بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 129 از 137 نخستنخست ... 2979119127128129130131 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,281 تا 1,290 , از مجموع 1370

موضوع: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    Question تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
    سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند

    انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم

    ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
    15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012), Erfan_Cena (01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

  2. Top | #1281

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    Chain Match چه نوع مسابقه ای هست ؟
    کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (06-25-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  3. Top | #1282

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31302
    سن
    33
    نوشته ها
    51
    تشکر
    136
    تشکر شده 45 بار در 30 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    70 Thread(s)

    پیش فرض

    لیلا یک کشتی گیر ایرونیه؟
    کاربر مقابل از سی ام پانک عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (06-25-2012)

  4. Top | #1283

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    فقط بارسلونا
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    شماره عضویت
    1123
    نوشته ها
    2,803
    تشکر
    9,344
    تشکر شده 15,746 بار در 1,824 ارسال
    حالت من
    Khoshhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1632 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط سی ام پانک نمایش پست ها
    لیلا یک کشتی گیر ایرونیه؟
    خير لايلا دورگه ميباشد . پدرش بحريني و مادرش قطري است
    كي به شما گفته ايرانيه !؟
    لايلا انگليسي هست ...
    باتشكر . فعلا ...
    7 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (06-25-2012), Blood Raven (06-25-2012), Enliven (06-25-2012), SHAHIN (06-25-2012), Scofield (06-25-2012), The Last Outlaw (06-25-2012), amir.a (06-25-2012)
    امضای ایشان


  5. Top | #1284

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31411
    نوشته ها
    40
    تشکر
    71
    تشکر شده 39 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    باسلامچرا ecw منحل شد و چرا در سال 2010 اون همه استار و د@يو@ا اخراج شدن؟

  6. Top | #1285

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31242
    نوشته ها
    104
    تشکر
    305
    تشکر شده 144 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    358 Thread(s)

    پیش فرض

    برنامه بازی هارو استوری نویس ها میچینن یا gmها
    امضای ایشان

  7. Top | #1286

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30333
    سن
    34
    نوشته ها
    829
    تشکر
    5,431
    تشکر شده 9,681 بار در 833 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    533 Thread(s)

    پیش فرض

    باسلام چرا ecw منحل شد و چرا در سال 2010 اون همه استار و د@يو@ا اخراج شدن؟
    دوست عزیز دلیل انحلال ای سی دبلیو این بود که کمپانی میخواد نوع جدیدی از شوها رو به وجود بیاره و به همین دلیل ای سی دبلیو منحل شد و بجاش ان ایکس تی تاسیس شد تا در اون استاران جوان رقابت کنن و نفرات برتر به شوهای اصلی کمپانی یعنی اسمکدان و راء راه پیدا کنن. دلیل اخراج ها و جدایی ها هم همین بوده. کمپانی هدف یک جوون گرایی بوده و میخواسته نسل جدیدی رو وارد این حرفه بکنه.

    برنامه بازی هارو استوری نویس ها میچینن یا gmها

    برنامه بازیها همه براساس استوریی که تیم کریتیو کمپانی مینویسه تنظیم میشه. جنرال منجر در واقع یک پست تشریفاتیه و فقط برای جذابیت شوها بوجود اومده.
    6 کاربر مقابل از Enliven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. EmInEm (06-25-2012), SHAHIN (06-25-2012), Scofield (06-25-2012), amir.a (06-25-2012), bomb5 (06-26-2012), © The Phantom Pain (06-25-2012)
    امضای ایشان



  8. Top | #1287

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31242
    نوشته ها
    104
    تشکر
    305
    تشکر شده 144 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    358 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام میشه درمورد بازی استریت فایت مچ یه توضیحی بدید ..............................................مم نون
    امضای ایشان

  9. Top | #1288

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31502
    سن
    29
    نوشته ها
    2
    تشکر
    7
    تشکر شده 2 بار در 1 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    52 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط John Felix Anthiny Cena نمایش پست ها
    سلام میشه درمورد بازی استریت فایت مچ یه توضیحی بدید ..............................................مم نون
    استریت فایت مچ به مسابقه ای گفته می شه که در اون هر دو استار حق استفاده از هر وسیله ای مانند صندلی و چوب کندوستیک رو دارن.البته نمی دونم ایا حق جواب دادن داشتم یا نه؟
    2 کاربر مقابل از sara aj عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (06-25-2012), amir.a (06-26-2012)

  10. Top | #1289

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    شماره عضویت
    31242
    نوشته ها
    104
    تشکر
    305
    تشکر شده 144 بار در 66 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    358 Thread(s)

    پیش فرض

    خب تو بازی no DQ مچ هم اجازه استفاده دارن.
    در کل ممنون از توجهتون
    کاربر مقابل از amir.a عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (06-25-2012)
    امضای ایشان

  11. Top | #1290

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط John Felix Anthiny Cena نمایش پست ها
    سلام میشه درمورد بازی استریت فایت مچ یه توضیحی بدید ..............................................مم نون


    در مسابقه ی Street Fight علاوه بر اینکه استاران حق استفاده از هر وسیله ای رو دارن و قوانین No Holds Barred حاکم است . استاران می توانند به هر جایی برند .

    مثلا سال 2010 که مسابقه بین ری میستریو و سواگر Street Fight بود و هر دو در نهایت در دریا افتادند ( اگه اشتباه نکنم )
    3 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SHAHIN (06-25-2012), amin0643 (06-26-2012), amir.a (06-26-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

صفحه 129 از 137 نخستنخست ... 2979119127128129130131 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |گالـــری| :.: تـاپـــیـک مخصـــوص گالری عکــس های کمربند های Wwe + قــیـمـت :.:
    توسط Вαңгαмi در انجمن سایر موارد
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 01-06-2014, 04:38 PM
  2. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه نهـم بـوندسلیـگــا
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-20-2013, 04:07 PM
  3. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه ی شـشـم سـری a
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-30-2013, 05:42 PM
  4. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه هفتــم بـوندسلیـگــا
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-30-2013, 05:23 PM
  5. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه ی پنجـم سـری a
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-26-2013, 06:10 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد