خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

خیله خب بذار تصیحح کنم
ناکل شافل جان سینا دقیقا به کجای حرف ضربه وارد میکنه
آخه به طرز خیلی مسخره ای همه بعد دریافت بلند میشن تا aa بخورن
البته خب اگه در نظر بگیریم که wwe کلا یه سیرکه که از این شهر به اون شهر میره خب این مسائل عادی به نظر میرسه
کی با من موافقه ؟
ویرایش توسط reza9292 : 01-24-2012 در ساعت 04:43 PM
کاربر مقابل از reza9292 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...
کاربر مقابل از bomb5 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...
2 تا توضیح می خواستم اگه میشه
یکی درباره استوری وینس و استفانی مکمن اطراف سالهای 2005-2006 اینا
یکی درباره استوری سینا و ماریا و اینا....چی بود
اگه میشه جواب یدن
ممنون
کاربر مقابل از Erfan_Cena عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)

اين مسابقات Wrestlemania تموم شده يا هنوز در حال انجامه
به عبارتي اينهايي كه داره كالچيو15 نشون ميده زنده است ؟
کاربر مقابل از Enjineer عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)

کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (05-11-2012)
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
جریان اون درگیری سی ام پانک وکریس بران چی بود چرا دعواشون شد و چطوری تموم شد دعواشون
دوستان یه سوال هم من دارم. اون قضیه gm مخفی راو که با ایمیل پیغام میداد چی شد؟؟ مشخص شد کی بود یا بی سر و ته تموم شد؟؟![]()
بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت نگران توام اما نگران خواهم رفت...

با سلام.
در جواب دوست خوبمون محمدرضا :
دوست عزیز پروژه جنرال منجر مخفی راء یه ایده جدید و جالب بود که کمپانی اواسط سال 2010 این طرح رو اجرا کرد. این طرح خیلی موفق بود چون خود من به شخصه یک بار میخواستم تو گوگل نتایج راء رو سرچ کنم بعد از نوشتن کلمه wwe raw و قبل از اینکه کلمه results رو بنویسم اول کلمه gm اومد. پس نشون میده که اون موقع ها چقد ذهن همه رو به خودش مشغول کرده بود.
افراد زیادی رو به عنوان جنرال منجر مخفی نام می بردند مثل تریپل اچ ، کوین نش و.... اما من به شخصه مطمئنم که هیچ شخص حقیقی در کار نبود. و فقط برای جذابیت مسابقات و شوها یک سری تصمیماتی رو که میخواستن در بک استیج بگیرن به صورت ایمیل اعلام می کردند. مثلا ما تو رینگ دبلیو دبلیو ای شاهد اشتباهات زیادی بودیم.
مثلا وقتی کشتی گیری حریفش رو پین میکنه در حالی که پای حریف رو طنابه و دارو هم متوجه نمیشه ولی این جنرال منجر مخفی چند بار جلوی این اشتباهات رو گرفت. البته همه این ها ظاهری بود. چون میخواستن یه اشتباهی صورت بگیره و بعد به وسیله همین جنرال منجر درستش کنن تا جذابیت شو بیشتر بشه.
در نهایت این جنرال منجر مخفی وسیله ای شد برای فیس شدن دوباره ادج. بنظر من اگه شخصی مثل تریپل اچ و کوین نش یا هرکس دیگه ای بود بعد حرف ها و کارهای ادج خودشو نشون میداد ولی همه دیدیم که اتفاقی نیوفتاد. کلا این پروژه تو همون چند ماه اول محبوب و کارآمد بود. بعد از رسلمنیا 2011 کم کم نقشش کم رنگ تر شد و اواسط 2011 هم با روی کار آمدن تریپل اچ به عنوان مدیر اجرایی و بعدش هم منجر شدن لورینایتس به کل از صحنه کنار رفت.
8 کاربر مقابل از Enliven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (05-11-2012), Goldberg The Man (05-11-2012), SHAHIN (05-12-2012), Scofield (05-13-2012), Sgt.Wollek (05-11-2012), bomb5 (05-11-2012), sajad (05-11-2012)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)