خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

قصد دعوا راه انداختن ندارم .
ولی همیشه این برام سوال بوده که چرا باتیستا هوم ویدیو نداره ولی جان سینا تا اونجایی که یادمه
دو تا براش ساختن . آیا واقعا ارزش باتیستا اندازه سینا نیست ؟
کاربر مقابل از Xtreme عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

چی میگی.دستت درد نکنه. واقعا؟پس چرا اسم باباش رو گذاشته؟اسم اصلیش چیه؟
کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

دوست عزیز من هم با شما موافقم. باتیستا ارزشش هم اندازه سینا است. اما کمپانی به دلیل محبوبیت یک باره سینا براش 2 تا هوم ویدئو درست کرد.نوشته اصلی توسط No Chance
کاربر مقابل از Mr.Carter عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
دوستان اگه راک الآن جزو هال اف فیم های دبلیو دبلیو ای هست پس چرا اسمش جزء هال اف فیم ها نیست![]()
کاربر مقابل از HesaM عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
Hoy , Manana Y , Siempre Con EL BARCA En EL Corazon
mes que un club
I ❤ Barca

چرا 123 kid برا خودش همچین اسمی گذاشتی
روی تی شیرت شین shane o mac این عبارت نوشته شده چه معنی داره؟
کاربر مقابل از No More Words عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
دوست عزیز راک هال اف فیمی نشده پارسال هم فقط پدرشو معرفی کردنوشته اصلی توسط peoplechamp
کاربر مقابل از Orton-Legendkiller عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
Shane o"mac در واقع يه جور خودمونيه شين مك منه[hr]نوشته اصلی توسط No More Words
بعضي وقتا اينطوريه مثلا فرنك لمپارد هم هم اسم ( باباش يا بابا بزرگش بود دقيق يادم نيستنوشته اصلی توسط P.M
) بود كه اون اوايل بهش ميگفتن فرانك لمپارد جونيور كه بعدا كه معروف شد ديگه جونيور رو حذف كردن يا همين چاوو گوئرروي خودمون كه به اونم مي گفتن جونيور
کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

اين بازي Street Fight به چه صورت انجام ميشه؟
ميرن تو خيابون؟؟![]()
کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
نه دوست عزیز استریت فایت اینجا معنی بدون قانون بودن بازی رو میده مثل بازی شان مایکل با شین تو Saturday Night Main Event 2006 کشتی گیرا میتونن از هر وسیله ای واسه ناک اوت کردن حریف استفاده کنننوشته اصلی توسط wwe-taker
کاربر مقابل از Mr Heel عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

مطمعنی 2006 بود من فکر کنم در 2006 با اسپیریت اسکواد جنگیدند؟نوشته اصلی توسط emo boy
مسابقه حذفی بود هرکی حذف میشد میرفت تو قفس!
کاربر مقابل از Mr.Carter عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)