بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 36 از 61 نخستنخست ... 26343536373846 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 351 تا 360 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #351

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورD.I.R.T.Y)

    خب مصاحبه آرمان هم با هزار تا دردسر خوندیم
    فکرشو نمیکردم به این زودی ابول مصاحبه رو بزنه (معمولاً همیشه طرفای 9 اینا میذاشت) ...
    خب بسته بریم سراغ سخنرانیمون

    آرمان پسر خیلی گلیه در این شکی نیست ، من همه چی رو دربارش تو مصاحبه خودم گفتم ، در اینکه آرمان زحمت برای این سایت کم نکشیده کوچکترین شکی نیست ، آرمان تو تابستون که مدیر شده بود به همراه من و کیان فعالیتش حرف نداشت اما مثل بقیه رفته رفته تجربش بالا رفت و تا به اینجا رسید

    آرمان رو همیشه راهنمایی میکنم و همیشه از کارهایی که نباید انجام بده منصرفش میکنم ، همیشه مسئولیتاش رو بهش گوشزد میکنم و تا بتونم از سن و تجربه خودم برای نصیحت کردنش استفاده میکنم

    همون طور که خودش گفت فعالیت داشتن شامل تاپیک زدن نمیشه فعالیت یعنی :

    بر بخش خودت نظارت کامل و ذره بینی داشته باشی ، نظم بخشت رو همیشه حفظ کنی ، تاپیک بزنی ، پست های اضافه و اسپم و ... رو به موقع پاک کنی و ادغام و حذف و .... همه اینا میشه فعالیت یک مدیر ، پس نمیتونیم به آرمان بگیم فعال نیست چون دقیقاً همه این نکات رو به نحو احسنت رعایت میکنه

    درباره سینا هم بگم ، آرمان این طوری قضاوت نکن
    سینا رو من خیلی خوب میشناسم اون اصلاً مطمئن باش آدم کینه ای نیستش و حتی مطمئنم از کیومرث هم شاید دلخور نباشه چه برسه به تو ! یه کدورتی بوده و خودش هم که تو یاهو از دلت در اورده پس دلیلی نیست که بگی با تو خوب نیست ...

    در آخر قصه ی ما به سر رسید ساسان به خونش نرسید

    ممنون از هر دو گل عزیز بابت وقت صرف کردن برای مصاحبه
    خسته نباشین

  2. Top | #352

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    959
    سن
    34
    نوشته ها
    563
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورD.I.R.T.Y)

    مصاحبه ی بسیار کاملی بود
    واقعا از ابولفضل جان تشکر میکنم بابت مصاحبه هایی که ترتیب میده بالاخره هر کدوم از این مصاحبه ها باعث میشه آشنایی دقیق تر و بیشتر ما از بچه های انجمن میشه من ازش ممنونم
    به آرمان عزبز هم خسته نباشید میگم و امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشه نه فقط تو انجمن در تمام مراحل زندگی

  3. Top | #353

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورD.I.R.T.Y)

    چرا فکر می کنی من از شما بدم می یاد, من فکر می کردم از دستم دلخوری که کم محلی می کردی قبلاّ, ولی در کل من به جز چند نفر که باهاشون مشکل خانوادگی داشتم, از هیچ کس کینه به دل ندارم, از پویان حدس کلمه بگیر تا اون سه تا دختری که تو بعضی کلاس ها پشت سر من می شنین, این قدر حرف می زنن که بعضی وقت ها می خوام جفت پا برم تو حلقشون
    -------------------------------
    از کی شنیدی من کاربر معمولیم؟
    من با این قضیه که بچه ها بعضی وقت ها می یان منت می زارن که ما از زندگیمون زدیم به انجمن رسیدیم مخالفم...
    برادر من الان این سایت براش یه مشکلی پیش بیاد, همش می ره, ولی زندگیت چی؟ بالاخره باید اینده رو ساخت!
    من قبلاّ وقت ازاد زیاد داشتم ولی الان نه... (توضیحاتش رو پاک کردم...)
    ----------------------------
    ارمان نوشته:
    فقط عقلشون به چشمشون هستش که تعداد ارسال رو ببینن ... من سپمر بودم ولی الآن نیستم ... خدایی کسی بگه سپمر قاطی میکنم ..

    من می نویسم:
    سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر,
    ----------------------------------
    می گی چرا من احساس می کنم نپخته ای...
    برادر من, خیر سرت مدیر بخش گالری, هشتمین سایت برتر کشتی کج جهانی, اون وقت سپردمشون به یه جاییم یعنی چی؟
    ---------------------------------
    ولی خیلی خوب شد نام کاربریت رو عوض کردی.. چرا؟
    چون هر وفت من نام کاربریت رو می خوندم, این رو می خوندم: Arman f*** you
    کلاّ خوب شد که جان سینا هم اسم فینیشر هاش رو عوض کرد, چون هر وفت ادم بازیش رو می دید, فقط فحش می خورد:
    F u... STFU
    ----------------------------------
    معین نوشته:
    همیشه مسئولیتاش رو بهش گوشزد میکنم و تا بتونم از سن و تجربه خودم برای نصیحت کردنش استفاده میکنم

    من می نویسم:
    زرشک...
    تجربه... مجرب...

    -------------------------
    ولی در کل, احسنت اخوی... انت الکثیر البزرگ شدی... در کل یه کم پخته تر از پارسال شدی, ولی حالا حالا ها خیلی جا داری(حالا نه که ما خودمون اخر تجربه ایم... ما هم صفر کیلومتریم... البته برادر معین که بحثش جداست)

    برات ارزوی موفقیت می کنیم, تمام این خصلت ها اعم از صادق بودن و بی شیله پیله بودن و فحاشی و این ها به خاطر سنته... ایشالله همیشه قلبت مثل همین سنت صاف بمونه.

    ممنون.
    موفق باشین.

  4. Top | #354

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورD.I.R.T.Y)



    منم به نوبه خودم به آقا آرمان تبریک میگم که همچین بچه گل و پاکی هست و همچنین ابوالفظل جان که خیلی برای انجمن زحمت کشیدند . برای آرمان جان آرزوی سلامتی میکنم انشاالله هر جا که هستی موفق باشی داداش گلم


  5. Top | #355

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو باسابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    7
    نوشته ها
    3,109
    تشکر
    1,252
    تشکر شده 2,429 بار در 310 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    559 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورD.I.R.T.Y)

    با سلام .
    مصاحبه ی خیلی خوبی بود ولی خوب نسبت به بقیه ی مصاحبه ها کوتاه تر بودش .
    آرمان پسر خیلی خوبی هستش و در عین حال آدم قدرشناس . اینو میدونم که اگر کسی بهش کمکی کرد مطمئنا بر خلاف خیلی های دیگه بی احترامی نمیکنه به اون طرف با اینکه همچین اتفاقی براش خودش افتاده و برای یکی خیلی کارها کرد و بالاخواهش در اومد ولی آخرش اون طرف سگ صفت بازی در اوورد و یک کار براش نکرد . تو حیطه ی مدیریت خودش هم آرمان خیلی خوب کار میکنه و من که به شخصه نقصی نمیبینم حالا هر کسی میخواد جلوی خودش یا پشت سرش ازش انتقاد کنه مهم اینه که ما قبولش داریم و این انجمن با کمک آرمان و همه ی کاربرها به اینجا رسیده . کم کاریش هم برای اینه که ساسان فرصت نمیده کسی عکس بزاره که اونم با یک تقسیم کار کوچیک حل میشه و اصلا جای نگرانی نیستش .
    سینا هم میدونم هیچی تو دلش نیست ولی اگر چپ بهت نگاه کنه خودم نازش رو به طور موازی میرم :-L

    در کلام آخر آروزی موفقیت برای آرمان و خانواده اش را دارم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشه .

  6. Top | #356

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4070
    نوشته ها
    11
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورD.I.R.T.Y)

    مصاحبه ی خیلی خوبی بود

  7. Top | #357

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورD.I.R.T.Y)

    از عمو جان تشکر ویژه دارم دستت درد نکنه مصاحبه رو آماده کردی ... ما یه جاها یه سری شکلک دادیم که تو مصاحبه نیومد


    خیلی مصاحبه خوبی شد.
    هم به حاج امیر و هم به داش آرمان به خاطر مصاحبه زیباشون خسته نباشید میگم.
    امیر جون لطفا یه اطلاع رسانی قوی بکن.خداییش من دیروز فهمیدم میخواد مصاحبه بشه اومدم سوالا رو پخ کنم دیدم نوشتی مصاحبه انجام شده و فردا کاملش میاد بیرون.
    دفعه بعدی یه طبل وردار کل انجمن رو خبر کن.الآن شاید نصف سایت ندونن این مصاحبه انجام شده.
    بازم بهت خسته نباشید میگم که این مصاحبه های طولانی رو آماده میکنی.
    نوکرتم داداش ... ایشالله دوره ی دیگه تو جام ملت های اروپا مبینمت

    سلام
    به داش ارمان خسته نباشید میگم . همیشه موفق باشه. بچه گلی هستی
    و طبق معمول به داش ابولفضل هم خسته نباشید میگم . به خاظر مصاحبه جاندار .
    ایتالیا قهرمان
    سلام ایتالیا مرد کفنشم کردن تو هنوز امیدواری بازی های 2007 اروپا رو قهرمان شه ؟
    امیدوارم مصاحبه رو دقیق خونده باشی

    داداشان ( لغت مناسب پیدا نکردم ) ... واقعا مصاحبه ی جالبی بود ... خیلی هم آموزنده !!!
    هر چی هم در مورد ساسان گفتی درست بود !!
    لطف داری شما پویان جان ...

    سلام همشو خوندم مصاحبه زیبایی بود
    -----
    دستتون درد نکنه که این مصاحبرو ترتیب دادید
    ----
    منم یادش بخیر میخوام رازمو فاش کنیم من اولین بار که اومدم اینترنت با این سایت آشنا شدم و با نام کاربریه Omid Taker ثبت نام کردم بچه بودم دیگه اومدم با کیان و آرمان شروع کردیم به فحش و فحش کاری چون آرمان به من گفت جووووووووون فکر کردم بده بعدش هم هامون بلاک کرد (اصلا پاک کرد) [برای مشاهده تصویر کلیک کنید] که دیگه با نام کاربری omid aliari اومدیم و آدم شدیم من امضا بلد نبودم بزارم آرمان یادم داد [برای مشاهده تصویر کلیک کنید] 3 بار هم دعوا کردیم اما از ته دل دوسش دارم [برای مشاهده تصویر کلیک کنید]
    -----
    به عمو ابوالفضل زحمت کش هم میگم همگی از ته دل دوست داریم [برای مشاهده تصویر کلیک کنید] اینو همگی ببینید [برای مشاهده تصویر کلیک کنید]
    http://www.free2upload.com/img008/2tuwsd...wglbdg.jpg
    ------
    سلام
    امید جان امیدوارم از کارایی که کردی بابت فحش درس گرفته باشی !
    بعضی موقع ها که باهات شوخی میکنم فکر نکن بدم میاد ازت خیلی هم دوست دارم باهات شوخی میکنم
    ممنون

    چرا فکر می کنی من از شما بدم می یاد, من فکر می کردم از دستم دلخوری که کم محلی می کردی قبلاّ, ولی در کل من به جز چند نفر که باهاشون مشکل خانوادگی داشتم, از هیچ کس کینه به دل ندارم, از پویان حدس کلمه بگیر تا اون سه تا دختری که تو بعضی کلاس ها پشت سر من می شنین, این قدر حرف می زنن که بعضی وقت ها می خوام جفت پا برم تو حلقشون[برای مشاهده تصویر کلیک کنید]
    -------------------------------
    از کی شنیدی من کاربر معمولیم؟[برای مشاهده تصویر کلیک کنید]
    من با این قضیه که بچه ها بعضی وقت ها می یان منت می زارن که ما از زندگیمون زدیم به انجمن رسیدیم مخالفم...
    برادر من الان این سایت براش یه مشکلی پیش بیاد, همش می ره, ولی زندگیت چی؟ بالاخره باید اینده رو ساخت!
    من قبلاّ وقت ازاد زیاد داشتم ولی الان نه... (توضیحاتش رو پاک کردم...)
    ----------------------------
    ارمان نوشته:
    فقط عقلشون به چشمشون هستش که تعداد ارسال رو ببینن ... من سپمر بودم ولی الآن نیستم ... خدایی کسی بگه سپمر قاطی میکنم ..

    من می نویسم:
    سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, [برای مشاهده تصویر کلیک کنید]
    ----------------------------------
    می گی چرا من احساس می کنم نپخته ای...
    برادر من, خیر سرت مدیر بخش گالری, هشتمین سایت برتر کشتی کج جهانی, اون وقت سپردمشون به یه جاییم یعنی چی؟
    ---------------------------------
    ولی خیلی خوب شد نام کاربریت رو عوض کردی.. چرا؟
    چون هر وفت من نام کاربریت رو می خوندم, این رو می خوندم: Arman f*** you
    کلاّ خوب شد که جان سینا هم اسم فینیشر هاش رو عوض کرد, چون هر وفت ادم بازیش رو می دید, فقط فحش می خورد:
    F u... STFU
    ----------------------------------
    معین نوشته:
    همیشه مسئولیتاش رو بهش گوشزد میکنم و تا بتونم از سن و تجربه خودم برای نصیحت کردنش استفاده میکنم

    من می نویسم:
    زرشک...[برای مشاهده تصویر کلیک کنید]
    تجربه... مجرب...

    -------------------------
    ولی در کل, احسنت اخوی... انت الکثیر البزرگ شدی... در کل یه کم پخته تر از پارسال شدی, ولی حالا حالا ها خیلی جا داری(حالا نه که ما خودمون اخر تجربه ایم... ما هم صفر کیلومتریم... البته برادر معین که بحثش جداست[برای مشاهده تصویر کلیک کنید])

    برات ارزوی موفقیت می کنیم, تمام این خصلت ها اعم از صادق بودن و بی شیله پیله بودن و فحاشی و این ها به خاطر سنته... ایشالله همیشه قلبت مثل همین سنت صاف بمونه.

    ممنون.
    موفق باشین.
    به به ببین کی اینجاس آقا سینا پسری از هلندی
    ممنون افتخار دادی تو مصاحبه ما نظر دادی .... خب نوکرتم ما هستیم ... نگفتم کاربر معمولی هستی مـنظور این بود که بچـه فکر میکنند تـحرکی تو سایت نداری !!
    یکم از این اخلاقت هم به ما یاد بده ناکس هر دخــتری خداییش میاد تو فرم شیفتت میشه دیروز هم با یکیشون داشتم حرف میزدم گفت همه اعضا نکبت بازی در میارن ولی من عاشق اون ناظمتون سینا هستم
    آره منم با حرفت در مورد زندگی موافقم ولی خب بچگی هستش دیگه ... !
    شما آزادی هر چقدر میخوای بگو به هر حال پدر لغت این لغت که بهمون میگفتی شما بودی دیگ! آره فینیشر سینا هم از اون نظر یخوره مشکل ایجاد کرده بود
    نوکرتم , ممنون لطف داری

    خب مصاحبه آرمان هم با هزار تا دردسر خوندیم
    فکرشو نمیکردم به این زودی ابول مصاحبه رو بزنه (معمولاً همیشه طرفای 9 اینا میذاشت) ...
    خب بسته بریم سراغ سخنرانیمون

    آرمان پسر خیلی گلیه در این شکی نیست ، من همه چی رو دربارش تو مصاحبه خودم گفتم ، در اینکه آرمان زحمت برای این سایت کم نکشیده کوچکترین شکی نیست ، آرمان تو تابستون که مدیر شده بود به همراه من و کیان فعالیتش حرف نداشت اما مثل بقیه رفته رفته تجربش بالا رفت و تا به اینجا رسید

    آرمان رو همیشه راهنمایی میکنم و همیشه از کارهایی که نباید انجام بده منصرفش میکنم ، همیشه مسئولیتاش رو بهش گوشزد میکنم و تا بتونم از سن و تجربه خودم برای نصیحت کردنش استفاده میکنم

    همون طور که خودش گفت فعالیت داشتن شامل تاپیک زدن نمیشه فعالیت یعنی :

    بر بخش خودت نظارت کامل و ذره بینی داشته باشی ، نظم بخشت رو همیشه حفظ کنی ، تاپیک بزنی ، پست های اضافه و اسپم و ... رو به موقع پاک کنی و ادغام و حذف و .... همه اینا میشه فعالیت یک مدیر ، پس نمیتونیم به آرمان بگیم فعال نیست چون دقیقاً همه این نکات رو به نحو احسنت رعایت میکنه

    درباره سینا هم بگم ، آرمان این طوری قضاوت نکن
    سینا رو من خیلی خوب میشناسم اون اصلاً مطمئن باش آدم کینه ای نیستش و حتی مطمئنم از کیومرث هم شاید دلخور نباشه چه برسه به تو ! یه کدورتی بوده و خودش هم که تو یاهو از دلت در اورده پس دلیلی نیست که بگی با تو خوب نیست ...

    در آخر قصه ی ما به سر رسید ساسان به خونش نرسید 4

    ممنون از هر دو گل عزیز بابت وقت صرف کردن برای مصاحبه
    خسته نباشین
    به به داش معین
    خیلی ممنون لطف داری ... همیشه تورو به عنوان داش بزرگترم قبول دارم و جاهایی که کمک نیاز داشته باشم حتما بهت میگم ...
    در کل چاکرتیم

    مصاحبه ی بسیار کاملی بود
    واقعا از ابولفضل جان تشکر میکنم بابت مصاحبه هایی که ترتیب میده بالاخره هر کدوم از این مصاحبه ها باعث میشه آشنایی دقیق تر و بیشتر ما از بچه های انجمن میشه من ازش ممنونم
    به آرمان عزبز هم خسته نباشید میگم و امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشه نه فقط تو انجمن در تمام مراحل زندگی
    ممنون بابک جان ... همینطور منم برای خودت و خانوادت آرزوی سلامتی دارم !
    منم به نوبه خودم به آقا آرمان تبریک میگم که همچین بچه گل و پاکی هست و همچنین ابوالفظل جان که خیلی برای انجمن زحمت کشیدند . برای آرمان جان آرزوی سلامتی میکنم انشاالله هر جا که هستی موفق باشی داداش گلم
    فدات شم داش پوریا ... خداییش پوری یکی از با صفا ترین بچه های انجمن هستش خیلی باهاش حال میکنم ... البته خیلی مونده تا پاک شـیم !! بازم ممنون

    با سلام .
    مصاحبه ی خیلی خوبی بود ولی خوب نسبت به بقیه ی مصاحبه ها کوتاه تر بودش .
    آرمان پسر خیلی خوبی هستش و در عین حال آدم قدرشناس . اینو میدونم که اگر کسی بهش کمکی کرد مطمئنا بر خلاف خیلی های دیگه بی احترامی نمیکنه به اون طرف با اینکه همچین اتفاقی براش خودش افتاده و برای یکی خیلی کارها کرد و بالاخواهش در اومد ولی آخرش اون طرف سگ صفت بازی در اوورد و یک کار براش نکرد . تو حیطه ی مدیریت خودش هم آرمان خیلی خوب کار میکنه و من که به شخصه نقصی نمیبینم حالا هر کسی میخواد جلوی خودش یا پشت سرش ازش انتقاد کنه مهم اینه که ما قبولش داریم و این انجمن با کمک آرمان و همه ی کاربرها به اینجا رسیده . کم کاریش هم برای اینه که ساسان فرصت نمیده کسی عکس بزاره که اونم با یک تقسیم کار کوچیک حل میشه و اصلا جای نگرانی نیستش .
    سینا هم میدونم هیچی تو دلش نیست ولی اگر چپ بهت نگاه کنه خودم نازش رو به طور موازی میرم :-L

    در کلام آخر آروزی موفقیت برای آرمان و خانواده اش را دارم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشه .
    بــه داش حامد گل !
    خیلی ممنون حاجی ... خدایش خودت از همه رازای من خبر داری ... هـر چی روم نشه به کسی بگم میام به حامد میگـم و حدودا بیشتر راز های من رو حامد میدونه چون میدونم بچه ی امینی هستش .. ولـی تاحالا با هر کی که مثلا خـیلی دیگه شوخی کردم تاحالا یک بار هم نشده به حامد بی احترامی کنم یا بخوام به قول معروف سوارش شم ... حامد یکی از الگوهای اخلاقی من هستش ...

    به ببین مصاحبه کیه!!!!!!برادر ارمان تیزی

    اقا این ارمان خیلی پسر گلیه یادش بخیر اون اولا قبل از این که بیاد اینجا باهم تو مگا کمی فعالیت کردیم .
    ما خیلی وقته باهم رفیقیم تو این ماجرای وصال و .... کمی ازش دلگیر شده بودم ولی بعد از اینکه دیدم روحشم از ماجرا بیخبر بیشتر از قبل رفیق تر شدیم.
    یادش بخیر باهم رقابت میکردیم سر این بخش گالری هی ارمان عکس هفتگی میزاشت هی من 100 تا 100 تا عکس از استار ها میزاشتم.
    دیگه یادش بخیر بسه.
    ارمان پسر خیلی باحال با مرام و معرفتیه .کاری که بخواد میکنه هیچ کس جلوشو نمیتونه بگیره.
    تعصبش رو انجمن مثل خودمه تا کسی به انجمن چپ نگا کنه خاندان طرف رو خشک خشک
    به به ببین کی اومده برادر عرفان شیکم
    چقدر دوران داشتم با عرفان ما ... میرفتیم انجمن علی امامی حروم زاده حیف که قدر هر 2مون رو ندونست .. سر گالری هم چه رقابتی بود
    قربونت داش عرفان ما چاکریم

  8. Top | #358

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورD.I.R.T.Y)

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dave Batista

    معین نوشته:
    همیشه مسئولیتاش رو بهش گوشزد میکنم و تا بتونم از سن و تجربه خودم برای نصیحت کردنش استفاده میکنم

    من می نویسم:
    زرشک...
    تجربه... مجرب...

    ممنون.
    موفق باشین.
    من البته منظورم تجربه زندگی بود نه انجمن

    تو هم که یه تشکر نکردی اون هم نکات واست پ.خ کردم

  9. Top | #359

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورD.I.R.T.Y)

    [align=center]به ببین مصاحبه کیه!!!!!!برادر ارمان تیزی

    اقا این ارمان خیلی پسر گلیه یادش بخیر اون اولا قبل از این که بیاد اینجا باهم تو مگا کمی فعالیت کردیم .
    ما خیلی وقته باهم رفیقیم تو این ماجرای وصال و .... کمی ازش دلگیر شده بودم ولی بعد از اینکه دیدم روحشم از ماجرا بیخبر بیشتر از قبل رفیق تر شدیم.
    یادش بخیر باهم رقابت میکردیم سر این بخش گالری هی ارمان عکس هفتگی میزاشت هی من 100 تا 100 تا عکس از استار ها میزاشتم.
    دیگه یادش بخیر بسه.
    ارمان پسر خیلی باحال با مرام و معرفتیه .کاری که بخواد میکنه هیچ کس جلوشو نمیتونه بگیره.
    تعصبش رو انجمن مثل خودمه تا کسی به انجمن چپ نگا کنه خاندان طرف رو خشک خشک

    [/align]

  10. Top | #360

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورD.I.R.T.Y)

    اول یه تشکر دیگه از ابولفضل عزیز بابت مصاحبه اتمیش !

    ارمان واقعا پسر گل و ماهیه و من خیلی دوسش دارم ... خیلی باهاش مثل بقیه دوستام راحتم ... 100% درصد اول که باهاش اشنا میشید به خاطر شوخی هاش و ... فکر میکنید ادم ناجوریه ولی واقعا دل پاکی داره !

    منو ارمان با معین با هم مدیر شدیم و هر 3 تامون انگیزه زیادی داشتیم ! واقعا ارمان کارشو به بهترین صورت انجام داده و عیبی تو کارش ادم نمیتونه ببینه ! من در حدی نیستم و نبودم که در باره گشته ارمان چیزی بگم ولی الان واقعا به غیر از یه مدیر کامل نمیشه بهش لقب دیگه ای داد !


    در اخر هم برای ارمان عزیز ارزوی موفقیت دارم ! ایشالا تو هم متالی میشی !
    موفق باشی !

صفحه 36 از 61 نخستنخست ... 26343536373846 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد