بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 126 از 137 نخستنخست ... 2676116124125126127128136 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,251 تا 1,260 , از مجموع 1370

موضوع: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    Question تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
    سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند

    انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم

    ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
    15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012), Erfan_Cena (01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

  2. Top | #1251

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض

    اولین کسی که قهرمان شد Buddy Rogers بود.
    2 کاربر مقابل از JMJ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (05-11-2012), matin-cena (05-30-2011)
    امضای ایشان


  3. Top | #1252

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    شماره عضویت
    21559
    نوشته ها
    420
    تشکر
    3,968
    تشکر شده 1,632 بار در 331 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    140 Thread(s)

    پیش فرض

    ببخشید من یه سوال داشتم
    با از میان رفتن پی پی وی براگینگ رایتس دیگه ما تو هیچ پی پی وی بازی تیم اسمک ورسز تیم راو سر اون جام نداریم
    کاربر مقابل از farzam_12 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]





  4. Top | #1253

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    شماره عضویت
    21095
    نوشته ها
    173
    تشکر
    1,039
    تشکر شده 995 بار در 150 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    36 Thread(s)

    پیش فرض

    نخير دوست عزيز ..

    فقط اسم ppv عوض شده ولي حالت ها مثل قبل هستش ...

    البته معلوم نيست كه دقيقا wwe چه برنامه اي داره .

    بايد ديد كه چي ميشه ...

    امكان وجود داشتن اسمكدان ورسز راء 99 % هستش .. نگران نباشيد .
    2 کاربر مقابل از ARiAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (05-11-2012), farzam_12 (07-12-2011)
    امضای ایشان


    ? Have You Met Jack Bauer

  5. Top | #1254

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    24565
    نوشته ها
    33
    تشکر
    39
    تشکر شده 104 بار در 27 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستان یک سوال داشتم آیا بازی های کشتی کج واقعی و برنده اش از پیش تعیین شده نیست یا بلعکس؟

    شاید این موضوع تکراری باشه اما از مدیران انجمن خواهش می کنم اجازه بدهند که دوستان نظر خودشون را بگویند تا به یک نتیجه برسیم
    به نظر خودم اکثریت مسابقات از پیش تعیین شده است اما حرکات زیبای ان ها ما رو به وجد میاره.

    و لطفا شما دوستان خوب و عزیزم نظرات خودتون رو بگویید .
    کاربر مقابل از matin-cena عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
    امضای ایشان

  6. Top | #1255

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام دوست عزیز
    مسابقات کشتی کج همش بر اساس یک طرح از پیش تعیین شده و با فیلمنامه برگزار میشه.
    تمام مسابقات از قبل مشخصه که کدوم کشتی گیری میبره و مسابقه باید چطور برگزار بشه.
    کمپانی wwe یا tna یا کمپانی های شبیه اینا برای خودشون چندین نویسنده دارن که استوری ها ( داستان یا به اصطلاح فیلمنامه ) رو برای هر ستاره ای می نویسند و ستاره ها بر اساس یک طرح از پیش تعیین شده با هم بازی میکنند. تمام قهرمانی ها ، برد ، باخت و ... از پیش تعیین شدست .

    فعلا ..
    5 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Rey (07-10-2012), SHAHIN (05-11-2012), matin-cena (07-11-2011), © The Phantom Pain (07-12-2011), Ғ Д † Д Ł β (07-11-2011)
    امضای ایشان

  7. Top | #1256

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    24565
    نوشته ها
    33
    تشکر
    39
    تشکر شده 104 بار در 27 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    ممنون ولی ایا یک استاربه طرحی که براش تعیین می کنند اعتراض نمی کنه؟ مثلا به رندی بگن باید از سانتینو مارلا شکست بخوری ؟ در مورد ضربات و آسیب دیدگی ها هم لطفا توضیح دهید.

    سپاس گزارم
    ویرایش توسط matin-cena : 07-11-2011 در ساعت 09:14 PM
    کاربر مقابل از matin-cena عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
    امضای ایشان

  8. Top | #1257

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    با سلیقه ترین کاربر 2011
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7217
    سن
    37
    نوشته ها
    2,306
    تشکر
    2,613
    تشکر شده 18,555 بار در 1,549 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    397 Thread(s)

    پیش فرض

    چرا اعتراض که همیشه تو هر رشته ای، تو هر کاری هست. تو کشتی کج هم بارها ستاره هایی بودن که از وضعیتشون ناراضی بودن و بخاطر همین از کمپانی جدا شدن. نمونه ی بارزش میشه به باتیستا اشاره که با کمپانی به مشکل خورد و رفت. ولی معمولا کمپانی ها با توجه به استعداد هر ستاره ای براش برنامه ریزی میکنن تا براشون سود داشته باشه. البته در مورد wwe و اینکه به بعضی از ستاره هاش بهای کمی میده همیشه بحث بوده. آخرین نمونش هم سی ام پانک بوده که با توجه به نارضایتی که داشته wwe اومده از همین نارضایتیش یه استوری ساخته. در مجموع اینطور بگم که تو این رشته اگر بخوان میتونن کاری کنن آندرتیکر رکورد 19-0 در رسلمنیا رو به ثبت برسونه یا گریت کالی به طرز مسخره ای از سانتینو مارلا ببازه.در مجموع با توجه به قرارداد ستاره ها با کمپانی اونا موظفند هر چیزی کمپانی میگه اطاعت کنن ولی خود کمپانی ها سعی میکنن به بهترین شکل ممکن از ستاره هاشون استفاده کنن.

    اما در مورد ضربات و آسیب ها. تو این رشته ضرباتی که ستاره ها میخورن و برداشتی که ما از آسیبشون داریم غیرواقعی هست. یعنی شاید با دیدن یه سوپلکس یا پاوربامب فکر کنیم حریف الان کلی دردش گرفته و شاید مصدوم بشه در صورتی که ضربات با همکاری هر دو طرف میتونه هیچ آسیبی دربر نداشته باشه. اولا برای زدن هر فنی به همکاری هر دو کشتی گیر نیاز هست. برای زدن هر فنی تو کشتی کج اگر یه کشتی گیر همکاری لازم رو نداشته باشه اون فن اجرا نمیشه.واسه همین این رشته نمایشی هست.دوما رینگ کشتی کج به صورتی تعبیه شده که وقتی کشتی گیری با شدت بهش برخورد میکنه آسیب خیلی کمی میبینه.کشتی گیر با شدت به رینگ میخوره ( نیرو وارد میکنه ) ، اما رینگ این نیرو رو جذب میکنه و به کشتی گیر برنمیگردونه. ( اینجا قانون نیوتون نقض میشه ). واسه همین آسیبها کم میشه. اما کشتی گیرانی بودن که بدلیل عدم رعایت نکات فنی جونشون رو تو رینگ از دست دادن یا مصدوم شدن.

    فعلا ..
    9 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (07-11-2011), Mirza (08-14-2011), Rey (07-10-2012), SHAHIN (05-11-2012), The Survivor (07-12-2011), farzam_12 (07-12-2011), matin-cena (07-12-2011), © The Phantom Pain (07-12-2011), Ғ Д † Д Ł β (07-12-2011)
    امضای ایشان

  9. Top | #1258

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    The Big Boss
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6200
    سن
    30
    نوشته ها
    1,647
    تشکر
    12,666
    تشکر شده 12,897 بار در 1,426 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1452 Thread(s)

    پیش فرض

    من هم یک نظری با اجازه ی بزرگان بدم

    کشتی کچ و در واقع نمایش آن همواره یک تیاتر است که مخاطب را جلوی صفحه ی مانیتور یا تلویزیون جذب می کند
    .
    2 کاربر مقابل از © The Phantom Pain عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (05-11-2012), matin-cena (07-12-2011)
    امضای ایشان



    . . . I don't have any more tears to shed


  10. Top | #1259

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    شماره عضویت
    24565
    نوشته ها
    33
    تشکر
    39
    تشکر شده 104 بار در 27 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستان آیا این مطلب درسته که سین کارا اجازه نداده تا ازش ازمایش بگیرن و به همین علت عکس او از والپیپر رسمی سامر اسلم سال 2011 حذف شده؟
    کاربر مقابل از matin-cena عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
    امضای ایشان

  11. Top | #1260

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    شماره عضویت
    7473
    سن
    26
    نوشته ها
    222
    تشکر
    140
    تشکر شده 490 بار در 146 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    424 Thread(s)

    پیش فرض

    دوستان قرارداد پانک تا کی هست؟
    کاربر مقابل از amin0643 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)

صفحه 126 از 137 نخستنخست ... 2676116124125126127128136 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |گالـــری| :.: تـاپـــیـک مخصـــوص گالری عکــس های کمربند های Wwe + قــیـمـت :.:
    توسط Вαңгαмi در انجمن سایر موارد
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 01-06-2014, 04:38 PM
  2. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه نهـم بـوندسلیـگــا
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-20-2013, 04:07 PM
  3. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه ی شـشـم سـری a
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-30-2013, 05:42 PM
  4. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه هفتــم بـوندسلیـگــا
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-30-2013, 05:23 PM
  5. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه ی پنجـم سـری a
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-26-2013, 06:10 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد