بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 19 از 137 نخستنخست ... 917181920212969119 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 181 تا 190 , از مجموع 1370

موضوع: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    Question تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
    سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند

    انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم

    ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
    15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012), Erfan_Cena (01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

  2. Top | #181

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    BarBQ
    تاریخ عضویت
    Mar 2008
    شماره عضویت
    1990
    سن
    32
    نوشته ها
    925
    تشکر
    604
    تشکر شده 2,140 بار در 351 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    135 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    قصد دعوا راه انداختن ندارم .
    ولی همیشه این برام سوال بوده که چرا باتیستا هوم ویدیو نداره ولی جان سینا تا اونجایی که یادمه
    دو تا براش ساختن . آیا واقعا ارزش باتیستا اندازه سینا نیست ؟
    کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  3. Top | #182

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    چی میگی.دستت درد نکنه. واقعا؟پس چرا اسم باباش رو گذاشته؟اسم اصلیش چیه؟
    کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  4. Top | #183

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3761
    سن
    32
    نوشته ها
    1,271
    تشکر
    186
    تشکر شده 378 بار در 98 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    نقل قول نوشته اصلی توسط No Chance
    قصد دعوا راه انداختن ندارم .
    ولی همیشه این برام سوال بوده که چرا باتیستا هوم ویدیو نداره ولی جان سینا تا اونجایی که یادمه
    دو تا براش ساختن . آیا واقعا ارزش باتیستا اندازه سینا نیست ؟
    دوست عزیز من هم با شما موافقم. باتیستا ارزشش هم اندازه سینا است. اما کمپانی به دلیل محبوبیت یک باره سینا براش 2 تا هوم ویدئو درست کرد.
    کاربر مقابل از Mr.Carter عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  5. Top | #184

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    شماره عضویت
    3078
    سن
    32
    نوشته ها
    457
    تشکر
    404
    تشکر شده 157 بار در 49 ارسال
    حالت من
    Ghafelgir
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    8 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    دوستان اگه راک الآن جزو هال اف فیم های دبلیو دبلیو ای هست پس چرا اسمش جزء هال اف فیم ها نیست
    کاربر مقابل از HesaM عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
    امضای ایشان



    Hoy , Manana Y , Siempre Con EL BARCA En EL Corazon

    mes que un club


    I Barca

  6. Top | #185

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4100
    نوشته ها
    7
    تشکر
    0
    تشکر شده 2 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    چرا 123 kid برا خودش همچین اسمی گذاشتی
    روی تی شیرت شین shane o mac این عبارت نوشته شده چه معنی داره؟
    کاربر مقابل از No More Words عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  7. Top | #186

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3265
    سن
    35
    نوشته ها
    405
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    نقل قول نوشته اصلی توسط peoplechamp
    دوستان اگه راک الآن جزو هال اف فیم های دبلیو دبلیو ای هست پس چرا اسمش جزء هال اف فیم ها نیست
    دوست عزیز راک هال اف فیمی نشده پارسال هم فقط پدرشو معرفی کرد
    کاربر مقابل از Orton-Legendkiller عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  8. Top | #187

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    نقل قول نوشته اصلی توسط No More Words
    چرا 123 kid برا خودش همچین اسمی گذاشتی
    روی تی شیرت شین shane o mac این عبارت نوشته شده چه معنی داره؟
    Shane o"mac در واقع يه جور خودمونيه شين مك منه[hr]
    نقل قول نوشته اصلی توسط P.M
    چی میگی.دستت درد نکنه. واقعا؟پس چرا اسم باباش رو گذاشته؟اسم اصلیش چیه؟
    بعضي وقتا اينطوريه مثلا فرنك لمپارد هم هم اسم ( باباش يا بابا بزرگش بود دقيق يادم نيست ) بود كه اون اوايل بهش ميگفتن فرانك لمپارد جونيور كه بعدا كه معروف شد ديگه جونيور رو حذف كردن يا همين چاوو گوئرروي خودمون كه به اونم مي گفتن جونيور
    کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  9. Top | #188

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    پويان
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    شماره عضویت
    3658
    سن
    37
    نوشته ها
    1,754
    تشکر
    6,227
    تشکر شده 4,766 بار در 659 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1192 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    اين بازي Street Fight به چه صورت انجام ميشه؟
    ميرن تو خيابون؟؟
    کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  10. Top | #189

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3254
    سن
    38
    نوشته ها
    352
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    نقل قول نوشته اصلی توسط wwe-taker
    اين بازي Street Fight به چه صورت انجام ميشه؟
    ميرن تو خيابون؟؟
    نه دوست عزیز استریت فایت اینجا معنی بدون قانون بودن بازی رو میده مثل بازی شان مایکل با شین تو Saturday Night Main Event 2006 کشتی گیرا میتونن از هر وسیله ای واسه ناک اوت کردن حریف استفاده کنن
    کاربر مقابل از Mr Heel عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  11. Top | #190

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3761
    سن
    32
    نوشته ها
    1,271
    تشکر
    186
    تشکر شده 378 بار در 98 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    نقل قول نوشته اصلی توسط emo boy
    نقل قول نوشته اصلی توسط wwe-taker
    اين بازي Street Fight به چه صورت انجام ميشه؟
    ميرن تو خيابون؟؟
    نه دوست عزیز استریت فایت اینجا معنی بدون قانون بودن بازی رو میده مثل بازی شان مایکل با شین تو Saturday Night Main Event 2006 کشتی گیرا میتونن از هر وسیلهای واسه ناک اوت کردن حریف استفاده کنن
    مطمعنی 2006 بود من فکر کنم در 2006 با اسپیریت اسکواد جنگیدند؟
    مسابقه حذفی بود هرکی حذف میشد میرفت تو قفس!
    کاربر مقابل از Mr.Carter عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

صفحه 19 از 137 نخستنخست ... 917181920212969119 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |گالـــری| :.: تـاپـــیـک مخصـــوص گالری عکــس های کمربند های Wwe + قــیـمـت :.:
    توسط Вαңгαмi در انجمن سایر موارد
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 01-06-2014, 04:38 PM
  2. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه نهـم بـوندسلیـگــا
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-20-2013, 04:07 PM
  3. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه ی شـشـم سـری a
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-30-2013, 05:42 PM
  4. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه هفتــم بـوندسلیـگــا
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-30-2013, 05:23 PM
  5. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه ی پنجـم سـری a
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-26-2013, 06:10 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد