
نوشته اصلی توسط
legendarp
بسم الله رحمن و رحیم . با سلام و عرض احترام خدمت مقام معظم رهبری آیت االه ***** ای و رئیس جمهور محترم و خانواده جانبازان و ایثار گران و شهرداری محترم تهران ، اداره آب و فاضلاب ، برق تهران مخصوصا برق رودکی ، شهرداری منطقه های 2 و 3 و 17 و 18 و با سپاس از ماموران زحمت کش شهرداری و با تبریک گفتم تمامی عیدهای قبل از امروز و سال جدید قمری و تسلیت گفتن به مناسبت فرا رسیدن محرم و سالگرد بازگشت کریم پوست کلفت از امریکا و گذشتن گوریل انگوری از آبشار آمازون و همچنین عرض خسته نباشید خدمت شما اوسگلی که این متن رو تا انتها می خونی
هادی مروت هستم
منم از معین بخاطر مصاحبه اش تشکر می کنم .
-----------------------------------------
بعضیا بدونن با اونا هیچ کاری نداریم چیز لقشون
علاقه مندی ها (Bookmarks)