بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 41 از 61 نخستنخست ... 31394041424351 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 401 تا 410 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #401

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    من به نوبه خودم زیاد آقا هادی رو نمیشناختم . ولی خوب ابوالفظل جان بانی خیر شدند تا با ایشون بیشتر آشنا بشیم . خیلی خوبه که انجمن ما از این جور افراد داره و واقعا وقتی مصاحبه رو خوندم فهمیدم که چه کسانی پشت پرده هستند که انجمن رو نجات میدن ( البته خودم هم پشت پرده هستم ها ولی پشت پرده ما ها فرق میکنه . یعنی تا حالا نمیدونستم که هکر ها چقدر به انجمن ما حمله میکنن ) خوشحال شدم باهاشون بیشتر آشنا شدم در مورد بخش اخبار هم بگم که ما که جلوی کسی رو نگرفتیم فقط وظیفه مون رو انجام میدیم هر کی میخواد شروع کنه بسم الله من از خدام هم هست که اخبار انجمن Update تر بشه

  2. Top | #402

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    بسیار مصاحبه ی جالبی بود ... همونطور که خود هادی جان هم گفتند زیاد با ایشون آشنایی ندارم ×
    ولی از مصاحبه پیدا بود بسیار پسر فهمیده و با شعوری هستند ... از ابول عزیز هم تشکر میکنم که این مصاحبه رو انجام داده و ویرایش کرده ...

  3. Top | #403

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    اوه اوه ابوالفظل ویرایش کرده اینقدر جنجالی بوده ببین ویرایش نمیکرد چی میشد !

  4. Top | #404

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    نقل قول نوشته اصلی توسط R . I . P
    الهی بمیرم برات سرگیجه گرفتی ابول ؟ تا باشد از این ویرایش ها !!!

    من یه چند روزیه که سیستمم شدیداً قاطی کرده و نتم خیلی اذیتم کرده این چند روز واسه همینه که نمیتونم به انجمن زیاد سر بزنم اما میتونم با دیال آپ بیام و اخبار بذارم اما جا باید برای کاربران با انگیزه دیگه باشه مثل پوریا که تازه مدیر شده و یا آرمین که در آستانه ی مدیر شدنه اینا الان باید فعال باشن و به نحو احسنت هم دارن کارشون رو انجام میدن ، این از قضیه فعالیت کم من در این چند روز که از همه معذرت میخوام انشالله جبران میکنم


    هادی خیلی انسان شَیادیه ، خبیث هم هست این طوری نبینیدش

    سینا از من میشنوی عکس نده بهش که یه دفعه دیدی زنگ در خونتون رو زد خفتت کرد !!


    هادی بیشتر اهل انتقاد هست تا تعریف که خب باعث میشه طرفی که ازش نقد میشه خودش رو اصلاح کنه خب اینم یه جور عادته و نمیشه کاریش کرد ، ازگل حالا به من نمیگی تافل داری هان ؟ دقیقاً همون جمله رو که گفتی رو موقع خوندن اون قسمت بهت گفتم !

    من خیلی چیز از هادی یاد گرفتم چه در کامپیوتر و چه در چیز های دیگه ، این که میگه هر چیزیو به دوستانش یاد میده کاملاً حقیقته محضه ، هادی در مرام کم نمیذاره همین الان یکی بره بهش پ.خ بده بگه یه سی دی نرم افزار پست کن برام میره پست میکنه (البته پولشم میگیره)

    در کل بیشتر تو انجمن ببینیم هادی رو بیشتر خوشحال میشیم ،اما خب همین قدر وجود نحسشم غنیمته !

    راستی بهنام سلام رسوند و گفت دستت هیچوقت به اون پول ها نمیرسه

    یا علی
    خواهش می کنم حاج معین ولی شما هنیز فعلا مثل ابولی با یه فوتوکپی شناسنامه و 2 قطعه عکس تشریف بیار برادریت رو ثابت کن تا ببینم چی می شه
    --------------------------
    بهنام غلط کرده مگه می تونه نده جرات داره پاسدارارن رو خراب می کنم فکر کردی چه خبره . به قول پادشاه میو کنار :
    هر دوتن را می پزانیم : فهمیدین
    --------------------------
    تو غلط کردی که گفتی من پولش رو می گیریم من فقط از تو پول می گیرم و اون بهنام نامرد
    -----------------------------------
    نقل قول نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
    خوب اول شديدا از آقاي دكتر آقايي كه كلاسهاي دانشگاه و پروژه هاي مهمشون رو رها كردن و وقت گرانبهاشونو گذاشتن تا اين مصاحبه به رويت ما برسه تشكر ميكنم.
    دوم هم از استاد بزرگ هادي عزيز به خاطر اون 4 ساعتي كه با دكتر سر و كله زدن هم خيلي ممنونم.
    راستش من از عكساي هادي عزير فكر ميكردم يه 22 سالي داره نگو يه 10 ماهي هم از من كوچيكتره البته ما كه خاك پاشيم...
    مصاحبه خيلي عالي بود،فكر كنم بعد از مصاحبه معين گل و بلبل بهترين مصاحبه اين تاپيك بود،دليلش هم به نظرم همين صادقانه و رك گفتن هادي عزير بود،چون قديمي انجمن هست خيلي دقيق و عالي اوضاع انجمن رو نقد كرد كه البته راجع به اين قسمت از صحبتهاش من كاره اي نيستم و منتظرم تا نظر عزيزايي مثل هامون و حامد و سينا و بقيه رو بخونم.
    اما خود هادي عزيز خوب از معدود كساييه كه ميبينم يك هدف كاملا برنامه ريزي شده و عالي براي زندگيش داره كه واقعا خصلتيه كه اكثر مردم ندارن.ديگه با اين كه هنوز 20 سالش نشده ولي خوب تو زمينه هاي مختلف كار كرده و تجربه داره،مخصوصا كامپيوتر كه واقعا بايد خدا رو شكر كه حرفه ايه توش و ديگه مدرك زبانش كه اين دو تا واقعا مثل دو تا بال خواهند شد براش در ادامه زندگي.
    شخصيت هادي عزيز هم خيلي جالبه،هم شوخه و باحال و گرم در عين خيلي خوب ميتونه تو زمينه اي مختلف نظر بده و نقد كنه.اين اخلاق فروتني و احساس مسئوليتش براي بقيه كه دوست داره هميشه هر چي ياد داره ياد بده هم من خيلي خيلي خوشم اومد مخصوصا اون خاكي بودن و فروتنيش كه خداييش جاي تبريك داره.
    در كل واقعا هادي عزيز از اون تيپ آدماييه كه من خيلي خوشم مياد و خيلي هم قابل احترامه براش آرزوي موفقيت ميكنم تو رسيدن به هدفهاي زندگيش.
    راستي هادي جان من حاضرم تا خود دانشگاهتون بيام تا اون 15 ثانيه گلدبرگ و تيكر رو ببينم هنوز هم باور نميكنم با هم مسابقه داده باشن چه برسه به اينكه تيكر فقط با يه ضربه مغزي! گلدبرگ رو پين كرده باشه
    اگه ميشه لطف كن و يه جوري بزارش برا دانلود چون من الان كه ديگه اينو شنيدم شب خوابم نميبره...
    شما مت می زاری سر ما تعریف می کنی ما خاک پتاییم این حرفها چیه اگر می دونستم مصاحب کنم اینا رو قراره بشنوم دیگه نمی کردم . شما سالاری آبمون نکن دیگه
    -----------------------------
    آقا ما نیز خیلی دوست داریم با شما آشنا شیم چرا نشیم با ما( تیم ابولی و میتی کمون ) باش تا دنیا و آخرت را با هم داشته باشی
    -------------------------
    من اون مسابقه رو داشتم ولی هارد 80 داشتم و اون روش بود و هارد سوخت و من هم با اون دوستای عوضیم قهر کرده بودم و دیگه هم طرفشون نمی رم وش کن
    درضمن اگر داشم که با این معین سلام و علیک هم نمی کردم ولی خودم با همین چشمام دیدم که عکیسش توی آواتارم هستم
    ---------------------
    نترس پیدا می شه چیزی که بشه بالاخره یکی داره میگیریش یهش زیاد فکر نکن خودش می رسه
    --------------------
    بازم ممنون که وقت گزاشتی اینترنت حروم ما کردی و مصاحبه رو خوندی ما کوچیکیم شما رو سروری
    -----------------------------
    فعلا
    ----------------
    نقل قول نوشته اصلی توسط Hamoon
    سلام
    مصاحبه جالبی بود و پر از انتقاد از ما اما خوب جایز دونستم الان جواب همه رو بدم بعدم سو تفاهم خدایی نکرده پیش نیاد
    والا اول مصاحبه حالا من نمیدونم هادی عزیز از روی طنز حرف زدن یا جدی اما خوب اگر جدی بوده بحث هک شدن جمال یا اینکه من گفتم چرا اونجا فعالیت میکنی نه اینا اصلا نبوده
    انجمن جمال اصلا هک نشده بوده بلکه هادی رو بن کرده بودن از اون فروم که هادی گفت یکی زیرابش رو زده و واسه همین بن شده جمال فرومش رو بعد ها جمع کرد هکی در کار نبود
    ----
    [size=large]در مورد کمک مالی این رو حتما باید بهش اشاره کنم که بعدم بچه ها فکر نکنن من میخورم و میخوابم:
    تا الان تو این 3 سالی که بنده فروم داشتم جمعا کمک هایی که به بنده شده حدود 25 هزار تومن بوده که 15 هزار تومنش رو عرفان پارسال بود فکر کنم به بنده کمک کردن و بقیه رو معین عزیز به بنده کمک کردن دیگه بعد از اون بنده از هیچکس پولی دریافت نکردم به عنوان کمک مالی شاید دوستانی بودن که از ما خرید کردن که حالا بنا به مشکلاتی نداشتن اون جنس یا مشکلاتی که پیش اومده براشون جنسی که خواستن ارسال نشده باشه و پولشون پیش ما مونده باشه اما اون پول نه خورده شده نه خرج سایت شده چون اون دوستان دیگه دنبال پولشون نیومدن و بنده هم پیداشون نکردم
    اینم از بحث کمک مالی[/size]
    ---
    در مورد قالب هم باید عرض کنم که ما قالب رو از راه که نمیاریم هادی جان نصب کنیم اینا همه رو اصول هست
    قالب که هم اکنون داریم ازش استفاده میکنم حاصل تلاش اقای سعید هستش استاد ما در زبان PHP HTML Basic C و.. که ایشون زحمت طراحی قالب رو کشیدن
    بنده هم تا اونجا که شنیده بودم HTML هک نمیشه حالا شاید من اشتباه میکنم
    اما مطمعنن قالبی که عوض میشه روی اصول هست که مبادا در اینده مشکلی ایجاد بشه
    ----
    در مورد ناصر هم خدایی یه کم بی معرفت بازی در اوردی چون همین ناصر پشتیبانی mybb داشت اونم چه پشتیبانی قشنگ یادم مشکل سایت رو که میومدن کاربران میگفتن عینان 5 دقیقه ای حلش میکردن که این حاصل اطلاعات خوبشون در زمینه زبان HTML بود.
    --------
    اما مساله پیچوندن رو من قبول دارم که زیاد اذیت میکنم که آقا نیا یا نیستم از این حرفها این رو قبول دارم
    اما در مورد جواب ندادن تلفن در جریان نیستم کسی به من زنگ بزنه بر میدارم مگر اینکه گوشی دستم نباشه یا جایی باشم که نتونم جواب بدم
    برخورد من با کاربران خوب هست خود کاربران بیشتر از خودم من رو میشناسن آدمی مغروری نیستم که جواب پی ام کسی رو ندم یا اگر کمکی خواست کمکش نکنم یا سوالی داشت جوابش رو ندم
    اینکه هرکی بیاد به من بگه آقا مدیرم کن من بگم باشه خوب این نمیشه کاربر باید قبول کنه که الان انجمن ما انجمنی نیست که مثلا توش 11 تا مدیر بزاریم چون کاربران فعالش که پست میدن شاید 100 تا هم نشه بالاخره باید یه 70 نفری کاربر معمولی باشن
    اما هرکی زحمت کشیده مزدش رو گرفته نمونش معین یا پوریا یا آرمان یا ساسان یا بربد و یا کیان که بعد از مدتی فعالیت مدیر شدن بقیه هم 100 درصد اینطور هستن اینطوری نیست که کسی فعال باشه ما کاری انجام ندیم و سردش کنیم.
    ---
    [size=large]در مورد مواظبت از سایت و جلوگیری از هک شدن هم لازمه این رو بگم که آقا هادی شوخی کردن چون تمام کارهای امنیتی این انجمن رو خود من و سرور انجام میده[/size]
    به هر حال هادی جان قسمت هایی که مربوط به من بود رو گفتم جواب بدم بچه ها بعدم فکر بد نکنن که هامون اینطوری بود ما نمیدونستیم
    در کل مصاحبه خیلی قشنگی بود من لذت بردم
    از انتقاداتت هم واقعا ممنون هستم چون خدا وکیلی خیلی خوشم میاد کسی ازم انتقاد میکنه
    قربان شما
    خداحافظ
    واسه سلامتی آقا هامون بلند صلوات بفرست بالاخره ما چشممون به جمال پست دادن هامون روشن شد چش مایی داداشی کجایی حالا شاخ شدی ما رو می پیچونی نامرد خودت هم گفتی دیگه اگر دستم بهت برسه مردی من پنشنبه دارم میام فردیس بیا ببینیمت مرد باش پای حرفت وایسا؟
    ------------------------------------------
    خدا رو شاکریم که با یه دستی زدن تونستیم چند کلامی بیشتر از هامون بشنویم ولی آقا پول ما رو بیار بده خجالت بکش خوردن نداره ( شوخی کردم جدی نگیر) آره بالاخره هامون هم توی چند مورد زبونش باز شد که خلاصه شخص مد نظر بدونه ما کم قدرت کلام نداریم ............................
    داش هامون بیا بزن ما رو با چاقو ( بابا ابولی من بهت می گم تو با ناصر دعوا داری به من گیر نده من نمی گم تو برگشتی می گی تو بگو من بگم هامون میاد دعوام می کنه آخه از اون ریش سفیدت خجالت بکش حالا خوبه هامون از دست من ناراحت شد دلت خونک شد من که با هامون این حرفها رو نداریم خودش هم منظور ما رو می دونه ولی تو اگر دستم بهت برسه می کشمت مگه نگفتم نزارش توی مصاحبه آدم نیستی که بهت گفتم من دارم به تو می گم تو با سانسور بزار
    ---------------------------------------------------------
    خوب بقیه بدونن هامون هم واسه انجمن زمت می کشن هی نیان به ما بگن آقا این هامون چرا هیچ کاری نمی کنه دیدین خهامون هم زحمت می کشه .
    هی نیاین بگین هامون داره حال می کنه پول مفت می خوره ببین چقدر سختی کشید اومده بالا حالا هی بگین من می گم باور نکنین بیاین باید یه کاری می شد که از دهن خودش بشنوین که شنیدین خوبه خیالتون راحت داش هامون تو هم واقعا دمت گرم که نریدی به ما !!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! که البته ریدی چه می شه کرد
    ---------------------------------------
    ما کوچیکیم داداشی خودت که حرف نمی زنی ما باید از زیر زبونت حرف بکشیم چه می شه زیر پوستی کار می کنی دیگه آقا پنشنبه یادت نره من یمام ها همین هفته می گم نیام ببینم رفتی بیرون می گی نیستم که شهیدی ....
    ------------------------------
    غلط مردی نمی دونی که کی زنگ زده من اون روز تو کرج بودم به داوود زنگ زدم گفتم آدرس بده بیام آدرس داد گفتم تو هم بیا گفت من کلاس دارم ولی میام هرچی زنگ زدم برنداشتی نامرد فکر کردی زرنگی خوب تو که راست می گی SMS می دادم چرا جواب نمی دادی البته الان خط یه طرفه است ولی صبر کن ......... نوبت منم می شه ( ای خدا چرا شکلکهای ما کار نمی کنه )
    --------------------------
    دست آقا سعید درد نکنه منت می زارن سر ما
    ---------------------------
    دست شما هم درد نکنه که لطف کرئی اینترنت حروم کردی و مصاحبه رو ما رو خوندی سالاری ایشالا جبران کنیم براتون به زودی به صورت جدیدی ................... یه خرده منو بشناسی به درد می خوره ( شاید به درد بخوره ) الان که فکر می کنم می بینم اصلا به دردر نمی خوره
    ------------------
    سالاری موفق باشی همیشه جیگر بازم ممنون
    --------------------------------------------------
    نقل قول نوشته اصلی توسط undertaker
    ابول جان ممنون که باعث شدی با دوست عزیزمون حاج آقا هادی مروت بیشتر آشنا بشیم. برای ایشان و خانواده محترمشون آرزوی موفقیت و سلامتی و سر بلندی می کنم
    همچنین ما نیز این آرزو ها رو برای شما می کنیم
    شما نیز بفرمایید در اسرار با ما هم خانه شوید
    ---------------------------------------
    نقل قول نوشته اصلی توسط Extreme
    بسیار مصاحبه ی جالبی بود ... همونطور که خود هادی جان هم گفتند زیاد با ایشون آشنایی ندارم ×
    ولی از مصاحبه پیدا بود بسیار پسر فهمیده و با شعوری هستند ... از ابول عزیز هم تشکر میکنم که این مصاحبه رو انجام داده و ویرایش کرده ...
    شما سروری اینقدر تعریف نکنید من همچین آش دهن سوزی هم نیستم ولی بفرمایید در اسرار تا از حجالت شما در بیایم .
    --------------------------------
    ما نیز از ابولی و همه سرورانی که مصاحبه من رو خوندن و منت گزاشتن وقت گزاشتن و یه تنک زدن تشکر می کینم ایشالا کسی ناراحت نشده باشه من خیلی رکموو خیلی شوخ اگر دوست دارید اون مصاحب راحت حضم به با خنده بخونید حال می کنید
    بازم ممنون ما کوچیک همه هستیم
    منتظر تنکس های شما زیر پستهای ابلی هستیم تا بعد یا حق
    همه این هفته معین رو دعا کنید

  5. Top | #405

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    قول داده بودم نقدمو از مصاحبه هادی جان بگم...و دلم راضی نشد بدون نقد برم...
    هادی خواص و روحیات جالب و عزیزی داره..اگه خوب مصاحبه رو بخونید متوجه میشید...هادی در قسمتی از مصاحبه بخوبی از عشق و علاقش به انجمن .دوستان. و خوده هامون صحبت میکنه! و در قسمتی دیگه بیشترین انتقادها رو به ادمین و بعضی از کاربران میکنه...
    این دو تضاد منو یاده همون صحبتش تو مصاحبه میندازه که میگه من ظاهرم خنده روهه ولی درونم اتیشه و ..

    این رو راست بودن هادی خیلی صفت نیک و خوبیه...همیشه انسانهایی موفق هستند که با صداقت به دوستان شون نقد بدن یا توصیه کنن...هادی خیلی بامرام و خاکیه...این خاکی بودن رو میتونید تو هنرهایی که بلده جستجو کنید..هادی واقعان ثابت کرده اهله من من کردن نیست...این خیلی عالیه... از اینکه راه راست رو پیش میره خیلی خوشحالم کرده از اینکه برخلاف همسنانش بزرگ حرف میزنه واقعا برام جالبه..شما دقت کنید تو مصاحبه خیلی از جاها من ساکتم ..چون واقعان محو صحبتای متین و خوندنی و جالبش میشدم! هادی ثابت کرده که واسه رفقانش ارزش قائله میتونید از دوستان نزدیکشون خواصش رو بگیرید!!
    مطمئنن منو و معین با هم صحبت کنیم هیچ وقت از هادی بد نمیگیم چون هادی هم به من به یه اندازه اهمیت میده هم به معین و هدفش اینه که اگه ما هم چیزی بلد نیستیم تا جایی که میتونه راهنماییمون کنه...

    هادی با معلومات کام÷یوتریش هم هیچ وقت خودش رو نمیگیره ..چون اهلش نیستم...واقعان افتخار میکنم دوستی مثل هادی دارم و بازم افتخار میکنم تو انجمن چنین عزیزانی هستند که میتونن بچه ها ازشون خیلی چیزها یاد بگیرن...

    من فقط کمی دلگیرم چرا هادی زودتر تو بخش اسرار نیومده بود... با اینکه قدیمی بود...وقتی اومد واقعان جذابیت داد..تگ تیم منو و هادی از طبع طنز واسه همه لذت بخش بود..الان دیگه تگش که منم نیست..و باید تنهایی بچرخونه و میچرخونه...

    انشالا یه خانمی گیرش بیاد که واقعان بتونه خواص روحیاتی هادی رو درک کنه...

    موفق باشی داداش گلم...

    یا علی ...

  6. Top | #406

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    بابا گریم در اومد من ............... بخورم دیگه مصاحبه کنم بابا می گم نگید هر چی دوست دارید تو دلتون بگیذ مثل سینا ببنید زیر همه ی پستها تنکس زده و لی پست نداده خوشم اومد .
    ---------------------
    بابا میای اینجا تعریف می کنی مردم فکر می کنن چه خبره بابا به خدا حلوا خرما نمی دن منمردم بیاین شام هم می دن فعلا هیچی
    -------------------------------------
    نامرد یعنی با معین حرف می زنی پشت من غیبت می کنی
    ---------------------
    ببینم کجا می خوای بری . مگه دسته خودته غلط کردی . تو از من بیکار تری من نمی تونم بیام اسرار بچرخونم . هرکی خربزه می خوره پای لرزشم می شینه .
    با معین و سینا و هامون میاییم در خونتون مگه دست خودتو . شماره ممد رو بده هماهنگ کنم ببینم کی به کیه تا بیایم .
    ------------------------
    مثل بچه آدم به کارت ادامه می دی تا نیومدم ............................................. آی پام رفت رو سیم درد گرفت
    -----------
    داشتم می گفتم .
    سالاری ولی ممنون که نشستی و چرت و پرتهای ما رو گوش کردی .
    در ضمن خیلی از من خوشت میاد می تونی یاد بگیر تعریف نکن تو عمل نشون بده ببینم چند مرد حلاجی
    فوتوکپی شناسنامه و عکسات هم هنوز به دستم نرسیده فرستادی یا نه ؟
    ----------------
    ممنون یا حق

  7. Top | #407

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )

    دوستان همان طور که قبلاً عرض کردم در نبود ابوالفضل ازم خواسته تا این تاپیک رو ادامه بدم ( نامرد آخر کار خودشو کرد )

    بزودی با مدیر بخش دانلود The Enigma یعنی کیان عزیز مصاحبه انجام میشه ، اگه هر گونه سوألی داشتید بهم پ.خ بزنید

  8. Top | #408

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور The Enigma )

    از لا به لای مصاحبه با کیان پیمانی ، مدیر بخش دانلود :



    - اگه هامون مثل الان راحت و برخوردش دوستانه نبود هيچوقت اين هامون نميشد


    - اولش ناراحت بودم از اینکه RJB هک شد ولي خوشبختانه زود با نريمان دوست شدمو کارمو تو wwf-wwe.ir ادامه دادم


    - سینا دختر بازه خوبی میشه !!!!


    - تعداد پست اصلاً برام مهم نیست واسه همینه که نمیام تو تاپیک های اخبار بگم راء خوبی بود اسمک چرتی بود


    - آدم خودشو جر بده که دختره جواب سلامشو بده بعدش چي ؟


    - مصاحبم کی چاپ میشه ؟

  9. Top | #409

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور The Enigma )

    بابا می زاشتی جوهر امضای مصاحبه من خشک بشه بعدا مصاحبه می کردی می زاشتی یه کم دیگه ازم تعریف کنن بعدا

  10. Top | #410

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور The Enigma )

    R . I . P: man beram das beshooram amade shim
    Taker Y2J: Ye Vozo Ham Begir
    R . I . P: mage moghadasi vozoo begiram
    R . I . P: khob azizam
    R . I . P: vassa fontamo farsi konam
    Taker Y2J: Bashe Jigaram
    Taker Y2J: فنت منم فارسي باشه ؟
    R . I . P: ازگل من به بهنام خيانت نميکنم به من جيگر نگو
    R . I . P: آره فارسي باشه
    Taker Y2J: بهنام که وي اي پيه )


    R . I . P : خب ديگو خفه شو ، يه بيوگرافي کامل از خودت بگو


    The Enigma: کيان پيماني - 15 ساله تو لواسون بزرگ شدم الانم ساکن تهرانم


    R . I . P: از اعضاي خانوادت بگو ، پدرت چي کارس ؟ چند تا فرزندين ؟


    The Enigma: من و برادر بزرگم که امسال رفته دانشگاه 2 تا پسريم ، پدرم هم شغلش نساجيه نمايندگيو از اينجور چيزا ... برادرمم نساجي ميخونه حيف نــون


    R . I . P: داداشتم فکر کنم مخالف متال و اين چيزاست نه ؟ يادمه ميگفتي هميشه با هم مخالفين


    The Enigma: نه ته متال بازه اصلا اون منو به دنياي متال اوورد


    R . I . P: جدي ؟ ولي يه جايي يادم بود ميگفتي از متال بيزاره از اين حرفا


    The Enigma: کلا اخلاقش خاصه توضيح ميدم بعداً ، نه اون متال گوش ميده ولي مشکلش اينه انتظار داره همه مثل خودش باشن


    The Enigma: من ولي در حال حاضر متال گوش ميدم ولي در کنارش ساس مانکن هم ميگوشم ، اون با اين جور چيزا سخت کنار مياد در باره کشتي کج هم همينطور


    R . I . P: خب در حال حاضر درس ميخوني ديگه ؟ کلاس چندمي ؟ درست چجورياس ؟ البته ميدونم که خرخوني


    The Enigma: چي شد مردي ؟


    R . I . P: حالا تو اين موقعيت منو بوت هم ميکنن


    R . I . P: گفته بودم : خب در حال حاضر درس ميخوني ديگه ؟ کلاس چندمي ؟ درست چجورياس ؟


    The Enigma: سوم راهنمايي هستم درسمم خوبه با وجود اينکه خيلي وقتمو واسه ورزش ، انجمن و ... ميزارم ولي درسو هميشه در کنارش دارم رشتمم وقتي دبيرستان رفتم رياضي خواهم خواند


    R . I . P: توچه ورزشي شرکت ميکني ؟ فوتبال ؟ يادمه يه دفعه گفتي تنيس هم ميري


    The Enigma: به ورزش خيلي علاقه دارم خيلي وقتمو براش ميزام ، فوتبال شنا اسکي تنيس با همه سرگرم ميشم ! الان امروز صبح 17 بار پيستو اسکي کردمو دارم مصاحبه با تو عفريته رو تحمل ميکنم !


    R . I . P: يه وقت غرق نشي تو کلاس شنا واسه دانلود رسلمينيا نيازت دارم


    The Enigma: شنا الان نميرم دعا کن تو اسکي خودمو زنده نگه دارم کلاً ادم کله شقي ام عاقلانه عمل ميکنم ولي به موقش خيلي از هيجانو ريسک استقبال ميکنم تو اسکي هم مينطور ...


    R . I . P: خب بريم سراغ اين که اصلاً چي شد با نت و کامپيوتر آشنا شدي ؟ اوايل قبل از اينکه بياي انجمن تو نت چي کار ميکردي ؟


    The Enigma: کامپيوترو از بچگي اشنايي داشتم ولي از 2 سال پيش که نت دائم گرفتم کم کم براي اگاهي از کشتي مج اومدم اينتزنت ، اولش مثل همه ميرفتم سايت دبليو دبليو اي کع اتفاقي وب حامدو پيدا کردم بعدشم انجمنو از طريق همونجا پيدا کردم
    اوايلش خيلي پست نميدادم يکم خجالتي بودم که دربارش توضيح ميدم به موقع ... کم کم کارمو با کلپيو از اين جور چيزا شوروع کردم ولي يه مدت بعد زمينه اطلاعاتم تو اين جور مسائل خيلي بالا رفت زدم تو خط حجم کم که اون موقع کار اصلي بود ، مدير شدن رو هم که ميدوني ...



    R . I . P: من ميدونم ولي کاربرا که نميدونن ! حالا بعداً توضيح بده وقتي به بحث انجمن رسيديم ...خب بريم سراغ بحث اصليمون اين که چي شد اصلاً با کشتي کج آشنا شدي ؟


    The Enigma: ما از وقتي اومديم تهران شبکه Show Time رو داريم اون موقع اسمک دَون رو نشون ميداد منم که اون موقع سني نداشتم ميشه گفت تشنه يه سرگرمي خوب بودم که چسبيدم بهش و هر هفته ميديدم خيلي هم علاقه مند شده بودم
    وقتي فهميدم رسلمنيا 23 پوليه داشت اشکم در ميامد خلاصه ميرسيم اول اينترنت ... ولي الان يکم فرق کرده ، انگيزه و علاقم به کشتي کج کمتر شده ولي به کارم و اپلود کردن مسابقه برا بچه ها بيشتر شده



    R . I . P: چي شد که طرفدار آندرتيکر و جف شدي ؟


    The Enigma: اون موقع اندر تيکر تاپ استار اسمک دان بود منم از قبل چند تا سيدي از مسابقاتش داشتم و اينجوري بهش علاقه مند شدم


    R . I . P: جف هاردي چي ؟


    The Enigma: جف هاردي هم به خاطر اينکه اون موقع بعد از اخراج موقت ري بود و اسمک استار هاي فلاي نداشت و من با پرمو هاي راء که ميديدم عاشق جف شدم ... ميشه گفت اون موقع راء زمين تا اسمون با اسمک فرق داشت


    R . I . P: بهترين بازي ها و لحظاتي که تو کشتي کج ديدي چي بود ؟


    The Enigma: بهترينش ارماگدون امسال بود ، من کلاً ادم احساساتي نيستم و با احساسم کنار ميام ولي وقتي قهرماني جفو ديدم گريم گرفت خدايي خيلي خوشحال شدم


    R . I . P: چه رمانتيک



    R . I . P: به غير از اين صحنه واسه چيزي ديگه اي هم تو کشتي کج گريه کردي ؟


    The Enigma: نه هيچوقت


    R . I . P: پدر مادرت به کشتي کج ديدينت گير ميدن ؟ خونه کسي اهل کشتي کج هست ؟


    The Enigma: خيلـــــــــــــــــــي ! من بابم آدم نسبتا آروميه و مشکلي نداره حتي بعضي وقتا با هم کشتي کج ميديدم ولي مامانم نه ...


    R . I . P: خب حالا دقيقاً شيوه اومدنت به انجمن و اين که اون اوايل چي کار ميکردي تو انجمن رو شرح بده کامله کامل


    The Enigma: گفتم که اون موقع به خاطر دانلود انجمن خارجي زياد بلد بودم از ان جاها کپي ميکردم خيلي هم چيزي سرم نبود خيليا مثل ممد ام تو جي اچ و ارمان بهم کمک کردن تا شدم اين !
    از قبل از مديريتم اون اواخر يه ذره ميگم ، خوب يکم قبل از مدير شدنم کارمو عوض کردم ... ديگه خودم اپ ميکردم از بعد از رسلمنيا 24 بود ... اون موقع نسبت به وقت کارم خوب بود کلا تنو انجمنا 2-3 تا اپلودر خوب بود تا در ول تير 1378 به مقام مديريت بخش دانلود که خيلي ارزوشو داشتم رسيدم



    R . I . P: از مديريتت بگو اين که اوايل چطور بود و الان چطوره ؟ از روند فعاليت خودت راضي هستي ؟


    The Enigma: اون اوايل فقط تو خط حجم کم بودم الان که فکرشو ميکنم کار سختي نميکردم ولي بعدش يکم روش کارو عوض کردم حجم بالا اپ کردم در کنارش و کم کم حجم کمو کنار زدم خودم از کارم راضيم و فکر ميکنم وظيفمو دارم خوب انجام ميدم هرچند خيلي وقتا دير ميشه يا اصلا نذاشتم
    ولي خوب همش دليل داره اگه کسي تو اين کار باشه نميفهمه ... اين پست خيلي فرق ميکنه با بقيه



    R . I . P: آره کاملاً ، از نظر من يکي از سخت ترين پست هاي انجمن رو داري


    The Enigma: 4 ساعت بشين دانلود کن بعد 1 ساعت بشين کات کن بعد 2 ساعت بشين آپلود کن
    بعد از يه مدت که ديدم تو انجمن اصلا دانلود نداره يکم گرفته شدم ولي فکر کردم الان اولشه برا همين هم بود زدم تو خط وب که به موقع در بارش بحث ميکنيم ...



    R . I . P: That's The Spirit !


    R . I . P: فکر کنم به خاطر دانلود هاي کمي که از زحماتت ميشد گرفته بودي نه ؟


    The Enigma: اره خيلي ، ولي گفتم که اولش بود تازه 3-4 ماه مدير بودم واسه همين استقبال نميشد


    R . I . P: تو وب از آپلود هات مسلماً استقبال بيشتري ميشه واسه همين وب هم برات نيازه


    The Enigma: اره تا بالاي 200 تا دانلود هم داشتم !


    R . I . P: درباره تعداد پست و تشکرت چقدر اهميت قائلي ؟


    The Enigma: تعداد پست اصلا مهم نيست ! همينه که اصلا نميام تو بخش اخبار هي پست بدم راء خوبي بود اسمک چرتي بودو از اين جور حرفا ... تنکس هم خيلي نه ولي هرکي هم بگه اصلا خالي بسته


    R . I . P: درسته ، تنکس چيزيه که به همه قوت قلب ميده


    The Enigma: هر کي اخرش دوست داره يه خروار تنکس زير پستش ببينه منم همينطور ولي اگه هم تنکس کم باشه که معمولا هست ناراحت نميشم


    R . I . P: خدايي من هر وقت ميبينم مثلاً يکي بهم تکس داده ميدونم واسه زحمتم ارزش قائل ميشه ، خودمم کوچکترين دريغي واسه تنکس دادن به بقيه نميکنم


    R . I . P:خب تا کي انجمن مي موني و به مديريتت ادامه ميدي ؟


    The Enigma: ! گفتم که اگه حتي هفته اي دوبار بتونم بيام نت بازم سعي ميکنم پست بودم و کناره گيري نکنم نه اينکه بگيد کيان خوره مديريته


    R . I . P: آره خب ، حرفت درسته هنوز سني نداري که تازه سال ديگه وارد دبيرستان ميشي هر وقت رفتي سال سوم اون موقع هست که فعاليتت به خطر ميفته


    R . I . P: اگه یه روز در انجمن تخته بشه چی کار میکنی ؟


    The Enigma: نميتونم نبود اين انجمنو تحمل کنم ! بهش فکر هم نکردم نميدنم شايد کار وبو ادامه بدم ولي ديگه اون انگيزه نت اومدن تموم ميشه !


    R . I . P: خب بگذريم ... بهترين دوستانت تو انجمن کيان؟


    The Enigma: خود عتيقهت - ارمان - عرفان - امير پوکه و ... کلاً با کم تر کسي دوست نيستم


    R . I . P: از انجمن خاطره بد يا خوب اگه به ذهنت مياد بگو


    The Enigma: تو چت روم خيلي خوش ميگذشت و اگه خاطره باشه از اونه ولي يادم نمياد


    R . I . P: چت روم واقعاً حيفه اما يه سري کاربران فقط براي مسخره بازي ميان چت روم وگرنه من خودمم با چت روم خيلي حال ميکنم اما نباشه بهتره !
    خاطره بد هم که فکر نکنم از انجمن داشته باشي ؟



    The Enigma: نه خوشبختانه


    R . I . P: خب بريم سروقت بحث اصليه انجمن يعني کادر مديريتي و خود انجمن ، اول بهم بگو نظرت درباره ايران دبليو دبليو اي چيه ؟


    The Enigma: انجمن تک و فوقالعاده ايه ... مهم ترين چيز محيط گرم و صميميشه که همه رو سريعاً مجذوب خودش ميکنه ! آدم اينجارو مثل خونش دوست داره


    R . I . P: خب نظرت درباره ادمين ها يعني هامون و امير چيه ؟ فعاليتشون ... اخلاقشون و ...


    The Enigma: هامون ادمين اصليه و حقيقتيه که امير ارين گرفتاريش بيشتره و کم تر نقش يه ادمينو داره ولي در کل از اخلاق هامون خيلي خوشم مياد شايد دليلش اين باشه که خودمم خيلي منظوي نيستم ولي اگه هامون مثل الان راحت و برخوردش دوستانه نبود هيچوقت اين هامون نميشد


    R . I . P: از معاون انجمن يعني حامد بگو اينکه اوايل چقدر ميشناختيش ، چطور شد رفتي وبش نويسنده شدي همه چي رو کامل توضيح بده


    The Enigma: خوب حامد از همون اول براي هرکي که تازه هم بياد نقش يه کاربر کاملا فعالو داره تاپيک امضا و اواتار به تنهايي ميتونه اينو ثابت کنه الانم هرچند تو سخت ترين سال دوران تحصيلشه ولي داره فعاليتشو ادامه ميده و نقصي تو کارش نيست
    درباره وبلاگ هم گفتم که من خيلي نياز داشتم که تو يه وب نويسنده باشم اولش گفتم خودم وب ميزنم ولي من صبر برا راه افتادن وبو نداشتم



    R . I . P: آره وبت رو يادمه منو بهنام


    The Enigma: خفه شو


    R . I . P: ميومديم نظر ميداديم با اسم هاي تروريسم الکي ميگفتيم آقا لينکاي دانلود خرابه


    The Enigma:


    The Enigma: خوب ميگفتم ...


    R . I . P: آره ادامه بده


    The Enigma: يادمه روز Gab بود که شبش آرمان پي ام داد قبلا گفته بود بيا تو وب طرافداران سينا گفته بودم به وب + 18 علاقه ندارم
    فردا بعد از ظهرش نريمان گفت بيا تو وب من ، منم که خيلي خوشحال شده بودم فوراً قبول کردم ولي پنج دقيقه نگذشت که ارمان با يه گله فوش روسر من خراب شد گفت ديشب ميخواسته بگه باي منم سر دوراهي مونده بودم ولي اخرش از نريمان معذرت خواهي کردم اونم مخالفت نکرد و رفتم ار جي بي
    وبي که اولين بار ديده بودم و فهميده بودم اصلا کشتي کجي تو ايران هم هست ! خلاصه يکي دو ماهي اونجا بودم تا وب هک شد ... بازم چند روز بعد نريمان اومد گفت مياي منم گفتم اره ... رفتم اونجا اولش ناراحت بودم از اي جي بي که هک شد ولي خوشبختانه زود با نريمان دوست شدمو کارمو ادامه دادم الانم همون جام ازوقتي رفتم اونجا خيلي پيشرفت کرده تا روزي 2500 تا بازديد هم داريم



    R . I . P: نريمان چندين دفعه به منم پيشنهاد داده بود که بيام وبش اخبار نويسي کنم اما انقدر مشغله دارم و به انجمن عادت کردم که به وب رفتن حتي فکرشم نميکنم کلاً با نويسندگي تو وب مخالفم ...


    The Enigma: اره منم بهت گير داده بودم يه مدت که بياي ... ولي تصميم با خودته اخبار مثل دانلود نيست


    R . I . P: آره واسه همينم نرفتم چون همينجا بچه ها خيلي از اخبار هاي من استقبال ميکنن و بهشون عادت کردم


    R . I . P: خب بريم سراغ خودم از موقعي که مدير گيم و کامپيوتر بودم و بعدش مدير اخبار شدم و مدير ارشد شدم و ... همه چيو بريز بيرون توضيح بده


    The Enigma: خوب تو حدوداً يکم قبل از من کارتو شروع کردي ولي با هم هم مدير شديم منو تو و آرمان


    R . I . P: من که يک سال تمام به طور کامل فقط ميومدم و مي خوندم و اصلاً نظر نميدادم...
    آره من و تو آرمان و سينا تو 1 تير ماه همه مدير شديم البته سينا که مدير بيوگرافي بود ، ناظم شدش ، فرداش هم مودم من اگه يادت باشه سوخت و فقط يک روز تجربه مديريت رو حس کردم ! دقيقاً دوم تير ماه هم بهنام مدير اخبار شد ...



    The Enigma: تو مدير بازي خوبي بودي از بازي چيزي سرت ميشد و کارتو انجام ميدادي


    R . I . P: اگه سرم نميشد که مدير اونجا نميشدم


    The Enigma: يه تاپيک اتمي هم داشتي ، دانلود بازي هاي ميکرو و سگا ! ولي ميشه گفت خيلي خوب شد که اومدي و مدير اخبار شدي


    R . I . P: آره دانلود بازي ميکرو و شگا که هر بازي 100 تا به بالا دانلودي داشت ! يادته هي حسرت ميخوردي ميگفتي بازي هاي تو دانلود دارن ولي آپلود هاي من 3 -4 تا دانلود داره ؟


    The Enigma: آره ... ولي تو اخبار تواناييشو داشتي و حيف بود انجمن هم اخبار نويس خوب اون موقع نداشت چون هيچ کدوم از سه تا مدير اخبار فعاليت نميکردن


    R . I . P: :->


    The Enigma: حالا 2 تا تعريف کردم حال ميکني نه ؟


    R . I . P: درباره مدير ارشد شدن نگفتي ؟ لايق اين پست بودم ؟ نظرت چيه ؟


    The Enigma: نــــــــــــــــه ! لايق اين پست نبودي !
    نه ولي جداً کار خوبي کرد هامون اين باعث ميشه انجمن يه پايه بياد بالا تر



صفحه 41 از 61 نخستنخست ... 31394041424351 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد