دیروز داشتم وبگردی میکردم که تو سایت شاهوار به مطلب جالبی برخوردم.من یه مشکلی داشتم که فولدر اپشن ویندوزم گم شده بود و من هم نمیتونستم فایل هایی رو که hidden کردم رو برگردونم.نگو این تنها مشکل من نبودن.منم گفتم شاید شما هم ایم مشکلو داشته باشید اموزشو این جا گذاشتم.
اینم مطلب اصلی سایت شاهوار
__________________________________________________ __
یکی از مشکلاتی که به تازگی گریبانگیر بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز ایکس پی شده است که ویروسهای زیادی سبب به وجود آمدن آن شده اند، حذف گزینه Folder Options و همچنین بخش Run از سیستم عامل ویندوز است .
این مشکل حتی پس از پاکسازی ویروس نیز پابرجاست و شاید مجبور شده اید تنها به همین خاطر ویتدوزتان را مجدداً نصب کنید .
در این مطلب قصد داریم شیوه حل این مشکل را در یک فایل آموزشی تصویری ارائه کنیم .
آموزش به صورت فایل تصویری فلش تهیه شده است و به صورت کامل شما را در بازگرداندن folder options و بخش Run ویندوز راهنمایی می کند.
شیوه آموزش ارائه شده به صورت کاملا ابتکاری بوده و بدیهی است در صورت استقبال زین پس آموزشهای بیشتری را بدر این قالب در اختیارتان قرار خواهیم داد .
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
» پسورد فایل فشرده: www.shahvar.net (بدون/ /:http)








پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)