بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 48 از 61 نخستنخست ... 38464748495058 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 471 تا 480 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #471

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور KANE )

    ســلام.

    اول به معین عزیز بابت مصاحبه خسته نباشید میگم.و پوریا عزیز عزیز که همکاری کردن

    مصاحبه زیبایی بود.
    من خودم عاشق اخلاق پوریا هستم . من خیلی بچه باحال و گلی است. از نظر اخلاقی منو یاد کین ماسک دار میندازه همیشه موفق و پایدا باشه. و سلامت در کنار خانواده.

    اون ماجرای اون تایپیکی که ارمین سوال کرد . یادمه . پوریا جز به جز برام تعریف کرد. از کین خطرناک تر است

    بازدید تایپیکهای اخبار هم حق را به پوریا میدم. ارمین میدونی من خیلی سر میزنم تایپیکارو ولی

    اما یک زمانی هم کل کل بود. یادمه . اون روز پوریا و ارمین کم اومده بودن نت. من و ارمان رو هم 20 تا تایپیک زدیم. بعدا ول کردیم
    در کل یکی از قویترین ماهای انجمن زمانی بود این دو گروه شکل گرفت و بربد هم بود .

    بازم خسته نباشید میگیم به مدیر ارشد انجمن معین عزیز


    بـا تشـکر . بای.


    [size=medium]
    [align=center]
    iWE Soldier's + A & P + R.I.P Can Set Up The Persian Wrestling

    [/align]
    [/size]

  2. Top | #472

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور KANE )

    ای بابا چرا اینقدر کم بود داشتیم لذت می بردیم
    ------------------------------
    هو معین اینقدر در باره دخترها بد نگو فردا خودت یک زن زن ذلیلی هستی که دومی نداره بزار باییم خونتون معلوم می شه معین داره غذامی پزه خانومش نشسته دستور می ده خلی حال می ده فکر کنین. تازه زیاد جک بگی عروسیم دعوتت نمی کنم .
    --------------------------------
    داش پوریا زهی خیاله باطل . دانشگاه آزاد درس خوندن نمی خواد من سال سوم بودم شرکت کردم فیزیک قم قبول شدم . البت هیچی بلد نبودم فقط 2% فیزیک زده بودم . ببین بدونه پیش هیچی نمی شه هر چی میاد از پیش هست البت بیشتر به جز چیزهایی ولی نترس آزاد رو راحت قبول میشی پس این اشتباه رو نکن یه بار اونم به مدت 2 ترم جات رو بخری و پول رو بدی به این دزدها . این کار رو نکن راستی بهترین دانشگاه دانشگاه رجایی شهر همون آزاد کرج هست من رفتیم زیاد هم رفتم خودم اونجا متالوژی قبول شدم ولی ثبت نام نکردم الان پشیمونم یه خرده ولی تو اشتباه نکن اگر می خوای آزاد بری امسال فقط درسهای خودت رو بخون به معین هم گوش نکنن خودت رو هم اذیت نکن بی خود استرس وارد نکن دانشگاه هیچ خری نیست وقتی رفتی برای بار دوم پشیمون می شی چون از مدرسه بی درو پیکر تره راحت قبول می شی اون معین سیاست نداره دوستای من سر یه کلاس نمی یادن و با استاد حرف می زنن نمره می ده تازه آزاد که کویته . راستی سال دیگه بعد از پیش دانشگاهیت کنکور بده ن تضمنی می کنم همون رشته ای که می خوای توی کرج 100% قبولی البت دانشگاها ی آزاد تهران رو نزن چون اصلا ارحت قبول نمی شی همش پارتی بازی هست من به چشم دیدم . اینم راهنمایی های من اگر خواستی بیا باهم یه بار قشنگ برات تو ضیح بدم چه کنی که بهترین راه رو بری چون من خودم یه بار ای سختی ها رو کشیدم الان تجربه دارم در حد لالیگا

  3. Top | #473

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1125
    سن
    37
    نوشته ها
    1,707
    تشکر
    14,454
    تشکر شده 3,335 بار در 440 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1152 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور KANE )

    طبق سنوات گذشته از معين عزيزم مرسي!
    پوريا بچه خيلي ماه و گليه و خوش اخلاقه،و از نظر كارش هم از همون روز اولي كه تو انجمن عضو شد نظرها رو به خودش جلب كرد و همه مطمئن بودن كه يه روزي اون كاربر گمنام ECW به يك مدير اخبار قوي تبديل ميشه،كه پورياي عزيز اينكارو كرد و الان با آرمين يك تيم خيلي پر قدرت دارن كه هميشه به روز هستن،واقعا كه پوريا پشتكار خيلي خوبي داشت كه به اينجا رسيد.
    خلاصه كه مصاحبه قشنگي بود،مستفيض شديم،خيلي خيلي از هر دو گل بلبل تشكر

  4. Top | #474

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    32
    نوشته ها
    2,475
    تشکر
    1,349
    تشکر شده 2,384 بار در 298 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    440 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور KANE )

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y

    این هم یه جمله که ساسان خیلی باهاش حال میکنه :

    [align=center]
    [size=x-large]iWE Soldier's + A & P = iRanWWE Best Teams
    [/size]
    [/align]
    دست شما درد نکنه... یعنی من و معین و حامد باقالی؟
    الان که نشستیم سه تایی, ای دی ها ی همتون رو بن کردیم, حالیتون می شه...

    ممنون.
    موفق باشین.

  5. Top | #475

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1114
    نوشته ها
    695
    تشکر
    786
    تشکر شده 354 بار در 51 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    680 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور KANE )


    مصاحبه ي ناقصي بود.
    تبريك ميگم به پوريا كه انقدر خوب تونسته بخش اخبار رو جمع و جور كنه و نكته مثبتي كه من الان در كار پوريا ميبينم اين همكاري
    و تعاملي هست كه پوريا بين خودش و بقيه اخبار نويس ها ايجاد كرده.
    نكته مثبت ديگه اي كه در كار پوريا وجود داره اينه كه خوب همونطور كه همه ميدونن بخش اخبار بخش پر حاشيه و پر مخاطبي هست و درگيري توش زياده و من ديدم كه پوريا با قاطعيت با مشكلات بوجود اومده برخورد ميكنه و با كسي رودروايسي نداره و حرفش رو رك ميزنه كه اين خيلي خوبه.من خودم هميشه بهش گفتم كه بايد در گفتارت قاطعيت داشته باشي و اجازه ندي كه كسي تو كارت دخالت كنه حتي اگه اون فرد مافوقت بود چون فردا روز اگه مشكلي تو بخشي كه مديرش هستي پيش بياد كاربرا اول از همه تورو مسئول ميدونن.
    در كل پورياي جان! من اطمينان داشتم كه اين توانايي رو داري كه خيلي سريع پيشرفت كني حتي اگه گفتگوي مديران رو ببيني من همون زمان هم كه بچه ها ميگفتن تجربت واسه مديريت كمه گفته بودم كه بايد بهت فرصت داده بشه تا خودتو نشون بدي چون مطمئن بودم كه موفق ميشي و خوشحالم كه موفق هم شدي.
    بنده از طرف اقاي جهانيان به خاطر تاخير در گذاشتن مصاحبه و كوتاه بودن ان عذر ميخوام اين طفلي عقل و شعور درست و حسابي نداره.(خوش به حالش عقل نداره ميره بهشت)
    باي

  6. Top | #476

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور KANE )

    نقل قول نوشته اصلی توسط The Dark Knight


    دست شما درد نکنه... یعنی من و معین و حامد باقالی؟
    الان که نشستیم سه تایی, ای دی ها ی همتون رو بن کردیم, حالیتون می شه...

    ممنون.
    موفق باشین.
    در کنار جمله های ناظم دارک این رو هم اضافه کنم برای صدمین بار iWE Soldier's غلطه , Soldiers درسته !!


    نقل قول نوشته اصلی توسط New World Order

    مصاحبه ي ناقصي بود.

    شما اول برو عکس امضاتو درست کن بعد از مصاحبه ایراد بگیر آقای Pimp

  7. Top | #477

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    ریش سفید انجمن
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    36
    سن
    41
    نوشته ها
    2,473
    تشکر
    9,829
    تشکر شده 17,339 بار در 1,369 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    99
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1584 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور KANE )



    خدا مرگت بده بهی سرطانی با اون اواتورت نصفه شبی ساعته 2.30 تو تاریکی زهلحه ترک شدم ..فکر کردم سوسک اومده رو کامپیوترم!! من اگه شیر و پلنگ هم روبروم باشه نمیترسم ولی مثه سگ از سوسک میترسم!!!

    -----------------

    در مورد مصاحبه...مصاحبه پوریا ایساک یانگوم دیروز. و کین امروز ..مصاحبه جونداری بود!

    یعنی اینکه پوریا خیلی قشنگ صحبت کرد.حرف زد ..و صادقانه حرفاش رو زد ...و هر چی که پرسیده شد ازش خیلی راحت و بی دغدغه جواب داد...به قول معروف پخته پخته...

    این طریقه پختگی رو تو زندگیش بکار ببره بیشتر موفق میشه چرا که همیشه انسانهایی موفق هستند که بزرگ فکر کنن نه بچگانه...

    پوریا تازه به سن 18 سالگی رسیده یعنی اوج جوانیش و تو این سن مطمئنن دچار حواشی و اتفاقا روزمره زیادی خواهد شد باید سعی کنه بردباریش رو حفظ کنه... من نقص خاصی توش ندیدم!

    من از یه چیز پوریا خیلی خوشم اومد..اینکه بره دنبال ورزش اوقات بیکاری و بره باشگاه واقعان درک و معنای واقعی زندگی کردن رو نشون میده..حالا پوریا رو فرض بگیرید با دوستان دیگه اش یا هم سن و سالاش که تو این سن همش دنبال دختر و اینچیزهایس بیهوده هستند..

    اینطور زندگی اصول درسته ! افرین پوری جان!

    راستی این پوریا کلن تو زندگیش باید در هر قسمت طفلی ازمایش بشه!!! چون یادمونه تو انجمن هم یبار ازمایش شد که تو مرحله اول ازمایش ازش تست گرفتن دوپینگی در اومد و در مرحله دوم بود که علائم نشون داد درصد معتادیش از بین رفته!

    و خوندم که در مورد درس و مکتب هم میخواد بره ازمایشی!!! پس پوریا جان خودتو اماده کن پس فردا خواستی بری خواستگاری به پدر زنه بگو ازمایشی اومدم ببینم میتونم با دخترت زندگی کنم یا نه !!

    در خیلی چیزهای دیگه هم میتونی ازمایشی کار کنی..میتونی در هنگام رانندگی هم بزنی یکی رو بکشی بعد تو دادگاه بگی خواستم ازمایش کنم ...میتونی یه گندی بالا بیاری رو دختر مردم بعد بگی میخواستم ببینم بچه دار میشم یا نه!!!

    دقیقان عینه جریان ایدسلت که روز اول هی ازمایشی ریفرش میکردی( اتفاقا ممدمون هم روز اول رفته بود تو کفه 100.0MBPS....میگفت افرین سرعتش صده...گفتم خاک برسرت 128...)

    خلاصه اینکه ارزو میکنم همیشه همه بچه های انجمن هم مثله پوریا بزرگ فکر کنن...زندگی خیلی چیزهای خوبی داره که ما ازش بهره نمیبریم!همین درس خوندن سر حساب کتاب ...همین ورزش رفتن...همین رو حساب و کتاب کار کردن.

    ای کاش منم وقته پوریا رو داشتم روزی نیم سیاعت میرفتم ورزش! ولای افسوس از Kون گشاد و اب هندونه!!!!

    الان اگه نقد ما رو خونده باشه میبینه من اصلان بحث بجز خودش و زندگی کردن و روحیاتش نکردم...
    ...تو انجمن فقط کشتی کج و اطلاعاتش مارو بجایی نخواهد رسوند ولی این جور هدفهاست که پایدار میمونه....!

    پوریا هر وقت احتیاج به کمک داشتی خبرم کن...من نبودم هادی هست معین هست سینا هست... مطمئن باش نهایته سعی رو میکنیم که بیشتر از زنجیر زندگی با خبر شی! هر چند خودم متوجه شدم خیلی بالغ تر از این حرفایی....

    از معین هم تشکر میکنم که تاپیک رو اینقد خوب میگردونه...ممنونم معین اگه خسته شدی خجالت نکش بگو تا یکی دیگه رو بندازیم جات...هرچند خودت بهترین گزینه ای !! ممنونتم داداشم...

    یا علی...

  8. Top | #478

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    11
    سن
    36
    نوشته ها
    835
    تشکر
    76
    تشکر شده 238 بار در 30 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    333 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور KANE )

    بیا داش ابولی فدات شم خودم میام اونجا زندگی می کنم با هم بریم باشگاه گور پدر و درس و دانشگاه خودم فدات شم فقط رفیقها مهم هستن فردا که یه جایی گیر کنی مدرک تحصیلیت هیچ کاری برات نمی کنه ولی رفیقات همه کار می کنن حداقل با این مدرک برق اگر جایی کار گیر نیارم می رم سرپیچ ها و لامپهای مغازه ابولی اینار و درست می کنم . اونجا نشستم دیگه رادیو شکسته تلویزیون دسته آتاری هر چی بیاد درست می کنیم نشد تو شیرنی فروشی کار می کنیم بالاخره ایم حسن های رفیق ملی اگر رفیق نداشته باشی با مدرک برق باید بری سر کوچه بشینی sms بدی همین . دقت کنین حواستون جمع باشه .
    -------------------------------
    ما همیشه در پس پرده این ور پرده اون ور پرده ، بالای پرده ، موقع پرده شستن و خریدن و اینا هستیم هرکی کمک خواست بگه نشه مثل این معین بهش گفتم خره نرو حسابداری اونم پیام نور آخرش باید بیای همینجا مسئول سطل آشغل بشی ببنی ی چندتا تاپیک پاک می شه حساب کنی . الان اگر حرف گوش می کردی وضعت بهتر از الانت بود . اگر دروغ می گم بگو دروغ می گی در ضمن هادی نو مهندس هادی

  9. Top | #479

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    شماره عضویت
    1306
    نوشته ها
    1,571
    تشکر
    123
    تشکر شده 182 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور KANE )

    بَلــــه ... مصاحبه رو تازه وقت شد بخونم , داش پوریا از پرکار ترین کاربران انجمنه و نقش یه قلب ساعتی رو در بخش اخبار داره ( در کناره ارمین که کلیست و معین هم مثانه ! )

    مصاحبه هرچند کوتاه بود ولی خیلی جالب بود برا خودم شاید به خاطر لحن جالب و روراستی پوریا بوده ... من به شخصه پوریا رو خیلی دوست دارم اخلاق و شخصیتش خیلی خوب و جالبی داره ! ما کوچیکتیم ! ( لوتــــی )

    از معین عزیز هم به خاطر مصاحبه تشکر میکنم , ایشالا با این سرعت عملی که در چاپ کردن داری نترکی ( شوخی )

  10. Top | #480

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور KANE )

    در آخر هم من صحبت هام رو درباره پوریا بکنم


    من اون اوایل ( 5 - 4 ماه پیش ) نظرات دیگه ای درباره پوریا داشتم ، فکر میکردم اهمیت و کیفیت اخباراش براش مهم نیست و فقط به فکر گذاشتن خبر هست اما رفته رفته این چیز عوض شد و الان اخبار های فوق العاده رو شاهد هستیم ازش ، واقعاً جای خوشحالی برای انجمن هست که چنین افرادی مثل پوریا رو داریم که از جون مایه میذارن و از هر فرصتی برای ادامه دادن وظیفه و فعالیتشون استفاده میکنن

    اگه این مصاحبه چندین وقت پیش انجام میشد مطمئناً جای یک سری انتقاداتی از پوریا بود اما الان هیچ چیزی جز تعریف و تمجدید نمیشه از پوریا گفت و به شخصه از تمامی زحمات این چند وقته پوریا تشکر میکنم


    درباره دیر قرار دادن مصاحبه ، من میخواستم شنبه مصاحبه رو بذارم اما یه مشکلی پیش اومد که فایل txt مربوطه به مصاحبه پوریا رو اشتباهاً پاک کردم و تمامی این مطالبی که دیدن از روی هیستوری یاهوی من بود و خدا میدونه چقدر طول کشید تا از روی هیستوری همه رو ویرایش کنم و قرار بدم ... بیشتر مصاحبه هم توی فایل بود که نتونستم قرار بدم واسه همین مصاحبه کوتاه شد یه ذره اما انقدر پوریا قشنگ و کامل صحبت کرد که فکر کنم یکی از قشنگ ترین مصاحبه ها شد


    در کل بازم بابت تأخیر در مصاحبه از همگی عذرخواهی میکنم



    نفر بعدی هم بزودی مشخص خواهد شد

صفحه 48 از 61 نخستنخست ... 38464748495058 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد