خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)
این بود که تیکر با گروه ministry که ساخته بود به جنگ گروه وینس مک من که corporation نام داشت میره و وینس باس من رو انتخاب میکنه و تو اون بازی HIAC هم میبازه.مرگشم الکی بود و اون طنابا شل بود.تا سال 2000 هم توی رینگ کشتی گرفت در صورتی که اون بازی مال اول 99 هست.
دوست عزیز invansion یه ppv بود که تیم wwf به صورت تاگ تیم به مصاف تیم wcw و ecw رفت که فرقش با بازی Survivor 01 این بود که هر کی پین میکرد برنده بود و حذفی نبود.
کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

آرمین جان من مسابقه رو دیدم جریان اصلی رو میخوام؟ و میخوام بدونم که وقتی استین خییانت میکنه آیا باز هم اون زمان محبوب میمونه وآیا PPV بعد که Rebelion بود تحت تاثیر Invasion قرار گرفت یا نه؟نوشته اصلی توسط armin13
کاربر مقابل از Mr.Carter عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
اون ماده ي سبز تو دهن تاجيري جريانش چي بود؟يعني از اول بازي تو دهنش بود؟
کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
[align=center]من فکر میکنم این پودر رو به حالت جامد تو دهنش داشت بعد اواسط بازی اونو پودر میکرد و می پاشید به صورت حریف.
اساتید اگه بیشتر توزیح بدن ممنون میشم چون این سوال منم هست؟
خیلی ممنون
[/align]
کاربر مقابل از Shawn Michaels عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
من فکر کنم که یه دستگاه کوچیک در دهانش هست چون وقتی در بازی با ری مستریو داور دهانش رو میگرده با کمی مکث داور چیزی پیدا نمیکنه . البته فکر نکنم کسی دقیقا بدونه چی هست اون ماده
کاربر مقابل از KANE عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

مایع سبز درون دهان تاجیری به صورتی مانند یک تیوپ از ماده ای سبز است که لای دندانش که باز است می گذارد و با فشار دندانش بر آن از سوراخ جلوی به سمت جلو می پاشد![]()
کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
دوست عزیز داور بهش می ده مثل خون مصنوعی از شما ها بعیده این سوال ها را بپرسیدنوشته اصلی توسط jeff swanton
کاربر مقابل از Orton-Legendkiller عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
همون طور که میدونید آستین در سال 2001 با وینس دست داد و به همراه تریپل یه گروه 3 نفره رو تشکیل دادن.این گروه باعث شد تا آستین محبوبیتش رو از دست بده(منفور نشده بود ولی محبوب هم نبود).بعد از مصدومیت تریپل وینس انگیزه ای تو ادامه کار این گروه نمیدید و تصمیم گرفت این گروه رو منحل کنه.از اونجایی که در 2001 راک با تایتل wcw درگیر بود انگل رو بر سر تایتل wwf با آستین گذاشتن و این استوری لاین بین این دوتا تا آخر سال باقی موند.از طرفی جنجال بین وینس و شین هم ادامه داشت و بازی بین این لیگها هم فرصتی بود که وینس چندین تیر رو با یک نشون بزنه.تو آخر بازی هم آستین رم کرد و اول انگل رو زد و باعث پین شدنش شد و بعد بازی هم به وینس استانر زد.
این بازی خیانت به wwe نبود و واسه آستین خوب شد و دوباره محبوب شد ولی هیچ وقت مثل گذشته محبوب نشد.
قبل ربلیون هم آستین کمربندش رو پس گرفته بود و کارش با انگل تموم شد.
در حقیقت invansion یک مکان برای انتقام گرفتن آستین بود و اون پی پی وی سکوی پرتابش شد نه منفور شدنش.
امیدوارم جوابتو گرفته باشی علی جون.
کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
هر اتفاقی که بیفته رو که داور انجام نمیده بیشتر اتفاقات رو استار ها انجام میدن و این بدین معنی نیست که چون داور ها بعضی جا یه کار های میکنند هر اتفاقی رو به داور نسبت داد
دوست عزیز داور بهش می ده مثل خون مصنوعی از شما ها بعیده این سوال ها را بپرسید
کاربر مقابل از Shawn Michaels عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
تو رویال رامبل 2009 کی ری رو انداخت بیرون؟؟؟؟؟
کاربر مقابل از erfan_mysterio عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)