بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 40 از 61 نخستنخست ... 30383940414250 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 391 تا 400 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #391

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیأت مدیره
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3274
    سن
    35
    نوشته ها
    1,163
    تشکر
    27,459
    تشکر شده 1,909 بار در 413 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1820 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    ازتون برای این مصاحبه متشکرم...
    ساسان همیشه برای انجمن زحمت کشیده و روز به روز داره موفق تر میشه
    امیدوارم در زندگی موفق باشه

  2. Top | #392

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    959
    سن
    34
    نوشته ها
    563
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )

    با عرض معزرت بخاطر دیر گفتن:

    با تشکر از معین عزیز حاج ابولفضل سوفی و ساسان گل بابت مصاحبه
    از ساسان هیچ چیزی نمیشه گفت جز خوبی و پاکی،ساسان واقعا پسر گلیه و لنگش تو دنیا کمه، بسیار با معرفت و پاک هست و واقعا همه دوسش دارن
    دعا میکنیم زود تر تنها مشکلت هم بر طرف شه(طرفداره سینا بودن)
    ساسان جان بابت زحماتی که میکشی خسته نباشی
    آرزو میکنم همیشه مثل الانت موفق و سربلند باشی

  3. Top | #393

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    بزودی با هادی legendarp...مصاحبه ای انجام میشه....

  4. Top | #394

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور SASAN )



    من میکشم بابام میره میخونه!!! هر چی ادمها بیشتر بمیرن بیشتر به نفع ماست!!!!

    فعلا تافل دارم دارم مي رم که آيلتس رو هم بگيرم !!!

    بصورت کامپیوتری!!! واسه 10 سال دیگه زندگیم هم برنامه ریزی کردم!!

    هدفم تو زندگیم اینه که چیزی که بلدم یاده رفیقام بدم !!!


    به عشق بچه های انجمن با تمام کارهای شخصیم میام نه کشتی کج!! واقعان دوسشون دارم...

    ناظم سينا خوش سخنه پس معلومه عقلش هم خوبه و خوب مي فهمه و درک میکنه...!

    به تومب استون آندر مي گفتيم ضربه مغزي يا به دايوينگ هد بات کريس بنيوت مي گفتيم صليبي!!!

    من ظاهرم مي خنده ولی درونم هم خشنه هم عصبي هم شلوغ !!!

    تو پارک به همه فینیشر میزدم!!!

    با هامون اینجا رو کلنگ زدیم ولی زود منو از یاد برد!!! هامون تو همه جا از دست من فراریه!!!

    اگر من نباشم اين سايت سر يک ساعت هک مي شه !! روزي 5 بار جلوي حمله رو مي گيرم!!!

    قوت این انجمن کاربرانش هستن نه اشخاص!!!

    ایشالا معین بره زیر تانک!!!





  5. Top | #395

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )


    [size=medium]

    م

    يه بيوگرافي مختصر

    هادي مروّت-متولد9/11/68
    تهران-از روزي که تهران درست شد و بنا شد شهر باشه خاندان ما توش بودن
    توي همين محله ي وصفناردکه يکي از قديمي ترين محله هاي تهرانه
    توي خونمون که به مدت 10 سال من تک ستاره آسمون والدينم بودم
    ولي شانس نداشتم بابام کار دستم دادالان 3 تا هستي: يعني مي شه 5 نفر
    بابا دوتا داداشام فاصله ي سني زيادي دارم-با يکي 10 سال و با يکي ديگه 14 سال و گندشونم منم

    .شغل بابات...وضعیت مالیتون.
    پدرم توي همه ي کارها بوده و از هر کاري تجربه کاملي داره از قصابي گرفته تا هر چي که تو فکر کني-ولي حرفه ي اصليش تراشکاري بوده و جوري تراشکاري مي کنه که دستگاه نمي تونه بکنه-توي نيم ميل کار مي کنه-الان هم مداح اهل بيت هستش
    يعني من مي کشم-بابام مي ره مي خونه-پاک مي گيره
    درواقع هرچي بيشتر مردم بميرن به نفع ماست-يه جورايي بابام نقش آندرتيکر رو داره
    lفقط از اين الحاظش هست
    وضعيت مالي هم شکر خدا گفتم که ما فقط چشممون به مرده هاي مردم هست
    مرده بيشتر = پول بيشتردر ضمن توي محرم و صفر هم کاسبي توپه
    من اصلا بابام رو نمي بينم همش هيئت هست
    خدا نگهش داره-از بس روزانه ادم ميميره-خيلي باباي خوبي دارم يه دونه است
    يادم باشه برا فوت بستگانمون صداتون کنم

    لطف مي کني
    فعلا شما با يه فوتوکپي شناسنامه و 2 قطعه عکس بيا اينجا برادريت رو ثابت کن
    تا بعد
    در حال حاضر مشغول درس و مشقي ديگه؟ و شغلي هم داري؟

    شغل که زياده-الان دانشجو هستم
    دانشجوي دانشگاه علامه فيض کاشاني-مهندسي برق الکتونيک-و رشته دبيرستانم هم رياضي بوداز رياضي اومدم-درسم عاليه-ولي ...نم گشاده نمي خونم
    واسه همين توي کونکور 72000شدم-شغل هم-فعالم
    در هر عرصه اي که کامپيوتر باشه منم هستم-گرافيک
    الان چند تا پروژ دارم که بايد تحويل بدم
    بنر سايت
    کارت
    کاتولوگ
    طراحي
    برنامه نويسي
    سال اول دبيرستان بودم فوتبال شبيه سازي کردم-جاييزه جشنواره خوارزمي رو بردم
    جاييزه اش الان توي مدرسه مون هست-همون سال-جايزه شاعر صاحب سبک سال رو هم بردم
    فکر کنم از بچگي هم به کامپيوتر اين چيزا علاقه داشتي
    بابا يا مامانتينا نکنه اونا الگو گرفتي؟


    آره خيلي زياد

    نه بابا ، بابا و مامان من توي اين باغا نيستن5 ابتدايي بودم-داييم يه کامپيوتر
    پنتيوم 2 خريده بود-و روي اون داس بود و ويندوز 1.3-من با اون شورع کردم و بعد ويندوز 95: 98
    m
    2000
    NT
    XP
    و من ريز همه اينها رو در آوردم-و داييم توي اون قديمي ها خيلي به من ياد داد
    الان به جايي رسيدم که داييم زنگ مي زنه مي ** هادي اين جا به مشکل خوردم چي کار کنم
    درست چي به اونم علاقه داري يا بيشتر مدرکش

    نمي دونم چي باعث شد من برم برق بخونم-همينجوري انتخاب کردم و قبول شدم
    حالا رفتم تحقيق کردم-مي بينم مي تونم برم آويونيک ( برق هواپيما) بخونم-واسه-کنکور کارشناسي به کارشناسي ارشدبايد اويونيک رو انتخاب کنم-بعدش اگر قبول شم و مدرک بگيرم ديگه نونم تو روغنه- برق هواپيما رو روي هوا مي زنن
    توي کشورهايي مثل آمريکا ، هلند ، روسيه ، فرانسه ، آلمان-واسه به اينها رسيدن هم بايد مدرک داشته-باشم-فعلا تافل دارم-دارم مي رم که آيلتس رو هم بگيرم
    اين مدرک خيلي معتبر تر از تافل هست-فقط من به معين نگفتم تافل دارم گفتم زبانم خوبه-الان اين رو بخونه مي ره فضا-من رو فحش ميده مي ده مي ** ..کش چرا به من نگفتي
    پس زبون انگليسي اينا فول فول

    به لطف خدا و پول پدر بله
    دارم ويزا جور مي کنم که بدون سربازي از طرف دانشگاه برم مالزي واسه برق هواپيما
    بايد اونجا PHD بگيرم تا واسه کار کشور هاي خارجي بگيرن من رو البته هنوز طول داره ولي من واسه 10 سال آينده برنامه ريزي کامل دارم-تازه من ترم اول دانشگاه هستم و تا بخواد به اونجا برسه خدا رو چه ديدي شايد زنده نبوديم
    واقعان عالي عالي !يه سوال خاص-برات مهمه با کسي که ازدواج ميکني مدرک بالاي بالا داشته باشه

    نه -فقط اينکه من دوسش داشته باشم-اونم دوستم داشته باشه و در ضمن آدم فهميده اي باشه-مدرک واسه کلاس گزاشتنه-نه زندگي
    زندگي فرق مي کنه آدم بايد پخته باشه فهميده باشه تا بتونه زندگي کنه
    اخه در قبال خانمها برعکسه! فکر ميکنن مثلان مدرک بالا باشي خيلي-فهميده تري
    در حالي که فرضيه درستي نيست


    دقيقامن قبول ندارم

    آدم بايد بفهمه نه مدرک داشته باشه-حالا حالا ها رو درس حساب ويجه اي باز کردي
    همچي-آره ديگه- به احتمال زياد ازدواج نمي کنم-من واسه خودم وقت ندارم
    نمي خوام شرمنده يه نفر ديگه هم بشم

    از مبحث درس بگزريم...تو کلان به کارهات اطمینان داری و خوب انجامشون میدی..
    درسته..
    مثلا وقتي تو يه کاري رو شروع مي کني
    اگر يکي هم باهات هم کار بشه سريع تر راحت تر با انگيزه تر و بهتر کار مي کني مثل من
    من وقتي مي خوام پروژ] بنويسم با يکي در ميون مي زارم-ولي اون اصلا توي کار من نيست-ولي من بهش مي گم جز به جز کار رو براش توضيح مي دم تا اينکه اونم مشتقا بشه و وقتي اون مشتقاق بشه-من مشتاق تر مي شم و بهتر کار مي کنم
    من پارسال 8 ماه طول کشي تا يه نرم افزار واسه سياوش قميشي ساختم
    با يکي از دوستام به اسم پيمان- اسم اون هم توي برنامه هست-ولي اون اصلا کامپيوتر بلد نيست که بخواد به من کمک کرده باه-فقط روي کار با من تمرکز کرده-و مهمترين کاري که مي کرد اين بود که مي گفت- زود باش درستش کن مي خوام به فاميلامون نشون بدم
    خوب هادي جان چطور وارد نت شدي البته با توجه به رشتت چيز عادي بود
    همچين


    من کامپيوتر خريدم حدود 5 سال پيش
    بعدش ديدم توي کيبوردم يه کارت هست واسه وصل شدن به اينترنت قبل هيچ برخوردي با اينترنت نداشتم-ولي وقتي اون کارت 5 ساعته رو تموم کرد خوشم اومد
    حالا هم اينجام
    بيشتر تو چه چيزهايي جستجو ميکردي

    فيلم سو...ر
    دیوونه

    بعدش به خاطر اينکه سايتها فيلتر بودم مجبور شدم فيلتر شکن استفاده کنم
    بيا ممدمون انوا و اقسامشو داره-چي ميخواي فقط

    آخه خنگ منه پسر حاجي اگز مي خواستم هم بهم نمي دادن از ترس بابام
    بعدش خوشم اومد ديدم چيزهاي ديگه اي هم داره-يکي از دوستام به اسم سينا
    مهندس ITهست البته من بيشتر از اون از نت سر در ميارم-

    ولي هست ديگه اون بهم چندتا سايت مثل-مجيد آنلاين رو اينا رو معرفي کردبعد من خوشم اومد رفتم يه وبلاگ زدم توش شعر مي نوشت-عاشقانه

    : بعد خوشم اومد برنامه نويسي تحت وب رو ياد گرفتم خودم گوشه خونه
    بعد بيشتر خوشم اومد ديگه مادر وب رو ييدم هر چي داشتم پيدا کردم

    سايت هک کردم-با هرکرهاي حرفه اي دوست شدم-اوايل که بانک ملي اولين بانک بود که توي بانک مرکزي-سايت رسمي داشت من با 4 تا از دوستاي هکرم اون

    سايت رو هک کرديم و از هر حساب 1000 تومن به حساب کي ياز بچه ها ريختيم
    که البته شد 20 مليون

    ولي بعدش ما ما که مال حروم از گلمون پايين نمي رفت-همه رو انتقال داديم به حساب بيماران سرطاني
    واقعان ...ايولا
    من خيلي سايت آي دي و خيلي کارهاي ديگه توي نت کردم که البته الان يک سال هست که از هک سايت و آي دي و اينا-اومدم بيرون رفتم سراغ کار خير که آموزش باشه-البته هک نرم افزار ياد مي م-ولي هک سايت و آي دي ياد نمي دم
    راهنمايي هم نمي کنم-دنبالشم نمي رم-چون عذاب اخروي داره

    حالا بيايم به اين سوال ..چطور شد به کشتي کج علاقه مند شدي! جزو تفريحاتت بود؟

    نه بابا-يه رفيق داشتيم-به اسم مهدي ابره دري-که سيد بود البته واسه سيد بودن ننگ بوداين آقا استاد جو گير شدن بودو جو آندر تيکرو همهي کشتي کج کار هاي قديمي رو داشت-وقتي حرف مي زد اينقدر با هيجان تعريف مي کرد که از ديدن خود کشتي کج قشنگ تر بود-

    البته خالي هم زياد مي بست مثلا سي دي مي آور مي گفت آره آندر با بيل مي زنه گردن يارو رو قطع مي کنه- نمي آند با سنگ قبر مياد فلان مي کنه-يه رفيق هم داشت با اسم حامد-اون که ديوونه بود مي گفت آنر بابام هست-آندر با ونيس بازي کرد-و کين اومد انداختش توي قبر

    اون مي گفت آندر مرد-بابم مرد-گريه مي کرددوشب هم بيهوش بود توي بيمارستان: مي گفت بابام رو کشتنخلاصه از اين ديوونه ها تک و توک به ما کشتي کج مي رسيد که يه خط در ميون نگاه مي کرديم-

    و در ضمن اسم حرکت ها هم واسه خودمون بودمثلا به تومب استون آندر مي گفتيم ضربه مغزي-يا مثلا به دايوينگ هد بات کريس بنيوت-مي گفتيم صليبي-خلاصه دوراني بود 4 سال پيش:به هدي که ما مي رفتيم توي پارک و با هم تگ تيم مسابقه مي داديم من تمام حرکتها رو مي زدم

    خيلي فاز مي دادآخرش هم با سر صورت خوني و لباس پاره مي رفتيم خونه
    يه ساعت از ننه بابا فحش مي خورديم-تا اينکه اين خر بازي ها رو هم گزاشتيم کنار

    پس خوده بازي و کتک زدنا رو بايد بيشتر داستاناش دوس داشته باشي؟


    نه بابا من دونبال چيزاي غير منتظره و جالب هستم
    کلا از کشتي کج خوشم مياد و گرنه نه داستان نه درگيري برام فرقي نمي کنه
    مثلا برام ابهت يه بايکن بيشتر اهميت داشتو براي همين تيکرو انتخاب کردي
    البته مد نظر باشد من کشتي کج هايي داشتم که هيجا نيست همين الانش
    آره ديگهمثلا من بازي تيکر رو با گلدبرگ رو داشتم-که همش 15 ثانيه هم نيست
    و خيلي ها باور نميکنن

    دقيقا
    گلدبرگ از گوشه رنگ نشسته بود تا تيکر بياد تو-بعد تيکر مياد با تيپ قديمي-دستاش رو مي بره بالا که لامپها روشن بشه-اون موقع تيپ مينستري آو دارکنس روداشت-

    وقتي مي اومد توي رينگ دستاش رو مي داد بالا-همين که لامپها روشن مي شه گلدبرگ مي دو طرفه تيکر که اسپير بزنه تيکر همون رو تبديل مي کنه به ضربه مغزي و کار تموم

    البته من خواب تيکر رو هم زياد ديدم-يا مثلا مسابقاتي که تيکر تاس هست و با يه کلا لبه دار مثل سينا مياد انجام مي ده-منم اينرو روي
    VHSدیدم..ديدم بعدا بچه ها تبديل کردن به سي دي به من هم دادن

    پس علاقه خيلي زيادي داري بش ..تعصبي و اهله کلکل که نيستي واسش؟

    چرا کل کل مي کنم خيلي زياد فقط وواسه تفريح و خنده
    اگه بره چي بازم دنبال ميکني؟
    تيکر هميشه هست کجا بره
    خودش بره سي دي هاش که هست-بعد من مگه واسه تيکر ميام نت
    من واسه رفقهايي که دارم ميام نت-بچه هاي سايت انگيزه نت اومدن من هستن نه آندرتيکر
    ن ه منظورم از لحاظ دنبال کردن کشتي کج بود
    : گفتم که تيکر بره سي دي تيکر که نمي ره
    بهترين بازيهاي که ديدي


    همش يا تيکر هست يا گلد يا استون کلد يا کريست ادي يا ري يا باتيستا همينا رو دوست دارم و نگاه مي کنم-من تومبستون هيستوري رو زياد نگاه مي کنم

    رويال رامبلي که کريس بنيوت نفر اول مياد و نفر آخر بنده مي شه رو دوست دارم
    راستي يادم رفت بگم-

    من يه فيلم داشتم که تير توي خونش با قهرمان متکا ها متکا بازي مي کنه: يه نفر هست که يه کمربند مثل کمربند کشتي کجي بسته کمرش-ولي روش يه شکل متا داره-تيکر هم زمان هست که موهاش کوتاه رود و با موتور مي اومد زمان

    BIG EVILاون موقع توي خونه خودش که مثل کاخ مي مونه-داره با يارو متکا بازي مي کنه و يارو با متکا با يه دست مي زنه:خيلي خنده دار هست

    تو هم طيف قديم رو مثل ما دنبال ميکني نه الاني ها امثال جف و ادج ...

    آره ديگه
    البته من زياد بازي کشتي کج نديدم و همينهايي رو که ديدم دوست دارم و گاه مي کنم
    چون من خيلي بازي نديدم نمي تونم بگم کدوم بازي قشنگ هست
    اگر يه آدم خيري پيدا بشه که همي بازي هاي تيکر رو واسه من جمع کنه من ازش مي خرم-چون خيلي دوست دارم همش رو ببينم

    چطور شد به انجمن پات باز شد ...توضيح بده


    من اول اومدن توي نت و به طور اتفاقي دنبال عکس تيکر مي گشتم-که با سايت جمال آشنا شدم-اونجا هم اول با هامون دوست شدم بعد با پوريا که البته ديگه نيست نمي دونم کجاست-

    ما با هم سه تايي که البته يادم نيست کسه ديگ هاي همبدو يا نه توي انجمن جمال کار مي کرديم-که بالاخره فعاليت رفت بالاو هامون خداييش خيلي فعاليت مي کردم که مي خواست طلايي بشه که

    البته خودش همه رو توضيح داده-بعد اومدو جمال کاربر طلايي نکردش بعد دعواشون شد-بعد هامون اخراج شد-من هم بدنبال اون بودم پوريا هم رفت-من توي سايت جمال بودم که هامون توي يه انجمن ديگه فعاليت رو شروع کرد به اسم
    Brock wweمنم رفتم پيشش-حامد و ارش چند تا ديگه با هم اومدن-من هم تو مال جمال بودم هم تو مال اين دوست هامون-هر دوجا فعاليت داشتم ولي بازم کامپيوتري
    تا اينکه تصميم شد هامون سايت بزنه

    -که با من نيز مشورت کرد و گفت مي خوام بزنم ما هم گفتيم بسم الله-آره ديگه-کار شورع شد-من پشت کار بودم البته هامون روي کار-وو با هم همه جا مي رفتيم توي نت-هامون يه سايت آزمايش رد و گفت هرکي مي خواد بياد واسه انجمن اصلي مدير بشه-من يه خرده پولم ممي خوام پولم کمه-گفتيم چشم-

    البته گفت هر کي پول داد بگه که من بعدا پولش رو پس بدم-ولي من يه نام کاربري ديگه ساختم و از طريق اون پول ريختم که هامون نفهمه من هستم-و کمک مالي هم کردم البته نمي خوام منت بزارم ما با هامون اين حرفها رو نداريمو گزشت و گزاشت و من هم توي انجمن هامون يعني همون امتحاني يه بودم

    و هم چنين توي انجمن جمال بودم ببينم چه خبره-تا اينکه هامون فهميد گفت من گفتم از جمال بدم مياد چرا تو هنوز اونجا هستي گفتم نترس ميام بيرون-که يه بار هم کامل سرور انجمن جمال رو هک رو که به دستور آقا هامون بود

    خلاصصه اومديم و يه سايت راه افتاد و من مدير بخش گفتگو ها شدم
    اونجا بحث ره مي انداختم-داستان درست مي کردم-نظر خواهي مي کردم-خلاصه يکي از بخشهاي فعال بو-تا اينکه يکي يکي بچه ها اومدن و بخشهاي ديگه رو گرفتن
    بعد از يه مدت يهو انجمن پاک شد-

    به هامون گفتيم گفت نمي دونم بايد از صفر شروع کنيمگفتيم باشه-و دوباره شروع کرديم همه جانبه-البته اين بار ديگه اومدم سمت کامپيوتر-و با يه نفر ديگه دو تا يي بخش کامپيوتر رو مي چرخونيدماسمش يادم نيست

    بعد يه مدت گزشت و با رچ ها اومدن تا اينه دوباره انجمن پريدو دوباره از صفر و خيلي ها رفتن و خيلي ها جديد اومدن-و انمجن بعدي که فقط هر دفعه قالب عوض کرد من با آرش کار کرديم توي کامپيوتر البته خيلي ها ي ديگه هم بودن ولي با هم همچين فاو نبوديم-

    اون موقع فقط من بودم هامون بود پوريا بوداون اول که هم اضافه شدن
    روزهايي رو يادمه که انجمن فقط 3 نا کاربر اشت-منو هامون و پوريا
    و ما پست مي زاشتيم توي همه ي بخشها-تا اينکه رونق گرفت و بعد يع دامنه عوض کرديم و که يه بار ديگه انجمن رفت و شد بالاخره ايني که الان همه توش هستن

    که من با شما ها رفيق شدم و کار رسيد به الان-البته اين انجمن هم سختي هاي خوش رو داشت من توياين آخري ديگه-همش کار سرم بود و مي رفتم و 4 ماه نمي رسيدم نت بيام-که همين باعث شدن بگن فلاني مدير فلان بخش فعاليت نداره
    دقيقان..

    هامون هم منو از مدريت در آور-بعد من برگشتمو دوباره شدم مدير و به هامون گفتم منو دوباره مدير کن اونم کرد-و گزشت تا دوباره مار پيش اومد و من رفتم-يه 2 هفته نبودم-برگشتم گفتم هاموني من ديگه نمي خوام مدير باشم

    گفتت چرا؟گفت آره خيلي ها مي گن طرف نيست نمي خوام حرف باشه
    من کار خودم رو مي کنم-مثل يه آدمه ساده-ولي عوضشهر وقت هر جا مشکلي داشتم با تو در ميون مي زارم برو حلش کن گفت باشه-

    يعني اگر پستي چيزي جايي خراب بود-من يادمه يه مدت سيستمم خراب بود-تيتر ها رو که مي نوشتم به جاي حروف عد مي زاشت-داش هامون بنده خدا مي رفت همه رو ويرايش مي کرد و درست مي کرد

    -توي اينهم سال با اينکه با اسمهاي متفاوت کمک مالي کردم ولي همش يه: PPV-از هامون خريدمبنده خدا-من مجله هم خريدمخوشم نمي ياد زياد توي چشم باشم-دست دارم از حاشيه بيشترين تاثير رو بزارم-تا اونهايي که واقعازحمت مي کشن توي چشم بيان

    نه من-من-من-از گنده بودن خوشم نمي ياد از خوب بودن و رفيق بودن خوشم مي ياد
    دوست دارم به جاي اينکه حرف اول رو مدير يا ناظم بودن يا تعداد پست و صابقه بزنه
    احترام و علاقه و محبت بزنه-که چاشني شوخي هم داشته باشه

    -که نه بگن قلدره نه اينکه بگن خرف زور مي زنه فکرکرد هکيه-

    همين چند وقت پيش بود-که يه نفر که نمي خوام اسمش رو ببرم توي تالار کامپيوتر سوال پرسيد-من جواب دادم
    بعد طرف اومد پيام خصوصي داد-گفت تو هنوز جوجه تر از اين بحثهايي هستي که بخواي به من چيز ياد بدي-بچه-

    منم رفتم بهش گفتم شما سروري-ما کوچيکتر شما به ما هم ياد بده فدات شم-
    عجب..از اين ادما زيادن ..به ماهم چند بار دادن تو دلگير نشو
    ... من دلگير نمي شم چون به خاطر اوئنا نيست که ميام اينجا من به خاطر -دوستام-هامون-سينا-تو-معين-نمي دونم آرمان-خيلي ها ر به نام کابري ميشناسم
    خيلي ها رو هم دوست دارم خيلي هم دوسشون دارم ولي يادم نمي مونن
    مثل بهمن-داش مجي که تازه باهاشون هم سفره شديم-و خيلي از قديمي ها که الان اسمشون ياد نيست تو رو خدا دلگير نشن-من همه رو دوست دارم-و به خاطر اينا ميامو هيشکي هم نمي تونه اينا رو از من دور کنه

    با اف جی ای هم دوست بودمخيلي هم راهنماييش کردم و لي بنده خدانمي خواست آبش با بچه هاي انجمن توي يه جوب نمي رفت

    علي بچه گلي بود ولي حساسيت داشت!

    آر-من خيلي روي جنبه اش کار کردم که رفت بالا-وگرنه ديگه هيچ ي-جواب سلام کسي رو هم نمي داد اون اوايل-

    هادي جان ميخوايم بيايم رو مشکلات و قوت انجمن فعلي ..
    الان چي توش ميبيني که باعثه ضعفه و بالعکس؟چون-تو-مثل معين از نظر من بزرگي با اينکه4 سال هم از من کوچکتري باز هم اين فرضيه رو ثابت کرديکه هيچ وقت سننشون دهنده عقل کسي نيست تو خيلي درک و فهم بالايي داري وخوب ميتوني بد و خوب رو تشخيص بدي...قصد توهين يا حرفي ندارم ولي تو-ختلاف سنت با همسناي خودت-طوريه که اونايي که همستنتن-يکم مثل تو فکرذشون
    باز باشه-خيلي ميتونن موفق باشن-خوب ادامه بده


    ممنون-ولي انجمن که مشکل نداره-البته ظاهرا-ولي کل خيلي دارهچي رو من بگم
    اونهايي رو که همه مي دونن
    يا اونهايي رو که من مي دونم ولي حتي هامون هم نمي دونه که مي دونم
    :
    بگم که-مثلا توي انجمن بايد همه درک کنن-هرکي يه حيته اي داره
    يه ظرفيتي يه اخلاقي-
    همه مثلا مثل من نيستن که تو هرچي گفتي ناراحت نشه
    يا فلاني-
    بايد بدونن وقتي چند نفر با هم شوخي مي کنن توي جو اونا نره شايد ندونه و نتونه جا بشه بعد واسه خودش سخته-

    احساس کوچيک شدن مي کنه-الان توي انجمن من چشم و هم چشمي مي بينم-يکي تاپيک ميده-رفيقاش ميرن توش تنکس مي زنن-پست مي دن بحث مي کنن

