خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)
لیتا در سال 1999 و 2000 در کشتی کج با ایسا ریوس رابطه داشت و به عنوان منیجر باهاش به رینگ میومد.
در ادامه 2000 با برادران هاردی رابطه اش رو شروع کرد و بیشتر به عنوان یک همتیمی بود.
در سال 2001 و اواخرش با دین مالنکو کارش رو ادامه داد که سر همین قضیه مت به جون مالنکو افتاد.
در سال 2002 با مت هاردی رابطه عشقی خودش رو ادامه داد.
در سال 2004 کین با یه سری ترفند رابطه ای زورکی با لیتا ایجاد کرد و این رابطه تا سال 2005 ادامه داشت که در یه سری جریانات با ادج رابطه آغاز کرد و تا آخر سال 2006 که در wwe بود با ادج رابطه داشت.
یعد از بیرون آمدن از wwe یه سری مدل لباس شد و به کافه ها رفت و ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
من نمیدونم انجیما یعنی چی ولی تو که خودت نمیدونی چرا رو اسمت گذاشتی(ناراحت نشیا)
کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

سلام
دوستان کسی دیشب جم تی وی رو دید؟؟ میدونید اون رویال رامبلی که پخش کرد مال چه سالیه؟
کاربر مقابل از mehrdad.bs عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
اون رویال رامبل ماله ساله ۲۰۰۷ بود[hr]
دوستان یه سوال
این آرم ۳:۱۶ استون کلد چیه ؟ رکورده ؟
![]()
کاربر مقابل از The Legacy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

ENIGMA یعنی مرموز یا چیستاننوشته اصلی توسط Engima-Legendkiller
CHARISMATIC ENIGMA لقب جف هاردیه که همیشه جی آر هم ازش استفاده میکنه که به معنی شخصیه که به خاطر شخصیت مرموزش گیرایی و جذبه داره
کاربر مقابل از No More Words عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

كسي هست بتونه ليست مسابقات برگزار شده امسال رو کامل بگه؟[hr]
كسي هست بتونه ليست مسابقات برگزار شده امسال رو کامل بگه؟ 2009
کاربر مقابل از mehrdad.bs عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
نوشته اصلی توسط Arya_Cena
این لقبیه که در تُــرنمنت King Of The Ring به استون کـــُلد داده شد
کاربر مقابل از KANE عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

البته رابطه کوتاهش با شان و بوگی منو یادت رفتنوشته اصلی توسط armin13
کاربر مقابل از DatiS عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
کمربند ورلد تگ تیم دست کیاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاربر مقابل از erfan_mysterio عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
دست The Miz و John Morrison هستش .
کمربند تگ تیم هم دست کارلیتو و پریمو .
کاربر مقابل از Ð-i-R-Ť-Y عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
ببخشید اینقدر سوال می کنم
رسلمینیا ی 22 رو کی برد؟؟؟؟؟؟؟
کاربر مقابل از erfan_mysterio عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)