:11::11: رفیقای سینا 17.4 درصد رو تشکیل میدن
یه درصد هم از بر و بچ باربد اینا بودن :11:
نمایش نسخه قابل چاپ
:11::11: رفیقای سینا 17.4 درصد رو تشکیل میدن
یه درصد هم از بر و بچ باربد اینا بودن :11:
ارمين فكر كنم قبلا اينارو پويان ( كيو ) گذاشته بود. فكر نكنم تغييري كرده باشه :4:
چرا اون موقع هلند 10 درصد بود الان 17 درصد.
سلام به همه بچه های انجمن ...! امیدوارم سالم و سرحال و قبراق باشین...دلم واسه همگیتون تنگ شده!
به زودی با پستهای طوفانی برمیگردیم!
تاپیک نو هم مبارک باشه...
بچه ها چند روزیه مرتضی نیست!:10: دلم برای پستهاش تنگ شده!!!!!!!:23::15: کسی نمی دونه کی برمی گرده؟؟!؟!؟
مرتضي GoDFaTheR رو ميگي؟
رفته مشهد.........
پس میبینم چقدر پست ها خلوته ها !!!
دیگه مرتضی نیست هی اسپم بزنه :11:
انجمن سوت و کوره
امروز Sms زد برگشته !
به به چاکر داش ابوالفضل گل
حاجی دیروز عکسای قدیمتو می دیدم خیلی یادت کردم داش
آره منظورم GodFather بود!!نقل قول:
نوشته اصلی توسط Hbk Loyal Fan
مرسی از دوستان که ما رو مطلع کردن!