خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)
احتمال برگشت راک و کشتی گرفتنش بسیار بسیار کمه ، اما رسلمینیا امسال اصلاً قابل پیش بینی نیست یه وقت دیدن شاید استن کلد بیاد با مکمن بازی کنه !
کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
می گم براک لسنر کجایی بود ؟
کاربر مقابل از Orton-Legendkiller عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

آمریکایی-متولد شهر Minneapolis در ایالت Minnesota -نوشته اصلی توسط Engima-Legendkiller
اونجا بزرگ شده و در اونجا چند ترم دانشگاه هم رفته بعد ول کرده.
و جالبه که تو لیگ OVW(زیر مجموعه wwe) و چند تا هوس شو wweبا شلتون بنجامین یه مدت تگ تیم بوده!
در 18 مارچ2002 به صورت رسمی میاد توی رینگWWE
الآن هم با sable توی شهر Webster در ایالت South Dakota زندگی میکنند.
چون موهاش بورهست, فکر کردی آلمانیه؟(شکلک چشمک)
کاربر مقابل از Elderado عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
من فکر میکردم متولد روسیه باشه![]()
کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

درگیری جف هاردی و برادرش مت
سلام
کی درباره علت درگیری مت وجف اطاعاتی داره ؟
همینطور که میدونید در بازی ادج و جف سر کمر بند WWE مت بجای کمک به جف .اونو با صندلی زد و ادج کمر بند جف رو از ان خود کرد
حالا منتظر پاسخ های دوستان عزیزم هستم
یا علی
کاربر مقابل از masoud_batista عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
[align=center]سلام دوستان ... یه سوال داشتم ... رندی چند بار تو رسلمنیا بازی کرده ... رکورد بردها و باختهاش تو رسلمنیا رو هم بگین ... من یه جا شنیدم رندی تا حالا تو رسلمنیا نباخته و کمپانی میخواد اون رکورد تیکر رو بشکنه (16 بار) !!!
ممنون !!![/align]
کاربر مقابل از The Pincode عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

سلام من رکورداشو نمی دونم ولی یه بارشو به تیکر باخته (2005)![]()
کاربر مقابل از The Main Event عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
رندی سال 2004 و یه بازی که با فلیر و باتیستا تگ بود موفق شد تا راک و میک فولی رو شکست بده.
در سال 2005 هم در عین شایستگی تو راسولمنیا به تیکر باخت.
توی راسولمنیا 2006 و در جریان بازی 3 نفره به همراه ری و کورت انگل از ری پین شد و ری قهرمان جدید شد.
تو راسولمنیا 2007 هم که توی Money in the bank بود و برنده نشد.
تو راسولمنیا 2008 هم با پین کردن سینا در بازی 3 نفره به همراه تریپل ایچ برنده اون بازی شد.[hr]
مت بی دلیل در رویال رامبل 2009 اومد و در حالی که قصد کمک داشت اومد و با نامردی جف رو زد.
در مصاحبه هاش گفت که من از نگه داری از جف خسته شدم و از این که همیشه باید مراقبش باشم ناراحتم.جف بدون من هیچی نیست.
البته دلیل اصلی این استوری لاین هم لو رفتن قضیه کریستین کیج بود و کمپانی این استوری لاین رو رو کرد.
در ضمن براک لزنر اصلیت آلمانی داره و پدربزگش در المان زندگی میکرده که پس از مهاجرت به آمریکا در روستاهایی از توابع مینسوتا ساکن شدند.
کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

سلام
من یه درخواستی داشتم. یه مدتیه دنبالشم پیداش نمیکنم.
خواهش میکنم یکی یه توضیحی در مورد گذشته لیتا بده. روابطش با **** استار ها ... خیلی گیج شدم. یه جا نوشته همسر ادج بوده یه جای دیگه کین و ...
ممنون میشم یکی توضیح کامل بده. الان در حال حاضر چی کار می کنه؟
کاربر مقابل از mehrdad.bs عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
می گم ENGIMA یعنی چی؟
کاربر مقابل از Orton-Legendkiller عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)