دیگه ان نمیشه؟؟؟؟؟ منو ایگ کردی کلک ؟؟؟؟؟


    فعلا خدانگهدار.
    [/size]

  2. Top | #122

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضورI AM LEGEND )

    به به,افتخار اولین نظر در مورد مصاحبه ی افسانه ی انجمن,حامد بن قاجار نصیب ما شد!(البته افتخار اولین خواننده رو داشتم که چون نوشتن طول کشید اقا عرفان در نظر دهی پیش دستی کردن)


    اقا تو این مصاحبه خیلی چیز ها گفتین که واقعا باعث شد من قبل از نقدم,سفره ی دلم رو هم باز کنم:
    بخش اخبار سه تا مدیر داره اون وقت بخش شون کاملا در خواب ناز به سر می بره,حالا ما از کمر داوود خان چیزی شنیدیم,خوب عذر شون موجه,اون دو تای دیگه هیچ بهانه ایی برای این کم کاری شون ندارن!تا جایی که خودم تصمیم گرفتم اخبار بنویسم,حالا بدبختی من,ما مثل شما از این سایت خوب ها نداریم و تو سایت هایی که ما بلدیم اخبارش ارزش خوندن هم نداره,پس اگر خودتون حس فعالیت ندارین,حداقل چند تا از این سایت ها رو به ما پ.خ کنید تا خودمون بخشتون رو از خواب ناز بیدار کنیم!
    ادمین ها که بزنم به تخته,چی بشه با ستاره ی هالی هر 80 سال یه بار از کنار انجمن رد بشن!
    اقا پوریا که دیگه هیچی...

    تازه الان تعطیلات هست و وضع انجمن اینه,وای به حال دو روز دیگه که اول مهر شه,تازه اکثر کاربران هم پشت کنکوری...

    راستی حامد جان اگر می بینی من وارد تایپیکت می شم و نظر نمی دم,به این علته که چیزی برای گفتن ندارم,نه تنها شما,من به تمام تایپیک های انجمن سر می زنم,ولی ببین تو چند تاشون نظر دادم...گفتم که عذرم موجه باشه!

    راستی یه سوال:
    یادمه یه زمانی(اون اولا) با نام جعلی مریم وارد انجمن می شدی و یه مدتی انگار بن شدی...ماجرا چی بود؟(البته اگر اشتباه نکنم)

    حامد خان به نظر من واقعا پسر گلیه و تو کارش یکه تازه,بدون چشم داشت داره این همه به گرافیک این انجمن و وب های دیگران کمک می کنه!تمام این جوش زدن ها و جر بحث ها با کاربران خاطی فقط و فقط به خاطر عشق و علاقه ش به فرومه و بس!به نظر حامد تنها کاربری بود که اون جوری که شایسته ش بود ازش قدردانی نشد...
    حامد از وقتی نام کاربریش رو عوض کرد,اخلاقش هم متحول شد.
    بقیه نظراتم هم در مصاحبه و نقد خودش بیان کردم و چیزی جدیدی برای گفتن ندارم.فقط این حامد واقعا بهتر از حامد پارسال هست و صد البته هنوز جای پخته شدن داره...
    -----------------------------------
    ابولفضل جان اگر ما رو قابل دونستی که باهت مصاحبه کنیم,همین دو هفته برنامه ش رو بچینیم که من از دو هفته دیگه دوباره درسم شروع می شه و به اون صورت وقت نمی کنم بیام نت...البته اگر افتخار قراره نصیب شخص دیگری بشه که دیگر هیچ...
    -----------------------------------

    ممنون.
    موفق باشین.

  3. Top | #123

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضورI AM LEGEND )

    واقعا اخلاق و رفتار بعضیاس که ادم میگه ای کاش منم اینجوری بودم !!!! از این رک بودن حامد هم خیلی خوشم میاد .... !

    ممنون از ابولفضل عزیز مصاحبه بسیار زیبا و خوبی بود

  4. Top | #124

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    892
    نوشته ها
    870
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضورI AM LEGEND )

    با عرض حسته نباشيد به ابوالفضل و حامد عزيز !
    من از همون اولي كه وارد انجمن شدم اخلاق حامد به دلم نشست و هر چي كه كاربر هاي ديگه بهش لقب هاي بد مي دادند من اصلا ذهنيتم از حامد تغيير نكرد و هنوز هم مثل سابق دوسش دارم و ميدونم كه خيلي خيلي واسه انجمن زحمت كشيده يادم چند هفته بود يك سره اخبار ميزاشت . كلي حال كرديم ولي كم كم ديگه حبري از خبر نبود
    حامد خيلي جدي و ركه هست و همين باعث درگيري ها شده . به شخصه من تاحالا يك شوخي از حامد نديدم(حالايه جك بگو)
    در كل يك پسر بسيار گلي هست و نظراتش در مورد ادمين ها درسته . هامون بايد بيشتر رسيدگي كنه و برنامه هايي رو تدارك ببينه كه يك كاربر با اشتياق وارد انجمن بشه !
    همين ديگه !
    راستي حاجي اين دفعه نوبت خودته !

  5. Top | #125

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضورI AM LEGEND )

    واقعا حال کردم ! عین اون چیزی رو که تصور میکردم حامد بیان کرد . . .
    واقعا یک زمانی ما یک انجمن داشتیم و یک حامد !
    دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه همه حرفا گفته شده فقط یک چیز ! ابولفضل ، حامد که تو مصاحبش در مورد شکلک گذاشتن من حرف نزد در مورد بهنام گفت ! در ضمن رایپ هم نه ، آر آی پی !
    یک بار دیگه هم از ابولفضل تشکر میکنم که این تاپیک جهانی رو زد
    و در آخر منتظر مصاحبه خودت هم هستیما ابولفضل خان !

  6. Top | #126

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضورI AM LEGEND )


    تنکس خیلی مصاحبه قشنگی بود.هم سوالاش خوب بود و هم جواب هاش.

    اما در مورد خودم بگم که راستش اون انگیزه ای که اوایل کارم داشتم رو دیگه ندارم.راستشو بخواین وقتی میبینم نه ادمین داریم و نه معاون دلسرد میشم.تو بخش اخبار هم که خداییش من تو تابستون تنهای تنها بودم.تا دوسه هفته پیش هم اگه نگاه کنید تمام اخبارهای هفتگی رو تا قبل 12 میذاشتم.این دو سه هفته گذشته هم درگیر جمع اوری مطالب برای قسمت خودم تو مجله بودم.



    یه مطلبی دیگه که میخوام بگم و حامد هم بهش اشاره کرد اینه که شاید بعضی ها اصلا لیاقت مدیر شدن ندارن.من به کسی کاری ندارم اما در مورد خودم باید یگم که سمت من در بخش اخبار کاملا بی معنیه و من خودم میگم که لیاقت مدیریت این بخش رو ندارم.اصلا سه تا مدیر واسه یه بخش چه معنی داره؟؟؟یکی از دلایل خوابیدن بخش اخبار همینه.وقتی یه بخش سه تا مدیر داره هر کدوم به امید اون یکی فروم رو ول میکنه به امان خدا.

    من اصلا تو فکر مدیر شدن نبودم چون میدونستم مدیریت اخبار وظیفش خیلی سنگینه و ممکنه از عهدش برنیام.حقیقتش اینه که داوود به من گفت مدیر شو و منم یه جورایی تو رودرواسی قرار گرفتم.نمیخوام بگم علاقه به مدیریت ندارم ولی یه جورایی نتونستم بگم نه.خود هامون میدونه که من چندین بار تو یاهو بهش گفتم یوزره منو کاربر کن.هی گفت باشه هی امروز فردا کرد و اخر هم یادش رفت.منم دیگه بهش گیر ندادم.


    در مورد اون قضیه مدیر فنی تو چت روم انجمن هم من اصلا منظوری نداشتم منتهی چون یه ذره شوخی هام شهرستانیه یعضی وقت ها شر و ور زیاد میگم.اگه یادت باشه تو یاهو هم بهت گفتم که شوخی بود به دل نگیر و عذر خواهی کردم.



    خوب دیگ زیاد زر نمیزنم اخریش بگم که من اخرین روزهایی هست که تو فروم هستم و کم کم رفع زحمت میکنم.خدا بخواد داره تو شهروند برام کار ردیف میشه و اگه درست شه نون تو روغنه از 1 شهریور هم کلاس کنکور و قلم چیو این چیزا شروع میشه.البته سعی میکنم اخر هفته حتما یه سر به سایت بزنم.

    دیگه گفتم که خوبی بدی دیدید حلال کنید.
    بای.

  7. Top | #127

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضورI AM LEGEND )

    جواب ما رو نمی خوای بدی؟

    ممنون.
    موفق باشین.

  8. Top | #128

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    2914
    سن
    36
    نوشته ها
    72
    تشکر
    11
    تشکر شده 301 بار در 23 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضورI AM LEGEND )

    مصاحبه جالب توجه ای بود ...حامد با اینکه خیلی جوونه ولی خیلی پخته صحبت میکنه ...ولی یه چیز بگم انشالا که ناراحت نشه ...اشنا شدن از طریق بازی کشتی کج و علاقه مند شدن بهش خیلی بچگانه است...
    انشالا که همیشه تو زندگیش موفق باشه و تا میتونه هم گیر بده چون اخلاقش یکم شبیه منه....

