خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

آقا کسی اگه داستان عوض شدن کمربند WWE توسط سینا رو اگه میدونه بگه
کاربر مقابل از Awesome عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

آيا مسابقات معمولي كه در هفتگي ها برگزار ميشه نتيجه اش از پيش تعين شده اس يا نه؟
(منظورم مسابقات غير از مين ايونت هاست)
چون يكي از دوستان تو يه تاپيكي گفته بود اگر استاري موفق بشه دو ماه بازيهاش رو ببره ميتونه استوري لاين خوب داشته باشه.
کاربر مقابل از The Last Outlaw عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
داستان خاصی نداره ، سینا بعد از اینکه جی بی ال رو در رسلمینیا 21 شکست داد شکل ظاهری این کمربند رو هم عوض کرد و تمام ابهت این کمربند رو با خاک یکسان کرد بعد هم چون تا نیویرز رولوشن 2006 کمربند دستش موند و کسی نتونست ازش بگیره دیگه همه به شکل این کمربند عادت کردند و تا امروز که همچنان این کمربند همون ظاهر رو داره ، البته دیگه آرم W که وسط این کمربند هست اسپینر نیست و نمی چرخهنوشته اصلی توسط shayan_cena_jeff_batista
این سوأل جواب قطعی ای نداره ، اما نظر شخصی خود من این هست که برای استار های تازه کار که وارد برند میشن نتایج پیش تعیین شده نیست و کمی به اونها فرصت درخشیدن میدن و اگه عملکرد خوبی رو داشته باشن بهشون توجه میشه و استوری لاینی رو براشون در نظر میگیرننوشته اصلی توسط Demon Of Destruction
کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
بعد از پی پی وی اکستریم رولز تا الان هورنی کجاست؟با حرفی هم که ریکی اورتیز دیروز زد به فینلی یکم تعجب کردم.کجاست(هورنسواگل)
کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
اخرين حضورش در 6 Man Tag Team Match راء بود كه در اون راء باتيستا رو هم مصدوم كردننوشته اصلی توسط jeff swanton
کاربر مقابل از Mr Heel عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
از کمپانی رفت؟
کاربر مقابل از AƦAƾH عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

نه بابا هنوز هستش ...
نرفته که ...
ولی نمیدونم کجاست...
کاربر مقابل از The Shadow عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
بنظر خودم چون استوري لاينه درست حسابي براش ندارن چند وقتي رو بهش اف دادن چون اگه با فينلي بود با برنامه اون جلو ميرفت.از وقتي هورني رفته راء ديگه نقشش كمرنگ شده نسبت به زماني كه با فينلي بود
کاربر مقابل از Mr Heel عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
اقا معین میشه بگید :
1.توی کدوم المیشن چمپر شاون مایکل میبره؟
2. کدوم رستلمنیا هستش که تریپل اچ دو تا کمربند توی دستشه ؟
کاربر مقابل از bret-hitman-hart عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)

اولین المیشن چمبر تاریخ تو سروایور سریس 2002 شان می بره .
فکر کنم رسلمنیا 17 بود که هانتر دو تا دستش بود .
کاربر مقابل از The Main Event عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: mahdy77 (07-10-2015)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)