بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 16 از 61 نخستنخست ... 6141516171826 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 151 تا 160 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #151

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    واقعا مصاحبه ی قشنگی از ابولفضل و بردارش ممنونم
    به خصوص ابولفضل که برای اولین بار فکر کنم اسم من که همیشه میگفت رایپ و اون حاج معینو که میگفت نو فایر درست تلفظ کرد.....
    عرفان همیشه فعالیتش در یه حد خیلی خوبی بوده از نظر من هیچ وقت نذاشته فعالیتش بخوابه
    بسیار خوش اخلاق و با مرامه و همیشه برا این انجمن زحمت میکشه
    امیدوارم در همه جا موفق باشی (باید به بهنام بگم مصاحبتو بخونه !)

  2. Top | #152

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    ممنون ابوالفضل گل و ممنون محمد عزیز

    عرفان کلا پسر خوبیه و شخصا دوستش دارم و اگر نقد میکنم چون دوستش دارم

    اما


    عرفان جان درسته روراست اومدی جلو اما ای کاش به پاس رفاقت 5 سالت با وصال یکسری حرفها رو نمیزدی(چون گفتی رفاقت برات بالاتر از همه چیزه) ضمن اینکه میونه چندنفر بهم میخوره و همچنین وجهه یه نفر ممکنه خراب بشه شاید منظور وصال این نبوده یا نخواسته اصلا این بحث رو عمومی کنه اما بگذریم

    ولی درکل عرفان تو مصاحبه هم زود از راه اصلی خارج شد و مثل انجمن که گاهی تعصبی مسیرش عوض میشه مسیرش عوض شد هرچیزی خوبه اما به انداز


    ممنون

    موفق باشید

  3. Top | #153

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    892
    نوشته ها
    870
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    با عرض خته تباشيد خدومت هر دوتون ! مصاحبه تميزي بود كلي خنديديم تو اين داستان وصال همه چي رو گفتي !!!

  4. Top | #154

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1023
    سن
    32
    نوشته ها
    582
    تشکر
    0
    تشکر شده 6 بار در 5 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    واقعا" جالب بود از المپیک طولانی تر بود[hr]
    خیلی جالب بود ایول به جفتتون

  5. Top | #155

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    915
    سن
    38
    نوشته ها
    1,542
    تشکر
    9,037
    تشکر شده 7,446 بار در 896 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1348 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    مصاحبه رو کامل خوندم ولی دوست دارم به عنوان یه برادر به عرفان جون بگم که گرفتن حق چیز خویه در مقابلش گذشت کردن هم یک ارزش غیر قابل توصیف که هر ادمی نمیتونه اونو همه جا داشته باشه به هر حال صحبت کردن عرفان خیلی برام شیرین بود یاد فیلمهای مرحوم فردین افتادم حیف که عرفان تو زمان فردین اینا نبود مگر نه بازیگر خوبی تو فیلمهای ایرج قادری میشد!بازم همین که صداقت داشتی ارزشش از همه چی بیشتره

  6. Top | #156

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1552
    نوشته ها
    923
    تشکر
    32
    تشکر شده 185 بار در 39 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    302 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    مصاحبه ي جالي بود بحث هم خيلي لاتي شد به فردين و شلوار پلنگي كشيده شد.
    عرفان هم از بكس نيك روزگاره و ما هم ازش بدي نديدم و واسه فروم هم خيلي زحمت ميكشه.

  7. Top | #157

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    460
    نوشته ها
    435
    تشکر
    0
    تشکر شده 11 بار در 3 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    مصاحبه ی خوبی بود ...
    عرفان یکی از بهترینهای فروم و زحمتکشان هست که بنظرم یکمی مظلوم واقع شده.اما در کل ما که خیلی دوستش داریم.
    خداییش هم سرش تو لاک خودش هست و کاری به کار کسی نداره .
    البته یه انتقاد ازش بکنم.این تعصبش روی انجمن یکمی بیش از حد شده ... باور کن با منطق حرف زدن طرف مقابلت راضی میشه تا اینطوری بخوای برخورد بکنی .باز خدا رو شکر زبونتو نگه میداری و ناسزا نمیگی...

    عرفان جان ، من انقدرها هم خشک نیستما

  8. Top | #158

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1280
    نوشته ها
    1,053
    تشکر
    0
    تشکر شده 20 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    [align=center]دست محمد هوگان و ابولفضل جان درد نکنه خیلی مصاحبه قشنگی بود ...
    وصال ؟!؟!!؟!؟!!!! پس برایه همین بود که ارمان باهاش لج بود چیزی به ما نمیگفت !!
    یک بارم برایه من و ارمان پیغام مرگ فرستاد
    ولی بعدش خوب شد باهام ...


    بازم دستتون درد نکنه ...[/align]

  9. Top | #159

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    از نقد تمام دوستان ممنونم.ولی خواهشا یک طرفه قضاوت نکنین.در جواب نقد دوستان بیشتر توظیح میدم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dave Batista
    هان؟!
    15 سالشه,سوم دبیرستان؟جهشی با نیزه رفته یا من تجدید اوردم که 15 سالگی اول دبیرستان بودم؟
    نظر خاصی نیست,پسر صاف و صادق و پاک و خامی هست,که البته سنش ایجاب می کنه,امیدوارم به غیر از صفت اخر,بقیش رو حفظ کنه که ارزشمنده!چه قدر لاتی حرف می زنه,از این هاست که با اون رفیقش می رن باشگاه بدن سازی,یه تخمه ژاپنی بازو دارن,محل رو قرق کردنصندلش هم که می کشونه رو زمین...

    ممنون.
    موفق باشین.
    سینا جون همونطور که گفتم 15 سالمه دقیقش اینه:5.5.1372 یک سال هم جهشی خوندم که الان میرم سوم دبیرستان.

    سینا جون من صاف نیستم کمی شیکم دارم.

    تیکه هم میندازی دیگه دادا باشه شما هرچی بگی قبولت داریم. خیلی بهتر از ناظم قبلی هستی

    نقل قول نوشته اصلی توسط johnwwecena
    بابا ایول داش عرفان پسر خیلی گلیه واقعا" به شخص دوسش دارم مصاحبشم واقعا" جنجالی بود مرصی
    سالار جون میتونم بپرسم کجاش جنجالی بود داداش؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amir - Arian
    ممد جون اول مرسی

    دوما من کلا من فکر می کنم عرفان روحیه لطیفی داشته باشه

    خیلی دوست دارم عکسشو ببینم

    چند بار هم تلفن زد منو سوپرایس کرد

    در کل پسر خیلی خوبیه من به وجودش توی انجمن افتخار می کنم
    به برادر امیر ارین
    روحیه لطیفی دارم همچو یک شاخه گل البته خار هاش.
    من کوچیکتم هستم به چیه من افتخار میکنی هر کاری واسه انجمن میکنم وظیفه هست.

    نقل قول نوشته اصلی توسط Z3R04
    آقا اين چه پسر خوبيه
    خوشم اومد خيلي رك و شفاف قضيه وصال رو گفت
    ================
    كاشكي ابولفضل جان حالا كه كاربرا از شما حرف شنوي دارن قبل از مصاحبه بگي كه يه عكس از خودشون آماده كنن
    متشكرم از هر سه تاتون كه با هم مصاحبه جالبي رو ترتيب دادين
    3خوبیه از خودته دادا ممنون ولی تا کیا هستن؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mary-Cena
    مصاحبه ي جالبي بود دست همه درد نكنه
    همشو خوندم اما متاسفانه
    به اميد روزي كه اين كينه اي كه از من به دل داره از بين بره
    بازم ممنون از همگي


    نقل قول نوشته اصلی توسط ECW
    [size=small]بابا دور بازوی من و عرفانو جمع کنی میشه 85 سانت تا حالا تخمه جاپونی 40 سانتی دیدین
    --------------------
    2 . کینه هیچوقت از بین نمیره
    3 . عرفان یه مشکلی براش پیش اومده که ممکنه دیگه کمترانجمن بیاد خیلی قاطی کرده امروز به من اسپیر زد کتلت شدیم [/size]
    قوربونه داش پوریا

    2-من جوابشو ندادم چون خودت جوابشو دادی دادا.(من جوابش رو اون شب تو کنف دادم بسشه.

    3-این بد شانسیو گرفتاری منم کاش حل شه و خیالم راحت شه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط Arman-Fu
    واقعا خوب بودش ممنون ...
    قضیه وصال خان رو هم که کامل گفتش و بعلا این روی قضیه پیدا شده ... به موقعش هم منم اون ورش رو میگم ...
    عرفان , همیشه یکی از بهترین رفیقای من بوده که اساسی باش حال میکردم ... یکم سر همین قضیه ی وصال بهش بد بین شده بودم و اعتمادم رو نسبت بهش از دست داده بودم ولی از وقتی همه چی رو فهمیدم ... !
    قربونه داش عرفان
    من نوکره ارمان هم هستم .
    این ورو اون ور قضیه رو نفهمیدم ولیا؟؟؟
    تو هم مثل ممد تو خیلی انجمن باهم بودیم اگه یادت باشه تو مگا فورم با هم فعالیت کردیم تو با علی دعوات شد رفتی منم 4 روز بعدش باهاش دعوام شد رفتم.
    خیلی حال میکنم با اینکه طرفدار جان سینایی خیلی مخلصیم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط I Am Legend
    ممنون از ابوالفضل جان و همچنین برادر گرامیشون
    آقا عرفان بچه ی خیلی خوبی هستند و سرشون تو کار خودشون است و تا کسی بهشون کار داشته باشه به کسی کار ندارند
    منم آروزی موفقیت برای ایشون در تمام مراحل زندگی را دارم
    گفتم بازم میگم بابت اون دفعه معذرت میخوام باز.
    اگر تو بخش گالری تاپیکی میدم کاری میکنم همه رو از تو یادگرفتم .تو بخش گالری لنگه نداشتی.[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط undertaker
    ابوال جان بازم مثل همیشه کارت عالی بود.از محمد هم ممنون که پست را گذاشت تو انجمن.
    اما در مورد عرفان به نظرم بچه ساده و بی غل و غشیه. خیلی راحت حرفاش را می زنه و چیزی تو دلش نیست.براش آرزوی موفقیت می کنم
    از تعریف هایی که کردی ممنون ولی در این حدی که میگین نیستم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط R . I . P
    واقعا مصاحبه ی قشنگی از ابولفضل و بردارش ممنونم
    به خصوص ابولفضل که برای اولین بار فکر کنم اسم من که همیشه میگفت رایپ و اون حاج معینو که میگفت نو فایر درست تلفظ کرد.....
    عرفان همیشه فعالیتش در یه حد خیلی خوبی بوده از نظر من هیچ وقت نذاشته فعالیتش بخوابه
    بسیار خوش اخلاق و با مرامه و همیشه برا این انجمن زحمت میکشه
    امیدوارم در همه جا موفق باشی (باید به بهنام بگم مصاحبتو بخونه !)
    به سلامعین ریپ نه ببخشید زیپ
    من اگه واسه انجمن فعالیت میکنم وظیفه میدونم و تا جایی که بتونم ادامه میدم.
    از بهنام خبر نداری؟زندس:

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.DMN
    ممنون ابوالفضل گل و ممنون محمد عزیز

