[size=small]درباره آقا میلاد هم بگم واقعا همه پستاشون خیلی آموزنده هستش.
میدونم توی ایران با معلومات ایشون خیلی کمه.
اونجا هم در حقش کمی بی انصافی شد.
اون هم تاپیکای گذشتشونه وگرنه به تاپیک گذشته باشه شما و خیلی از مدیرای فعلی از ایشون بدتر بودید.
ولی خوب با گذشت زمان همه بهتر شدید و تبدیل به یک فرد نمونه شدید.
ایشون هم همینطور.از زمان بازگشتشون من به جز پست مفید چیزی از ایشون ندیدم.
من کار شما رو خیلی قبول دارم اصلا هم ایراد نگرفتم.
پیشرفت شماها کی رو ناراحت میکنه.من خومم توی مجموعه هستم و از پیشرفت شما هم بسیار خوشحالم.
من میگم الگوی غلطی که کاربرا از همچین گروه هایی میگیرن به ضرر انجمنه.
لحن صبحتتون هم خوب بود و من راضی هستم.
سوال دیگه ای هم باشه در خدمتم.[/size]





پاسخ با نقل قول
.

معین اصلا مال مصاحبه کردن نیست







علاقه مندی ها (Bookmarks)