  9. Top | #129

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضورI AM LEGEND )

    از همه ی دوستان ممنونم بابت نظر دادنشون

    آقا عرفان ممنون اون یک مسئله بود که منم از شما معذرت میخوام . تو یاهو هم آن میشم ولی آیدیم رو عوض کردم

    آقا سینا : ممنون بابت نظر دادنت ولی من تو عمرم حتی به نام کاربری مریم هم فکر نکردم پس آشوب نکن . خوشحالم که باعث شدم شماها پی ببرید که من تغییر بسیاری نسبت به قبل کرده ام و به قول خودم هنوز جای پیشرفت دارم و امیدوارم بهتر از اینی که هستم بشم . شاید کسایی باشن که خیلی کارها برای این فروم کردن ولی اونطور که انتظارش را می رفت ازشون تقدیر نشده باشه پس فکر نکنم تنها من باشم ولی در کل بازم ازت ممنون چون خیلی باحالی و قبولت دارم

    آقا کیان : از شما هم ممنونم و حالا که از رک گویی من خوشت میاد وقتی اومدی تو یاهو میخوام حسابی باهات حرف بزنم که یک چیزهایی برات روشن بشه و با اخلاق من بیشتر آشنا بشی

    آقا امیر : شما نظر لطفت است و خوشحالم که با وجود تهمت زدن عده ایی از دوستان هنوز نسبت به من بدبین نشدی . در مورد اخبار هم که دیگه ماشاالاه این همه آدم ما دیگه کوچیکیم جلوشون . اتفاقا زیاد جدی نیستم اکثر موقع ها سرم شلوغه برای همین تو یاهو زیاد شوخی نمیکنم وگرنه از دوستان بپرسی زیاد شوخی باهاشون میکنم ولی اونا هستن که بی جنبه هستن و بدشون میادبازم ممنون بابت نظرت

    آقا میعن : چقدر طرفدار داشتیم و نمیدونستیم ولی در کل این شکلک نه تنها در ایران بلکه در جهان داره گسترش پیدا میکنه و باید یک واکسن براش بسازی ولی در کل خوبه که آدم همیشه خندون باشه ( البته دیگه نه در حد کیان )

    آقا بهنام : ممنون بهنام جان حرف های خوبی زدی جالبه که خودت دوست نداری مدیر بشی ولی خوب هامون اصرار میکنه باید ببینم پشت پرده چه خبره بهت حق میدم بچه ها دیگه مثل سابق استقبال نمیکنن همه خودشون رو گنده میدونن فکر میکنن اگر یک نظر بدن چیزی ازشون کم میشه . در کل هرجایی که میری موفق باشی ولی رفتی کار 50-50 نصف میکنی پولشو . به حرف داوود هم گوش نکن تا وقتی که مسواک بزنه

    محمد هوگن : ممنون نظر لطفت است ولی به نظرم چیز بچه گانه ایی نیست از طریق بازی های کامپیوتری بالاخره هر کس از یک جایی شروع میکنه اتفاقا خوشحال که خودم خواستم بیام تو این حرفه نه اینکه اتفاقی برم سی دی بگیرم بشینم ببینم خوبه که آدم قبل از هر کاری یک آشنایی کوچیکی با کاری که میخواد بره توش داشته باشه

    در کل از همه ی دوستانی که اومدن خوندن و نظر ندادن ( مانند داوود ) و کسانی که خوندن و نظر دادن ممونم
    آروزی موفقیت برای همه ی دوستان
    IAL

  10. Top | #130

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضورI AM LEGEND )

    سلام
    امیدوارم حال همه دوستان خوب باشه
    مصاحبه جالبی داشت حامد
    از همون اول میدونستم نوبتش بشه مصاحبه کنه خیلی رک و جنجالی صحبت میکنه
    اما در مورد خود من قبول دارم من یکمی آدم بیخیال هستم اما نه اینقدر که دیگه حامد میگه
    دلیل غیبت خود من راستش 1-این یه ماه پولی نداشتم همش رو خرج PC کردم 2-خواستم یک ماهی به دور از انجمن و استراحتی داشته باشم
    اما حتما در خدمت کاربران خواهم بود
    من خود حامد هم میدونه راحت ترین فردی که من باهاش خیلی راحت چت میکنم حامد هست البته من با همه راحتم اما حامد خیلی تکه و خیلی باهاش راحتم
    به هر حال زود هست که حامد از نت بکشه کنار چون هنوز خیلی مونده و سن حامد هم اونقدر نشده که بخواد بیخیال بشه و بره دنبال کارش
    موفق باشه
    خداحافظ

صفحه 13 از 61 نخستنخست ... 3111213141523 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد