بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 34 از 61 نخستنخست ... 24323334353644 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 331 تا 340 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #331

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    892
    نوشته ها
    870
    تشکر
    0
    تشکر شده 5 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)

    اي دل غافل چند روزي نت نبودم نتونستم سوالاتو بفرستم حيف شد !
    اين معينو من از دوران نوزادي ميشناسم پسر خوبيه و سرش به كار خودشه كه با مشكلاتش بازم تو انجمن فعاليت ميكنه ولي يه سري خصوصيات شيطاني داره كه بين خودمون هست !
    تا حالا چند كار باهاش كردم كه نزديك بود بميره (از جمله همين آواتارش )
    در مورد عكس هم بگم خودت شاهد بودي ياهوو خراب بود!

    در آخر هم از امير آقايي(ابوالفضل سابق) عزيز هم بابت مصاحبه قدر داني ميكنم

  2. Top | #332

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)

    خب خب خب .... یه 5 روزی نبودم ... آخرین دفعه فقط تونستم تا نظر هامون رو بخونم و بعد دیگه ای دی اس ال ما ترکید تا امروز

    اول از همه از ابولفضل بابت گذاشتن وقتش برای مصاحبه من تشکر میکنم ، با تمامی خستگی که از سر کار داشت اومد تا 2 شب با من مصاحبه کرد و منم به پاس زحماتش گفتم خودم مصاحبه رو ویرایش میکنم و تا صبح بیدار بودم و وقتی مصاحبه تموم شد رفتم بهش متن رو پ.خ کنم که نتم قطع شد و گرنه همون فرداش مصاحبه تو سایت قرار می گرفت ؛ بگذریم ...

    از تمامی دوستان از صمیم قلبم تشکر میکنم واقعاً با نظراتتون منو شرمنده کردین (به خصوص بهنام که برای اولین بار مثه آدم حرف زد )
    ابول بابا این چه نقدی بود من آب شدم ...
    یه گله هم از ابول کنم ، من تو مصاحبه کلی شکلک گذاشته بودم که ابول موقع قرار دادن تنبلی کرد شکلک ها رو نذاشت حالا اگه یه ذره مصاحبه خشک بود بازم شرمنده

    امیدوارم تو مصاحبه از همه صحبت کرده باشم اگه هم کسی از قلم افتاد عذر خواهی میکنم و در جواب همه دوستان این رو بهتون قول میدم که دیگه هیچوقت تا وقتی که من در انجمن حضور داشته باشم نمی ذارم بخش اخبار بخوابه و امیدوارم بهترین خدمت رو به این انجمن برای پیشرفتش بکنم

    معین جهانیان
    7 دی ماه 1387

  3. Top | #333

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)

    جهـــانیان دوست داریم , معین دوست داریم , جاکش عاشقتیم

  4. Top | #334

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)

    بسم الله رحمن و رحیم . با سلام و عرض احترام خدمت مقام معظم رهبری آیت االه ***** ای و رئیس جمهور محترم و خانواده جانبازان و ایثار گران و شهرداری محترم تهران ، اداره آب و فاضلاب ، برق تهران مخصوصا برق رودکی ، شهرداری منطقه های 2 و 3 و 17 و 18 و با سپاس از ماموران زحمت کش شهرداری و با تبریک گفتم تمامی عیدهای قبل از امروز و سال جدید قمری و تسلیت گفتن به مناسبت فرا رسیدن محرم و سالگرد بازگشت کریم پوست کلفت از امریکا و گذشتن گوریل انگوری از آبشار آمازون و همچنین عرض خسته نباشید خدمت شما اوسگلی که این متن رو تا انتها می خونی
    هادی مروت هستم
    منم از معین بخاطر مصاحبه اش تشکر می کنم .
    -----------------------------------------
    بعضیا بدونن با اونا هیچ کاری نداریم چیز لقشون

  5. Top | #335

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)

    نقل قول نوشته اصلی توسط legendarp
    بسم الله رحمن و رحیم . با سلام و عرض احترام خدمت مقام معظم رهبری آیت االه ***** ای و رئیس جمهور محترم و خانواده جانبازان و ایثار گران و شهرداری محترم تهران ، اداره آب و فاضلاب ، برق تهران مخصوصا برق رودکی ، شهرداری منطقه های 2 و 3 و 17 و 18 و با سپاس از ماموران زحمت کش شهرداری و با تبریک گفتم تمامی عیدهای قبل از امروز و سال جدید قمری و تسلیت گفتن به مناسبت فرا رسیدن محرم و سالگرد بازگشت کریم پوست کلفت از امریکا و گذشتن گوریل انگوری از آبشار آمازون و همچنین عرض خسته نباشید خدمت شما اوسگلی که این متن رو تا انتها می خونی
    هادی مروت هستم
    منم از معین بخاطر مصاحبه اش تشکر می کنم .
    -----------------------------------------
    بعضیا بدونن با اونا هیچ کاری نداریم چیز لقشون
    نداشته باش به درك منم الان ميرم تر ميزنم تو انجمنت ببينم مي خواي چي كار كني ؟
    التماسم كن شايد يه درصدي بهت تعلق گرفت

  6. Top | #336

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)

    با من کی مصاحبه می کنید

  7. Top | #337

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)

    به زودی زود داش هادی
    Comming Soon !

  8. Top | #338

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)

    آقا من گفته باشم تا 12 بهمن بیشتر وقت ندارید با من مصاحبه کنید بعدش دیگه در گیر مسائل سیاسی و بحث های سیاسی هی را به را می خوان از تلویزیون زنگ بزنن تازه باید برم شاه رو هم بیرون کنم یه انقلاب هم راه بندازم
    او موقع نیاین التماس کنین ها من وقت ندارم

  9. Top | #339

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضورD.I.R.T.I)

    بزودی مصاحبه ای با ارمان انجام میشه...
    دوستان اگه سوالی دارن پ خ کنن....

    داش هادی والا جلوت زیاد تو صف هست ...ولی ما پارتی بازی میکنیم چون تو عذر شرعی داری زودتر بهت نوبت میدیم!! اوکی ...

  10. Top | #340

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضورD.I.R.T.Y)


    از لا به لای مصاحبه با ارمان


    سقف ارزوهام تو انجمن تا همینجاهاست!! چون بیش از این نمیتونم بالاتر برم!!!

    بعضی وقتا حس میکنم سینا من رو خام و نپخته میبینه!! خیلی بیش از حد بهم حساسه!!

    دوست داشتم من مدیرفنی انجمن باشم!!!

    انتخابات برترین کاربران سال ارزش واقعی نداشت!!! اصلا خوشم نیومد ....

    به فلانی میگم عکسای هفتگی رو خودم میزارم فردا میام میبنم عکسارو گزاشته ..

    بهم کمک بکنن ولی تو کار من دخالت نکنن و حرفی رو که بهشون میزنم به پشمشون نگیرن و گوش کنن!

    اعتبار که از سایت برداشته شد خیلی برام مهم بودش!!!

    جدیدی ها فکر میکنن من فقط با اسپم بزرگ شدم تو انجمن ...

    یه زمانی بود که تو افراد آنلاین فقط من و سینا آنلاین بودیم !!!

    به تنکس اصلا اهمیت نمیدم ولی خودمم به هر کسی تشکر نمیدم !!

    سر یه دختر بلاک شدم..خیلی ناراحت شدم!!


صفحه 34 از 61 نخستنخست ... 24323334353644 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد