[size=x-small][align=center]نوشته اصلی توسط The Enigma
فكر كنم در اين يك مورد بالا من هم مثل شصتچي اشتباهي شدم !
اما در كل از زحمات بچه ها تشكر ميكنم مخصوصا معين كه خيلي زحمت كشيد بابات نوشتن متن
از ابوالفظل جون هم تشكر ميكنيم كه اين تاپيك رو راه انداختن ! ( اينقدر تعريفمون كردي مثل لبو شديم)
در كل منتظر نفر بعدي مصاحبه هستيم .
[/align][/size]






) 
)
پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)