بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 39 از 61 نخستنخست ... 29373839404149 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 381 تا 390 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #381

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1552
    نوشته ها
    923
    تشکر
    32
    تشکر شده 185 بار در 39 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    302 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    ممنون از ابولی و معین عزیز مصاحبه ی خوبی بود!
    ساسان هم پسر خوبیه و یکی از بهترین کاربران انجمن هستش و امیدوارم که همیشه موفق باشه.

  2. Top | #382

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3796
    سن
    34
    نوشته ها
    345
    تشکر
    63
    تشکر شده 258 بار در 54 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    136 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    سلام به همه دوستان خوبم
    از آقا ابولفضل و آقا معین تشکر میکنم برای این مصاحبه ی خوبشون و از آقا ساسان هم یک تشکر ویژه باید بکنم که به من خیلی کمک کرد
    خیلی مصاحبه ی جالبی بود و باید به جرات باید بگم که آقا ساسان یکی از بهترین و فعالترین اعضای سایت و مدیریت هم حقش بود و هست و باید از این به بعد هم باشه.امیدوارم هرجایی که هستی چه توی درسات و چه توی کارات و زندگی موفق باشی.
    به امید موفقیت همه بچه های سایت توی همه موارد
    ممنون
    بای...

  3. Top | #383

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    [align=center]خیلی مصاحبه جالبی بود ولی حیف که کوتاه بود ...
    ساسان پسر بسیار خوبیه و سعی میکنه با تمام بچه های انجمن ارتباط داشته باشه
    و همین به محبوبیت او کمک میکنه ... واقعا در بخش گالری زحمت زیادی میکشه ...
    براش آرزوی موفقیت میکنم ... ممنون بخاطر این مصاحبه ...[/align]

  4. Top | #384

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    با تشکر از خودم بابت ویرایش مصاحبه و تشکر از ابوالفضل از بابت آپلود مصاحبه با حجم 13 کیلوبایت

    ساسان بسیار پسر پاک دلیه و هیچ وقت از کسی کینه ای به دل نداره و کلاً بدی در وجود این پسر دیده نمیشه و چنین کسانی خیلی کم هستن و باید قدرشون رو دونست

    ساسان یک ماشین دانلود و آپلود در زمینه عکس بودش اوایل و هنوز هم به خوبی کارش رو انجام میده و واقعاً باید از تیم حرفه ای گالری یک تشکر ویژه کنم چون واقعاً این بخش به روز هست

    برای ساسان آرزوی موفقیت رو در تمام مراحل زندگیش میکنم (فقط یه ذره باید رو املاش و غلط های تایپیش کار کنه جد اندر جدم اومد جلو چشام تا تونستم ویرایش کنم مصاحبه رو )

  5. Top | #385

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    سلام
    من ساسان رو واقعا خیلی دوستش دارم خیلی بچه صادق و خوبی هستش و همیشه هم هواش رو دارم
    فقط از کل کل کردنش یکم ناراضی هستم وگرنه در کل خیلی پسر خوبی هستش
    امیدوارم با آرمان زوج خوبی در بخش گالری عکس باشن که هستن
    خداحافظ

  6. Top | #386

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    ساسان واقعاً منو یاده کین می اندازه
    نه بدور از شوخی ساسان پسر خوب و مهربونی هستش. خیلی هم صادقه. من بدی ازش ندیدم. همیشه هم احترام بزرگترش را داره که هیم یک حسن بسیار خوبه. براش آرزوی موفقیت می کنم

  7. Top | #387

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    ساسان بچه صاف و صادقیه..بزرگترین وجهش اینه که شیشه خورده بر خلاف خیلی ها نداره! یعنی تو مغزش چیزی نمیگذره..اون قعالیتش زیاده بدون اینکه چشمش به مدیریت و مقامی بالاتر باشه...ادمی هم نیست که بخواد مدام جلب تو.جه کنه که من تو انجمن بخاطر شما میام..رک و پوست کنده میگه بیشتر برا سرگکرمکی میام و کمک به بچه ها و وضایفی که بدوشمه..

    ساسان زحمات زیادی برای انجمن میکشه ولی بخوبی معلومه بابت تقدیر کردن و تشکر اینکارها رو نمیکنه..اون بخاطر نفس عمل کار میکنه...

    جنین پسری که اینقدر صادقه باید سعی کنه یکم درجه تعصب و کلکل رو بیرون بریزه..اینطور طبیعتان میونه همه محبوبتر میشه...

    با تشکر از معین بابته زحماتی که برای مصاحبه کشید ...تو فکر هستیم منبعد مصاحبه ها رو بدیم معین راست و ریست کنه ..بهتره


    یا علی

  8. Top | #388

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    نقل قول نوشته اصلی توسط Amir_Aghaei

    تو فکر هستیم منبعد مصاحبه ها رو بدیم معین راست و ریست کنه ..بهتره
    آقای محترم مگه بنده ماشین تایپ هستم هی مطالب رو میدی ویرایش کنم برات ، فقط در شرایط استثنا که مهمون دارین مثل شب مصاحبه خودم مسئولیت ویرایش رو قبول میکنم

    نشسته خونه داره با پسر عمو هاش تخمه میشکنه مصاحبه ها رو میده به من ! واقعاً که دردناکه !!!

  9. Top | #389

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    اخی... چه مصاحبه ی کوتاهی... ابولفضل یاد بگیر... مصاحبه تو این قدر زیاد بود که انجمن ارور می داد, چار قسمتش کردیم... این بنده خدا که سپم رو از رو برده, چه کوتاه مصاحبه کرده!
    ------------------------
    سیاست من چیه؟ این قدر سیاست و سیاست کردی, جو گرفتم برم سیاست مدار بشم!
    ------------------------

    باور کن من دوست ندارم هیچ کس از انجمن بره... کلا با همه انس گرفتم... از اون هایی که باهاشون بحثم می شد بگیر تا خیلی ها که الان رفتن...

    در کل جالب بود... زیاد از اخلاقت بروز ندادی, ولی ادم کاری و پاک و وظیفه شناسی به نظر می یای... انشالله همیشه این جوری باشی.

    ممنون.
    موفق باشین.

  10. Top | #390

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    در نظر داریم بزودی مصاحبه ای سراسر حاشیه ای با بهنام قبرسی در مورد یسری حرف و حدیث داشته باشیم..فقط باید یکی از دوستان نزدیک ایشون خیلی رو محتویات داخل سرش کار کنه تا راضی بشه !! چون ما گفتیم که زیاد استقبال نکرد...

    ============

    هادی .کیان .و... گزینه هایی هستن که بزودی روی دایره میان!!

صفحه 39 از 61 نخستنخست ... 29373839404149 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد