ســلام.
اول به معین عزیز بابت مصاحبه خسته نباشید میگم.و پوریا عزیز عزیز که همکاری کردن
مصاحبه زیبایی بود.
من خودم عاشق اخلاق پوریا هستم . من خیلی بچه باحال و گلی است. از نظر اخلاقی منو یاد کین ماسک دار میندازههمیشه موفق و پایدا باشه. و سلامت در کنار خانواده.
اون ماجرای اون تایپیکی که ارمین سوال کرد . یادمه . پوریا جز به جز برام تعریف کرد. از کین خطرناک تر است![]()
بازدید تایپیکهای اخبار هم حق را به پوریا میدم. ارمین میدونی من خیلی سر میزنم تایپیکارو ولی
اما یک زمانی هم کل کل بود. یادمه . اون روز پوریا و ارمین کم اومده بودن نت. من و ارمان رو هم 20 تا تایپیک زدیم. بعدا ول کردیم
در کل یکی از قویترین ماهای انجمن زمانی بود این دو گروه شکل گرفت و بربد هم بود .
بازم خسته نباشید میگیم به مدیر ارشد انجمن معین عزیز
بـا تشـکر . بای.
[size=medium]
[align=center]
iWE Soldier's + A & P + R.I.P Can Set Up The Persian Wrestling
[/align][/size]








پاسخ با نقل قول




( شوخی )


علاقه مندی ها (Bookmarks)