واقعا مصاحبه ی قشنگی از ابولفضل و بردارش ممنونم
به خصوص ابولفضل که برای اولین بار فکر کنم اسم من که همیشه میگفت رایپ و اون حاج معینو که میگفت نو فایر درست تلفظ کرد.....
عرفان همیشه فعالیتش در یه حد خیلی خوبی بوده از نظر من هیچ وقت نذاشته فعالیتش بخوابه
بسیار خوش اخلاق و با مرامه و همیشه برا این انجمن زحمت میکشه
امیدوارم در همه جا موفق باشی (باید به بهنام بگم مصاحبتو بخونه !)









پاسخ با نقل قول



پس برایه همین بود که ارمان باهاش لج بود چیزی به ما نمیگفت !!

اگه مسئله ای بود راحت به من میگفت منم اگه منطقی بود قبول میکردم .مدیر شدن
؟؟؟


علاقه مندی ها (Bookmarks)