بهنام جان من تاپيك نزدم داوود يك تاپيك واسه مشكلات انجمن زده بود كه توش به نكاتي اشاره كرده بود كه من پرسيدم اگر اينطوره پس چرا با خاطيان درست برخورد نميشه!نوشته اصلی توسط New World Order
در مورد مرتضي هم من نميدونم چي كار كرده كه اينقدر در نزد بچه هاي فروم منفور شده! ولي من چون تو حريانات قبلي نبودم ادب حكم ميكرد وقتي كسي پيشنهاد قرار ملاقات ميزاره قبول كنم در اون ملاقات هم ايشون پشت سر فروم كلي حرف زد ولي من بچه 4 ساله نيستم كه با حرف يك ادم فوري تغيير موضع بدم!
جهت اطلاعتون هم بگم بعد از اون ملاقات من نه با ايشون تماس گرفتم نه چت كردم و عملا ديگه يك هفته اس كه ازش خبر ندارم.[hr]
امير جان اگر ميدونستم با حرفم اينقدر ناراحت ميشي هرگز اين رو نميگفتم من اصلا قصدم تخريب تو نبودهنوشته اصلی توسط Amir - Arian
من كي گفتم هامون داره پول انجمن رو ميده؟
چيزي كه گفتم رو بار ها از زبون بعضي از بچه هاي فروم كه همين الان هم فعال هستند و پست و مقامي دارند شنيدم كه چون نميخوام جنجال سازي كنم اسم نميارم.
راستي گفتي من 7 ماهه اومدم نت ولي اشتباه ميكني من گفتم 7 ماهه كشتي كچ دنبال ميكنم و الا نت كه 4 5 سالي هست![hr]
در مورد پدارم بگم كه دوستم هست و يه بار ازش خواستم كه توي يه دعوا خودش رو برادرم جا بزنه كه قبول كردنوشته اصلی توسط Dave Batista
من شخصيتي بيروني كه از مرتضي ديدم به نظرم آدم با ادبي وبا شعوري اومد حالا چون به جند نفر توهين كرده نبايد به طور كلي يك فرد رو بي ادب دونست .
(همونطور كه شما به من توهين كردي و نفسا آدم بي ادبي نيستي)
در مورد اون پست بگم كه حرفهايي كه زدي از صد تا فحش خار مادر بدتر بود ! در ضمن من با شناختي كه از تو داشتم اصلا انتظار چنين توهيني رو نداشتم و بيشتر بخاطره همين ناراحت شده بودم!
در مورد گذشته هم نگم بهتره!....
اما در آخر يك چيز رو بايد بگم كه در مصاحبه من نظرات شخصي ايم رو نسبت به انجمن و كاربر ها گفتم ولي نظر من حكم قطعي نيست كه بخاطرش جوابيه صادر مي كنيد!
همونطور كه با امير آرين و سينا مصاحبه شد و نظرات شخصي شون رو گفتن.
پس دليل نداره من بخاطر هر حرفم جواب پس بدم.






پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)