بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 59 از 61 نخستنخست ... 9495758596061 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 581 تا 590 , از مجموع 603

موضوع: مصاحبه با اعضای سایت

  1. Top | #581

    کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره   کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    907
    نوشته ها
    5,233
    تشکر
    3,366
    تشکر شده 2,837 بار در 571 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    488 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )

    نقل قول نوشته اصلی توسط Cerebral Assassin
    خوب من توی A & P دیگه نیستم و حتی پوریا چند وقت پیش گفتش بیا فلان کارو بکنیم منم گفتم نه دیگه این باند بازیها مسخرش رو درآورده.
    آرمان جان من دارم منطقی حرف میزنم.
    شما درباره حرفام فکر کن نه این که بیای به من تیکه بندازی.من میگم این گروه ها اتحاد انجمن رو بهم میزنه.
    نظر خودمه و قطعا هم اینی که من میگم اتفاق میفته.
    این گروه هم بعد A & P تشکیل نشده حتما دیگه
    http://iranwwe.net/showthread.php?tid=17964
    کلی گروه دیگه هم هست که بهتره بگم باند.
    آرمین جان چرا فکر میکنی من تیکه انداختم بهت ؟
    اگه دروغ گفتم , بگو داری دروغ میگی !
    این آدرسی هم که دادی من بیشتر از 1 نفر نمیبینم که از این اسم استفاده کرده باشه !

  2. Top | #582

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    شماره عضویت
    1045
    سن
    37
    نوشته ها
    290
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 4 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )

    سنت بیشتر میخوره

    این مشکل تگ تیمو نمیدونم باندو اینا از یک جای دیگه شروع شد و به اینجا کشیده شد

    چقدر با بچه ها سر این موضوع میخندیدیم

    ارمان با تو نبودم

  3. Top | #583

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )

    [size=x-small][align=center]

    سلــام

    یه چند نکته بود گفتم اشاره کنم بد نیست

    شاید آرمین نزدیک ترین کسی هست که تو انجمن با هاش هستم خیلی پسر خوبیه

    از همون روز اول تو بخش اخبار به چشم یه رفیق نیگاش کردم نه رقیب ( حاضرم قسم بخورم )

    خیلی خاطره داریم با هم ، اون موقع که خبر ها رو چک میکردیم و ...

    چند وقت پیش بهم گفت که A & P رو دیگه منحل کنیم و از این حرف ها منم قبول کردم

    چون بهش اعتماد دارم و میدونم یه چیزی میدونه که میگه

    -------------------

    امیدوارم هر جا هستی زیر سایه والدین سالم و موفق باشی

    [/align][/size]
    [/php][/code]

  4. Top | #584

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )

    [size=small]پوریا که سرور ماست و بعد از مدیر شدنش خیلی به من کمک کردش و کارش هم خیلی خوب انجام میده.با حضورش توی انجمن من احساس راحتی میکنم.
    -----------------------------------------------
    من به گروه شما ایراد نگرفتم که.گفتم که شما این گروه رو زدید و با هم کار میکردید و هماهنگ بودید بدم نبود.معین هم توی مصاحبه همینون گفت.
    بقیه بچه ها یه الگوی غلط گرفتن و هر کدوم رفتن واسه خودشون یه اکیپ رفاقتی تشکیل دادن و بعضا در قالب یه تیم یه کارایی رو میکردن که درست نبود.
    من مطمئنم که این گروه ها الآن دیگه به ضرر انجمنه چون همه گیر شده و خودمم به پوریا گفت بدون اون گروه هم رفاقتمون سر جاش میمونه.
    من اگه چیزی گفتم حرفم با شما نبوده با کاربرای بوده که الگوی غلط گرفتن.
    ------------------------------------------------
    من نمیخوام شر درست کنم ولی از دروغ و مخفی کردن موضوع حالم به هم میخوره.
    خدا رو شکر حافظم خیلی خوبه و میتونم چیزایی که بخوام رو به سادگی یادآوری کنم.
    بنده توی اون تاپیک یه دقیقه اول که بهش اینترو میگن رو گذاشتم و توش گفتم تا شب لینک خودش رو میزنم.
    پاسخ شما این بود که انجمن اینجا کشتی کجه و موضوع مترقه نباید باشه.تا دلتون میخواد انجمن موزیک هستش و این هم دموش هستش و کاملش نیست و به درخواست محسن چاووشی در نت البومش نیست.و تاپیک رو بردید سطل اشغال ولی قفل نشده بود.
    من پستم این بود که "هر انجمنی هم به کمی سرگرمی احتیاج داره و داشتم لینک رپیدش رو دانلود میکردم گفتم اولش اینو بذارم تا البومش کامل دانلود شه و اونو بعدا بذارم."
    حتی لینک رپیدشیر رو هم توی همون پست دادم تا بفهمید که توی نت پیدا میشه کرد.شماهم دیگه تاپیک رو بسیتد.
    خوب اگه شما موضوعتون رو تاپیک غیر کشتی کج بوده پس چرا اون آمار فروشش رو نبستی.(دلیلش اینه که چون ابوالفضل اون تاپیکو زده بود و کاربر قدیمی بود)
    در ضمن شما که مسئول اجرای قانون کپی رایت ایران هستید باید میگفتید که همین کافیه و فول البومش رو قرار نده و این شعاری که الآن دادی رو اونجا میدادی ولی کل تاپیک رو بستید.(چون قطعا اینتروش رو گذاشتن اصلا مشکل نداره)
    از اینا نتیجه گیزی میشه که به خاطر این که کاربر جدید بودم بسته شده نه این که زحمت محسن عزیز به هدر نره.
    من اصلا دلیلی نمیدیدم که بخوای جواب بدی حالا ورداشتی جواب دروغکی دادی منم جوابتو دادم چون هر حرفی میزنم یه منطقی پشتشه.
    ----------------------------------------

    [/size]

  5. Top | #585

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3796
    سن
    34
    نوشته ها
    345
    تشکر
    63
    تشکر شده 258 بار در 54 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    136 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )

    R . I . P: نه ديگه ببين يک سري از کاربر ها هستن خدايي اصلاً نميدونن اسپم چيه مثلاً کاربر amir.ha6 آلان فعاليت خوب و مفيدي داره در انجمن اما اون اوايل اسپم ميداد و نميدونست اصلاً اسپم چي هست
    ---
    خیلی ممنون آقا معین آبروم رفت جلوی بچه ها . بابت مصاحبه هم دستتون درد نکنه مصاحبه ی جالبی بود همینطور شما آقا آرمین . از لحاظ اسپم هم حساب کنین خیلی ها از اول اسپم هاشون خیلی زیادتر از من بود .

    [align=center]ممنون amir.ha6[/align]

  6. Top | #586

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )

    امیر جون ناراحت نباش.
    این معین خواسته یه مثال بزنه.
    مهم الآنه که فعالی و داری به فروم خدمت میکنی.
    رو چشم ما و معین جا داری.

  7. Top | #587

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    شماره عضویت
    3285
    سن
    33
    نوشته ها
    732
    تشکر
    0
    تشکر شده 30 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )

    [align=center]مصاحبه ی خیلی جالبی بود ... از آرمین جان عزیز ، مدیر زحمتکش و باحال و همچنین دکتر معین جان ارشد هم تشکر می کنم !!!

    یه انتقاد ::: خواهشا خیلی جاها رو اشخاص زوم نکنید چون فکر کنم هم واسه ی اون شخص هم واسه ی فروم جالب نباشه ... بازم ممنون !!! [/align]

  8. Top | #588

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )

    از بهنام عزيز تشكر ميكنم ( واسه اينكه هميشه به معين فحش ميده )
    مرسي ارمين جون
    فقط راجع به كشيدن اهنگاي متاليكا بايد بگم هر سبكي مقتضيات خاص خودشو داره شما اگه كاراي جان پتروچي رو تو دريم تياتر گوش كني ( پروگرسيو متال) بعضي كاراش يه اهنگه تو چند قسمت هر قسمت هم 7-8 دقيقست
    ولي خب كلا اهنگ جمع و جور تر باشه بهتره
    ضمنا من تو اهنگاي بلند متاليكا فقط Orion و The call Of ktulu و Pulling Teeth رو خيلي دوس دارم كه همشون جزو شاهكاراي افسانه فقيد بيس گيتار كليف برتون هستش

  9. Top | #589

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )

    منم نظرم همینه.
    در اینی که متالیکا یه اسطورست هیچ شکی نیست.
    معین از من پرسید چرا از متالیکا زیاد خوشت نمیاد منم گفتم به این دلایل.
    من هرگز متالیکا رو زیر سوال نمیبرم چون با این کار فهم خودم رو زیر سوال بردم.
    البته من آهنگ No Leaf Clover رو خیلی خیلی دوست دارم و یکی از فیور هام هستش.

  10. Top | #590

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    شماره عضویت
    443
    سن
    35
    نوشته ها
    7,220
    تشکر
    2,319
    تشکر شده 11,569 بار در 1,591 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    39
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1682 Thread(s)

    پیش فرض RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )

    [align=center]سلام

    هم دست معین درد نکنه هم ارمین که کلی وقت گذاشتن.مخصوصا ارمین که معین رو تحمل کرد.

    ولی من از شخص خاصی نمیخوام حمایت کنم و شخص خاصی رو هم نمی کنم بازم ولی یه سری از حرفات به مزاج من و ... خوش نیومده.

    مينو من ميگم همه حس ميکنن براي اين که توي انجمن راحت باشن بايد توي يه گروهي باشن شد مثل مدرسه هاي راهنمايي البته اين مشکل از جايي مياد که سر کاربر جديد بريده ميشه مثال خودم رو هم که ديدي يه مثال ديگش هم اقا ميلاده وقتي با يوزر جديدش اومد توي چنتا پست درباره موزيک يه حرفاي خيلي قشنگ و جالبي رو زد که قابل تامل بود ولي همه برگشتن به تاريخ ثبت نامش نيگاه کردن گفتن تو هيچي حاليت نيست و اين حرفا حالا که بعدش فهميدن همون ميالده چه قربون صدقه اي چه استقبالي
    والا در جوابت باید بگم که اگه از 4 ماه پیش بوده که من مدیر شدم به ولاه قسم یه تاپیک و یه پست رو بیخودی پاک نکردم, یه حرف ناشایست , سو استفاده از مقام هیچ کدوم رو نکردم حتی الان بخواین چند تا تاپیک لینکشو میدم که من به تاپیکی که خلاف قوانین بوده و تا حدودی تکراری بوده خیلی کم پیش اومده که تاپیک رو یا قفل کنم یا پاک کنم.سر یه تاپیک که قفل کردم حتی فحش ناموس هم خوردم ولی تو انجمن هیچ جوابی ندادم.(این از 4 ماه پیش بود)
    این اقا میلاد هم که با یوزر جدیدش اومد و این ماجرا ها باید بگم که از نظر من ایشون روال کاریشون اینطوریه: از 100% فعالیتشون 40% بازده خوب داره و 60% بقیش باعث درگیری میشه و یادمه زمانی که پوریا تازه اومده بود و با ایشون صمیمی شده بودن راه برا تو انجمن دعوا داشتیم و من به شخصا اصلا ایشون رو با اون تاپیک هایی هم که زده اصلا حرفه ای نمیدونم چون خیلی نقاط ضعف داره.

    (این در جواب معینه به ارمین ربطی نداره)
    آره ، مثلاً من گفتم با خودم iwe soldiers از سه تا مدير تشکيل شده خب اشکال نداره اما ديگه اين الگوي بدي واسه کاربران شد هر کي مياد اينجا يه باند تشکيل ميده
    اولا : اسم تیم رو درست بنویس: Iwe Soldier's
    دوما : پشتیبان این تیم خوده اقا هست.
    سوما : پل هوایی , سطل زباله , نیکوتین .بیخیال بابا.

    ----------------------------

    نمیدونم چرا هرکس از پیشرفت Iwe Soldier's داره میسوزه شروع به بالا رفتن میکنه از.(ارمین منظورم تو نیستی.)

    سعی کردم لحن زیاد بد نباشه و زیاد حاشیه حرف نزنم و تاپیک رو از این بیشتر منحرف نکنم اگر کسی ناراحت شده معذرت میخوام.

    [/align]

    فعلا.....

صفحه 59 از 61 نخستنخست ... 9495758596061 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-16-2011, 04:05 PM
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 02-06-2011, 01:05 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-23-2010, 04:09 PM
  4. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: 08-02-2010, 06:14 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد