بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 26 از 61 نخستنخست ... 16242526272836 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 251 تا 260 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #251

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضور cena)

    به این میگن نمونه ای از یک ناظم نمونه !!!
    نگاه کنین اسپم هم میده یک اسپم درست حسابی میده ! یاد بگیرین نصف شماست

    بی صبرانه منتظر مصاحبه ی حاج وصال هستیم

  2. Top | #252

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضور cena)


    مصاحبه با وصال نمکی یکی از مدیران قدیمی انجمن.

    ==================================
    در حاشیه مصاحبه


    Ve$aL: OOmadi Buuz vel bede
    abolfazlbatista: خوب اومدی
    abolfazlbatista: منم اومدم چطوری رپر
    abolfazlbatista: تو اون عکسه کدوماشون تویی همون که انگشتش قطع شده؟
    Ve$aL: خوبم آره همون که فلجه
    abolfazlbatista: چرا فلج شده
    Ve$aL: چون که 5 تا انگشت داره
    abolfazlbatista: ولی تو عکس 2 تا بیشتر نیست
    abolfazlbatista: بقیش کو اها 3 تاست
    Ve$aL: تو عکس 3 تاست
    abolfazlbatista: 2تاش چسبیده بهم:
    Ve$aL: بقیش اون زیره
    abolfazlbatista: کدوم زیر
    Ve$aL: آره دیگه مدلشه
    abolfazlbatista: مدل چی
    Ve$aL: کشتی مارو دارم با دستم
    Ve$aL: 021 نشون میدم
    abolfazlbatista: ببخشید یعنی منم عکس میندازم باید شلوارمو در بیارم بگم مدله
    abolfazlbatista: بابا بگو من عضو گروه صامتم..هیچکس و بروبچ رو میشناسم معتادای تهراتن و حومه
    Ve$aL: دقیقا میخوای منم شرطمو درارم بگم مدله؟؟
    abolfazlbatista: اره چون من بچه بازم
    abolfazlbatista:
    abolfazlbatista: خوب اینحرفا رو زدم که بره تو قسمت حاشیه
    Ve$aL: هه
    abolfazlbatista: هه داره
    Ve$aL: هه
    Ve$aL: ایول حاشیه فاز میده
    Ve$aL: ولی بازی رو به حاشیه نکش تمام اینا فردا
    Ve$aL: شب تو 90 میبینیم
    abolfazlbatista: بعد ببخشید شما رپری شما هوی متالی: قبل خوندتون چیزی مصرف میکنید
    Ve$aL: می خوای بپرس من واسه این شرکت کار میکنم؟؟؟
    abolfazlbatista: بازم ببخشیدا خواستم همینو بپرسم روم نشد
    abolfazlbatista: ولی لباست باحاله ایول کلن تیپتم باحاله..پشتتم باحاله.باید امضاش کنم:
    Ve$aL: از تجاربم بگم
    abolfazlbatista: نسبت به چند ماه پیش
    abolfazlbatista: خیلی کلفتر و خوش هیکلتر شدی
    abolfazlbatista: کم کم اماده بشم بریم سر اصل مطلب
    Ve$aL: خوب من به جونا توصیه میکنم رپر نشن ما رپر شدیم بعد هوی متال شدیم بد رفتیم فضا بعد مخمون پوکید بعد رفتیم تو یه فازایی بعد اومدن با ما چیز گذاشتنو..........
    .abolfazlbatista: ...شعر خوبی بود



    -=======================================

    یه بیوگرافی مختصر از خودت

    Ve$aL: من وصال شعبانی آخرین و تنها پسر خونواده متولد 1/1/1371 یه خواهر بزرگترم دارم که دانشجو هست الان مهرشهر کرج هستیم
    دوس داشتی برادر داشته باشی
    Ve$aL: نه ولی دوست داشتم جایه منو خواهرم عوض میشد
    یعنی بزرگتر بودی درسته خوب به موقع به اون سن هم میرسی همینطور که 16 سال گذشته
    Ve$aL: آره چشم رو هم بزارم . یه چیزه باحال : اونی که نزدیکه مرگه و انی که نزدیک تره قیامته البته اگر قیامتی باشه
    یعنی توقع داری نباشه بحث های دینی بعدان
    Ve$aL: خوب این چیزا که نمودنم مهدی میاد و................... همش فرضیه هست

    شغل پدرت
    Ve$aL: پدرم فوت کرده ولی کارخونه دار بود
    بهت تسلیت میگم نمیدونستم
    مگه چند سالش بود خدا بیامرز
    Ve$aL: 40
    سر چی اخه
    Ve$aL: سره این که یک شبه همه قانونا عوض میشه
    تو چند سالت بود که فوت کرد
    Ve$aL: من اون موقع 3 راهنمایی بودم 14 سالم بود
    واقعان متاثر شدم غم نداشتن پدر غم سنگینیه و واقعان هیچکس نمیتونه خودشو جای تو بزاره
    Ve$aL: آره بخصوص تو سن من واسه همینه که یه سری چیزایی که دیدم هیچکی که هم سن منه تجربه نداشته
    فقط میتونم ارزوی تندرستی برای خودتو و خانئوادت کنم ...بعضی اوقات ادمی که پدر نداره ارزو داره تمام دنیا رو بده ولی 10 دقیقه پدرشو باز هم ببینه ولی قسمت روزگار همینه و حکمتی بوده..

    Ve$aL: آره کارشم نمشه کرد
    الان منبع مالیتون چطور براورده میشه
    Ve$aL: خوب مادرم کار میکنه و اینکه بیمه یه مستمری میده
    ... چطور تونستی این درد رو تحمل کنی ...ما شرمنده ایم که الان تورو یاد پدرت میندازیم: درد بی پدری درد سختیه اونم تو سن تو
    Ve$aL: اره خیلی
    چه وقتایی بیشتر دلت تنگ میشه براش
    Ve$aL: همیشه مخصوصا تو وقتهایی که به مشکل بر میخورم
    سر خاکش هر پنج شنبه میری؟
    Ve$aL: نه هر پنج شنبه نمیرم من دارم این طوری فکر میکنم که میگن پس از مرگ روح از بدن جدا میشه: پس این روح تو خاک نیست در نتیجه نیازی نیست به این که سره خاک بریچون میدونم الان اون زیر هیچی نموده
    چی بگم والا ... بچه ها و دوستانت رو با پدر میبینی روت تاثیر میزاره یا عادی شده برات
    Ve$aL: نه مشکلی ندارم اتفاقا راهنماییشون میکنم یه رفیق دارم شایان اون روز باباش دعواش شده بود رفیم بیرون کلی فحش به باباهه داد بعد من کلی نصیحتش کردم و........... تا به این نتیجه رسیدکه راست میگم کلا مشکلی ندارم
    واقعان ادم حاظره دنیا رو بده ولی عزیزشو 1دقیقه هم از دست نده
    من دوست ندارم زیاد تو این ماجرای اسفناک صحبت کنم چون فکر میکنم گناه میکنم و نباید تورو زیاد به یاد پدر بندازم..هر چند یاده پدر هیچ وقت نمیره از ذهنت ولی ما در نهایت فقط میتونیم برات ارزوی سلامتی برای خودتو و مادر و خواهرت کنیم روحش شاد و یادش گرامی

    Ve$aL: ممنون عزیزم
    خوب وصال جان الان درس میخونی دیگه: چندومی
    Ve$aL: الان سومم رشته ریاضی امسال زدم تو فاز درس خوندن اومدم میز اول تا ببینم آیا منم متحول میشه یا نه
    والان سرگرمی های اصلیت چین
    Ve$aL: سرگرمی هام:با رفیقا بیرون رفتن- باشگاه-اس ام اس بازی و انجمن البته تلویزیون دیدن هم جزو اولی هاست
    با رفیقا بیرون میرید ول گردی دیگه
    چیزچرخ میزنیم میریم دنج و الاف بازی دیگه.تو الاف بازی کار خطا هم میکنید ... سیگار و .. سیگار 1 بار کشیدم حال نداد بهم خدا رو شکر خلافی نداریم مگر این که خیلی بچه + بازی قلیون رو خلاف حساب کنی
    خلافتون همون زید بازیه عامیانه است برید دنباله دخترا مردم اره
    Ve$aL: میرفتیم: الان یه مدت دختر بازی سرش گرده یه 27 روزه چون سال تازه شروع شده دخترا تو جو درس خوندن و ایشالا 10 -15 روز دیگه
    اهله دوستی های پایداری یا ابدوغ خیاری واسه سرگرمی دختر بازی میکنی یا واسه همدمی
    بستگی به طرف داره..از اون لحاظا فکری رو دخترا نمیکنم ولی من از اوناییم که با دخترا خیلی راحت تر صحبت میکنم و 100 البته دخترا عشقشون همدمی هست
    رفیق پایه هم داری
    Ve$aL: نه دخترا که خودشونو نمیچسبونن ولی پایههم هست
    تا حالا عاشق که نشدی
    Ve$aL: چرا شدم من عاشق زندگیمم هر جوری که باشه ازش لذت میبرم عاشق خونوادمم هستم اه اه چه فیلم هندی شده

    جالب بود دقیقان از کی تو نخ زید بازی افتادی کی اوردت تو راه
    Ve$aL: از وقتی دوم راهنمایی تابستونش تموم شد و داشتیم میرفتیم سوم/دیگه شروع شد یوا یواش ما هم پیشرفت کرردیم
    معمولان وقتی میخوای با یه دختر رابطه برقرار کنی چطور میری جلو رک میری بهش میگی
    بگو شاید بچه ها هم ازت یاد بگیرن!!

