خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

ببخشید.یک سوال:
Bottom Line چیه ؟
کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
در کشتی کج به پخش خلاصه مسابقه هفتگی میگن.
در تیکی کلام های استارها و گذارشگرا معنی سرانجام و آخر کار رو میده.
کاربر مقابل از Ħ д † ε Ð عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

اقا ببخشید شاید این جا جای این سوال نباشه.
توی یه تاپیک دیدم که سایت رسمی wwe فروش مجلات کشتی کج در ایران ازاد کرد.
مشکل این جاست که نمیره توسایت.
اگه میشه یه کمکی به من بکنید چون میخوام مجله بخرم.
کاربر مقابل از hossein 2 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

دوستان من یک سوال داشتم مگه نه نتیجه و روال بازی ها از قبل تعیین شده پس مصدومیت هایی که به وجود میاد چگونه است ؟
کاربر مقابل از Man On Fire عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
بعضی از مصدومیت ها خوب قیر قابل پیشگیری هست چون هرچقدر هم که کشتی ورزشی کنترلی باشه بازم ممکن هست یکی یه مصدومیت ناگهانی واسش پیش بیاد ولی خوب بعضی از مصدومیت ها هم طبق استوری لاین ها هست یا مثلا میخوان طرف رو که ریتین میکنه شخصیتشو عوض کنن یا استوری لاین حکم میکنه که چند وقتی رو یکس نباشه و در برگشتش استوری لاین ادامه پیدا کنه و خیلی دلیل های دیگه که بخاطرش یک استار رو به دروغ و طبق استوریلاین مصدوم جلوه میدهند در حالی که مصدوم نیست.
کاربر مقابل از Shawn Michaels عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
راستی چرا بازی stone cold steve austin vs hbk در قدیم( سالشو نمیدونم ) با هم مسابقه دادن اما کسی برنده نشد 2 تاشون یه کمربند دستشون گرفتن بردن. جریان چیه؟![]()
کاربر مقابل از THE_HARDYS عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

خیلی ممنون از جوابتون.
کاربر مقابل از hossein 2 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

آقا منم درباره مجله سوال داشتم یکی نیست به ما بگه این مجله رو چجوری می تونیم تهیه کنیم ! ظاهرا پستهای توی تاپیک مخصوص مجله پاک کردند منم به اجبار اینجا گفتم
کاربر مقابل از Easy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
دوستان راجع به مجله های اورجینال آمریکا بهتون بگم خیلی سخت میتونید پیدا کنید یا اصلا نمیتونید پیدا کنید ولی این انجمن خودش یک مجله اختصاصی میزند که طبق قوانین کشور هم هست چیزی هم از مجله های اورجینال امریکا کم نداره اگه بخواید میتونید به رئیس سایت اقای هامون Dead Space پیام خصوصی بدید و تهیه کنید مجله رو.
کاربر مقابل از Shawn Michaels عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

کسی می دونه خسرو وزیری یا همون آیرن شیخ در چه سالی به هال آف فیم پیوست ؟
کاربر مقابل از Man On Fire عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)