خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
خب دوستان در این تاپیک هر گونه سوال و یا اطلاعاتی درباره کشتی کج داشتید میتونید مطرح کنید
سوال درباره همه چی میتونه باشه و همه حق پرسش و پاسخ دارند
انشالله با کمک و تلاش هم اطلاعات همدیگر رو بالا ببریم
ویرایش توسط AƦAƾH : 08-16-2014 در ساعت 01:50 PM
15 کاربر مقابل از R . I . P عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (07-10-2012), Click4u (01-21-2013), El Niño (08-05-2012), Enliven (05-11-2012),Erfan_Cena(01-31-2013), Ghost OF Sparta (08-15-2012), JMJ (09-07-2012), MαмαđRezα (08-17-2014), SHAHIN (05-11-2012), SHAHIN_RKO (08-10-2013), Scofield (10-15-2012), amir.a (09-11-2012), darkener (08-22-2014), mahdy77 (07-10-2015)

دوستان سلام یک سوال فوری در کدام مسابقات مسابقه ماسک مچ که هرکی ماسک برداره انجام میشه توکدوم مسابقه ها هست که میتونم ببینم منتظر جوابم ممنونم

یک سوال فوری در کدام مسابقات مسابقه ماسک مچ که هرکی ماسک برداره انجام میشه توکدوم مسابقه ها هست که میتونم ببینم منتظر جوابم ممنونم

با سلام ، دوست عزیز من منظورتون رو اینطور متوجه شدم که سوال شما اینه : " در چه پی پر ویو هایی مسابقه برداشتن ماسک یا ماسک مچ انجام میشود "نوشته اصلی توسط behnam56a
اگر منظور شما اینه ، جوابتون :
در کمپانی Wwe این مسابقات در پی پر ویو و یا موقع معینی برگذار نمیشه ، بستگی به استوریلاین ها داره که چه موقع همچنین مسابقه ای بگذارند ، برای مثال تا حالا ری مــیـــســـتریو تا الان بار ها همچنین مسابقه ای رو انجام داده و یکبار د ر سال (اگر اشتباه نکنم) 2003 یا 2004 بود که این مسابقه رو باخت و مجبور شد ماسکش رو در بیاره.
لازم به ذکر هست که این مسابقات در کمپانی Wwe خیلی کم پیش میاد که انجام بشه.
در لیگ هایی همچون AAA که لیگ مکزیک هست ، بیشتر استاران دارای ماسک هستند و این نوع مسابقات نسبتا زیاد انجام میشود ، در این لیگ و یا میشه گفت در مکزیک ماسک برای استار ها و نگه داشتن اون افتخار دارد (یه همچین حالت هایی برای ماسک دارن)
در این لیگ ، میتونید سالی چند تا از این مسابقات رو شاهد باشید.
فعلا ...

سلام یعنی در wwe دیگه از سال 2003 انجام نشده تا حالا
[quote=H H H]
سال 1999 بود .نوشته اصلی توسط behnam56a
Kevin Nash and Scott Hall vs. Rey Mysterio, Jr. and Konnan
منبع : ویکی پدیا (انگلیسی)
عزیز اون بازی رو دیدم راک با 3 تا راک باتوم بازی رو میبره ولی استون کلد خداحافظی نمیکنهنوشته اصلی توسط OmidHBK
سلام دوستان.
لطفا از کمربندهای زیر یک عکس بذارید.ممنون.
ecw champion ( new
هر دو کمربند تگ تیم
womens champion
divas champion
intercontinental


سلام برادرا يه سوال استون كلد و راك چه جوري از wwe رفتن بيرون؟![]()
وا
استن كلد كه تا سال 2003 و اوايل 2004 فعاليت ميكرد و در سال 2009 هال آو فيم شد.
راك هم تا اوايل سال 2004 بود و بعد رفت ,
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)