    عرفان کلا پسر خوبیه و شخصا دوستش دارم و اگر نقد میکنم چون دوستش دارم

    اما


    عرفان جان درسته روراست اومدی جلو اما ای کاش به پاس رفاقت 5 سالت با وصال یکسری حرفها رو نمیزدی(چون گفتی رفاقت برات بالاتر از همه چیزه) ضمن اینکه میونه چندنفر بهم میخوره و همچنین وجهه یه نفر ممکنه خراب بشه شاید منظور وصال این نبوده یا نخواسته اصلا این بحث رو عمومی کنه اما بگذریم

    ولی درکل عرفان تو مصاحبه هم زود از راه اصلی خارج شد و مثل انجمن که گاهی تعصبی مسیرش عوض میشه مسیرش عوض شد هرچیزی خوبه اما به انداز


    ممنون

    موفق باشید
    خدایا درست میبینم داوود منو لایق دونسته!!!!

    داوود جون تو رفاقت واسم روراستی و یه رنگی مهمه نه چیزایه دیگه.

    من با وصال 5 ساله رفیقم باهم کلی بودیم باهم کلی بیرون رفتیم.خونه همدیگه رفتیم.نونو نمک هم دیگرو خوردیم با هم مسافرت رفتیم و .....
    اگر واسه وصال رفاقت اهمیت داشت منو به قوله خودش به یه دنیای مجازی نمیفروخت.
    زیر اب زدناگه مسئله ای بود راحت به من میگفت منم اگه منطقی بود قبول میکردم .مدیر شدناصلا هر کی میخواد مدیر شه مگه پول میدن!!!!فقط میایم اینجا که اخبار کشتی کچ رو بخونیم و تا جایکه ازمون بر میاد باعث پیشرفت انجمن شیم چون خودمون اینجا رو انتخاب کردیم. من با اینکه ارمان رو ندیدم کارش رو قبول دارم .تا جایی که بتونم تو گذاشتن عکس ها بهش کمک میکنم.
    تو گذاشتن عکس های نو وی اوت 2008 اولین باری بود که منو ارمان با هم عکس ها رو گذاشتیم واز اون به بد شروع شد.

    من مخلص داوود هم هستم اگه ناراحت شدی معذرت میخوام ولی نمیشد نگفت.

    نقل قول نوشته اصلی توسط AMIRWWE619
    با عرض خته تباشيد خدومت هر دوتون ! مصاحبه تميزي بود كلي خنديديم تو اين داستان وصال همه چي رو گفتي !!!
    امیر جون داشتیم دادا به ما میخندی دیگه

    نقل قول نوشته اصلی توسط johnwwecena
    واقعا" جالب بود از المپیک طولانی تر بود[hr]
    خیلی جالب بود ایول به جفتتون
    سالار جون چنبار نظر میدیدی داداش؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط john bradshaw layfield
    مصاحبه رو کامل خوندم ولی دوست دارم به عنوان یه برادر به عرفان جون بگم که گرفتن حق چیز خویه در مقابلش گذشت کردن هم یک ارزش غیر قابل توصیف که هر ادمی نمیتونه اونو همه جا داشته باشه به هر حال صحبت کردن عرفان خیلی برام شیرین بود یاد فیلمهای مرحوم فردین افتادم حیف که عرفان تو زمان فردین اینا نبود مگر نه بازیگر خوبی تو فیلمهای ایرج قادری میشد!بازم همین که صداقت داشتی ارزشش از همه چی بیشتره
    امیر جون اونقدر گذشت کردیم که دیگه جایی واسه گذشت نزاشتن.

    گفتی فردین اشکمو دراوردی عجب مردی بود

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed_champ
    مصاحبه ي جالي بود بحث هم خيلي لاتي شد به فردين و شلوار پلنگي كشيده شد.
    عرفان هم از بكس نيك روزگاره و ما هم ازش بدي نديدم و واسه فروم هم خيلي زحمت ميكشه.
    بازم گفتن فردین تا مارو خون به جیگر نکنین ول کن نیستین؟؟؟؟؟[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط erfan fcbarca
    مصاحبه ی خوبی بود ...
    عرفان یکی از بهترینهای فروم و زحمتکشان هست که بنظرم یکمی مظلوم واقع شده.اما در کل ما که خیلی دوستش داریم.
    خداییش هم سرش تو لاک خودش هست و کاری به کار کسی نداره .
    البته یه انتقاد ازش بکنم.این تعصبش روی انجمن یکمی بیش از حد شده ... باور کن با منطق حرف زدن طرف مقابلت راضی میشه تا اینطوری بخوای برخورد بکنی .باز خدا رو شکر زبونتو نگه میداری و ناسزا نمیگی...

    عرفان جان ، من انقدرها هم خشک نیستما
    قوربونت برادر عرفان هم اسمه خودم.
    هیچ وقت یادم نمیره وقتی تو انجمن عضو شدی گفتم ایول یه هم اسمونم اومد.
    عرفان جون تعصب که رو انجمن دارم ولی اگه بعضی وقت ها میبینین زیاد از حد میشه چون طرف رفته رو اصابم.(ولی این دفعه اینطوری شد جونه من یه تذکری بدین.)
    خیلی ها رو نمیشه عادی باهاشون درست صحبت کرد چون یه دنده هستن و حرف خودشون رو فقط قبول دارن.

    نقل قول نوشته اصلی توسط M2JH
    [align=center]دست محمد هوگان و ابولفضل جان درد نکنه خیلی مصاحبه قشنگی بود ...
    وصال ؟!؟!!؟!؟!!!! پس برایه همین بود که ارمان باهاش لج بود چیزی به ما نمیگفت !!
    یک بارم برایه من و ارمان پیغام مرگ فرستاد
    ولی بعدش خوب شد باهام ...


    بازم دستتون درد نکنه ...[/align]
    ایول ممد خیلی پسر خوبیه خیلی گله.

    پیغام مرگ!!!!کار خطر ناک شد دریم

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    از تمامی دوستان ممنون که وقت گذاشتن و نظرات خودشون رو در مورد بنده حقیر گفتن.
    بازم از ابولفضل گل تشکر میکنم خیلی زحمت کشید .

  10. Top | #160

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mary-Cena
    مصاحبه ي جالبي بود دست همه درد نكنه
    همشو خوندم اما متاسفانه
    به اميد روزي كه اين كينه اي كه از من به دل داره از بين بره
    بازم ممنون از همگي


    نقل قول نوشته اصلی توسط ECW
    [size=small]بابا دور بازوی من و عرفانو جمع کنی میشه 85 سانت تا حالا تخمه جاپونی 40 سانتی دیدین
    --------------------
    2 . کینه هیچوقت از بین نمیره
    3 . عرفان یه مشکلی براش پیش اومده که ممکنه دیگه کمترانجمن بیاد خیلی قاطی کرده امروز به من اسپیر زد کتلت شدیم [/size]
    قوربونه داش پوریا

    2-من جوابشو ندادم چون خودت جوابشو دادی دادا.(من جوابش رو اون شب تو کنف دادم بسشه.

    3-این بد شانسیو گرفتاری منم کاش حل شه و خیالم راحت شه.

    ------------------------------------------

    من مثل بعضی ها بی معرفت نیستم که. دیدی اون روز هم چیکار کردم که ؟
    میدونین 8 سال رفاقت یعنی چی ؟؟؟
    نمیخوام تو انجمن دعوا شه و خطری برا انجمن و بچه های گلش ( غیر از بعضی ها که خودشونم میدونن ) ایجاد شه ولی بچه هایی که اونشب تو کنف بودن دیدن چه بلایی سر او ...... آوردم تازه این نیمی از شخصیت خشن من بود اون شخص منتظر لحظه ی روبرو شدن با شخصیت خسته ی من باشه . I Will Turn You To The Darknesssss

صفحه 16 از 61 نخستنخست ... 6141516171826 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد