بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 15 از 61 نخستنخست ... 5131415161725 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 141 تا 150 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #141

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    2914
    سن
    36
    نوشته ها
    72
    تشکر
    11
    تشکر شده 301 بار در 23 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (بزودی با حضور H H H )

    [size=large]مصاحبه با عرفان ...کاربر طلایی سایت و یکی از بهترینها[/size]...




    در حاشیه مصاحبه

    R 619 M: salam
    R 619 M: man omadam
    abolfazlbatista:سلام
    منم الان اومدم۲ دقیقه دیگه میام.اوکی اماده باش
    abolfazlbatista: خوب اماده ای
    R 619 M: بله
    abolfazlbatista: بله و بلا... دیگه نگی مخلصتم
    R 619 M: نميگم مخلصتم ميگم نوکرتم.
    abolfazlbatista: نمیدونم چرا اینقدر دوست دارم
    R 619 M:
    abolfazlbatista: اگه دختر بودم عاشقت میشدم عرفان
    abolfazlbatista: عرفان اولرومم
    R 619 M: وای ای کاش خیلی از بچه های قدیمی میومدن دوباره مثل .معین و حسین و محسن و عرفان بارسا
    abolfazlbatist: عرفان بارسا که عینه بز پیداش شده..
    R 619 M: جون داش ابوالفضل طرف اسمشو نمیارم هنوز دو روزه نیومده تو انجمن واسه من شاخ شده
    abolfazlbatista: واااا!! مگه گاوه که شاخ شده
    R 619 M: گاوه گاوه ....
    R 619 M: باحاله
    abolfazlbatista:خودتم باحالی عزیزم بسه بسه الان بچه ها میگن حاج ابوالفضل بعد از 50 سال عبادت تازه شده مثل حاج یونس فتوحی
    abolfazlbatista: تو هم هستی شایگان منی
    abolfazlbatista: جلال هم ارمانه
    R 619 M:
    abolfazlbatista: نه انگار زیادی قاطی کردم
    abolfazlbatista: می نخوره مستیم
    abolfazlbatista: بریم
    R 619 M: فکرکنم گلابي چيزي خوردی
    abolfazlbatista: ای کاش گلابی میخوردم
    abolfazlbatista: استغفروالا
    abolfazlbatista: همیشه این موقع شبها
    abolfazlbatista: ادم دچار تحولات درونی میشه سر به سرش نباید بزاری
    R 619 M: گلابي نه گلاب
    abolfazlbatista:فرق نمیکنه دوتاش از یه جنسه
    abolfazlbatista: خوب بریم
    abolfazlbatista: عروس خانوم برای بار صدم میگم
    abolfazlbatista: بریم

    ============================
    از لابه لای مصاحبه

    وصال میخواست بینه منو و ارمان رو بهم بزنه ولی خودش ضربه خورد ! وصال ۵ ساله رفیقمه!!

    به انجمن تعصبم خیلی زیاده چون رفیقهای زیاد و بامرامی دارم....

    لباس بايد تنگ باشه و استينش به بازو گير کنه شلوار شيش جيب پلنگي همراه با صندل!!

    عکس **** ممنوع !! قانونی که ارش از خودش در اورد ...سینا خیلی سرتره ارشه

    بعضا از انجمنها مجله پلي بوي روهم برا دانلود ميزارن.ولي تو انجمن ما تا چند وقت پيش عکس از ديوا هم ازاد نبود

    در خانوده ای کشتی دوست بدنیا اومدم...هیچ وقت از کشتی کج سیر نمیشم...

    به پست و مقام اصلا علاقه ای ندارم ..میمیرم واسه رفیق چون رفاقتها مهمتره!!

    خدارو خیلی میپرستم...اهله دختر بازی این حسا نیستم...تو خونه ارومم بیرون ویرانگر

    يه بخش شعر تو انجمن بود اين بخش خوابيده بود من اونقدر اونجا فعاليت کردم که 3 صفحه شد ولي هامون اونجارو برداشت!!

    =======================
    یه بیوگرافی مختصر

    عرفان عنايتي 15 سالمه بچه مهرشهر کرجم عاشق کشتيکچ و تريپل اچ و ايران دبليو دبليو اي هستم در یک خانواده ۳ نفره ..تک و تنهام
    عجب تا حالا احساس تنهایی کردی یا تحمل میکنی
    احساس تنهايي کردم ولي تحمل کردم چون اينطوري بهتره
    بیشتر دوست داشتی خواهر داشته باشی یا برادر
    خواهر
    شغل پدرت
    مهندس راه ساختمان
    خوشبحالتون همه اقاهاتون مهندس و دکترن اقا ما 5 کلاس سوادشم بزور گرفت..رست چطوره میری چندوم

    خوبه ... سوم دبيرستان
    محدودیت هم داری واسه نشستن پای کام
    تو دوران مدرسه ميشينم ولي کم مثلا امسال از عيد تا اخر امتحانا پاي کام نشستم

    بابات بیشتر به درست حساسه یا مامان
    مادرم بيشتر حساسه
    .چطور شد به کشتی کج علاقه پیدا کردی و..

    خانوادگي از پدربزرگم و مادرم همه به کشتي کچ علاقه داريم

    پس جد در جده تصادفی نبوده
    نه تصادفي نبوده

    **** استارهای مورد علاقه به ترتیب
    : 1-تريپل اچ
    : 2-باتيستا
    : 3-vd
    : 3-rey
    اولین بازی که دیدی یادته؟ تا بحال تحت تاثیر قرار گرفتی ؟
    من اولا پي اس وان کشتي کچ بازي ميکردم تا اينکه پسر خام يه سيدي اورد بازي اندر تيکر و ريکفلير بود
    اون اوايل خيلي بدجور جو گير ميشدم
    به چی کشتی کج خوشت میاد
    از همه چيش از استوري لاين هاش از استاراش از همه چي کلا
    پس هیچ وقت ازش دل نمیکنی حتی با رفتنه بازیکنان مورد علاقت؟
    نه هيچ وقت اگر هم استار مورد علاقم بره خوب ناراحت ميشم ولي تا جايي که بتونم ولش نميکنم
    پس حتما ارزوت هسته روزی بری از نزدیک ببینی
    اره
    اهله کلکل هم هستی سر **** استارها با دوستان جوگیری مثل داوود

    چه جورم
    با وصال خيلي از حرکات رو روهم ميزنيم مثل استار و پدگيري و ....
    مگه هم محله ای هستین؟
    اره.اونم مهرشهره پوريا هم مهرشهره
    چند مدته تو نت فعالیت داری کلان
    انجمن خدابيامرز جمال يادته از اون موقع ها
    چطور به انجمن هامون راه پیدا کردی؟
    تو انجمن جمال بودم ولي پست نميدادم کل پستام 3 تا بود دوتا ممنون و يه تاپيک عکس خورد به امتحانام نت نيومدم بد که اومدم ديدم ديگه انجمن نيست.تو اين وبلاگ ها و وبلاگ خودتميچرخيدم تا اينکه کيان (کاپيتان ري) گفت هامون انجمن زده ايدي هامون رو داد و بعدشم عضو شدمو تا الان
    خیلی هم تعصب داری به انجمن ...چرا ؟ یکم توضیح بده
    من تو انجمن هامون و انجمن بي بي سي تو کمتر از 10 ساعت عضو شدم ولي اينجا رو انتخاب کردم و توش فعاليت کردم الانم که خدا رو شکر انجمن پيش رفت کرده و به خاطر انجمن و کاربرا و رفيق هاي گلم به جز چند نفر رو انجمن تعصب دارم کسي چپ نگا کن چوب تو ماتحتش ميکنم
    خوب فرض بگیر یه روز ناخوداگاه مثل همین امروز که ارمان بلاک شد یه برخورد بدی باهات بشه از طرف مدیریت اصلی اونوقت چی ؟
    امروز با کاري که با ارمان کردن ناراحت شدم اگر همچين کاري با من بکنن بازم کوتا نميام
    من شخصیت و روان تو اومده تو دستم تو انجمن رو بیشتر بخاطر کاربراش دوست داری درسته
    درسته
    از رنگ کاربریت بگو فکر کنم الان تنها کاربر طلایی دائم انجمن عرفانه
    خوش رنگه ولي از اين رنگ بهتر رنگ کاربراي عاديه
    انجمن کاربراي خيلي خوبي داشت که از دست داد ولي بازم کاربر جمع کرد و داره پيشرفت ميکنه در مورد کاربر طلايي بودنم به هامون گفتم که يه سري ميان ميگن فکر نکن الان کاربر طلايي شدي عددي هستيا حسابتم نميکنيم يارو دوروزم نيست اومده تو انجمن بازم بهش هيچي نگفتم چون کاربر ايران دبلي دبلي اي هست هامون گفت ولش کن و به کارت ادامه بده از اين ادما زيادن

    و به نظر خودت لیاقتشو داشتی
    بايد زحمت کشيد الاني که من اين شدم و کاش نميشدم از وقت درس خوندنم ميزدم ميشستم عکس 100 تا 200تا از استار ها ميزاشتم: نسبت به زحمتي که تو انجمن کشيدم که همش وظيفه هست ليقتشو داشتم
    خوب چرا باید به تو اونجوری حرف بزنن؟ مگه تو جای اونها رو تنگ کردی تازه باید از خداشون باشه عکس و ... میزاری
    چميدونم والا هي ديدم زياد ادامه ميدن گفتم شما هم اگه ميتونين بسملا شروع کنين و پست بزنين و عکس بزارين يه مدت هم کمي فعاليت کردن ولي مثل اينکه جازدن و رفتن الانم تو يکي از همين انجمنا دارن فعاليت ميکنن

    انگار از جو انجمن کمی دلگیری بیشتر توضیح میدی
    گفتن نداره ولي من خيلي کاربر تک واسه انجمن جور کردم فقط کسايي که پست دادن رو اسم ميبرم مثل:CENA/ECW/مسعود YOEM MOON
    ولي الان هرکي از راه ميرسه واسه من خطو نشون ميکشه ادمين هاي انجمن که ماشااله ماهي يهبار ميان کاربراي فعال که نميان
    سر چی اخه والا ما که ندیدیم عرفان به کسی چپ بندازه اونم عرفانی که به گواه خیلی ها خیلی پر مهر و محبته
    رفتن کلي پشت سرمون حرف زدن در مورد همه چي حتي در مورد عکس هايي که ميزارم
    نظرت در مورد اینکه فوران عکسا **** رو که تو زحمت میکشی میزاری پاک میکنن چیه
    کلي عکس با ديال اپ ميشستم اپ ميکردم ميزاشتم ناظم قبلي انجمن ميوم.گند ميزد و تحديدمم ميکرد
    و سینا چی اونم گیر میده؟
    به هامون گفتم که اگه پست هايي که من ميزارم خلاف قانون انجمنه اخراجم کنبهتر از اينه که کلي زحمت بکشي بعدش پست رو اينطوري کنن
    سينا اصلا در مورد ديواحرف نميزنه حتي اون موقع که دوتا ناظم داشتيم
    دمش گرم(نیشخند)

    !!پس یعنی اون قانون رو ارش در اورده بود یا هامون فکر کنم ارش یا پا ادمین بود نه
    ارش از خودش قانون گذاشته بود
    ناظمیت اون بهتر بود یا سینا نه اینکه بخاطر گیراش بگی سینا
    ارش در مقابل سينا 0 هست ارش انگار نه انگار که ناظم بود تاپيک ميزد اسم دوست دخترتون چيو از اين حرفا ولي سينا اصلا از اين سبک بازي ها در نمياره

    از بینه بچه ها کیا واقعان زحمت میکشن تو انجمن
    ارمان اف يو/پوريا با اينکه تازه اومده/معين /گفتم معين ياده اون معين افتادم حامد
    و تمبلها کین

    خيلي از کاربرايي که ميتونن ولي فعاليت نميکنن تو بخش گالري عکس به جز منو و ارمان کس ديگه اي فعاليت نميکنه ولي تو بخش اخبار داوود و بهنام و عليرضا و پوريا خوب فعاليت ميکنن




    عرفان من تو نقد کاربران ..وقتی نوبت تو شد نقدت کردم که عرفان یه پسر پاکه که بالا بره تشکر میکنه پایین بره تشکر میکنه این احساس لطیف رو چطوئر تونستی با خودت داشته باشی
    چون خودم ميدونم طرفي که پست رو گذاشته چه اخبار چه عکس چه هرچي زحمت پاش کشيده تا اينو گذاشته ارزش يه کلمه تشکر اندازه زحمت اون نيست ولي طرف خوشحال ميشه که کسايي از پستش استفاده کردن
    من امروز بکس انجمن.رو امتحان کردم ديدم همه بيخودي تنکس ميزنن تاپيک عکس سيرکل اف چمپون رو که گذاشتم همه چي رو نوشتم (نمونه عکسو ...) ولي لينک دانلود رو نزاشتم 6 تا تنکس زدن و يه پست دادن دستت دردنکنه تا اينکه الان پست رو ويرايش کردم و لينک رو گذاشتم

    پس کاره تو بود من امروز کلی دنباله اون عکسای ماریایه رویاهام گشتم نگو تو رفته بودی کلیپ بن لادن رو گذاشته بودی نامرد!! تو انجمن با کیا صمیمی تری
    !

    تو انجمن سعي ميکنم با همه رفيق باشم ولي کسايي که خودشون نميخوان ولشون ميکنم و کاري به کارشون ندارم
    از دوستان صمیمی ترت نام ببر
    R 619 M: ABOLFAZL, Amir - Arian, Dave Batista / ARMAN FU, ECW, Hamoon,I Am Legend,Mr.DMN,TAKER/R.IP.NEW WORLD ORDER
    چه خبره
    گفتم سعي ميکنم با همه صميمي باشم


    یکم از جریان ارمان با وصال که اتفاقا هر دو رفیقتن بگو ..چون تو هم پات تو این ماجرا بود
    ماجراش طولاني ولي چشم ميگم

    من با وصال5 ساله رفيقم و با ارمان هم از وقتي تو مگا فورم اشنا شدم کلي رفاقت داشتيم تا اينکه من از عيد تا خرداد نتونستم نت بيام وصال هي ميامد ميگفت ارمان فعاليتش تو قسمت عکس زياده اگه فعاليت نکني اون مدير ميشه و..... يه سري حرف ها هم از ارمان زد که من فکرشو نميکدم ارمان گفته باشه گذشت تا اينکه من خرداد اومدم نت ديدم من شدم کاربر طلايي و ارمان شده مدير بخش گالري عکس بهش پ.خ دادم و تبريک گفتم به روش نياوردم چيا شنيدم يه روز قبل از اينکه من برم مشهد وصال گفت ارمان از وقتي مدير شده ديگه فعاليت نميکنه و خيالش راحت شده که مدير شده گفتم حتما اونقدر فعاليت کرده که هامون مديرش کرده گفت نه و...از اين حرفا اين ماجرا ها گذشت
    تا من رفتم مشهد .تو مشهد وصال زنگ ميزد و حرف ميزديم يه شب که از حرمم اومده بوديم دير وقت وصال زنگ زد گفت با ارمان دعوام شده و پورو شده گفتم من فردا ميرم کافي نت ببينم چي شده اوضاع همين جوري گذشت تا من برگشتم از مشهد با وصال حرف ميزديم تا بحث کشيد به انجمن و ارمان وصال گفت من ميخوام يه اتوو از ارمان بگيرم تا از انجمن اخراج شه ولي نميدونم چجوري و چطوري من تا پس فردا پوريا رو جور کردم و فرستادم انجمن تا با ارمان دعوا کنه وصال هم انجمن بود اين دو با هم دعوا کردن بسيار خونريزي هم شد تاپيک رو پاک کردن.هم پوريا از کاري که کرده بود ناراحت بود که به يه کاربر فحش داده هم من که ديدم
    اين کاره ما يشه زير اب زني.با خودم گفتم من دو رکت نماز ميخونم اين چه کاريه که بيام به حرف کسي ديگه زير اب ديگري رو بزنم وصال دونبال يه موقعيت ديگه بود که باز با ارمان دعوا شه منم يجور ميپيچوندمش اين ماجرا ها ادامه داش تا اينکه وصال رو صندلي داغ نشست و تو انجمن با ارمان دعواش شد ارمان هم دهن باز کرد و حرف زد و اينو گفت که اره وصال تا ديروز هي ميگفتي تو بايد مدير شي اگه عرفان مدير شه عقده ايي و تمام پست هاي منو پاک ميکنه. از اين حرفا تو صندلي داغ هنوز هست پستش من اينو پست رو که از ارمان ديدم در به در دنبال شماره ارمان افتادم تا گير اوردم بهش زنگ زدمو کل ماجرا رو تعريف کرد پوريا هم با من بود از ارمان عذر خواهي کرد معلوم شد که وصال اين وسط ارمان گفت من از انجمن ميرم منم گفتم اگه بري منم ميرم خدا به سر شاهده به خاطر نونو نمکي که باهم خورديم به وصال هيچي نگفتم فقط همون شب هرچي پي ام داد جواب ندادم با ايدي يکي ديگه اومد بالا من فکر نميکردم وصاله وگرنه بازم جوابشو نميدادم.همين داستانو عينن واسه يارو تعريف کردم تا اينکه اخرش گفت عرفان منو حلال کن من اشتباه کردم اونجا گفتم من چي کارم خدا حلالت کنه
    مديرييت که بخوره تو سرت واسه من رفاقت مهم تره تو انجمن نه اين چيزاالانم با وصال راحتم مياد خونمون حرف ميزنيم بيرونمون رو ميريم و.. ولي اينجاس که ادم رفيقشو ميشناسه

    الان وصال نمیاد انجمن سر چیه؟ خجالت میکشه؟

    وصال ميگه اي دي اس الم قطعه ميتونم بيام دارم کم کم عادت ميکنم اصلا نيام خواستم بگم خوب با ديال اپ بيا گفتم به من چه اصلا ميخواد بياد ميخواد نياد
    خیلی بحث طولانی شد ولی جالب بود باید زیادم به وصال گیر ندیم ...باللاخره جوونه حساسیت ها هم هست
    داستانم همين بود الان با وصال من هيچ مشکلي ندارم فقط ديگه راحت حرفامو بهش نميزنم و به عنوان رفيق فابم ديگه نيست


    عرفان چرا هیچ وقت دنبال اخبار نیستی بزاری تو انجمن برعکس عکس
    چند دليل داره:1هر کي تو يه چيزي حرفه اي من تو عکس کيان تو دانلود و...2-من گذاششتن اخبار و ترجمه کردنش واسم خيلي راحت تر از اينه که برم دنباله البوم عکس ديواها بگردم ولي چون تو عکس حرفه ايم تو اخبار تاپيک نميزنم.3-قسمت اخبار 4 نفر فعال داره داوود /پوريا/بهنام/عليرضا
    اما تا همین 3 روز پیش بخشش خولبیده بود
    والا از اذر پارسال که من شروع کردم 100تا200تا عکس از استار ها ميزاشتم سعي کردم اين قسمت نخوابه نه تنها اين قسمت بلکه قسمت اهنگ هم که وصال نمياد رو هم سعي ميکنم نخوابه کمي توش فعاليت کردم همين طور بخش دانلود با اينکه ضعيف نيست ولي بازم کمي فعاليت کردم


    اهله وبلاگ نویسی شخصی هم هستی در موردش توضیح بده
    والا زياد اهله وبلاگ اونم تکي نيستم ولي جديدا با پوريا يه وبلاگ زديم کي توش مطلب ميزاريم ولي از نظر من هيچ وبي به پاي وب ابولفضل باتيستایه سابق خودت نميرسه اينو بارها و بارها گفتم.. خيلي وب باحالي بود قبلا هم در اون مورد حرف زديم ولي نميدونم چرا بي نتيجه موند

    عرفان از اسم کاربریت تو انجمن بگو تو هم تعویض کردی اسمتو
    من تو ايران دبليو دبليو اي تا حالا 4 بار نام کاربري عوض کردم اول از همه ORTONبودم بعد به .:RANDY ORTON:. تغيير دادم بعدش شد R 619 Mکه با همين نام کاربري تو همه انجمنا مطرح شدم الانم شدهHHH ولي تو خيلي از انجمنا هنوز R 619 M هست و تغيير نکرده
    به پستهای بالاتر تو انجمن فکر میکنی؟

    اصلا واسم مهم نيست مهم رفاقته تا حالا دوبار يه بار 600 تا ويه بار 286 تا از پست هام کم شده و حرفشم نزدم


    عرفان نظرت در مورد نیومدن بچه های قدیمی سایت
    مثله معین و حسین دبلیو دبلیو و لگنراپ و سپهر و حسین ار کو او چیه

    اخ دست رو دلم نزار که خونه چه کاربرايي انجمن داشت و رفتن کاربرايي هم هستن که ديگه کمم ميان مثل.محسن راک /محسن ام بي 619/عرفان اف سي بارسا/و.....

    چند تا تک سوالی از انجمن

    پرحاشیه ترینها :
    حاشيه دارترين ارمان و حامد
    اسپمی:ارمان اف يو.rip
    ساکت ترین کاربرا سایت: من تا وقتي کاري به کارم نداشته باشن بعدش پوريا
    باحالترینها؟ابولفضل.بهنام ومعين
    خشک ترين :عرفان بارسا و سینا
    : انتقاد و پیشنهادت به سمت های انجمن

    براي ادمين ها :خواهشا بيشتر به انجمن سر بزنن پيشنهاد به ادمين ها
    اينه خواهشا کمي انجمن رو ازاد تر کنن براي مثال تو دبليو دبليو فور يو مجله پلي بوي رو برا دانلود ميزارن.ولي تو انجمن ما تا چند وقت پيش عکس از ديوا هم ازاد نبود

    براي کاربرا:خوهشا کاربرايي که جديد ميان واسه قديمي ها شاخ نشن منظورم تمامي کاربراي جديد نيستااتفاقا اين کاربراي جديد بعضي هاشون باحالا

    نظرت در مورد جار و جنجالهای مرتضی چیه ؟
    مرتضي واسه من رفت جايي که فرزام رفت واسه هردوشون يه جمله حرف دارم که زير امضام نوشتم من زير امضام پرتو پرت ننوشتم با چند تا از کاربراي اي دبليو هم که ميچتيديم همشون از مرتضي شاکين من الان اگه تو اي دبليو ميرم به خاطر يسري کاربر مثل شروين تزار هست
    ... نظرت در مورد گرافیستکار انجمن چیه تو ماجرای دعواش با علیرضا اولش تو هم باهاش درگیر بودی و حتی رفتی بهش اعتبار منفی دادی ولی به یکباره
    اره من خيلي تند رفتم ولي ديدم حق با حامد بود چون گرافيس انجمنه بازم ازش عذر خواهي ميکنم.
    نظرت در مورد برداشته شدن بخش ورزشی و .. چیه و تاتپیک های گوناگون

    خيلي کاره خوبي کردن گرچه من يکي تو برداشته شدن اين بخش ها خيلي ضرر کردم ولي باز بهتر از بودنشه مثلا يه بخش شعر تو انجمن بود اين بخش خوابيده بود من اونقدر اونجا فعاليت کردم که 3 صفحه شد ولي هامون اونجارو برداشت
    از انجمن بیایم بیرون... از خصوصیات اخلاقیت توخونه و بیرون بگو
    تو خونه ارومم ولي بيرون از خونه نه هر گونه شرارتي بگي داريم

    عرفان اهله دختر بازی و این جور چیزها هم هست؟
    از اين جور ادمياي خلف دورو برم زياده يارو حبث کشيده اوو ولي خودم به لطف خدا نه
    میونت با خدا چطوره
    خانوادگي چه پدري چه مادري همه خدارو شکر کارشون درسته مخصوصا خانواده پدري خوده من نمازمو ميخونم تو ماه رمضون يا همون رمضان تا جايي که بتونم و توان داشته باشم روزمو ميگيرم ايني که ميگم توان داشته باشم فکر نکنين شيکمومو از اينجور حرفا پار سال از 30 روز 26 روزشو گرفتم بقيشو چون بايد قرص ميخوردم به خاطر درد زانوم نتونستم بگيرم
    اهله اهنگ و ترانه هم هستی خواننده های مورد علاقت
    اره احله اهنگ هم هستم خواننده مورد علاقم شادمهر عقيلي هست امکان نداره وقتي پاي کام نشستم اهنگ نباشه: خارجي هم زياد گوش نميدم ولي عليگيتور رو دوست دارم
    اهله سیاست چی نظرت در مورد ایران و رجیم چیه
    تو اين خطا نيستم ولي فقط روزي 4يا 5 ساعت مدام ياده خاهر و مادر دکتر محمود ميفتيم
    خونه ايم خونه برق ميره باشگا ميريم باشگاه برق ميره کافي نت ميريم اونجا برق ميره
    تیپت چطوره.اهله چه مدی هستی
    ايني کي الان ميگم: مو هرچي بود بود لباس بايد تنگ باشه و استينش به بازو گير کنه شلوار شيش جيب پلنگي صندل/وقتي هم که راه ميري بايد کف صندل کمي زمين کشيده شه

    اهله دعوا و درگیری هم هستی تو خیابون

    تا کاري به کارم نداشته باشن نه
    ولي اگه کار داشته باشن بکس شبون اباد و ميريزم که ديگه کاري به کارم نداشته باشن
    : خوب بریم سر سوالات اخر ...
    در یه کلام توصیف کن

    ايران
    چو ايران نباشد تن من مباد
    : اسرائيلنميدونم چرا همه اين بندگان خدارو لعنت ميکنن
    کشتي کج: يعني همه چي يعني زندگي
    اندر تيکر : اگه تو رسلمنياي 25 با تريپل اچ بازي کنه 16-1 ميشه
    وينس:بچه باحاليه بانمکنه
    ادي:هيچ وقت يادم نميره با کلاه جي بي ال تو هفتگي اسمکدان چي کار کرد
    هامون: اخرت مرام و معرفت
    امير اريان: تو انجمن خودش بودم و فعاليت ميکردم اونجا بيشتر ميومد تا اينجا ولي پسر گليه.
    داوود: اون موقع که خواستم برا هميشه از انجمن برم داوود باهام حررف زد و راضيم کرد
    بهنام: عشق
    حامد: بازم عذر خواهي ميکنم و الگويه من تو بخش گالري عکس حامد بوده اگه الان من تاپيکي تو گالري عکس ميدم همه چي رو از حامد ياد گرفتم
    ارمان: بابت اتفاقات افتاده ازش بازم عذر خواهي ميکنم و ايشالا مشکلش با بکس انجمن حل شه .هميشه و هميشه رفيقم بوده و هست.
    معين ار اي پي: خيلي پسر گله خيلي تو بخش بازي فعاليت ميکنه.
    عليرضا هانتر : يکي از اسطوره هاي بخش اخبار انجمن.
    بهمن: بنده خدا رو يه دفعه بد سر کار گذاشتم .
    فربد: خيلي پسر خوبيه کارش درسته.
    ساسان: ايتاليا
    امير دبليو دبليو اي:خيلي باحاله معرکه هست.عکسي که از هادي ساعي ساخته بود باحال بود
    کيان: تو خاور ميانه تکه هرچي کيان من تو عمرم ديده بچه باحالي بوده اون کيان هم خيلي گله اگه الان من تو انجمن کسي هستم که نيستم مدون کيان کاپيتان ري هستم
    سپهر: تو بخش موزيک با وصال رغيب ندارن اينم منو ياده يکي از بکس ميندازه که تو انجمن هم هست به اسم مسعود
    ارش: ببين ديگه عکس از ديوا ميزارم و کسي نيست پستمو ويرايش کنه ديدي بهت گفتم بالاخره من برنده ميشم و ميتونم از ديوا عکس بزارم
    سينا:خيلي زود تر از اينا بايد ناظم ميشد .انجمن بعد از علي اف جي اي ناظم درست حسابي به خودش نديد تا اينکه سينا اومد و يه نظمي به انجمن داد
    عرفان اف سي بارسا:داره ميشه ريش سفيد دو نميدونم چرا ديگه کم مياد انجمن ولي در کل پسر خوبيه اون روزي که تو انجمن عضو شد گفتم ايول يکي هم اسمه خودم اومده
    امير جي بي ال: عاشق جي بي ال بيشتر از هامون
    محمد ام تو جي اچ: تو هر انجمن بگي باهم بوديم يادش بخير منو ممد وصال رفتيم دبليو دبليو اي ار دعوا .تو ايران دبليو دبليو اي باهميم تو اي دبليو و تو دبليو دبليو فور يو
    اي سي دبليو:مدير اينده بخش اخبار.پوريا پسر گليه 8 ساله با هم رفيقيم .با هم ميريم باشگاه و مياييم بيرون ميريم مثل برادر نداشته دوسش دارم.
    محمد هوگان: خيلي پست هاي باحالي ميزاره راست ميگن داداشته ابولفضل؟
    اره بابا داداشمه
    ماري سينا: هنوز طفله واسه اينکه بخواد با من کلکل کنه يه جمله بهش ميگم همينو بس:ببين عمويي خيلي کوچولو تر از اونيي هستي که بخوايي با من در بيفته زياد پاتو از گليمت دراز تر کني بلايي سرت ميارم
    کيومرث:اخرت بکس باحاله تاپيک هاي باحالي هم ميزنه .سر اون مسابقاتي که گذاشته بود يه دفعه من اس ام اس زدم بهش گفتم جونه من اين چي ميشه هر کاري کردم نگفت
    معين نو فير:هر چي از باحاليش و گل بودنش بگم کم گفتم کاش بازم بتونه بياد انجمن.
    ابولفضل: گفته نگو ولي ميگم مخلصشم هستم تازه 4 کرشم هستم.
    لجندراپ: با ارش بخش کامپوتر رو ترکوندن
    علي رضا کينگ اف کينگز:اون موقع که مدير بخش دانلود شد خيلي تک بود امضا ها و اواتار هاييم که ميساخت عالي بود ولي حيف که رفت هر کاري کردم برنگشت
    وصال سينا: اون روزي که تو انجمن اوردم عضوش کردم فکرشو نميکردم رفيق 5 سالشو به قوله خودش به يه عالم مجازي بفروشه ولي به حکم نونو نمکي که خورديم رفيقمه و هيچي بهش نگفتم حتي نگاه چپ هم بهش نکردم چون کلي خاطره با هم داريم ولي ديگه مثل قبل نيست برام
    علي گنگ: يه دنيا ازش تعريف کنم کمه خيلي پسر گليه خيلي قبول ش دارم.
    امیدتیکر: بچه باحالیه...اینده دار
    حرف اخر: مخلص تمامي بکس گل و با مرامه ايران دبليو دبليو اي ودبليو دبليو اي فور يو هم هستم ولي 2 تا جمله امضام بيخود نيست

    ==============================


    نقد ابوالفضل از این مصاحبه :

    از قبل از مصاحبه هم میدونستم مصاحبه اسون و راحتیه ..چون حقیقتان عرفان یه پسر صاف و ساده است که تا کاری بش نداشته باشی کارت نداره...عرفان نقشش تو انجمن خیلی زیاده ولی اکثر موقعها تو نظر بچه ها پنهونه ..که دلیلشم هم همون سروساکتیشه...عرفان یه تعصب خاص به انجمن داره و چند بار هم ثابت کرده که دروغ نمیگه .همینطور میمیره واسه رفیقهاش تو انجمن .البته همه بچه ها رو دوست داره و باهاشون رابطه گرمی داره ..بجز چند نفر که اونا اذیتش میکنن...عرفان شعار نمیده...یعنی راسیتش وقتی داشتیم نقد کاربران رو میگفتیم من اسم همه رو که براش اوردم علی(gang) رو یادم رفته بود..ولی یهو عرفان بهم گفت اینو نقد نکردم ..اینقدر به دلم نشست این حرفش که اینقدر واسه دیگران ارزش قائله و خیلی از ماها همیشه اسمها تو روانمون میمونه و خیلی ها رو یادمون میره اما عرفان نشون داد چقدر بزرگه!!از اون بچه هایی که اهله قهر و این حرفا نیست ..میمونه تا اخرین نفس ...من زیاد نتوستم تو مصاحبه ازش سوال کنم چون عرفان تو انجمن حاشیه ای نداشته و یکی از بهترین دوستایه حاج ابوالفضله....در کل یه پسر خوش قلب و پاک و سادست...انشالا همیشه تو زندگیش موفق باشه ..عجرش با اقا ...



    یا حق ....

  2. Top | #142

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    هان؟!
    15 سالشه,سوم دبیرستان؟جهشی با نیزه رفته یا من تجدید اوردم که 15 سالگی اول دبیرستان بودم؟
    نظر خاصی نیست,پسر صاف و صادق و پاک و خامی هست,که البته سنش ایجاب می کنه,امیدوارم به غیر از صفت اخر,بقیش رو حفظ کنه که ارزشمنده!چه قدر لاتی حرف می زنه,از این هاست که با اون رفیقش می رن باشگاه بدن سازی,یه تخمه ژاپنی بازو دارن,محل رو قرق کردنصندلش هم که می کشونه رو زمین...

    ممنون.
    موفق باشین.

  3. Top | #143

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1023
    سن
    32
    نوشته ها
    582
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    بابا ایول داش عرفان پسر خیلی گلیه واقعا" به شخص دوسش دارم مصاحبشم واقعا" جنجالی بود مرصی

  4. Top | #144

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    ممد جون اول مرسی

    دوما من کلا من فکر می کنم عرفان روحیه لطیفی داشته باشه

    خیلی دوست دارم عکسشو ببینم

    چند بار هم تلفن زد منو سوپرایس کرد

    در کل پسر خیلی خوبیه من به وجودش توی انجمن افتخار می کنم

  5. Top | #145

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1339
    سن
    34
    نوشته ها
    59
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    آقا اين چه پسر خوبيه
    خوشم اومد خيلي رك و شفاف قضيه وصال رو گفت
    ================
    كاشكي ابولفضل جان حالا كه كاربرا از شما حرف شنوي دارن قبل از مصاحبه بگي كه يه عكس از خودشون آماده كنن
    متشكرم از هر سه تاتون كه با هم مصاحبه جالبي رو ترتيب دادين

  6. Top | #146

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    May 2008
    شماره عضویت
    2426
    سن
    32
    نوشته ها
    184
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    مصاحبه ي جالبي بود دست همه درد نكنه
    همشو خوندم اما متاسفانه
    به اميد روزي كه اين كينه اي كه از من به دل داره از بين بره
    بازم ممنون از همگي

  7. Top | #147

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    [size=small]بابا دور بازوی من و عرفانو جمع کنی میشه 85 سانت تا حالا تخمه جاپونی 40 سانتی دیدین
    --------------------
    2 . کینه هیچوقت از بین نمیره
    3 . عرفان یه مشکلی براش پیش اومده که ممکنه دیگه کمترانجمن بیاد خیلی قاطی کرده امروز به من اسپیر زد کتلت شدیم [/size]

  8. Top | #148

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    واقعا خوب بودش ممنون ...
    قضیه وصال خان رو هم که کامل گفتش و بعلا این روی قضیه پیدا شده ... به موقعش هم منم اون ورش رو میگم ...
    عرفان , همیشه یکی از بهترین رفیقای من بوده که اساسی باش حال میکردم ... یکم سر همین قضیه ی وصال بهش بد بین شده بودم و اعتمادم رو نسبت بهش از دست داده بودم ولی از وقتی همه چی رو فهمیدم ... !
    قربونه داش عرفان

  9. Top | #149

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    ممنون از ابوالفضل جان و همچنین برادر گرامیشون
    آقا عرفان بچه ی خیلی خوبی هستند و سرشون تو کار خودشون است و تا کسی بهشون کار داشته باشه به کسی کار ندارند
    منم آروزی موفقیت برای ایشون در تمام مراحل زندگی را دارم

  10. Top | #150

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    ابوال جان بازم مثل همیشه کارت عالی بود.از محمد هم ممنون که پست را گذاشت تو انجمن.
    اما در مورد عرفان به نظرم بچه ساده و بی غل و غشیه. خیلی راحت حرفاش را می زنه و چیزی تو دلش نیست.براش آرزوی موفقیت می کنم

صفحه 15 از 61 نخستنخست ... 5131415161725 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد