خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

وقتی جف دبلیو دبلیو ای چمپ شد بلایای طبیعی بر سر ایشان هموار شد و مت اومد و مسئولیت این حوادث رو قبول کرد و گفت برای این این کارا رو انجام داده که توی هاردی بویز مردم جفو بیشتر از مت دوست داشتننوشته اصلی توسط webco
[hr]
یه سوال؟
معنی فیگور مت و جف چیه؟(فحشه علامته الکیه چیه؟)
اولين بار در سوروايور سيرس 2003 وقتي با مکمن بازي چال کردن داشت.نوشته اصلی توسط Triple B
کين اومد کمک مکمن و آندر تيکر رو چال کردن و گفتن که مرد.تا چند ماه هم گفتن مرده که برگشت.
نتيجه ي اين مرگ اين بود :
UnderTaker داراي لقب Dead Man يا مرد مرده هست.
بعد از تگ تيم شدن با کين اون به Red Devil يا شيطان سرخ تغيير شخصيت داد و بعد از اين که مرد و دوباره برگشت دوباره شد Dead Man.

با سلام یک سوال فنی دارم در کدوم مسابقه نه این مسابقه جدید با جان سینا باتیستا واز کدوم ناحیه صدمه شدید دید تاریخشو بگید وبعد از چه مدتی ودر چه تاریخی برگشت
منظورت مصدومیت چند وقت پیش باتیستا به دست رندی اورتن و تیمش هست؟

دوست من ببین اینطور که فهمدمو میگم مال سال 2009 حالا شما منظورتون کدومه ویک سوال دیگر خصومت باتیستا و جان سینا از کدوم بازی بوده وعلتش دقیقا چیه ممنونم اگه جواب بدهید
فكر ميكنم منظور شما مصدوميت سينا توسط باتي تو سامراسلم بوده كه از ناحيه ي گردن اسيب ديده بعد تو Survivor Series برگشت...نوشته اصلی توسط behnam56a
خصومت باتيستا و سينا هم در حقيقت تو يه مسابقه رخ داد بين Batista و CM Punk در يكي از راوهاي سال 2008 كه در همين مسابقه افرادي مثل Kane & JBL & John Cena دخالت كردن...از اونجايي شروع شد كه سينا اشتباهي باتيستا رو زد...ميخواست JBL رو بزنه جاخالي داد خورد به باتيستا.البته قبلا هم با هم درگيري داشتن اما بصورت استوريلاين نبوده...
اميدوارم توضيحاتم مورد استفاده قرار گرفته باشه...
ببین در 8 June در شوی راء پس از استیل کیجی که باتیستا با رندی داشت و رندی رو برد و قهرمان شده بود، رندی به همراه گروه لگیسی به باتیستا حمله میکنن و رندی با یه Punt Kick باتیستا رو مصدوم میکنه و باتیستا 4 ماه مصدوم میشه و کمربندش هفته ی بعد در شوی راء در یک مسابقه ی 4 نفره بین سینا-رندی-بیگ شو و ترایپل اچ برگزار میشه که رندی اون بازی رو میبره و قهرمان میشه.
باتیستا هم 14 سپتامبر برمیگرده و به اسمکران میره.
قضیه درگیری باتیستا و سینا: جرقه ی این درگیری به حمایت باتیستا از مکمن در مقابل برت هارت برمیگرده و در ادامه حمایت سینا از برت هارت.اما این درگیری بین باتیستا و سینا به جایی میرسه که باتیستا گله میکنه که چرا کمپانی اون رو به چهره ی اول تبدیل نکرده و سینا به فیس اول wwe تبدیل شده.باتیستا گفت ما هر دو باهم قهرمان شدیم(رسلمانیا 21) باهم به wwe وارد شدیم(2002) هر دو محبوب بودیم.ولی چرا تو به چهره ی اول تبدیل شدی و ادامه ی ماجرا . . .
قضیه ش این بود که تو رامبل 2009 جف هاردی و ادج سر کمربند اصلی کمپانی بازی داشتن(کمربند دست جف بوده)جف سوانتان بومب رو اجرا میکنه و میره برای پین ...1...2...وکی گررو زن ادج میاد و پای داور رو میکشه و مانع از این میشه که داور شماره ی 3 رو هم بشماره در همون زمان مت به داخل رینگ میاد(بازی نو دیکیو بوده) و یه صندلی به جف میده و خودش هم یه صندلی بر میداره و میخوان شیز اف تی ال سی رو اجرا کنن که جف صندلی رو میزاره زیر کله ی ادج و تاسرش رو بالا میاره مت با صندلی محکم میکوبونه تو سرش ادج هم بلند میشه و جف رو پین میکنه 1...2...3... و قهرمان جدید کمربند میشه.نوشته اصلی توسط webco
بعد از اون جف دیگه نتونست این کمربند رو بدست بیاره(مهمترین کمربند کمپانی) و سر همین با مت مشکل پیدا کرد و در استوریش هم پیروز شد
من هم یه سوال دارم هرکی جواب بده ممنونش می شم
سوال:ارزش wwe champion بیشتره یا whc![]()

برادر عزیز برعکس راهنمایی کردینوشته اصلی توسط j.c
در S.S 2003 تیکر از شخصیت RED DEVIL یا همون BAD ASS به DEAD MAN تغییر شخصیت داد
اونی که من پرسیدم عکس این قضیه است که فکر کنم تو سالهای 200-2001 اتفاق افتاد!!!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)