سلام...
با توجه به اینکه اسمکدان هر هفته ضعیف تر از هفته ی قبل میشود،
به نظر شما چرا اسمکدان اینجوری شده؟(با توجه به داشتن سوپراستار ها ی عالی)
واقعا مزخرف شده...
هر کی نظری داره بگه...
بای...
سلام...
با توجه به اینکه اسمکدان هر هفته ضعیف تر از هفته ی قبل میشود،
به نظر شما چرا اسمکدان اینجوری شده؟(با توجه به داشتن سوپراستار ها ی عالی)
واقعا مزخرف شده...
هر کی نظری داره بگه...
بای...
به نظر من بازیها بیش از حد تکراری شده و هر هفته مردم یه سری بازی تکراری با یه تفاوت جزیی دارن میبینن !
این برند از نظر استار خیلی خوبه و استار ها ی خوبی توش در حال فعالیتن ولی نمیتونن درست ازشون استفاده کنن !
به نظر من باید ویکی اخراج شه با درفت امسال کاملا مخالفم ! البته فقط درفت باتیستا و ری ولی در کل ویکی با ادج زیاد دیگه اعصاب خورد کنن اما راو رو ببین باتیستا - سینا - ری میستریو - رندی ارتن - و...
دروغ می گم؟

استوریلاینهای تکراری.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)