[size=large]دستته هردوتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید
حامد رک هست و این خیلی خوبه دلیلی هم نداره که کسی ازش بدش بیاد.طیه اون درگیری که با علیرضا کینگ اف کینگ داشت من یه چیزی به حامد گفتم حامد
ناراحت شد من ازش معضرت خواهی هم کردم همین جا بازم ازش عذر خواهی میکنم .
تو این یکسال و نیمی که من تو انجمن هستم از حامد بدی ندیدم فقط یه چند تا دعوا ازش دیدم که اونم به من ربطی نداشت چون با من خدارو شکر درگیر نشده بود.
خیلی واسه انجمن زحمت میکشه دستش درد نکنه اجرش با اقا.
یه وبلاگ هم داره که محشره خیلی توپه تو وبلاگش هم خیلی زحمت میکشه.
نمیدونم چرا تو یاهوو چرا دیگه اننمیشه؟؟؟؟؟ منو ایگ کردی کلک ؟؟؟؟؟
فعلا خدانگهدار.[/size]






.
پاسخ با نقل قول
(البته افتخار اولین خواننده رو داشتم که چون نوشتن طول کشید اقا عرفان در نظر دهی پیش دستی کردن)





. خوشحالم که باعث شدم شماها پی ببرید که من تغییر بسیاری نسبت به قبل کرده ام و به قول خودم هنوز جای پیشرفت دارم و امیدوارم بهتر از اینی که هستم بشم . شاید کسایی باشن که خیلی کارها برای این فروم کردن ولی اونطور که انتظارش را می رفت ازشون تقدیر نشده باشه پس فکر نکنم تنها من باشم ولی در کل بازم ازت ممنون چون خیلی باحالی و قبولت دارم
ولی در کل این شکلک
)


علاقه مندی ها (Bookmarks)