خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

نوشته اصلی توسط my love jeff hardy
خیلی باحال بود. شنیده بودم چند وقت پیش میگفتن کسایی که متال گوش میدن شیطان پرستن ولی این یکی تهش بود

سلام . امروز صبح یعنی 1389/7/9 داشتم شبکه ی mbc action رو میدیدم که یه دفعه یه برنامه ای شروع شد به نام :
[align=center]Hulk Hogans Ce*leberity Wrestling[/align]
یا به اختصار CCW که داوراش اینا بودن : HULK HOGAN , ERIC BISCHOFF ,با اون یارو که قدیم دستش یه بلندگوی سبزی فروشی می گرفت.
چند تا سوال : این چه لیگیه ؟
تو چه کشوریه ؟
مال قبل از اینه که هوگن بره TNA یا بعد از اون ؟
ترتیب کارش چجوریه ؟
مثل WWE بیشتر نمایشیه یا بیشتر واقعی؟
ممنون![]()

کسی نمی دونه؟
من یه بار بیشتر ندیدم ولی همون قدر دستگیرم شد یه برنامه ای هست مثل برنامه خوانندگی یا دنس که چند نفر اخر انتخا میشن .
لیگ فکر نکنم باشه همونجوری که مشاهده کردی اخر هر شب همگی تو رینگ می ایستند و هوگن و اریک بیشاف و اون یکی اقاههنظر میدن . داداش داد میزنه که او امریکاست . نه سال 2009 زده بود من دیدم . تصویرشم کیفیت بالاست فکر نکنم قدیمی تر از 09 باشه . ترتیب کارشم که گفتم یه بار ندیدم بیشتر اما فکر کنم اینا با هم مسابقه میدن بینشون کمربند هم رد و بدل میشه اخرشم یه چند نفر رو برگزیده انتخاب میکنند دیگه مثل همون مسابقه خوانندگی . نمایشی بودنشم که خودت میتونی ببینی که هست . اما چون بعضی هاشون یکم کار نا بلد هستن یکم استقبال از این برنامه کم هست . در ضمن این برنامه یکشنبه ها 8 یا 9 شب پخش میشه شما تکرارشو دیدی داداش . ( همه اینا تو یه برنامه دستگیرم شد کم بود ببخش دیگه
)
اینی که میگی رو نمیدونم.ولی قبلا یه برنامه میداد که هالک هوگن مجریش بود و مت مورگن هم توش بود.(گلادیاتور)که خیلی ها دیدن.
بله بله اون برنامه امریکن گلادیاتور بود توی سالهای 95 فیلمبرداری میشد و هوگن هم تو قسمتهایی از اون حضور داشت و واقعا تو این نوع مسابقات استقامتی قدرتی جذابترین بود .

http://en.wikipedia.org/wiki/Hulk_Hogan's_Celebrity_Championship_Wrestling

بچه ها یه سوال در شبکه فیزیک تی وی یه بخش هست که تو اون پرورسلینگ آموزش می دن کسی زمان پخشش رو میدونه؟
[align=center]یه سوال که این چند وقته برام پیش اومد (بعد از اینکه چند تا مسابقه ی قدیمی رو دیدم) اینه که کچ از همون اول سناریو و نمایشی بوده ی به مرور زمان اینجوری شده مثلا wcw یا nwo یا اوایل wwf کچ نمایشی بوده؟[/align]

كچ از ابتداي پيدايشش نمايش بوده ولي در زمان قديم (دوران WWF ) خشونت مسابقات خيلي بيشتر بود و از خون مصنوعي و خيلي ابزار ديگه استفاده ميدش كه به لطف كودكستان فعلي الان از بين رفتهنوشته اصلی توسط The Proud
![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)