اولن به اونا گفته كه فقط با روسري بايد باشه و اونها هم قبول كردن و براي خودش و مملكتش هم خيلي خوب چون براش يك تجربه اي ميشه دي كاپريو هم بازيگر كمي نيست من هم براش ارزوي موفقيت دارم

اولن به اونا گفته كه فقط با روسري بايد باشه و اونها هم قبول كردن و براي خودش و مملكتش هم خيلي خوب چون براش يك تجربه اي ميشه دي كاپريو هم بازيگر كمي نيست من هم براش ارزوي موفقيت دارم
[size=large] smackdown vs tna[/size]

بهترین کار رو هم کرد رفت حالا هرچی روزنامه اا می خوان خرابش کنن به جهنم اصلا مهم نیست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)