خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

اولین کسی که قهرمان شد Buddy Rogers بود.
2 کاربر مقابل از JMJ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (05-11-2012), matin-cena (05-30-2011)
ببخشید من یه سوال داشتم
با از میان رفتن پی پی وی براگینگ رایتس دیگه ما تو هیچ پی پی وی بازی تیم اسمک ورسز تیم راو سر اون جام نداریم
کاربر مقابل از farzam_12 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
نخير دوست عزيز ..
فقط اسم ppv عوض شده ولي حالت ها مثل قبل هستش ...
البته معلوم نيست كه دقيقا wwe چه برنامه اي داره .
بايد ديد كه چي ميشه ...
امكان وجود داشتن اسمكدان ورسز راء 99 % هستش .. نگران نباشيد .
? Have You Met Jack Bauer

دوستان یک سوال داشتم آیا بازی های کشتی کج واقعی و برنده اش از پیش تعیین شده نیست یا بلعکس؟
شاید این موضوع تکراری باشه اما از مدیران انجمن خواهش می کنم اجازه بدهند که دوستان نظر خودشون را بگویند تا به یک نتیجه برسیم
به نظر خودم اکثریت مسابقات از پیش تعیین شده است اما حرکات زیبای ان ها ما رو به وجد میاره.
و لطفا شما دوستان خوب و عزیزم نظرات خودتون رو بگویید .
کاربر مقابل از matin-cena عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
سلام دوست عزیز
مسابقات کشتی کج همش بر اساس یک طرح از پیش تعیین شده و با فیلمنامه برگزار میشه.
تمام مسابقات از قبل مشخصه که کدوم کشتی گیری میبره و مسابقه باید چطور برگزار بشه.
کمپانی wwe یا tna یا کمپانی های شبیه اینا برای خودشون چندین نویسنده دارن که استوری ها ( داستان یا به اصطلاح فیلمنامه ) رو برای هر ستاره ای می نویسند و ستاره ها بر اساس یک طرح از پیش تعیین شده با هم بازی میکنند. تمام قهرمانی ها ، برد ، باخت و ... از پیش تعیین شدست .
فعلا ..
5 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Rey (07-10-2012), SHAHIN (05-11-2012), matin-cena (07-11-2011), © The Phantom Pain (07-12-2011), Ғ Д † Д Ł β (07-11-2011)

ممنون ولی ایا یک استاربه طرحی که براش تعیین می کنند اعتراض نمی کنه؟ مثلا به رندی بگن باید از سانتینو مارلا شکست بخوری ؟ در مورد ضربات و آسیب دیدگی ها هم لطفا توضیح دهید.
سپاس گزارم
ویرایش توسط matin-cena : 07-11-2011 در ساعت 09:14 PM
کاربر مقابل از matin-cena عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
چرا اعتراض که همیشه تو هر رشته ای، تو هر کاری هست. تو کشتی کج هم بارها ستاره هایی بودن که از وضعیتشون ناراضی بودن و بخاطر همین از کمپانی جدا شدن. نمونه ی بارزش میشه به باتیستا اشاره که با کمپانی به مشکل خورد و رفت. ولی معمولا کمپانی ها با توجه به استعداد هر ستاره ای براش برنامه ریزی میکنن تا براشون سود داشته باشه. البته در مورد wwe و اینکه به بعضی از ستاره هاش بهای کمی میده همیشه بحث بوده. آخرین نمونش هم سی ام پانک بوده که با توجه به نارضایتی که داشته wwe اومده از همین نارضایتیش یه استوری ساخته. در مجموع اینطور بگم که تو این رشته اگر بخوان میتونن کاری کنن آندرتیکر رکورد 19-0 در رسلمنیا رو به ثبت برسونه یا گریت کالی به طرز مسخره ای از سانتینو مارلا ببازه.در مجموع با توجه به قرارداد ستاره ها با کمپانی اونا موظفند هر چیزی کمپانی میگه اطاعت کنن ولی خود کمپانی ها سعی میکنن به بهترین شکل ممکن از ستاره هاشون استفاده کنن.
اما در مورد ضربات و آسیب ها. تو این رشته ضرباتی که ستاره ها میخورن و برداشتی که ما از آسیبشون داریم غیرواقعی هست. یعنی شاید با دیدن یه سوپلکس یا پاوربامب فکر کنیم حریف الان کلی دردش گرفته و شاید مصدوم بشه در صورتی که ضربات با همکاری هر دو طرف میتونه هیچ آسیبی دربر نداشته باشه. اولا برای زدن هر فنی به همکاری هر دو کشتی گیر نیاز هست. برای زدن هر فنی تو کشتی کج اگر یه کشتی گیر همکاری لازم رو نداشته باشه اون فن اجرا نمیشه.واسه همین این رشته نمایشی هست.دوما رینگ کشتی کج به صورتی تعبیه شده که وقتی کشتی گیری با شدت بهش برخورد میکنه آسیب خیلی کمی میبینه.کشتی گیر با شدت به رینگ میخوره ( نیرو وارد میکنه ) ، اما رینگ این نیرو رو جذب میکنه و به کشتی گیر برنمیگردونه. ( اینجا قانون نیوتون نقض میشه). واسه همین آسیبها کم میشه. اما کشتی گیرانی بودن که بدلیل عدم رعایت نکات فنی جونشون رو تو رینگ از دست دادن یا مصدوم شدن.
فعلا ..
9 کاربر مقابل از Arsalan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Didoo (07-11-2011), Mirza (08-14-2011), Rey (07-10-2012), SHAHIN (05-11-2012), The Survivor (07-12-2011), farzam_12 (07-12-2011), matin-cena (07-12-2011), © The Phantom Pain (07-12-2011), Ғ Д † Д Ł β (07-12-2011)

من هم یک نظری با اجازه ی بزرگان بدم
کشتی کچ و در واقع نمایش آن همواره یک تیاتر است که مخاطب را جلوی صفحه ی مانیتور یا تلویزیون جذب می کند.
2 کاربر مقابل از © The Phantom Pain عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (05-11-2012), matin-cena (07-12-2011)
. . . I don't have any more tears to shed

دوستان آیا این مطلب درسته که سین کارا اجازه نداده تا ازش ازمایش بگیرن و به همین علت عکس او از والپیپر رسمی سامر اسلم سال 2011 حذف شده؟
کاربر مقابل از matin-cena عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
دوستان قرارداد پانک تا کی هست؟
کاربر مقابل از amin0643 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)