خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)
درست گفتن.در زمان WWWE کج از اینی که الان هست مصنوعی تر و مسخره تر بوده.در زمان WWFشدت خشونت و جذابیت بازی ها اوج گرفت و مسابقات اکثرا خشن بودن.ودر حال حاضر(WWE)درصد خیلی خیلی کمی از مسابقات واقعی و پیشبینی نشده اند.
کاربر مقابل از *Mankind* عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
[align=center]جریکو چجوری تونست تو سال 2003 فکر کنم تو vengance بود منظورم با چه استوری تونست تو یه پی پی وی هم با راک سر کمربند بازی کنه هم با استون کلد؟
این بازی از قبل مشخص شده بود یا در جریان پی پی وی جریکو استون کلد و راک رو چلنج کرد؟[/align]
کاربر مقابل از The Proud عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
بله این هم از قبل مشخص بود.نوشته اصلی توسط The Proud
کاربر مقابل از N!(0T!NE عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)

سلام
من چند تا سوال داشتم كه اميدوارم اساطيد به طور كامل جواب دهند:
1- ميكي جيمز الان در كدام كمپاني هست؟ علت رفتن او از كمپاني WWE چي بود ؟
2- علت رفتن جف هاردي از كمپاني WWE به TNA چي بود؟
3- آيا تريپل اچ به رويال رامبل 2011 مي رسد؟
4- من شبكه هاي پخش كننده م اه و ا ر ه ا ي مسابقات ماهيانه WWE را بررسي كردم ديدم شبكه اي به نام SKY Box Office مسابقات را زنده پخش مي كند و با كمي تحقيق متوجه شدم اين شبكه در جهت آسترا 28 درجه شرقي واقع است. خواستم بدونم آيا دوستان تا حالا از اين شبكه مسابقات را تماشا كردند و آيا اين شبكه در ايران قابل دريافت هست؟
ممنون
کاربر مقابل از Tombstone عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
ميكي رفته TNA,اخراج شد.
جف واسه استفاده از مواد مخدر و قاچاق رفت.چون WWE جاي معتاد ها خوشبختانه يا متاسفانه نيسترفت TNA .اونجا مشكلي نيست
HHH بستگي به استوريلاينش داره.مشخص نيست!
شبكه هايي كه لايو ميدن كارتي هستن.اگه ميخواي بخري دانگلي چيزي از شبكه OSN Cinema 3 پي پي وي هارو لايو ميتوني ببيني.
کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)

سلام بچه ها . اسم آهنگ ورودی جدید R-Truth و Ted Dibiase چیه ؟ راهنمایی کنید
اگر کسی آهنگشونو داره لطفا لینکش رو قرار بده.
ممنون![]()
کاربر مقابل از © The Phantom Pain عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)

اسم آهنگ آرتروث Right Time و آهنگ تد دیبیاسی I Came From Money هست.نوشته اصلی توسط Brothers of Destruction
فکر نکنم این آهنگ ها ریلیس شده باشند
کاربر مقابل از JMJ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
من متن موزیکشو گذاشتم
موزیک جدید R-truth اینه:
It's time to get crunch
موزیک جدید تد دیبیاسی:
i come from money[hr]
آقا این قضیه ی 3:16 چیه؟
کاربر مقابل از Mahyar Y2J عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)

سلام دوستان سوال داشتم
جریکو بر میگرده؟
کاربر مقابل از the big red machine kane عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)

بله با توجه به اینکه مصدومیتش ساختگی بود برای رامبل یحتمل برمیگرده و شاید بصورت نقش فیس برنده بشه
کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)