بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 22 از 61 نخستنخست ... 12202122232432 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 211 تا 220 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #211

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)

    یعنی میشه دوباره انجمن بشه مثل همون قدیما با حضور ابولفضل و معین همه بگن و بخندن ؟!!
    به خدا خیلی خوشحال شدم معین جان
    بی صبرانه منتظر پست ابولفضل تو این تاپیک هستم

  2. Top | #212

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)

    نگاه کن دکتر معین برگشته دکتر خودت را کاندید کن برای ریاست جمهوری بهت رای بدهیم
    به قول شاعر که می **:
    Welcome back MOIN BATISTA
    خوبی معین جان.خوشحال شدم برگشتی.بابا سر بزن بیشتر. نه از اون سرا که سرمون درد بگیره از این سرا که سرمون کیف کنه
    ای معین نامرد دیگه میری یزد و طرف ما نمی یایی بابا 300 کیلومتر می یومدی سمت غرب می رسیدی اصفهان. خداییش دفعه دیگه اومدی یزد و اصفهان نیومدی از دستت دلخور می شم.
    راستی حاجی هر چی زنگ می زنم گوشیش خاموشه. امیدوارم حالش خوب باشه. محمد جان بی زحمت حتماً از داداشت به ما خبر بده.مرسی

  3. Top | #213

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    2914
    سن
    36
    نوشته ها
    72
    تشکر
    11
    تشکر شده 301 بار در 23 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)

    یکی از اصلی ترین دلایلی که ابوالفضل میخواست بره نبوده معین بود! همونطور که معین یه مدت نتونست تو وب دوستان بیاد ابوالفضلم وبو کمپلت جم کرد!!! معین یادته ابوال زنگ بت میزد بهت در موردش چی میگفتم ...وقتایی که مست بودم!!فربدم دیده بازم بیا انجمن نیاز به امثال تو داره....

    عارض دوستان بگم ...امروز بهتر شد ورفت سرکار ...شاید شب بیاد انجمن ...دیشبم که بش گفتم معین اومده با اینکه نمیتونست رو کام بشینه ولی خودشو سحری رسونده بود!!!

  4. Top | #214

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    467
    نوشته ها
    496
    تشکر
    26
    تشکر شده 124 بار در 11 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    57 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)

    سلام محمد جان...
    آره میدونم دهنت چفت و بست نداره... ولی در عوض یه دنیا معرفت داری...
    داداشتم انشالله خوب میشه... خبرشو دارم... تو هم خوب میای انجمنا...


    فربد جان ما کوچیکیم داداش... به خدا وقت نشد بیام.. از عباس بپرس... حتی نتونستم یه روز بیشتر اونجا بمونم... با داش عباس خیلی خوش گذشت... جای شما خالی... رفتیم کباب زدیم .... بعدشم قلیون و چایی... خیلی چسبید...
    خیلی زحمت کشید...
    اگه تو هم کباب و قلیون چایی میدی همین الان پا میشم میام اصفهان ؟
    شوخی میکنم داداش... انشالله تو یه فرصت دیگه حتما میام پیشت... خبر مجید رو نداری ؟

  5. Top | #215

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)

    خدا را شکر که حال ابوالفضل خوب شد. مرسی ممد جان
    معین جان هر وقت تشریف بیاری قدمت رو چشم من. مجید هم خبرش خوبه هنوز زندست

  6. Top | #216

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)

    به احترام برادر معین تازه برگشته همه یه صلوات.

    خیلی مخلصیم معین جون.

  7. Top | #217

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)

    ابتدا سلام به دو برادر گلم معین نوفیر و ابوالفضل عزیزم.معین جان خوشحالم که برگشتی دلم برات خیلی تنگ شده بود.خوب به سلامتی حال حاجی هم خوب شده انشاالله که همیشه تندرست باشه

  8. Top | #218

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)

    معین جان خوشحالم که برگشتی امیدوارم دوباره ترک نکنی مارو ابوالفضل هم خوشحالم حالت بهتر شده سعی که دیگه روزه نگیری چون تو بچه سوسولی این کارا بهت نمیسازه

  9. Top | #219

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    4
    نوشته ها
    617
    تشکر
    0
    تشکر شده 3 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)

    چه تاپیک خوب و جالبی هستش...من هم از این پس بازدید کننده ی این تاپیک هستم...مصاحبه ها همه جالب بود ممنون آقا ابولفضل ...

    معین جان از برگشتت به انجمن بسیار خوشحال شدم و امیدوارم با فعالیتی بیشتر از قبل به انجمن خودت خدمت کنی داداش..

  10. Top | #220

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)

    نقل قول نوشته اصلی توسط NO FEAR
    سلام محمد جان...
    آره میدونم دهنت چفت و بست نداره... ولی در عوض یه دنیا معرفت داری...
    داداشتم انشالله خوب میشه... خبرشو دارم... تو هم خوب میای انجمنا...


    فربد جان ما کوچیکیم داداش... به خدا وقت نشد بیام.. از عباس بپرس... حتی نتونستم یه روز بیشتر اونجا بمونم... با داش عباس خیلی خوش گذشت... جای شما خالی... رفتیم کباب زدیم .... بعدشم قلیون و چایی... خیلی چسبید...
    خیلی زحمت کشید...
    اگه تو هم کباب و قلیون چایی میدی همین الان پا میشم میام اصفهان ؟
    شوخی میکنم داداش... انشالله تو یه فرصت دیگه حتما میام پیشت... خبر مجید رو نداری ؟

    اخ آخ آخ ببین کی اومده حاج معین اومده

    سلام فدات شم چطوری عزیزم

    نبودی نیستی چیکار میکنی با دوستا نمیپری نت نمیای قایم شدی نمیگی دلمون برات تنگ میشه نمیگی که دلمون میپوسه

    حالا که اومدی دیگه غیبت کبری نکن این غیبتات زبان زد خاص و عامه معین ولی هرجا که هستی خوش سالم و سلامت باشی

صفحه 22 از 61 نخستنخست ... 12202122232432 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد