ممنون از ابولی و معین عزیز مصاحبه ی خوبی بود!
ساسان هم پسر خوبیه و یکی از بهترین کاربران انجمن هستش و امیدوارم که همیشه موفق باشه.

ممنون از ابولی و معین عزیز مصاحبه ی خوبی بود!
ساسان هم پسر خوبیه و یکی از بهترین کاربران انجمن هستش و امیدوارم که همیشه موفق باشه.
سلام به همه دوستان خوبم
از آقا ابولفضل و آقا معین تشکر میکنم برای این مصاحبه ی خوبشون و از آقا ساسان هم یک تشکر ویژه باید بکنم که به من خیلی کمک کرد
خیلی مصاحبه ی جالبی بود و باید به جرات باید بگم که آقا ساسان یکی از بهترین و فعالترین اعضای سایت و مدیریت هم حقش بود و هست و باید از این به بعد هم باشه.امیدوارم هرجایی که هستی چه توی درسات و چه توی کارات و زندگی موفق باشی.
به امید موفقیت همه بچه های سایت توی همه موارد
ممنون
بای...![]()

[align=center]خیلی مصاحبه جالبی بود ولی حیف که کوتاه بود ...
ساسان پسر بسیار خوبیه و سعی میکنه با تمام بچه های انجمن ارتباط داشته باشه
و همین به محبوبیت او کمک میکنه ... واقعا در بخش گالری زحمت زیادی میکشه ...
براش آرزوی موفقیت میکنم ... ممنون بخاطر این مصاحبه ...[/align]
با تشکر از خودم بابت ویرایش مصاحبه و تشکر از ابوالفضل از بابت آپلود مصاحبه با حجم 13 کیلوبایت
ساسان بسیار پسر پاک دلیه و هیچ وقت از کسی کینه ای به دل نداره و کلاً بدی در وجود این پسر دیده نمیشه و چنین کسانی خیلی کم هستن و باید قدرشون رو دونست
ساسان یک ماشین دانلود و آپلود در زمینه عکس بودش اوایل و هنوز هم به خوبی کارش رو انجام میده و واقعاً باید از تیم حرفه ای گالری یک تشکر ویژه کنم چون واقعاً این بخش به روز هست
برای ساسان آرزوی موفقیت رو در تمام مراحل زندگیش میکنم (فقط یه ذره باید رو املاش و غلط های تایپیش کار کنه جد اندر جدم اومد جلو چشام تا تونستم ویرایش کنم مصاحبه رو)
سلام
من ساسان رو واقعا خیلی دوستش دارم خیلی بچه صادق و خوبی هستش و همیشه هم هواش رو دارم
فقط از کل کل کردنش یکم ناراضی هستم وگرنه در کل خیلی پسر خوبی هستش
امیدوارم با آرمان زوج خوبی در بخش گالری عکس باشن که هستن
خداحافظ
ساسان واقعاً منو یاده کین می اندازه
نه بدور از شوخی ساسان پسر خوب و مهربونی هستش. خیلی هم صادقه. من بدی ازش ندیدم. همیشه هم احترام بزرگترش را داره که هیم یک حسن بسیار خوبه. براش آرزوی موفقیت می کنم
ساسان بچه صاف و صادقیه..بزرگترین وجهش اینه که شیشه خورده بر خلاف خیلی ها نداره! یعنی تو مغزش چیزی نمیگذره..اون قعالیتش زیاده بدون اینکه چشمش به مدیریت و مقامی بالاتر باشه...ادمی هم نیست که بخواد مدام جلب تو.جه کنه که من تو انجمن بخاطر شما میام..رک و پوست کنده میگه بیشتر برا سرگکرمکی میام و کمک به بچه ها و وضایفی که بدوشمه..
ساسان زحمات زیادی برای انجمن میکشه ولی بخوبی معلومه بابت تقدیر کردن و تشکر اینکارها رو نمیکنه..اون بخاطر نفس عمل کار میکنه...
جنین پسری که اینقدر صادقه باید سعی کنه یکم درجه تعصب و کلکل رو بیرون بریزه..اینطور طبیعتان میونه همه محبوبتر میشه...
با تشکر از معین بابته زحماتی که برای مصاحبه کشید ...تو فکر هستیم منبعد مصاحبه ها رو بدیم معین راست و ریست کنه ..بهتره![]()
یا علی
آقای محترم مگه بنده ماشین تایپ هستم هی مطالب رو میدی ویرایش کنم برات ، فقط در شرایط استثنا که مهمون دارین مثل شب مصاحبه خودم مسئولیت ویرایش رو قبول میکنمنوشته اصلی توسط Amir_Aghaei
نشسته خونه داره با پسر عمو هاش تخمه میشکنه مصاحبه ها رو میده به من ! واقعاً که دردناکه !!!
اخی... چه مصاحبه ی کوتاهی... ابولفضل یاد بگیر... مصاحبه تو این قدر زیاد بود که انجمن ارور می داد, چار قسمتش کردیم... این بنده خدا که سپم رو از رو برده, چه کوتاه مصاحبه کرده!
------------------------
سیاست من چیه؟ این قدر سیاست و سیاست کردی, جو گرفتم برم سیاست مدار بشم!
------------------------
باور کن من دوست ندارم هیچ کس از انجمن بره... کلا با همه انس گرفتم... از اون هایی که باهاشون بحثم می شد بگیر تا خیلی ها که الان رفتن...
در کل جالب بود... زیاد از اخلاقت بروز ندادی, ولی ادم کاری و پاک و وظیفه شناسی به نظر می یای... انشالله همیشه این جوری باشی.
ممنون.
موفق باشین.
در نظر داریم بزودی مصاحبه ای سراسر حاشیه ای با بهنام قبرسی در مورد یسری حرف و حدیث داشته باشیم..فقط باید یکی از دوستان نزدیک ایشون خیلی رو محتویات داخل سرش کار کنه تا راضی بشه !! چون ما گفتیم که زیاد استقبال نکرد...
============
هادی .کیان .و... گزینه هایی هستن که بزودی روی دایره میان!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)