    Ve$aL: ببین دخترا اگه از 2 تا بیشتر باشن بری جلو چیزشم حسابت نمیکنه اما اگه 2 تا باشن واسه این که جلو رفیقش یه تریپ بیاد یه جوری با ناز قبول میکنه تنها هم که دخترا کم میان بیرون اما تنها دیگه خوبیش اینه نه ناز میکنه نه تریپ میاد

    از طرف مادر مورد اعتراض قرار میگیری یا اصلا خبر نداره
    Ve$aL: مامانم چیزی نمیگه خوب خودشم میگه شما باید تو این سن این کارارو بکنین
    خوش بحالت ننه ما باشه چوب ک...و...نمون میکنه
    Ve$aL:
    ما برعکسه اقام میگه برید ..... ننم محکوممون میکنه...اخه اقام خودش اهله دله/کانالایه ******* رو من از دست اقام و داداشم قفل میکنم/ خوب منحرف شد بحث
    Ve$aL: به به اقات چه روشن فکره ایول ایول
    خیلی عجیبه که اهله دوستی های زیادی هستی ولی تمایل جنسی نداری: در حالی که مردها اینطوری کم هستن: ولی تو اونم تو سنت
    البته.من یبار تو یه تاپیکی یه چیزی از تو دیدم که زیاد خودتو ارضا میکنی درسته


    Ve$aL: این حرفو نزن که کسی تمایل جنسی نداره این یه حرف اشتباه هست
    ببین تو یطور گفتی که من گفتم خیلی بدت میاد اون حرف که از پایه اشتباست
    Ve$aL: چون کسی که تمایل نداشته باشه مریضه تو دوستام من از همه حشرم بیشتر میزنه بالا ولی نمیام این کارو کنم و دختر مدرم رو بزارم هر چیزی جایی داره


    $aL (2008/10/19 1115 ب.ظ):
    نه از اون لحاظا فکری رو دخترا نمیکنم
    من اینو که گفتی گفتم شاید کلی اهلش نیستی ودچار تضاد شدی خوب تو که اینو قبول داری هر چیزی جایی داره چرا در وقف خودت صرف نمیکنی که/یکم جلو خودتو بگیری


    Ve$aL: نه من تماییلاتم که کم نمیشه روز بروزم داره زیاد میشه ولی اگه این کارو کنم
    Ve$aL: فکر کن یکی تو اون سن بیاد دخترتو بکنه چه حالی میشی؟
    abolfazlbatista: بابا اروم غیرتی میشم یجور دیگه بگو چرا گیر دادی به دختر من
    Ve$aL:
    نکنه بهش چشم داری تا بخواد بچه من تولید بشه تو معلم شدی
    Ve$aL: شاید دیدی دومادت شدم سن و سال مهم نیست این تفاهمه که مهمه
    خوب نتونستی متقاعدم کنی که کارت کار خوبیه یعنی تو ارضا دستی و .. این چیزها رو خوب میدونی ؟
    Ve$aL: صبر کن ببینم این مساحبه می خواد توانجمن پخش شه دیگه؟ این طوری که هر دومون اخراجیم من میگم بی بریم مصاحبه رو تو انجمن اویزون بزینیم بچه ها حال کنن
    Ve$aL: نه خوب نمیدونم اما واسه ما این تنها راه حله
    abolfazlbatista: بابا نکاتشو سانسور میکنماین یه طرز فکر اشتباه است ولی چون من نمیتونم وارد مغز تو بشم کاری ندارم خودت
    یکم که سنت بیشتر و بالاتر بره تازه میفهمی چقدر اشتباه میکردی: فقط اینو بگم ..اگه عرق بخوری خیلی خیلی بهتر از ج......ه که باعثه کم رشدی و هزار مرضه دیگست: چون هنوز عرقه یه فایده داره فایدشم هیکل میده!!

    Ve$aL: حالا انقدر ما حرف شنیدیم که: نمیدونیم کودومش درست هکودومش قاطه قلطه
    خوب این بحث رو کنار میزنیم .... کی میخوای زن بگیری
    Ve$aL: خدا رو شکر الان میگن این دوتا گی هستند
    abolfazlbatista:
    Ve$aL: زن گرفتن رو میزارم واسه 27 به بالا
    اوههههه چرا اینقدر دور
    Ve$aL: چون که تو فکر کن من بیام 20-21 زن بگیرم
    خوب اون موقع نه رفیق بازیمو کردم نه حالموکردم نه مسافرت رفیقیو...: این کارارو نکردم اما بیام زن بگیرم
    دقیقان منم سن تو بودم از جور عقاید زیاد داشتم ولی از همین چیزها به وقتش خسته میشی ببین تو 20 به بالا بشی شاید خیلی عوض بشی البته سلیقه و خلق و خوی هر کسی یه جوره

    Ve$aL: شاید آره شاید م نه: ولی حالا کی به ما زن میده؟؟
    ادم غیرتی هستی نه؟که به زنت حساس باشی میدن زیاده دختر
    Ve$aL: خوب نه به اون صورت که زنم رو خیلی محدود کنم دوست دارم طرف مقابل چیزی بشه که خودشه نه این که چیزی باشه که من میخوام: اما خوب در بعضی موارد آره غیرتم خوب چیزیه
    اگه بفهمی زن ایندت در نوجوونی و جوونی دوست پسر داشته یا مثل خودت بوده چطور باش کنار میای یعنی میتونی هضمش کنی

    Ve$aL:جوونی نو جوونی که که ادم خامه پس نباید توقع داشت: آره این که دوست پسر داشه رو میتونم حضم کنم
    اینم برمیگرده به همون خلق و خو ..خوب اینم به کنار گفتی میری باشگاه چه باشگاهی
    Ve$aL: فوتبال و کیو کشین قبلا ورزش هایه دیگه هم کار میکردم فوتبالم خوبه دروازه بانم همیشه با 5-6 سال بزرگتر از خودم بازی کردم که بازیم خوب شده
    حتمان زیاد هم لایی میخوری تو گلری
    Ve$aL: تو اگه تونستی 1 لایی بزنمی من بهت میدم
    abolfazlbatista: ( رنگم پرید)
    تضمین از این بهتر
    من هر طور شده یه سر میام پیشت لایی رو بهت میزنم ولی بهم نده وصال س....ی ترین مصاحبه مال تو بوده

    Ve$aL: من سال 77 تا 79 کیو کشین کار میکردم.تا کمربند زرد بعد ول کردم تا همین امسال که 1 ماه دوباره شروع کردم یک حالی میده واسه سابقم کمربند مشکی ها که الان سن سی هستند هم یهم احترام میزارند
    حرفه ای دنبال میکنی در اینده بری برای مسابقات؟: یا تو فکرش نیستی
    Ve$aL: ببینیم خدا چی میخواد اگه اون سال ول نمی کردم الان شی هان شده بودم: ولی 7 سال عقب افتادم
    خوب چطور شد عاشق کج شدی نکنه کیوکوشین؟
    نه این عرفان منو اخفال کرد و............
    **** استارهای مورد علاقت

    Ve$aL: تیکر رو کارشو دوست دارم شاون مایک تریپل اچ و راک اینا رم یه اندازه دوست دارم البته اگه سینا 100 باشه اینا: 10 هستند
    به نظرت چرا نوجون و جوونها بیشتر طرفدار سینا هستن چرا ادمهایی که بیشتر سن دارن
    طرفدار قدیمی هان

    Ve$aL: خوب چون سینا تیپش جوون پسنده اون انرژی که دارهرو آدم تاثیر میزاره من که خیلی دوسش دارم
    اها چون شرت پاشه جوون پسند و دختر پسنده
    بهترین بازی که دیدی و ایا تابحال/تحت تاثیر قرار گرفتی

    Ve$aL: خوب من با بازی هایه سینا همش تحت تاثیر قرار گرفتم که 3 تا از مهم هاشو میگم سینا جی بیال رسلمننیا و بازیشون تو بکلش: رویاله 08 هم که دیگه از ان قضیه پیش بینیو گریه و........ همش خاطرس
    دقیقان چند ساله حرفه ای دنبال میکنی کج رو ؟
    Ve$aL: فکر کنم از وقتی که با عرفان
    رفتو امد کردیم
    خوب با رفتنه سینا تو هم میری ؟
    Ve$aL: نمیدونم ولی فکر کنم دیگه زیاد دووم نیارم ولی کارایه سینا رو دنبال میکنم
    کشتی کج رو میپسندی یا استوری لاین
    Ve$aL: کشتی کچ بدون استروی لاین معنی نداره استروری لاین باشه کشتی کچ نباشه اونم که اصلا وجود نداره: پس هر دوش در کنار هم
    چطور شد پات به انجمن باز شد
    Ve$aL: عرفان عضو شده بود میگفت خوبه منم ادرسشو گرفتم و عصو شدم
    و از کجا فعاللیتت زیاد شد ؟
    Ve$aL: از همون روز فعالیتم از همون روز عضو شدنم: موزیکو از اول بهش علاقه داشتم
    و مثل اینکه علاقه زیادی به مدیریت داری
    داشتم الان کمتر شده
    ولی همیشه معلوم بوده علاقت زیاد بوده ..چون دیدیم وقتی از مدیریت برکنار شدی دوباره فعال شدی!! تو جزو کسانی هستی که مدیر شدی تمبل شدی درسته؟
    Ve$aL: اره با مدیر شدن خیلی تنبل شدم البته مشکل هم داشتم ولی خوب دیگه روحیه کار ندارم اون موقع فعال بودیم که مدیر شیم حالا که مدیر شدم می بینم جلوتر چیزی نیست
    یعنی چیزی بالاتر از این رو حق خودت میدونی ؟
    Ve$aL: شاید ولی میدونی از چی یه جام میسوزه ؟
    ببین من خودت میدونی چقدر فعالیت کردم 3 ماه تلفنمون قطع بود وقتی برگشتم دیدم کسی نتونسته به جایه من بیاد بعد از 3 ماه و خودمو جر دادم تا مدیر شدم اما بعضی ها که میان در کمتر از 6 ماه مدیر میشن یه جام میسوزه: مدیر هم نمیش اما خودشونو لایق این میدونن.میسوزم
    یعنی تو چقدر طول کشید تامدیر شدی بیش از 6 ماه
    Ve$aL: دقیقا من 6 ماهه مدیر شدم اما با اون فعالیتی که داشتم یادته که چقدر بود طرف میاد 4 تا دونه پست میزاره بعد میگه من باید مدیر شم
    میدونم یادمه یه زمان کاربری CENA پر ارسالترین کاربر بود در حالی که.خیلی کم هم اسپم میداد
    Ve$aL:الان میبینم 1 ماه و خورده ای زمان انلاین بودم تو انجمنه یه نیگا به خودم میکنم میگم یعنی من 1 ماه توی انجمن انلاین بودم؟؟؟؟!! به جونه تو اگر نصف اینو درس میخوندم الان جزو نوابق بودم
    تو میگی مدیر شدی و خیلی هم تلاش کردی که مدیر شدی ولی عده ای با 4 تا ارسال خواهان مدیریتن خوب تو چه نظری داری چطور باید بشه ؟ طرف چقدر فعال بشه که مدیر شه
    Ve$aL: این رو من الان بگم به ادمینا بر میخوره که این چه فضوله ولی اگر یه سری مبنا هایی داشتیم که کاربرا بر اون مبنا برسی میشدند کسی انقدر جسارت نمیکرد
    یعنی تو اینو ضعف ادمین میدونی درسته
    Ve$aL: نه چنین جسارتی نمیکنم اما ضعف مدیریت کلی انجمن میبینم که یه جورایی میشه همون ادمین
    صمیمی ترین دوستانت تو انجمن کیان؟
    Ve$aL: با بیشتر بچه ها صمیمیم
    میگن تو فضولی به بخشهای دیگه راست میگن؟ اون مسئله ارمان و عرفان رو نمیگما
    Ve$aL: منظورتو نمی فهمم
    یعنی میگن وصال دوست داره چوب لای چرخ بچه ها بزاره چقدر صحیح میدونی این حرفو
    Ve$aL: من مگه دیونم؟؟؟ اگه چوب لایه چرخ بچه ها بزارم غیر مستقیم چ.ب لایه چرخ انجمن گذاشتم!!!!!! پس اگه میخواستم این کارو کنم نهایتش این بود که از اول تو انجمن نمیومدکه دیگه نخوام از این کارا بکنم
    تو مسئله ارمان و عرفان خودت قبول کردی که اشتباه از تو بوده ...درسته
    Ve$aL: آره اشتباه از من بوده نمیودن چرا اون اشتباه رو کردم
    همون دفعه هم گفتم همین که خودت به اشتباهت پی بردی و گفتی ها از 100 تا دروغگویی و ..بهتر بود واقعان تحسینت کردم بهرحال دوران جوونی و حساسیتهات همیشه زیاد واردش نمیشیم الان رابطتت چطوره با ارمان و عرفان

    Ve$aL: مثل قبل شایدم بهتر از قبل احترام میزارم. در نتیجه احترام هم میبینم
    حرفی هست که دوست داری بزنی
    Ve$aL: حرف نگفته که هستاما اگه بگم یه اشوبی این وسط به پا میشه
    اقا چه اشوبی این حرف نزدن تازه بیشتر باعث/میشه که بچه ها فکرای بد کنن
    شایدم فکر کنن: وصال میخواد متسنج کنه/چیزی نمیدونه ولی علکی میگه

    Ve$aL:کسی فکر بد نکنه بهس تبعیض هست
    من همینجا میگم که هیچ مشکلی با حامد ندارم ولی خوب اگه یه کاربر بودمیومد: یه سری کارهایی رو میکردکه حامد کرده بی برو برگرد اخراج بود حکمش اما خوب ما بار ها و بار ها دیدیم/که حامد و امثال اون یه کارایی رو کردن که حتی گوشه چشمی نگاهی هم بهشون نشده: و هروز مشالاه بهتر هم میشن میخوان بچه بزارن حسادت بزارن بزارن انتقاد بزارن
    یعنی تو اعتقادت اینه ادمین توجهش به رفیقش خیلی زیاده درسته تا به.کاربرش
    Ve$aL: منظورمو خوب گرفتی

    بهرحال کاری به این مسئله نداریم... بهتره خودتون حساسیتهاتون رو برطرف کنید...من نه میتونم حرف تورو تایید کنم نه نفی ....فقط بگم هامون کلن بزل بخشش زیادی داره..کلی...همونطور که راحت میتونه کیومرث رو ببخشه حامد و ابوالفضل روهم میبخشه.. عملکرد ادمینها چطوره
    .

    Ve$aL: خوب الان خیلی خوبه که ادمین داره نظارت میکنه فقط ولی اگه بیشتر در صحنه باشه بهتر هم میشه
    تو نظرت در مورد امیر ارین چیه ؟ توهم مثل یسریا اونطور در مورد ادمینیش فکر میکنی یا نه که مثلان امیر بخاطر فروشگاش ادمین شده
    Ve$aL: خوب ادمین هست اما جا نیوفتاده ولی خوب شاید بهتر بود به جای ادمین یه اسم دیگه بهش میدادیم اونم این بود پشتیبان مالی انجمن
    من میخوام اینطور بگم امیر ارین جرمش اینه که چند مدت از تاسیس سایت گذشته بود که اومد و تقریبان شاید چند تا از قدیمی ها براشون سخت بود اومدنش بخصوص که یسریا هم به امیر مادرزاد حساسن!! ولی خداشاهده من یکی وقتی امیر اومد تازه فعالیتم تو انجمن بیشتر شد

    Ve$aL: اسم امیر اریان که پشته انجمن هست قدرت دو چندان میشه
    abolfazlbatista: دقیقان!
    ناظم سایت تو دوران ماها احمدرضا. ارش.سینا نظرتو در موردشون در دورانشون بده

    Ve$aL: اول ک من اومدم اف جی ای بود پا قدم من بود چی شد 3 روز بد اخراج شد
    احمد رضا خیلی باحال بود و کار درست که اونم واسش مشکل پیش اومد
    ارش هم که بیشتر : به جایه ناظم بودم پستایه شر و ور میداد اما باهاش رفیق بودم
    سینا هم که یکی از اولین رفیقام هست که ناظم بودنش تا حاصل داشت
    Ve$aL: 1-کم شدن اسپم
    Ve$aL: 2-تبدیل شدن انجمن به پادگان

    یعنی اعتقادت اینه کارش خیلی خشکه خیلی سختگیره اینطور که به صلاح انجمنه از یسری لحاظ
    Ve$aL: اره اشک بچه هارو در اورده خیلی گیر میده آره از یه لحاظ آره اما فکر کن یه کاربر تازه وارد باشی میای میبینی.این طوری هست فرار میکن

    تو پیشنهادت به ناظم چیه؟
    Ve$aL: یه ذره نرم تر برخوردکنه
    برسیم به داوود ...نظرت در مورد این پدیده چیه و .. در مورد رفتنش چه نظری داری
    Ve$aL: دیدی تیمایه فوتبال بعد از یه فصل مسابقه یه استراحت میکنن این دقیقا همین حکم رو داره داوود با رفتنش میتونه یه تجدید قوا کنه و بتونه با نیروی قوی برگردهچ
    ولی گفته برنمیگرده دیگه
    Ve$aL: من بهت قول میدم برگرده
    نظرت در مورد مدیر سابق علیرضا هانتر و کاربر فعلی علیرضا هانتر چیه
    Ve$aL: یه زمانی خیلی روحیه داشت و به مدیرت رسداون هم تنبل شد مثل من ولی این برخورد حق کسی که اون زحمات رو کشیده نبود
    تو جمع مدیرهای فعلی نظر شخصیت کدومشون رو مال مدیریت نمیدونی
    Ve$aL: صبر کن یه نیگاه به تیم بندازم این که من الان دارم میبینم/خیلی تیم خوبی هست: ببین هرکی هر جایی هست کاره تخصصی خودشه: همه سره جای خودشونن
    همه خوبن
    بخش اخبار . بخش عکس. بخش دانلود.بخش گوناگون توصیفاتت چیه
    Ve$aL: بخش اخبار الان خوبه ولی با برگشت داوود فوق العاده میشه/بخش عکس
    خوبه خیلی توش رقابت زیاده.بخش دانلود هم که کیان ترکونده بخش گوناگون هم افتاده دست یه کار بلد
    نظرت در مورد اینده انجمن چیه:
    Ve$aL: اینده خاصی نداره چون ما میریم جایه ما یکی بتر میاد از قدیم گفتن دست بالا دستزیده و این تا روزی هست که هامون پله سرور بده
    یادمه چند وقت پیش یه تاپیکی زدی گفتی بهت پیشنهاد مدیریت شده یکم در موردش توضیح میدی
    Ve$aL: آره پیش نهاد بود واسه ادمین شدن ولی صلاح کار بود که نرم
    خوب تا حالا وبلاگ هم داشتنی؟
    Ve$aL: وبلاگ آره خیلی هنوز هم هست اما علا کار نمیکنیم و میخوام یه وبلاگه طرفداران اوریل هم باز کنیم
    خوب از بحث انجمن بیایم بیرون یکم از علاقه مندیهات بگو رپ رو خیلی دوست داری در موردش توضیح بده
    Ve$aL: اره رپ رو خیلی دوست دارم رپ حرفه دل ادم رو میگه رپ روی هر کاری جواب میده: روییه موضوع اجتماعی موضوع عشقیو.............
    اما یه چیزی که من از رپ دلسردم کرده فحاشیه/چرا واقعان باید فحش بدن یعنی با فحش دادن میشن گنده و شاخ
    Ve$aL: خوب اون که همه رپ نیست.تو میتونی قسمت فحاشی رو از رپ جدا کنی
    درسته ولی جزوش هست طرف تو پاپ که فحش نمیده فقط رپره میده تو به عنوان یه طرفدار رپر فحاشیشون رو قبول میکنی که گوش بدی
    Ve$aL: ولی این که طرف فحش میده میتونهاین که چقدراز یه چیز ناراحته رو برسونه
    اگه منطورت دیس کردن و فحش تو دیسه کسی که میاد تو کاره رپ با این که همهاینا رو میدونه میاد
    یعنی چی پس بگیر طرف رو بکش بعد بگو چون خیلی از اون حرکت ناراحت بودم کشتم
    درسته من شنیدم دیس و کیس ولی دلیل نمیشه جواب مشت رو با مشت بدی این غلطه

    Ve$aL: اره این هم هست اما فحش جزی از رپه
    بهرحال رپ خدشه بهش وارد شده تنهاد لیلیش هم همین فحاشی بوده: وگرنه این مملکتیا هم نمیومدن یه برنامه مسخره بسازن که اصلا ربطی هم نداره به رپ
    Ve$aL: خوب شما که فحش دوست نداری آهنگی گوش کن که توش فحش نده
    اصلا راجباون برنامه حرف نزنیم بهتره
    اخه متال مانسون چجهع ربطی به رپ داره اون هفته که داشت نشونش میداد
    اون ترانه رامستین هست اون یارو هیکلیه.دیدش ؟ من به داداشم گفت محمد این همونه که تو کامپیوترداریش اقامم که اصلا نمیدونست رپ چیه و اینجا چین گفت اینا دارن نفی میکنن پسرهای من تازه ذوق هم میکنن که این اهنگ معتادارو دارن.. اقام فقط عباس قادری رو میشناسه با سبکه هوی متال سنتی:
    چه جور تیپی میگردی

    Ve$aL: من خودم بیشتر وقتا شروال دیزل میپوشم و تیشرت خوب تریپ مردونه هم بعضی وقتا بعضی وقتا هم اینا رو قاطی میکنم از
    Ve$aL: Versace و dolce & gabbana: هم خیلی خوشم میاد
    : ببخشید اینا که گفتی یعنی چه؟ اهله فیلم و تلوزیونی اره

    Ve$aL: فیلم آره میببینم تلویزیون هم سریالا رو زیادنیگاه نمیکنم فیلمهایی تو سبک zohan: مثل american poop اینطور فیلمها حال میکنم
    بابا بزن شبکه لرستان تا ما بفهمیم چی میگی خوب برسیم به یه سوال مهم اهله نمازی .و کلان میونت با خدای خودت چطوره؟

    Ve$aL: خدا ای قبولش دارم داره اتقاداتم یکم قوی تر میشه نماز دوست دارم بخونم نمیخونم
    یه چیزی بعد از فوت پدرت تو چقدر به خدا ارتباط داشتی ؟
    Ve$aL: نه می دونی جالبیش کجاش من بعد از فوت پدرم ارتباطم با خدا نزدیکتر شد
    و خیلی نماز میخوندم اون موقع ها هر نمازو 2 بار می خوندم ولی الان یکی که میبینم 90 سالشه/میگم چرا این باید اون طوری باشه
    متاسفانه یه معظلیه..چون ما ادمها فکر میکنیم چون با دختری ارتباط داریم یا فکر میکنیم گناه زیاد داشتیم یه گناه بزرگ میدونیم که بخوایم خدا رو بیشتر بپرستیم در حالی که خوده خدا امثال اینجور ادمها کخه به سمتش بیان رو خیلی دوست داره ولی ما ادمها هیچ وقت/نمیتونم خودمونو ببخشیم/این یه نقیصه است در قبال هرنفر! دیگران رو خیلی راحتتر از خودمون میبخشیم

    Ve$aL: می دونی چیه تویه گناه بودن یه قدم به سمت خدا برداشتن خیلی ارزشش زیده
    می خوای یه مثال جالب بزنم؟؟؟؟؟ببین تو فرض کن تو یه خونیی هستی که بابات
    صبح به صبح پو میشه به جای این که صورتشو بشوره میره مشروب میخوره خوب اگه تو تواین خونه یه رکعت نماز بخونی برابری میکنه با 1 سال نماز کسی که تو خونهای هست که همه هذباللهی هستند
    مطمئنن یکم که سنت بیشتار شه بیشتر میفهمی چقدر خدا بزرگه و تازه میگی ای کاش زودتر به سمتت میومدم چون ادم وقتی نیاز به کمک دارذه فقط خداست که میتونه کمکش کنه
    خوب فکر میکنم دیگه سوالها تموم شده نه؟ بریم سر سوالات اخر
    در یه کلام توصیف کن

    Ve$aL: خدا : میگن بزرگه
    Ve$aL: طبیعت:زیباست
    Ve$aL: دریا:همه چیرو تو خودش حل میکنه
    Ve$aL: ایران: تمدن
    Ve$aL: امریکا:قدرت
    Ve$aL: هامون:مدیر کل
    Ve$aL: امیرارین:بقل دستیه هامون
    Ve$aL: داوود:مرد اخبار
    Ve$aL: حامد:مرد حاشیه
    Ve$aL: پوریا مدیر معاون سابق:بر میگرده ولی کی نمیدونم
    Ve$aL: سینا:باحاله سابق.سرکار استوار حلضر
    Ve$aL: معین:تکه
    Ve$aL: بهنام:گی.کیومرث:حاشیه 2
    Ve$aL: علیرضاهانتز:رفیقوکمپیدا
    Ve$aL: عرفان:در یک کلمه رفیق امادر معنا یه چیز فرا تر از اون
    Ve$aL: ممد ام جی:......
    Ve$aL: محمدرضا توکلی:MRT
    Ve$aL: امیر جی بی ال:بالا بری پایین بیای میگه جی بی ال از همه بهتره
    Ve$aL: امیر 619:اینم ناپدید شده
    Ve$aL: ساسان:سنش کمه
    Ve$aL: ارمان : خیلی باحال و با مرام
    Ve$aL: هادی:تجربه
    Ve$aL: سپهر:استاده من
    Ve$aL: معین نوفیر:ابوالفضل 2
    Ve$aL: فربد :کین . تیکری
    Ve$aL: امیر اقایی:همون ابولفضله به لباس مبدل
    کلام اخر:
    Ve$aL: برای انجمن و بچه هاش ارزوی موفقیت و شاد کامی در تمام فصول زندگی دارم
    مرسی از اینکه تو مصاحبه شرکت کردی ...
    =====================================

    پدرم در اومد تا این رنگ و لعاب رو درست کردم ..بابا درستش کنید جانه مادرتون!!!
    بزودی نقدمو در اسرع وقت میزارم...
    یا علی


  3. Top | #253

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضور cena)

    1-با تشکر از هر رو نفرتون که خیلی زحمت کشیدین.

    نقد من از شادروان وصال:
    والا ما با این مرحوم 5 ساله رفیقیم کلی خاطره ی خوب و بد داریم ولی بد هاش بیشتره.
    این وصال نمیدونم چی میشه که بعضی وقت ها به مخش میزنه هو یه کارایی میکنه که بعدا پشیمون میشه.
    با هم خیلی جرو بحث و کل کل و ..... داشتیم .همش با گذشت زمان گذاشت حتی همین ماجرا اخریه(منو ارمان و خودش)
    27 سالگی به بعد زن میگیری؟؟؟؟؟من اون موقع دیگه بابابزرگ شدم
    ولی این 2 جمله رو نفهمیدم یعنی چی:

    بعضی ها با 4 تا ارسال در کمتر از 6 ماه مدیر میشن !!! ولی تیم مدیریتی خیلی خوبی داریم!

    اون کارهایی رو که اقای ایکس کرده اگه هر کی دیگه بود بلاک العمر میشد.. ولی امان از رفاقت با ادمین !!


    ولی جانه خودم قغصسم میخورم یه جاهایی از مصاحبه رو خالی بندی کرده فجیه ها .
    خجالت نمیکشی تو!!!!این بکس انجمن نمیدونن خالی میبندی فکر کردی من نمیخونم.

    وصال نظرتو در مورد این عکس بگو:

    http://i13.tinypic.com/6kzqou1.jpg

    اینم در اخر(پایان دادن همه حاشیه ها):

    ***********

    خیلی مصاحبه جالب و پر چیزی بود(همون چیزا).


    یا علی.
    خدانگه دار.

  4. Top | #254

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضور cena)

    ســـلام

    واقعا مصاحبه ی خوبی بود ... دست هم عمو هم وصی درد نکنه ...
    راستش اون قضیه یه قضیه پیچیده بود که نمیشه گفت تقصیر کسی بود ... در طرف اول تقصیر خود وصال بود همچین ذهنیتی رو برای من و عرفان پیش آورد ... که ما به مرور زمان باز هم با هم دوست شدیم ...
    واقعا مصاحبه سک30 بودش آویزون میزاشتید بیشتر Vote میاوردید
    چاکریم
    بای

  5. Top | #255

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور cena)

    مصاحبه ی قشنگی بود
    از همون اول میدونستم چون وصال آدم رکیه همه چی رو میاد میگه و مصاحبه ی خوبی از آب در میاد
    تو این عکسی که عرفان گذاشته ، قیافه ی وصال با عکسی که رو آواتار یاهوش گذاشته زمین تا آسمون فرق میکنه !
    و در آخر هم خسته نباشید میگم هم به حاج آقا بیات هم به وصال

  6. Top | #256

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور cena)

    خيلي مصاحبه جالب و باحالي بود. تا وسطاش هي داشتم فكر ميكردم اينارو كجا خوندم يادم اومد تو بخش آموزشي آويزون بود!!
    ولي خوب دست هردوتون درد نكنه فقط منم مثل عرفان اين دو جمله رو نفهميدم :

    بعضی ها با 4 تا ارسال در کمتر از 6 ماه مدیر میشن !!! ولی تیم مدیریتی خیلی خوبی داریم!

    اون کارهایی رو که اقای ایکس کرده اگه هر کی دیگه بود بلاک العمر میشد.. ولی امان از رفاقت با ادمین !!

    منتظر توضيحات مبسوط شما هستيم...

  7. Top | #257

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1265
    سن
    37
    نوشته ها
    1,469
    تشکر
    0
    تشکر شده 26 بار در 8 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور cena)

    ممنون ابول جان
    مصاحبه ی خوبی بود واقعا درجه ی وصال Hot هستش
    اینم بگم وصال جون اگه می خواستم بقل دستی کسی باشم هیچ موقع با کسی تگ نمیشدم و تنها کار ادامه می دادم

  8. Top | #258

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    458
    سن
    34
    نوشته ها
    1,154
    تشکر
    0
    تشکر شده 14 بار در 13 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور cena)

    واقعا فوق العاده از قسمتهای مختلفی از مصاحبه متاثر شدم و فقط میتونم به وصال عزیز تسلیت بگم و بگم که هرکس خدا رو داشته باشه به چیزه دیگه ای نیاز نداره


    مصاحبه جالب و جذابی بود ممنونم از ابوالفضل عزیز و وصال گل به ترتیب برادران و دوستان بزگتر و کوچکتر(از لحاظ سنی) خودم

  9. Top | #259

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور cena)

    بد نیست اگر نفر بعدی مصاحبه مشخص بشه

  10. Top | #260

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    892
    نوشته ها
    870
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور cena)

    آقاجان خسته نباشيد !

    گفتگوي خوبي بود. دنبال اين كارا برو آخر و عاقبت نداره آخرش نفهميديم اين اخنلافه چي بود !

    من ناپديد نشدم تو همين اطرافم

صفحه 26 از 61 نخستنخست ... 16242526272836 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد