[size=small][align=center]
منابع خبر میدهند که Barry Windham اخیرا از WWE اخراج شده است . هنوز اطلاع دقیقی از علت اخراج بری نیست . اما تنها چیزی که مشخصه اینه که بری سکویی بود تا خرج های WWE کمتر بشه و پول کمتری مصرف بشه ! گفتنی هست بری چند هفته بود که در WWE حاضر نبوده و در تپینگ دیروز اسمک دان حاضر شده و ناگهان ناپدید میشه . بری در wwe به عنوان یک مولد کار میکرد . همچنین پدر وی یعنی Blackjack Mulligan در قسمت هال اف فیم WWE هست اون در حال حاضر در حال عمل جراحی بر روی کمرش میباشد . گفتنی هست خود بری هم چند بار کشتی گرفته و خیلی خوب هم کشتی میگرفت ولی هیچکس در مورد کارش به عنواد یک مولد برای WWE خبر نداره .
[/align][/size]






پاسخ با نقل قول










علاقه مندی ها (Bookmarks)