خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

تو رو خدا یکی از جف هاردی خبر بده دلم براش تنگ شده

15 مارچ یعنی دوهفته دیگه دادگاه دومش است.
آخرین خبر ها نشون داده که مدارک بر علیه اش پیدا شده.
سينا و برت تا حالا با هم استوري لاين داشتن؟ در حالت پارنتر بودن و دشمن بودن؟؟
سينا و وينس چي؟؟

سینا و برت هارت هم دوره نبودن که با هم استوری لاین داشته باشن.نوشته اصلی توسط cena_rey
سینا و وینس هم استوری لاین انچنانی نداشتن !
ببخشيد اينو يادم رفت
دارك مچ جچوريه؟؟

سلام دوستان:
یه سوال...البته بیشتر شبیه یه خواهشه...
من دنبال یه سری ویدئو هایی میگردم که کشتی کج های قدیمی باشه...اون موقع که خیلی خشن تر از الان بوده...
یا لا اقل برند ای سی دبلیو قبل از اینکه خیلی نمایشی بشه...کسی میتونه کمکی کنه؟
ممنون...
اگه خيلي خشن ميخواي czw بگير اگر تو مايه هاي همين wrestling خودمون ميخواي هوم ويدئو هاي ecw رو بگير .
البته اگر به يكي از اين شاپ هايي كه تبليغشون بالاي سايت هست مراجعه كني و بگي چه جور dvd اي ميخواي بهتر ميتونن كمكت كنن

این رو تو همین تاپیک زیاد توضیح دادند ولی یه مختصری هم من بگم.خیلی ها فکر میکنند که دارک مچ مسابقه ای هست که استار ها در فضایی تاریک بازی میکنندنوشته اصلی توسط cena_rey
ولی نه !
دارک مچ مسابقاتی هست که اکثر اوقات در ابتدا یا انتهای شوء و پی پی وی ها انجام میگیره و مسابقه ای هست که بر روی ایر نمیره و کسی هم نمیتونه ببینه جزء حاضران یا تماشاگران اون شوء.

سلام میخواستم بدونم دومین رکورد توی رسل منیا بعد از آندر تیکر دست کیه![]()

رکورد در صورتی هست که کسی شکست نخورده باشه ولی همه یه شکستی تو راسلمنیا دارند اما فکر کنم هالک هوگان بعد اندر بیشترین برد رو داشته باشه البته مطمئن نیستم چون دوبار هم به راک و اولتیمت واریو تو راسلمنیا باختهنوشته اصلی توسط THEKINGOFKING
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)