خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

Chain Match چه نوع مسابقه ای هست ؟
کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (06-25-2012)
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

لیلا یک کشتی گیر ایرونیه؟
کاربر مقابل از سی ام پانک عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (06-25-2012)
7 کاربر مقابل از S.H.A.Y.A.N عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (06-25-2012), Blood Raven (06-25-2012), Enliven (06-25-2012), SHAHIN (06-25-2012), Scofield (06-25-2012), The Last Outlaw (06-25-2012), amir.a (06-25-2012)

باسلامچرا ecw منحل شد و چرا در سال 2010 اون همه استار و د@يو@ا اخراج شدن؟
برنامه بازی هارو استوری نویس ها میچینن یا gmها

دوست عزیز دلیل انحلال ای سی دبلیو این بود که کمپانی میخواد نوع جدیدی از شوها رو به وجود بیاره و به همین دلیل ای سی دبلیو منحل شد و بجاش ان ایکس تی تاسیس شد تا در اون استاران جوان رقابت کنن و نفرات برتر به شوهای اصلی کمپانی یعنی اسمکدان و راء راه پیدا کنن. دلیل اخراج ها و جدایی ها هم همین بوده. کمپانی هدف یک جوون گرایی بوده و میخواسته نسل جدیدی رو وارد این حرفه بکنه.باسلام چرا ecw منحل شد و چرا در سال 2010 اون همه استار و د@يو@ا اخراج شدن؟
برنامه بازی هارو استوری نویس ها میچینن یا gmها
برنامه بازیها همه براساس استوریی که تیم کریتیو کمپانی مینویسه تنظیم میشه. جنرال منجر در واقع یک پست تشریفاتیه و فقط برای جذابیت شوها بوجود اومده.
سلام میشه درمورد بازی استریت فایت مچ یه توضیحی بدید ..............................................مم نون

خب تو بازی no DQ مچ هم اجازه استفاده دارن.
در کل ممنون از توجهتون
کاربر مقابل از amir.a عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: SHAHIN (06-25-2012)

در مسابقه ی Street Fight علاوه بر اینکه استاران حق استفاده از هر وسیله ای رو دارن و قوانین No Holds Barred حاکم است . استاران می توانند به هر جایی برند .
مثلا سال 2010 که مسابقه بین ری میستریو و سواگر Street Fight بود و هر دو در نهایت در دریا افتادند ( اگه اشتباه نکنم )
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)