از بچه های گل هر کی دانشجوی مهندسی و یا مهندس هست تو نظرسنجی شرکت کنه؟
![]()

از بچه های گل هر کی دانشجوی مهندسی و یا مهندس هست تو نظرسنجی شرکت کنه؟
![]()

مخلص هر چی مهندس یا دانشجوی مواد هم هستیم

عزيز دو بار مكانيك رو تو نظرسنجي گذاشتي.به جاي يكيش عمران رو بذار كه ما هم بتونيم راي بديم.

از بچه های عمران معذرت
اشتباه بجای عمران مکانیک 2بار تکرار شده

منم برق می خونم الکترونیک توی کاشان
منم دانشجو رشته کامپیوتر هستم(2 ترمم مشروط شدم)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)