    -يکي ه تاپيک مي ده وقتي مي ره توش ميبيني فقط سينا و معين و من و تو توش تنکس داديم- هيشکي نخوندده-بابا بنده خدا زحمت کشديده اومده پست داده: همين جوري نبوده که-بعد کپي زدن هست-که نبايد انجوري کنن زحت دوستاشون هست-به خدا من خودم از کپي کشيدم-من خودم برنامه ساختم اومده بفروشم وقتي فروختم شرکت نصف پول رو نداد گفت کپي شد از نرم افزارهمينه وقتي دوستان ميرن-زحمت مي کشن اخبار رو مي زارم تو چرا بر مي داري-حالا بر مي داري توي همون تاپيک بگو يا پيام خصوصي کن يا توي سايت خودت بگو واسه کدوم سايته-اينم هست

    بعد توي انجمن بايد سعي باشه واسه همهي اقشار چيز گزاشت-و همين بچه ها هم بايد بيان و مشارکت کنن-همينجوري-الکي ينان يه تنکس بدن-مثال مي زنم
    هر کي هر چي مي دونه بياد خالصانه ياد بده-

    همه استفاده کنناگر ياد نمي ده ديگه نگه-الان اينا که سينا بخونه مي فهمه من چي مي گم آخه اون همه ي جاي انجمن مي ره و تاپيک ها رو مي خونه خوب مي گيره-ولي ازش توقعي نيست-اونم داره کار خودش رو مي کنه-چه ها هم بايد باز تر فعاليت کنن-رياست هم بايد واسه فعاليت اجازه راهبرد بيشتر به کاربر بده تا کاربر تشويق بشه و حرکتي کني

    -انجمن بايد جذاب باشه تا گاربر بياد و وقتي ميره دوباره برگرده
    چند روز پيش داشتم با يکي حرف مي زدم-گفت راستي خبر داري چندتايي عضو هيئت مديره شدن-گفتم آره چيه-گفت تو هم هست ي-گفتم کسي به من چيي نگفته-گفت مگه مي شه تو با هامون از همه قديمي تر هستين-چتو هامون به تو نگفته بيا توي هيئت مديره-گفتم کاري ندارم من-

    هامون خودش صلاح مي دونه دوست داشت مي گفت منم بياملابد ديده لازم نيست گفته نياد واسه خودش بهتره
    گفت بابا آخه تو تجربه ات زياد بعد راهکارهايي رو که مي گي من توي سايتم گزاشتم
    الانعالي شده-مگه به هامون اينا رو نمي گي-گفتم تا نياد بپرسه من کاري ندارمخودم را سبک کنم-

    هامون الان چند وقته با من سنگين شده-خودش مي دونه
    بدونه ما دوسش داريم-گفتت تو بهش نگفتي تو رو جزو هيئت مديره کنه-گفتم نه
    گفت چرا-گفتم بابا اگر مي خواست مي گفت-بايد خودش بفهمه که به کاربرهاي قديمي هم بايد اهميت بده تا اونها هم بمونن
    نه فقط جديدا-و بايد جوري به قديمي ها اهميت داده باشه
    هادي جان هامون وقتي ميتونه خيلي راحت داوود رو فراموش کنه تو و و حامد و..هم مثل بقيه اي..
    .-تا وقتي که کار کني براش عزيزي ...-که نه اينقدر توي چش باشن ک همه بدشون بياد-ولي جوي باشن که همه بدون اينا قديمي هستن اينا 3 ساله اينجان دارن پست مي دن تا اونها هم آنتريک بشن و پس بدن
    نه اينکه به کاربرها فقط بر اساس فعاليت رتبه بده-فقط نمي دونه کار درست و يا بهتر کدومه
    خوب ديگه..يه اصله کار مديريتيه...حق بده...

    کسي که تو هر مفقطع بيشتر به دردش بخوره ازش استفاده ميکنه
    من الان مدير چندتا سايتم کسي نمي دونه-بچه ها توي کافي نت توي سايتهاي من بالا پايين مي رن مي گن اين يارو که اسمش هادي-

    اين پست رو داده خوبه مي گم نمي دونم والا-مگه رئيس سايت نيست-مي گن چرا مي گم پس خوبه ديگه
    بابا من طرح مي زنم-وقتي توي سيستم دوستم مي بينم نمي گم مال منه مي گم چقدر قشنگه از کدوم سايت گرفتي-نمي دونم-من عکس مي دم و درست مي کنم
    : برام يه روز دوستام ميارنمي گن ببين چه خوشگله هر کي ساخته کارش توپ بوده مي گم آره ما که بلد نيستيم
    هامون باي خودش بودونه
    : به قول يارو اون زماني که من توي ساي پرسه مي زدم هامون نبود
    اون زماني که من توي سايتهاي خودم تبليغ اين سايت رو مي ردم واون خبر نداشت چي تو هم خبر نداري خلي هاي ديگه نمي دونن
    . .....سان....س...ور......شد...

    اولين چيزي که داره تهديديش مي کنه هک هست-راحت بگم هامون واسه خودش تخمي تخمي غالب عوض مي کنه- هامون از دست من فرار مي کنه
    من هرچي خواستم برم پيش هامون فهميده من مي رم کرج گزاشته رفته-همش من رو پيچونده-فکر کرده من لول خرخره هستم-بابا گوشي منو جواب نميده
    هر وقت خواستم برم پيشش بهونه آورده-ميترسه حرف بزنه بام-نمي دونم چرا از من مي ترسه
    تو از ناصر07کمتري؟

    ناصر که کشکه چيزي بارش نيست-يه دفعه چندتا ازش سوال پرسيدم يه دستي زدم ديديم حکم کلنگ رو داره-آره آدم خري-اولا خوب بود-الان جديدا خر شده

    خوب هادي جان قوت هاي انجمن رو در چي ميبيني ؟؟

    کاربرا
    انجمن بي کاربر مي شه مثل يه سايت اطلاع رساني-که چون ما انجمنيم پس کاربر ها قوتهاي سايت هستن-ديگه؟
    ايول پس اعتقادت مثل من که بايد ارزش کاربران رو هميشه حفظ کنيم و تبعيض خاصي بين کاربر و مدير نزاريم-

    آره ديگه همينه-مي خواستم اينو بگم-چون متاسفانه با اينکه دوستان هميشه اينو ميگن ولي در عمل چمدين بار ديديم که يه مدير ارحجحيت داشته

    - من توي هر ساتي که رئيس هستم- يه نام کاربري ديگه هم دارم-که باهاش به صورت يه کاربر ساده تي سايت خودم فعاليت مي کنم-و هميشه با اون ارتباط برقرار مي کنم تا کاربرا رو درست بشناسم-

    چون اگر بخوام به عنوان يه ريس با يه نفر برخورد کنم هيچ وقت با من درست برخورد نمي کنه و خودش رو رو نمي کنه-همش مي خواد يه جوري برخورد کنه-که من بزرگترم-و اينکه از ترس اينکه من مديرم و يه وقت ناراحت-شم بيرونش کنم



    [/size]

  6. Top | #396

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    [size=medium]


    ميخوايم نقد چند تا از مديرا رو کنيم ..هادي چون خيلي واضح و متيبن صحبت ميکني
    من واقعان خيلي حال ميکنم با حرف زدنت
    ميکنم



    هامون مدير کل سايت:

    خوب بود الان ديگه خوب نيست..بايد توي رفتارش تجديدي نظر کنه
    l بايد برخوردش رو درست نه-بايد درست فکر کنه-فقط يه مدير نيست که کار رو بده به کس ديگه-خودش بايد به کارها نظارت کنه-بايد فکرش باز باشه-نبايد همش مالي فکر کنه-بايد جمعي هم فکر کنه-بايد بدونه در يه کاربر چيه-چون خودش کشيده ديگه نبايد اين کارهار بکنه-با اين رفتار مي گن خودش مثلا واسه همين چيزا اومده سايت زده که به کاربرا اهميت بده چون خودش کشيدهنه اينکه بياد مثل فلاني بگه من مديرم هيشکي باهام کل کل نکنه-هيشکي از بقلم رد نشده-پ.خ نده- کار نداشته باشه هر چيهم من گفتم همه بگن چشم-هامون بايد بدونه کي خوبه هامون بايد باز باتجربه تر بشه
    من که-باهاش دعوا ندارم
    اره درسته يکم خامه-وگرنه پسر پاک و صادقيه- از همه ادمينا هم من بهتر ديدمش


    اگر وقتي ميخواد يه حرکتي کنه بياد با همين هيئت مديره اي که داره يا نه اصلا با يه نفر که مي دونه-بياد مشورت کنه-بد نمي شه
    حيدث داريم مي ** :
    و امرهم شورا بينهميعني با هم مشورت کنيد مه
    نه اينکه هر چي هامون گفت همه بگن همون-نه
    من اگر بخوام حديثي صحبت کنم مي گن منبر رفته-چيه با هرکي مصاحبه کردي گفته آره هامون خيلي خوبه-هامون خيلي خوب بود

    اون موقع ها که تازه راه افتاره بود يه دونه بود- حداقل جواب ما رو مي داد

    هادي وقتي همون اول مصاحبه گفتي با هامون اومديم خواستم بهت بگم الان چي الان سراغتو ميگيره..ولي گزاشتم تا خودت اينجا همين حرفو بزني

    نه بابا سراغ چيه-اگر آن باشه تا من آن مي شم-خودش رو آف مي کنه-اگر نکنه هم مي **- آي کار دارم دارم بک آپ مي گيرم
    نمي دونم سرم شلوغه-نه اينبار مياد مي ده-شايد اصلا منو اخراج کنه-کسي چه مي دون-نه من که-ازش نمي ترسم- اون بايد از من بترسه که مي ترسه

    بريم سر امير ارين

    امير هم بچه خوبيه صاف و صادقه و مثل همه يه اخلاق خودش رو داره-زياد باهاش قاطي نبودم- ولي هميني که مي بينم اگر خودش هم همين باشه خوبه
    خيلي دوست دارم بيشتر باهاش قاطي شم ببينم اين چه جور آديمه-مي خواستم با يه
    PPVسر حرف رو باهاش باز کنم که پول نداشتم ازش بخرم.الان که دارم امير آرين رو گير نميارم بخرم

    من بت ميگم بچه پاکيه 4 ساله ميشناسمش!! ته دلش صافه
    خدا کنه هميني باشه که مي **

    ارشد انجمن معين

    خدا لعنتش کنه
    اين رو حتما بنويش
    خدا لعنتش کنه
    حتما
    ايشالا بره زيرتانک
    نمي دونم اگر دست من بياد که اينقدر کتکش مي زنم که تا عمر داره يادش نره
    يک آدم مار موزي که خدا نصيب گرگ بيابون نکنه- -هيچ وقت خونه-نيست- ولي هر وقت ببيني توي سايت آنه-بهش مي گي مي ** گزاشتم واسه دانلود-همين که زنگ مي زني مي **-مامانش مي **-معين رفته نون بخر-من نمي دونم اين نون وايي-چقدر دوره- که مي ره ديگه خونه نمياد-نه ولي در کل بچه خوبيه
    هيچي تو دلش نيست-اگر باشه هم روز قيامت معلوم مي شه-
    سر پل صراط معين که داره به ما جف پا مي ندازه کلوزلاين مي زنه بندازمون تو جهنم
    کارها شو تو انجمن خوبه فعاليتش هم خوبه از اين بيشتر هم هيشکي ازش توقع نداره-لااقل من که ندارم-خودش هم خوبه- اخلاقش هم خوبه
    يه ذره اون جاش رو تنگ کنه به هرچي مي خواد مي تونه برسه- يه خرده هم بايد فکر بازي گوشي رو کنار بزاره بزرگ شه بياد تو جامعه
    قبول داري زياد از حد خودش داره برا انجمن وقت ميزاره طوري که از درسش هم افتاده ...
    !!-بدونه چه خبرهآره: بايد بياد توي جامعه هه چيز نت نيست
    : بايد بزرگ شه
    افرين...
    حالا توي اين بزرگ شدن اگر بخواد کوچيکي خودش رو حفظ کنه انجمن هم بياد بياد
    خيلي هم خوبه: قربونت/اين تجربه ها همش از عشق مياد که من عاشق بدنيا اومدم

    بيايم سر حامد معاون انجمن و ستون راست هامون


    حامد بچه خوبيه-ولي راحت بگماصلا تو نخ انتقاد نيست-يه دفعه من ازش انتقاد کردم
    بنده خدا همچين ناراحت شدکه ديگه زير پستهاي ما تنکس هم نمي زنه- نمي دونم بايد روش کار بشه جنبه اش بره بالا-حامد فعاليتش خوبه-لي فعاليت همه جوري باشه که-وقتي يه نفر توي سايت مي خواد فعاليت کنه نياد ببينه همه کردن و ديگه-کاري نيست اون بکنه-

    بايد هر کس جوري فعاليت کنه که هم دستشون واسه فعاليت باز باشه-حامد هم فعاليتش توي همه ي زمينه زياده حتي معين هم همين طوره که بده-نباي اينجوري باشه-بايد جوري باشه که همه راحت فعاليت کنن

    حامد هم خوبه من دوسش دارمدوست دارم ازش چيز ياد بگيرم ولي ............نمي خواد خودش بياد توضيح ميده انشالا..


    ناظم سايت سینا: چرا اينقددوست داري عکسشو ببييني:

    ببينم تو دوست نداري اونهايي رو که دوسشون داري و هر روز باهاش حرف مي زني ببيني چه شکلي هست-ميميک صورت هر شخص توي نوع برخورد باهاش تاثير ميزاره
    و از نظر رواشناسي بايد هر کس رو آدم ببينه تا خيلي بهتر ارتباط برقرار کنه
    در ضمن يه شعر داريم-که مي **
    اين حقيقت است که از دل برود
    هر آنکه از ديده رود
    وقتي نبينيش توي دراز مدت ياد ميره-البته من نه-واسه بقيه مي گم-سينا هم خوبه من خيلي دوسش دارم-هر چي ازش شماره خواستم نداد باهاش حرف بزنم

    نمي دونم داشت من رو مي پيچوند يا نمي خواست من واسم خرج زياد باشه
    تا زگي ها هم آي ديش رو عوض کرده به ما نمي ده بهاش چت کنيم-نمي دونم چرا همه از من در مي رن-نکنه من لولويي چيزي شدم خودم خبر ندارم
    کارش خوبه- همه چيز حقشه-اگر گفت هامون رو بيرون کنيم باز مه حق داره-نه حق رو که باي آدم ببينه حق کدومه تا چي بشه و حق بده-سينا خوبه- خودش بايد انتخاب کنه چي حقشه-- من که به حرفش گوش مي کنم-ازش هم خيلي چيزا ياد گرفتم
    : بايد بگم باز حديث داريم
    : که هرکس کلامي به من بياموزد مار بنده خود ساخته است
    : امام علي (ع)
    احسند
    در ضمن باز از علي داريم
    سخن مرد ميزان سنجش عقل اوست
    و سينا خوش سخنه پس معلومه عقلش هم خوبه و خوب مي فهمه

    ...بخش گالري با ساسان و ارمان

    با ساسن زياد بر خورد نداشتم-زياد هم قاطي نبودم
    آهان يادم اومد-ايتاليا قهرمانه-اسپمر بزرگ
    - the king of spam-خوبه پسر خوبيه
    من موندم با وجود سينا اين چجوري اين همه اسپم زده خدا مي دونه
    ..-ساسان پسر خوبيه ولي بايد با تجربه بشه تا اخلاق مديري پيدا کنه
    : آرمان هم من خيلي دوسش دارم پسر خوبيه-اونم مثل معين خيلي فعاليت داره-ولي بايد جا واسه فعاليت کاربرها هم بزاره
    طوري نشه که کاربرا فقط استفاده ککننده باشن-چه مي دونم توي بخشش اگر بياد رقابت ايجاد کنه عالي ميشه
    آرمان هم گله
    بخش دانلود با حضور سابق کيان و جديدان باربود

    تيکرکيان هم خوبه اونم بايد مثا آرمان بزرگتر بشه و به اجتماع خارج از نت خودش هم به پردازه
    : باربود رو که اصلا برخورد نداشتم
    ولي تا اينجا خوبه و من دوسش دارم
    خوشحال مي شم بياد و با ما توي اسرار بيشتر قاطي بشه تا بيشتر بشناسيمش
    اره بچه ها چندتاشون انگار خجالتين
    l
    بخش اخبار ..الان ارمين 13 خبرهاي خوبي ميزاره پوريا هم که اخبار اسمک و راو و... ميزاره
    اينها الان جا در پاي داوود ها بهنام ها معين ها گذاشتن


    در واقع واسه همه ي مديرها صحبت زياد کردم شد مثله اين آخونده که ميرن روي منبر رو پايين نمي يانخوبن-ينا بچه ها خوبي هستن-هر وقت من ميام نت مديران همه يا بيشتر شون آن هستن که اين خيلي خوبه-ولي بيشتر بايد نظارت داشته باشند و فعاليت کلي کنن و بزارن کاربرا فعاليت جزئي کنن- مثلا اخبار اسمکدان رو که مي زاره
    تي يه تاپيک بگه کاربرا برن در مورد حواشي اسمکدان اين هفته پست بدن توي تاپيک
    که بچه ها هم دنبال اخبار برن-توي انجمن احساس مسئوليت کنن و بفهمن که بهشون اهميت داده مي شه-و هر کس فقط مثل يه ماشين نمياد کار کنه و يکي ديگه استفاده-اينجوري هم مديرا وقت آزاد بيشتر دارن-هم کاربرا يه خرده بيشتر با دنياي نتي آشنا مي شن و احساس مسئوليت مي کنن و مي توننن خودشون رو توي استعدادي که دارن توي هر بخش پيدا کنن

    : شايد يان حرکت اصلا براي آينده شون خوب باشه و بتونن از اين تجربه ت.ي زندگي استفاده کنن
    و امير اقايي ..هر چند زياد حوصلشوندارم و کاربر باشم راحتترم:

    نمي خواد من نميايم جاي تو رو بگيرم جات خوبه-تکون هم نخور
    نيست که الان خيلي فعاليت مي کني-اصلا ما عادت کرديم نام کاربري تو رو صورتي ببينيم-والا ابولي پسر خوبيه-الارقم قالطاقي فراوان-ولي نمدمن چرا توي انجمن چيزي از خودش رو نمي کنه
    البته خيلي بيشتر از اينا مي ارزه ولي اگر من کارگزدان بشم ابولي رو ميارم توي-فيلمهام مي زارم-ته خنده است و باهاش توي فيلنامه هام مشورت مي کنم فکر کن منو تو با هم فيلم بسازم-مطمئن باش اسکار مي گير-چي در بياد-خدا هم نم دونه
    خلاصه ابولي هم-بايد بشتر تو نخ برو بچ باشه-و از تحولات جامعه همه رو آگاه کنه-و با قلم طنزش مطلبش بيشتر خونده مي شه

    بيايم سر اينکه تا کي انجمن هستي

    تا هر وقت خدا بخواد ما زنده باشيم-تا هر وقت بچه ها و دوستان باشن- تا هر وقت که من قدر دوستام رو مي دونم


    : از انجمن حرف ديگه اي نيست....از کارهاي خودت بگو..مثلان تاپيک 1+2-يا کارهايي که سابق ميکردي.


    والا تاپيک 2+1 يه انگيزه بود که دوستان يه ذره توي نخ هاي ديگه هم بيان و ما برو بچ رو توي انگيزه هاي ديگه هم بشناسيم-من يه اخلاقي دارم-اونم اينه که هر چي ميدونم رو دوست دارم به همه بگم تا اونها هم بلد باشن تا اونها يه روز بتونن دست يه نفر ديگ رو بگيرن-دقيقا اين صفتي هست که خداد داره و خودش داره- داده
    ببين-خودش به ما همه چيز رو کم کم ياد داد تا بتونيم از پس کارهامون بر بياييم
    و اين آموزش ها رو بدون اينکه چيزي از ما بخواد داد-بدون اينکه توقعي داشته باشم

    منم همين اخلاق رو دارم-دوست دارم بدون هيچ توقعي ياد بدم تا همه بتونن به هم کمک کنن-تا کسي زير بار منت نامرد نره-سابق مي خواستم فوتوشاپ ياد بدم يه نفر اومد گفت تو ميري آموزش رو از جايي کپي ميکني مي زاري توي سايت
    اين به درد نمي خوره تو هيچي بلد نيس:

    گفتم فدات شم- ببين من اون آموزش رو ميام مي زارم و لي توي تمام عکسها روي نام کاربري خودم کار کردم-اين واسه اينه که کسي که اين آموزش رو مي خونه بدونه مي شه انجامش داد و من انجامش دادم

    در ضمن من اگر هيچي بارم نبود نمي تونستم توضيح بدم-در ضورتي کهمن الان چندتا شاگر خصوصي دارم واسه آموزش فوتوشاپ و فلش- و جلسه اي 2 ساعت من 10000 هزار بيشتر مي گيرم-چي بگم اون آموزش رو هم ديگه ندادم-

    الان من صبر مي کنم ازم بپرسن و من فقط توضيح مي دم و معرفي مي کنم کار ديگه هم توي انجمن نيستم-ولي من شعر مي گم زياد هم مي گم نثر هم مي نويسم
    مثر عاشقانه-با سبک خودم-زيبا جوان پسند-کوتاه و قابل حذم-که هر کسي بخونه بتونه با روح و حال خودش وقف بده-خالق شخصيت مامان بارون هم هستم- دنبال کارهاي بزگتر هستم-اگر بتونم ميرم سمتشون
    از انجمن حرف خاصي نيست...بيايم يکم ديگه به زندگي شخصيت ..
    بارزترين خصوصيات اخلاقيت که اطرافيانت ميگن چيه



    والا من اخلاقم نسبت به شرايط فرق مي کنه-من ظاهرم مي خنده-ئلي درونم هم خشنه هم عصبي هم شلوغ-يه لحظه عاشقم يه لحظه سگ پاچه گيرم يه لحظه خوبم و يه لحظه بد-توي خونه که راضين من اصلا خونه نباشم-خاله ام اينا از من راضين ولي مي گن کار کن نيستي روي حرفت نمي شه درست و حسابي حساب کرد-ولي اگر مشورتي باشه حتا همه روم حساب باز مي کنن زنگ يمزن وقت مي گيرن ميان حرف مي زنن-د رهر مورد-دوستان اخلاقهاي بد من رو مي دونن خوبم رو هم مي دونن-من آدم توقعي نيستم ولي دوست دارم به همون اندازه که به يه نفر اهميت مي دونم اونم به من اهمين بده-چون نه من باهاش قططع رابطه مي کنم نه اينکه به خاطر اينکه توحويلم نمي گيره رابهط رو کم و بي تحويل بازي نه
    اينجوري نيستم-در موارد دوست دارم دشمن يه نفر باشم تا دوستش
    چون شاعر مي **
    دشمن دانا بلندت مي کن
    : بر زمينت مي زند نادان دوست
    خيلي ها رو وفتي توي دوستي بهشون مي گي نتو رو آدم حساب نمي کن
    مي زارن مي رن ولي وقتي ميرن و با من دشمن مي شن-خيلي بيشتر پيشرفت مي کنن-چون ميان که پيش من کم نيارن و با من رقابت مي کنن-و خيلي خوشحال مي شم که وقتي دشمن يه نفر هم هستم باعث مي شم طرف پيشرفت کنه و به جاهايي برسه و خدا رو شکر مي کنم-مي زاره من توي دشمني به يه نفر کمک کنم تا پيشرفت کنه-البته من همش آدم مي ياد پيش که کارش گيره و من نيز کاري ندارم جز انيکه خدا رو خيلي بهتر از يه راه ديگه به طرف بشناسونم تا به کاراش راحت تر برسه-خودم هم خيلي دست و پا مي زنم ولي يه سري ها گوششون بده کار نيست و ما اونها سپرديم به هموني که آفريده- خلاصه اينم-از اخلاق ما-من اگر ببينم يکي
    داره توي بدبختي مي افته مي رم دستش رو مي يگرم نمي تونم ببينم
    حالا اينه دييگه يه وقتايي دوست دارم تمام کارهاي زنديگ خودمرو بي خيال شم و
    سر بزارم به بيابون پيش خداي خودن از با او بودن لذتببرين-ببرم-ولي نميدونم چرا نمي شه: چر مني خواد-شايد قرار همون جوري که اسمم رو خودش انتخاب کرده-من در ميون مردم باشم تا کار راه بندازم-هادي-نمي دونم چرا ولي من که راضيم و خيلي هم دوست دارم-و دوس دارم بيشتر هم بيان طرفم

    ارتباطت با خداي خودت ...اهله نمازروزهو...


    اهل همه چيز هستم ولي از طريق هيچ کدوم از اينا با خدا کانت نمي شم-به قول يارو گفتني از خدا-اشتراک
    ADSLگرفتم-هميشه کانکتم-البته همه هميشه کانکت هستن-ولي دقت نمي کنن
    که بايد خوب نگاه کنن-توي اينکه خدا پيششون هست شک نکنن-

    رابطه ات با جنس مونث...-

    عاليه-چجوريش رو مي خواي-من به جنس مونث به چشم خواهر خودم نگاه مي کنم

    قبول داري هرچه قدرم تلاش کني بازم يک درصد ادم چشمش خطزا ميره پس بهتره نره!
    من اينطورم البته
    من چرا عاشق شدم ولي-اعتقادبه اين چيزها ندارم چون فکر ميکنم خدا بهم گفته وقتي نگاه به يه نامحرم گناهه چه برسه به دوستي و ...


    دوستي فرق مي کنه تا اين رابط اي که من دارم اونا شماره م رو دارن-حالا نمي دونم از کجا آوردن ولي زنگ مي زنن و فقط مشورت مي گيرن که اين الان درسته يا غلطه-من نه با هيچ کدوم بيرون رفتم و نه کار خاصي
    اين آخريش هم که
    آبجي شقايق-يه روز نشيته بودم زنگ-زد به موبايلم-مني که همه يتلفنهاي دخترا رو ريجک مي کنم-گفتم چيه چي کار داري-گفت آره والا آبجي کوچيکم که کلاس اول ابتدايي هست-شماره گرفت داد دست من گفت هرکي هست باهاش خوب حرف بزن آدم خوبيه به درد مي خوره کمکت مي کنهمنم گفت شانس آوردي برو دست آبجي کوچيکت رو ماچ کن-همين- البته يه اتفاقاتي افتاد- که من باورم نمي شد
    lولي حالا اگر با همين شخص بنده وصلت کردم بهت مي گم و اگر هم وصلت نکردم بهت مي گم که چي بوده که من باورم نمي شده-و در ضمن
    عشق مقوله اش فرق مي کنه که اين رو باي در جلسات بعدي مفصل در موردش حرف زد

    بيايم سر تفريحاتت چي هستن...

    کامپيوتر
    PS2
    : البته خيلي کم
    موسيقي
    قدم زدن زير بارون
    : شعر گفتن
    داستان نوشتن
    طراحي
    فکر و انديشه
    صحبت با خدا
    فيلم
    يه مدت هم خنديدن با دوستان و دور هم بودن
    : هيمنا


    اهنگ و موسيقي هاي ايراني خارجي مورد علاقت ...؟

    : اول سياوش قميشي
    داريوش
    : ابي
    حبيب
    شکيلا
    نوش آفرين
    : فيروزه
    : سندي
    اندي
    منصور
    متاليکا
    لينکين پارک
    اوانا سنس
    سلنديون
    اما لي عشقه
    پاواراتي
    استينگ
    ورزش ..فوتبال

    من شائولين کار کردم 4 سال-حرفه اي-فوتبال هم- آخراي شائولين رفتم سمت فوتبال که خوشم اومده بد-بيشتر بچه محل ها توي کاگران بودن من رفتم
    زير دست علي پروين بازي کردم-فحشت نداد
    هميشه به من مي گفت
    ........
    ........
    (اینجا همش فحش بود نمیشد بنویسیم)
    تا اينکه بعد از دوسال اب علي بودن-پام توي باشگاه شائولين شکست و فوتبالرو گزاشتم کنار تا پام خوب شه بعدش دکتر گگفت ديگه نمي توني بازي کني آخه زانم برگشت- ولي هميشه تو دلم استقلال بودم
    تا اينکه اين قضيه رو سال 2 دبيرستان رو کردم-قبلش مي گفتم قرمزم-نمي دونم چرا

    جمهوري اسلامي

    lکريم توي سياست که هيچ وقت درست نمي شه-حالندارم بحث کنم: هر کي از اون يکي بدتر-وقتي نمي فهمن-چچه جمهوري اسلامي چه شاهنشاهي-تا روزي که دزد-توي راس اين مملکت هست-هيچوقت درست نمي شه
    راستي اين نظريه ي خر تو خر من-که يه بار توي اسرار هم گفتم-توي جشنواره خوارزمي جايزه گرفت-: البته بعدش تعهد دادم که زد سياست هاي روز نظريه ندم
    abolfazlbatista: ايول
    : جاييزم رو هم ازم گرفتن-همون رو بخون من به اون پايبندم
    legendarp: اين نام کاربريت چيه
    : يه لغت هست که توي قديم بوده در زبان انگليسي ولي الان ديگه به کل از دستور زبان خارج شده و ديگه نيست قديما خونده مي شد
    : ليجند ايرپ: بعدها شد-ليجند آرپ
    l در آخر شد لجندآرپ و بعد ها به کل از زبان حذف شد به اين معني هست که لجند يعني افاسنه-حالا اي اسم به افسانه اي مي گفتند که هر گز تکرار نمي شه: يعني بدون تکرار چه در قديم و چه در ضمان خود و چه در زمان بعد از خود خواهد بود
    و اينکه افسانه اي بوده که جلوي چشم نيست-ولي بيشترين سود رو بهت مي رسونه
    ولي تو هيچ وقت مي بينيش تا روزي که قيام کنه


    به به سروتيپ چقدر اهميت ميدي

    مي دوني چيه-خيلي دوست دارم خيلي خودم رو درست کنم- ولي نمي تونم
    منظورم از درست کردن اينه که اون تيپي رو که دوست دارم بزنم.ولي نمي تونم
    چون هر کس هر چي دار اول از پدرش داره-و چون پدر م ساده هست و نمي خوام وجه اش رو توي جامعه خراب کنم- واسه همين هر تيپي مي خوام بزنم اول باهاش مشورت مي کنم- دوست ندارم فردا حرفي بشه بگن آره باباش فلان بچه اش فلانه
    البته در دروازه رو ميشه بست ولي در دهن مردم رو نمي شه- ولي من بيشتر توي احترام هستتم-حالا به فرض هم که تيپ نزدم-مگه آدم به تيپشه
    اوني که به خواد به من به خاطر تيپم اهميت بده اصلا نده بهتره-يا به هر کس ديگه اي-چون شخصيت هر کس پشت خيلي چيزاي ديگه ننهفته است نه تيپ
    دوست دارم تيپ ساده و روشن فکرانه در عين حال جوان پسند باشه
    تا يه تيپ فشن تخمي که معلوم نيست از کجا اومده کدوم حروم لقمه مدش کرده
    جامعه رفتار مي کنکم
    توهين نکن ما فشنيم
    ريدين
    دوستان پرسيده بودن ايني که زير نام کاربريت نوشتي يعني چي واسه چي نوشتي

    يعني-هيچ چيز غير ممکن نيست-همين پس از همين الان شورع کن هر چي مي-خواي همت کن که هيچ چيز غير ممکن نيست-فقط کفي که بخواي توکل کني ايمان داشته باشي و نا اميد نشي-مطمئن باش که مر سي-ميرسي-در ضمن برو بچ پرسيده بودن-چرا تو مقل بقيه توي امضات کشتي کج کارها رو ديگه نمي زاري
    و فقط خودت توشي-باي بگم هم مي خواستم يه تفاوت ايجاد کنم
    هم بگم که شما هم مي تونيد خودتونرو بزاريد به جاي اينکه کسه ديگه رو بزاريد
    شايد اينکه يکي خوشش بياد و بره فوتوشاپ ياد بگيره تا يه عکس واسه خودش بازهر توي امضاي خودش-و خيلي چيزاي ديگه که نشون از تفاوت باشه توي يه جمع
    تازه معين گفته بود-توي مصاحبه حتما بگم چرا من با اين سابقه-توي انجمن بودن اين هم تعداد پست هام کمه م چرا دنبال منصب نيستم-که البته همه ي اينها رو توي حرفام خرده خرده زدم-و گفته بودن تو اينهم چيز رو از کجا ياد گرفتي توي کامپيوتر
    بايد بگم من همه رو حمت کردم و گوشه خونه ياد گرفتم مگر اينکه به سوالي خوردم اگر خوددم به جواب نرسيدم از دوستاي مهندسم پرسيدم-ولي فوتوشاپ رو کامل گوشه خونه ياد گرفتم-يا بيتشر چيزهاي ديگه رو-و باز هم مي گم
    Impossible is nothing

    بريم سر سوالات اخر و در يه کلالم توصيف کن

    کره زمين- هر روز در حصرت رسيدن به آسماني که در آن است دست و پا مي زند
    آمريکا = بي راهه
    ايران = وطن
    مادر=عاشقم
    کامپيوتر=اگه نباشه ميميرم از بيکاري
    درس=بيکاري دوم
    هامون=فراري بزرگ
    اميرارين=تو دار
    معين=الاهي بره زير تانک
    سينا=wanted
    حامد=هدر سايت
    بهنام=پول زور وده
    کيومرث= دشمنه دوست
    امير اقايي =کيک خامه اي
    معين نوفیر= زبون
    علي گلدبرگ=ابهت


    حرف اخرت:
    حرف آخرم اينه که هيچ حرفي آخر نيست ولي هميشه حرف آخر بهتر توي ياد مي مونه ولي باز اول گفته شده
    پس من حرف آخر ندارم هر وقت بخوني مي بيني که اوله و آخر نيست به قول يه نفر
    همه وقتي ديگه از همه جا نا اميد مي شن مي رن پيش خدا قرآن مي خونن مي رن ببين خدا چي گفته-در صورتي که بايد اول برن ببينن نه آخردر واقع هميشه حرف آخر اول گفته شده ولي کسي نمي بينه نمي خونه و گوش نمي کنه
    همين-

    ممنون از اينکه 4 ساعت وقتتو در اختيبار بچه ها گزاشتي

    خواهش وظيفه ام بود



    ابتدا دوستان نقد کنن..ماهم به زودی نقدکلی مون رو میگیم.....فقط بدونید دمار از روزگارم در اومد ...با تشکر از هادی که از ساعت 9 تا 1 شب اومد تو مصاحبه...دیشب از ساعت 11 تا 2 مصاحبه رو ویرایش کردم...به قدری فشار بمون اومد که سرگیجه گرفتیم و امروز هم از صبح سرگیجه داشتم تو مغازه .....اقام هم سروصدا گفت از دور خوابیدنت و نشستن پا کامپیوتره....
    اگه دوستان قبول کنن من دیگه رسمان از این سمت مصاحبه کردن استعفا میدم..و یکی دیگه از روشنفکران انجمن این وظیفه رو به عهده بگیرن... قبول کنید واقعان سخته برامون...صبح تا غروب سر کاریم ...شب هم تا به خودمون میایم شده ساعت 2!! اگه هم تا الان ایستادم بخاطر این بود که اکثر مصاحبه های رو که باید انجام میدادم انجام دادم...و دیگه دانه درشتی از دستمون در نرفت.بجز بهنام....
    این رنگ و لعابش هم رفتیم از تو مصاحبه های قبل کش رفتیم و با بدبختی درستش کردیم...
    از اینورم یه ساعته ما میخوایم بریم..کار شخصی داریم ..به ده نفر تو پخ اس ام اس گفتیم بیاید یه پست بدین من ادامه مصاحبه رو بتونم بزارم..انگار با التشون دارم صحبت میکنم! هنوز به ارمان..
    ...

    یا حق

    [/size]

  7. Top | #397

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    الهی بمیرم برات سرگیجه گرفتی ابول ؟ تا باشد از این ویرایش ها !!!

    من یه چند روزیه که سیستمم شدیداً قاطی کرده و نتم خیلی اذیتم کرده این چند روز واسه همینه که نمیتونم به انجمن زیاد سر بزنم اما میتونم با دیال آپ بیام و اخبار بذارم اما جا باید برای کاربران با انگیزه دیگه باشه مثل پوریا که تازه مدیر شده و یا آرمین که در آستانه ی مدیر شدنه اینا الان باید فعال باشن و به نحو احسنت هم دارن کارشون رو انجام میدن ، این از قضیه فعالیت کم من در این چند روز که از همه معذرت میخوام انشالله جبران میکنم


    هادی خیلی انسان شَیادیه ، خبیث هم هست این طوری نبینیدش

    سینا از من میشنوی عکس نده بهش که یه دفعه دیدی زنگ در خونتون رو زد خفتت کرد !!


    هادی بیشتر اهل انتقاد هست تا تعریف که خب باعث میشه طرفی که ازش نقد میشه خودش رو اصلاح کنه خب اینم یه جور عادته و نمیشه کاریش کرد ، ازگل حالا به من نمیگی تافل داری هان ؟ دقیقاً همون جمله رو که گفتی رو موقع خوندن اون قسمت بهت گفتم !

    من خیلی چیز از هادی یاد گرفتم چه در کامپیوتر و چه در چیز های دیگه ، این که میگه هر چیزیو به دوستانش یاد میده کاملاً حقیقته محضه ، هادی در مرام کم نمیذاره همین الان یکی بره بهش پ.خ بده بگه یه سی دی نرم افزار پست کن برام میره پست میکنه (البته پولشم میگیره)

    در کل بیشتر تو انجمن ببینیم هادی رو بیشتر خوشحال میشیم ،اما خب همین قدر وجود نحسشم غنیمته !

    راستی بهنام سلام رسوند و گفت دستت هیچوقت به اون پول ها نمیرسه

    یا علی

  8. Top | #398

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    خوب اول شديدا از آقاي دكتر آقايي كه كلاسهاي دانشگاه و پروژه هاي مهمشون رو رها كردن و وقت گرانبهاشونو گذاشتن تا اين مصاحبه به رويت ما برسه تشكر ميكنم.
    دوم هم از استاد بزرگ هادي عزيز به خاطر اون 4 ساعتي كه با دكتر سر و كله زدن هم خيلي ممنونم.
    راستش من از عكساي هادي عزير فكر ميكردم يه 22 سالي داره نگو يه 10 ماهي هم از من كوچيكتره البته ما كه خاك پاشيم...
    مصاحبه خيلي عالي بود،فكر كنم بعد از مصاحبه معين گل و بلبل بهترين مصاحبه اين تاپيك بود،دليلش هم به نظرم همين صادقانه و رك گفتن هادي عزير بود،چون قديمي انجمن هست خيلي دقيق و عالي اوضاع انجمن رو نقد كرد كه البته راجع به اين قسمت از صحبتهاش من كاره اي نيستم و منتظرم تا نظر عزيزايي مثل هامون و حامد و سينا و بقيه رو بخونم.
    اما خود هادي عزيز خوب از معدود كساييه كه ميبينم يك هدف كاملا برنامه ريزي شده و عالي براي زندگيش داره كه واقعا خصلتيه كه اكثر مردم ندارن.ديگه با اين كه هنوز 20 سالش نشده ولي خوب تو زمينه هاي مختلف كار كرده و تجربه داره،مخصوصا كامپيوتر كه واقعا بايد خدا رو شكر كه حرفه ايه توش و ديگه مدرك زبانش كه اين دو تا واقعا مثل دو تا بال خواهند شد براش در ادامه زندگي.
    شخصيت هادي عزيز هم خيلي جالبه،هم شوخه و باحال و گرم در عين خيلي خوب ميتونه تو زمينه اي مختلف نظر بده و نقد كنه.اين اخلاق فروتني و احساس مسئوليتش براي بقيه كه دوست داره هميشه هر چي ياد داره ياد بده هم من خيلي خيلي خوشم اومد مخصوصا اون خاكي بودن و فروتنيش كه خداييش جاي تبريك داره.
    در كل واقعا هادي عزيز از اون تيپ آدماييه كه من خيلي خوشم مياد و خيلي هم قابل احترامه براش آرزوي موفقيت ميكنم تو رسيدن به هدفهاي زندگيش.
    راستي هادي جان من حاضرم تا خود دانشگاهتون بيام تا اون 15 ثانيه گلدبرگ و تيكر رو ببينم هنوز هم باور نميكنم با هم مسابقه داده باشن چه برسه به اينكه تيكر فقط با يه ضربه مغزي! گلدبرگ رو پين كرده باشه
    اگه ميشه لطف كن و يه جوري بزارش برا دانلود چون من الان كه ديگه اينو شنيدم شب خوابم نميبره...

  9. Top | #399

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    سلام
    مصاحبه جالبی بود و پر از انتقاد از ما اما خوب جایز دونستم الان جواب همه رو بدم بعدم سو تفاهم خدایی نکرده پیش نیاد
    والا اول مصاحبه حالا من نمیدونم هادی عزیز از روی طنز حرف زدن یا جدی اما خوب اگر جدی بوده بحث هک شدن جمال یا اینکه من گفتم چرا اونجا فعالیت میکنی نه اینا اصلا نبوده
    انجمن جمال اصلا هک نشده بوده بلکه هادی رو بن کرده بودن از اون فروم که هادی گفت یکی زیرابش رو زده و واسه همین بن شده جمال فرومش رو بعد ها جمع کرد هکی در کار نبود
    ----
    [size=large]در مورد کمک مالی این رو حتما باید بهش اشاره کنم که بعدم بچه ها فکر نکنن من میخورم و میخوابم:
    تا الان تو این 3 سالی که بنده فروم داشتم جمعا کمک هایی که به بنده شده حدود 25 هزار تومن بوده که 15 هزار تومنش رو عرفان پارسال بود فکر کنم به بنده کمک کردن و بقیه رو معین عزیز به بنده کمک کردن دیگه بعد از اون بنده از هیچکس پولی دریافت نکردم به عنوان کمک مالی شاید دوستانی بودن که از ما خرید کردن که حالا بنا به مشکلاتی نداشتن اون جنس یا مشکلاتی که پیش اومده براشون جنسی که خواستن ارسال نشده باشه و پولشون پیش ما مونده باشه اما اون پول نه خورده شده نه خرج سایت شده چون اون دوستان دیگه دنبال پولشون نیومدن و بنده هم پیداشون نکردم
    اینم از بحث کمک مالی[/size]
    ---
    در مورد قالب هم باید عرض کنم که ما قالب رو از راه که نمیاریم هادی جان نصب کنیم اینا همه رو اصول هست
    قالب که هم اکنون داریم ازش استفاده میکنم حاصل تلاش اقای سعید هستش استاد ما در زبان PHP HTML Basic C و.. که ایشون زحمت طراحی قالب رو کشیدن
    بنده هم تا اونجا که شنیده بودم HTML هک نمیشه حالا شاید من اشتباه میکنم
    اما مطمعنن قالبی که عوض میشه روی اصول هست که مبادا در اینده مشکلی ایجاد بشه
    ----
    در مورد ناصر هم خدایی یه کم بی معرفت بازی در اوردی چون همین ناصر پشتیبانی mybb داشت اونم چه پشتیبانی قشنگ یادم مشکل سایت رو که میومدن کاربران میگفتن عینان 5 دقیقه ای حلش میکردن که این حاصل اطلاعات خوبشون در زمینه زبان HTML بود.
    --------
    اما مساله پیچوندن رو من قبول دارم که زیاد اذیت میکنم که آقا نیا یا نیستم از این حرفها این رو قبول دارم
    اما در مورد جواب ندادن تلفن در جریان نیستم کسی به من زنگ بزنه بر میدارم مگر اینکه گوشی دستم نباشه یا جایی باشم که نتونم جواب بدم
    برخورد من با کاربران خوب هست خود کاربران بیشتر از خودم من رو میشناسن آدمی مغروری نیستم که جواب پی ام کسی رو ندم یا اگر کمکی خواست کمکش نکنم یا سوالی داشت جوابش رو ندم
    اینکه هرکی بیاد به من بگه آقا مدیرم کن من بگم باشه خوب این نمیشه کاربر باید قبول کنه که الان انجمن ما انجمنی نیست که مثلا توش 11 تا مدیر بزاریم چون کاربران فعالش که پست میدن شاید 100 تا هم نشه بالاخره باید یه 70 نفری کاربر معمولی باشن
    اما هرکی زحمت کشیده مزدش رو گرفته نمونش معین یا پوریا یا آرمان یا ساسان یا بربد و یا کیان که بعد از مدتی فعالیت مدیر شدن بقیه هم 100 درصد اینطور هستن اینطوری نیست که کسی فعال باشه ما کاری انجام ندیم و سردش کنیم.
    ---
    [size=large]در مورد مواظبت از سایت و جلوگیری از هک شدن هم لازمه این رو بگم که آقا هادی شوخی کردن چون تمام کارهای امنیتی این انجمن رو خود من و سرور انجام میده[/size]
    به هر حال هادی جان قسمت هایی که مربوط به من بود رو گفتم جواب بدم بچه ها بعدم فکر بد نکنن که هامون اینطوری بود ما نمیدونستیم
    در کل مصاحبه خیلی قشنگی بود من لذت بردم
    از انتقاداتت هم واقعا ممنون هستم چون خدا وکیلی خیلی خوشم میاد کسی ازم انتقاد میکنه
    قربان شما
    خداحافظ

  10. Top | #400

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    53
    سن
    40
    نوشته ها
    463
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    ابول جان ممنون که باعث شدی با دوست عزیزمون حاج آقا هادی مروت بیشتر آشنا بشیم. برای ایشان و خانواده محترمشون آرزوی موفقیت و سلامتی و سر بلندی می کنم

صفحه 40 از 61 نخستنخست ... 30383940414250 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد