چرا فکر می کنی من از شما بدم می یاد, من فکر می کردم از دستم دلخوری که کم محلی می کردی قبلاّ, ولی در کل من به جز چند نفر که باهاشون مشکل خانوادگی داشتم, از هیچ کس کینه به دل ندارم, از پویان حدس کلمه بگیر تا اون سه تا دختری که تو بعضی کلاس ها پشت سر من می شنین, این قدر حرف می زنن که بعضی وقت ها می خوام جفت پا برم تو حلقشون[برای مشاهده تصویر کلیک کنید]
-------------------------------
از کی شنیدی من کاربر معمولیم؟[برای مشاهده تصویر کلیک کنید]
من با این قضیه که بچه ها بعضی وقت ها می یان منت می زارن که ما از زندگیمون زدیم به انجمن رسیدیم مخالفم...
برادر من الان این سایت براش یه مشکلی پیش بیاد, همش می ره, ولی زندگیت چی؟ بالاخره باید اینده رو ساخت!
من قبلاّ وقت ازاد زیاد داشتم ولی الان نه... (توضیحاتش رو پاک کردم...)
----------------------------
ارمان نوشته:
فقط عقلشون به چشمشون هستش که تعداد ارسال رو ببینن ... من سپمر بودم ولی الآن نیستم ... خدایی کسی بگه سپمر قاطی میکنم ..
من می نویسم:
سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, سپمر, [برای مشاهده تصویر کلیک کنید]
----------------------------------
می گی چرا من احساس می کنم نپخته ای...
برادر من, خیر سرت مدیر بخش گالری, هشتمین سایت برتر کشتی کج جهانی, اون وقت سپردمشون به یه جاییم یعنی چی؟
---------------------------------
ولی خیلی خوب شد نام کاربریت رو عوض کردی.. چرا؟
چون هر وفت من نام کاربریت رو می خوندم, این رو می خوندم: Arman f*** you
کلاّ خوب شد که جان سینا هم اسم فینیشر هاش رو عوض کرد, چون هر وفت ادم بازیش رو می دید, فقط فحش می خورد:
F u... STFU
----------------------------------
معین نوشته:
همیشه مسئولیتاش رو بهش گوشزد میکنم و تا بتونم از سن و تجربه خودم برای نصیحت کردنش استفاده میکنم
من می نویسم:
زرشک...[برای مشاهده تصویر کلیک کنید]
تجربه... مجرب...
-------------------------
ولی در کل, احسنت اخوی... انت الکثیر البزرگ شدی... در کل یه کم پخته تر از پارسال شدی, ولی حالا حالا ها خیلی جا داری(حالا نه که ما خودمون اخر تجربه ایم... ما هم صفر کیلومتریم... البته برادر معین که بحثش جداست[برای مشاهده تصویر کلیک کنید])
برات ارزوی موفقیت می کنیم, تمام این خصلت ها اعم از صادق بودن و بی شیله پیله بودن و فحاشی و این ها به خاطر سنته... ایشالله همیشه قلبت مثل همین سنت صاف بمونه.
ممنون.
موفق باشین.
علاقه مندی ها (Bookmarks)