بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 22 از 137 نخستنخست ... 1220212223243272122 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 211 تا 220 , از مجموع 1370

موضوع: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

  1. Top | #1

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    شماره عضویت
    171
    سن
    36
    نوشته ها
    2,946
    تشکر
    0
    تشکر شده 102 بار در 76 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    31 Thread(s)

    Question تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
    سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند

    انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم

    ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
    15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012), Erfan_Cena (01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

  2. Top | #211

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    این بود که تیکر با گروه ministry که ساخته بود به جنگ گروه وینس مک من که corporation نام داشت میره و وینس باس من رو انتخاب میکنه و تو اون بازی HIAC هم میبازه.مرگشم الکی بود و اون طنابا شل بود.تا سال 2000 هم توی رینگ کشتی گرفت در صورتی که اون بازی مال اول 99 هست.

    دوست عزیز invansion یه ppv بود که تیم wwf به صورت تاگ تیم به مصاف تیم wcw و ecw رفت که فرقش با بازی Survivor 01 این بود که هر کی پین میکرد برنده بود و حذفی نبود.
    کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  3. Top | #212

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3761
    سن
    32
    نوشته ها
    1,271
    تشکر
    186
    تشکر شده 378 بار در 98 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    35 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    نقل قول نوشته اصلی توسط armin13
    دوست عزیز invansion یه ppv بود که تیم wwf به صورت تاگ تیم به مصاف تیم wcw و ecw رفت که فرقش با بازی Survivor 01 این بود که هر کی پین میکرد برنده بود و حذفی نبود.
    آرمین جان من مسابقه رو دیدم جریان اصلی رو میخوام؟ و میخوام بدونم که وقتی استین خییانت میکنه آیا باز هم اون زمان محبوب میمونه وآیا PPV بعد که Rebelion بود تحت تاثیر Invasion قرار گرفت یا نه؟
    کاربر مقابل از Mr.Carter عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  4. Top | #213

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3188
    سن
    31
    نوشته ها
    4,480
    تشکر
    11,334
    تشکر شده 30,812 بار در 3,173 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    14
    حالت من
    Asabani
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1829 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    اون ماده ي سبز تو دهن تاجيري جريانش چي بود؟يعني از اول بازي تو دهنش بود؟
    کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  5. Top | #214

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    959
    سن
    34
    نوشته ها
    563
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    [align=center]من فکر میکنم این پودر رو به حالت جامد تو دهنش داشت بعد اواسط بازی اونو پودر میکرد و می پاشید به صورت حریف.
    اساتید اگه بیشتر توزیح بدن ممنون میشم چون این سوال منم هست؟
    خیلی ممنون
    [/align]
    کاربر مقابل از Shawn Michaels عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  6. Top | #215

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1653
    نوشته ها
    2,702
    تشکر
    0
    تشکر شده 43 بار در 38 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج



    من فکر کنم که یه دستگاه کوچیک در دهانش هست چون وقتی در بازی با ری مستریو داور دهانش رو میگرده با کمی مکث داور چیزی پیدا نمیکنه . البته فکر نکنم کسی دقیقا بدونه چی هست اون ماده
    کاربر مقابل از KANE عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  7. Top | #216

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیر
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    شماره عضویت
    2489
    سن
    33
    نوشته ها
    7,543
    تشکر
    11,137
    تشکر شده 15,155 بار در 2,295 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1913 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    مایع سبز درون دهان تاجیری به صورتی مانند یک تیوپ از ماده ای سبز است که لای دندانش که باز است می گذارد و با فشار دندانش بر آن از سوراخ جلوی به سمت جلو می پاشد
    کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  8. Top | #217

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    شماره عضویت
    3265
    سن
    35
    نوشته ها
    405
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    نقل قول نوشته اصلی توسط jeff swanton
    اون ماده ي سبز تو دهن تاجيري جريانش چي بود؟يعني از اول بازي تو دهنش بود؟
    دوست عزیز داور بهش می ده مثل خون مصنوعی از شما ها بعیده این سوال ها را بپرسید
    کاربر مقابل از Orton-Legendkiller عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  9. Top | #218

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیئت مدیره
    تاریخ عضویت
    Feb 2008
    شماره عضویت
    1712
    سن
    74
    نوشته ها
    4,102
    تشکر
    3,188
    تشکر شده 6,206 بار در 1,800 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1413 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    همون طور که میدونید آستین در سال 2001 با وینس دست داد و به همراه تریپل یه گروه 3 نفره رو تشکیل دادن.این گروه باعث شد تا آستین محبوبیتش رو از دست بده(منفور نشده بود ولی محبوب هم نبود).بعد از مصدومیت تریپل وینس انگیزه ای تو ادامه کار این گروه نمیدید و تصمیم گرفت این گروه رو منحل کنه.از اونجایی که در 2001 راک با تایتل wcw درگیر بود انگل رو بر سر تایتل wwf با آستین گذاشتن و این استوری لاین بین این دوتا تا آخر سال باقی موند.از طرفی جنجال بین وینس و شین هم ادامه داشت و بازی بین این لیگها هم فرصتی بود که وینس چندین تیر رو با یک نشون بزنه.تو آخر بازی هم آستین رم کرد و اول انگل رو زد و باعث پین شدنش شد و بعد بازی هم به وینس استانر زد.
    این بازی خیانت به wwe نبود و واسه آستین خوب شد و دوباره محبوب شد ولی هیچ وقت مثل گذشته محبوب نشد.
    قبل ربلیون هم آستین کمربندش رو پس گرفته بود و کارش با انگل تموم شد.
    در حقیقت invansion یک مکان برای انتقام گرفتن آستین بود و اون پی پی وی سکوی پرتابش شد نه منفور شدنش.
    امیدوارم جوابتو گرفته باشی علی جون.
    کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  10. Top | #219

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Aug 2007
    شماره عضویت
    959
    سن
    34
    نوشته ها
    563
    تشکر
    0
    تشکر شده 25 بار در 25 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج


    دوست عزیز داور بهش می ده مثل خون مصنوعی از شما ها بعیده این سوال ها را بپرسید
    هر اتفاقی که بیفته رو که داور انجام نمیده بیشتر اتفاقات رو استار ها انجام میدن و این بدین معنی نیست که چون داور ها بعضی جا یه کار های میکنند هر اتفاقی رو به داور نسبت داد
    کاربر مقابل از Shawn Michaels عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

  11. Top | #220

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    شماره عضویت
    3400
    نوشته ها
    160
    تشکر
    0
    تشکر شده 10 بار در 10 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض RE: تـاپـيـک مـخصـوص اطلاعات و سـوالات کـشـتـي کـج

    تو رویال رامبل 2009 کی ری رو انداخت بیرون؟؟؟؟؟
    کاربر مقابل از erfan_mysterio عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

صفحه 22 از 137 نخستنخست ... 1220212223243272122 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |گالـــری| :.: تـاپـــیـک مخصـــوص گالری عکــس های کمربند های Wwe + قــیـمـت :.:
    توسط Вαңгαмi در انجمن سایر موارد
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 01-06-2014, 04:38 PM
  2. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه نهـم بـوندسلیـگــا
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-20-2013, 04:07 PM
  3. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه ی شـشـم سـری a
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-30-2013, 05:42 PM
  4. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه هفتــم بـوندسلیـگــا
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 09-30-2013, 05:23 PM
  5. |دانلـــود| تـاپیک مخصـوص »» گـل های هفتــه ی پنجـم سـری a
    توسط Brodus Clay در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-26-2013, 06:10 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد