مجيد جون لطفا از گذاشتن عكسهاي تكراري بپرهيزيد :4:
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=21363
:4:
====
متــاليكــا رو قبلــا رسول مــاريا :4: گذاشــته بود :24: :4: !نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Main Event
نمایش نسخه قابل چاپ
مجيد جون لطفا از گذاشتن عكسهاي تكراري بپرهيزيد :4:
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=21363
:4:
====
متــاليكــا رو قبلــا رسول مــاريا :4: گذاشــته بود :24: :4: !نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Main Event
عکس متالیکا جدید بود :24: ساری ابوت یور دمن لاک :4:
[size=medium]خوب جا داره بزرگترين عيد شيعه ها،عيد الله الاكبر،عيد تاجگذاري حضرت شاه ولايت،اسد الله الغالب،مظهر عجايب،حيدر كرار،امير المومنين امام علي-سلام الله عليه-رو به همه شيعه هاي عزيز دنيا مخصوصا همه ايراني ها مخصوصا سادات گرامي و مخصوصا همه بكس باحال اين فروم تبريك بگم.
ايشالا به حق خود مولا علي هر كي هر خواسته اي از خدا داره خدا به مباركي اين عيد بزرگ بهش بده.خدا رو شاكريم كه از بين 7 ميليارد انسان اين كره خاكي،به ما شيعه ها لطف كرد و روح و جان ما رو با عشق اميرالمومنين مولا علي و فرزندان مولا آميخته كرد.از خدا ميخوام لحظه به لحظه اين عشق رو تو دل شيعه ها بيشتر كنه تا ايشالا بتونيم تا حد امكان يك شيعه واقعي اميرالمومنين باشيم.مطمئنم همين عشق و حب اين بزرگواران دست ما رو تو اين دنيا و اون دنيا مگيره و كمكمون خواهد كرد.
اينم چند تا دو بيتي در مدح مولا علي:
علي روح النبي خير الانام است
گُلي روييده در بيت الحرام است
الا اي دشمنان چشمانتان كور
علي مرتضي اول امام است
---------
چون نامه جرم ما به هم پيچيدند
بردند و به ميزان عمل سنجيدند
بيش از همه كس گناه ما بود ولي
ما را به محبت علي بخشيدند
---------
ذرات فلك،دور علي مي گردند
در شادي و غم،دور علي مي گردند
حجاج ندانسته و يا دانسته
در طوف حرم،دور علي مي گردند
-----------
نه فقط بنده به ذات ازلي مينازد
راهي راه ولايت به ولي مينازد
گر بنازد به علي شيعه ندارد عجبي
عجب اينجاست خدا هم به علي مينازد
-----------
تمام آيه ي قرآن همين است
به قرآن حرف يزدان اينچنين است
به كوري دو چشم هر چه دشمن
فقط حيدر اميرالمومنين است
-----------
ذكر يا حيدر من،نغمه يا هوي من است
سنگ كفرم بزنيد،هان علي هوي من است
حيدر اللهي نيَم،من علي اللهي نيَم
چون علي نوري ز الله بوَد او هوي من است
--------------
اين بنده ناتوان مولا علي است
پيوند دل غريب من با علي است
من زنده به عشق مرتضايم زيرا
نبض ضربان قلب من يا علي است
-------------
*الحمد لله الذي جعلنا من المتمسكين بولاية اميرالمومنين علي بن ابي طالب و اولاده المعصومين عليهم السلام*
راستي يك سايت عالي در مورد امامت و ولايت و پاسخ به شبهات:[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
عيدتون مبارك...يا علي.
[/size]
چند روز پيش كه سري به آهنگهاي قديمي كامپيوترم زده بودم به آهنگ بيسار زبياي خاك از امير آرام برخورد كردم كه شعرش واقعا زيبا بود اين شعر وصف حال سرزمين ايران رو ميكنه كه خيلي زيباست:
[align=right]برخیز شتر بانان ٬ بربند کجاوه
کز چرخ عیا ن گشت ٬ همی رایت کاوه
از شاخه شجر برخاست ٬ آوای چکاوه
بس طولِ سفر ٬ حسرت من گشت علاوه
پرضربه شتابندد ٬ از رود سماوه
در دیده ی من بنگر دریاچه ی ساوه
ماییم که از خاک بر افلاک رساندیم
خاک عرب از شرق به اقصی گذراندیم
دریای شمالی را بر شرق نشاندیم
وز بحر جنوبی به فلک گرد فشاندیم
در چین و خُتن ولوله از هیبت ما بود
در مصر و عدن غلغله از شوکت ما بود
در اندلس و روم عیان قدرت ما بود
بر نافه و اشگیلیِ ِ در طاعت ما بود
برخیز شتر بانان ٬ بربند کجاوه
کز چرخ عیان گشت ٬ همی رایت کاوه
امروز ٬ گرفتار غم و محنت و رنجیم
درداغ فرح باخته اندر شش و پنجیم
با ناله و افسوس در این دیر سپنجیم
چون زلف عروسان همه در چین و شکنجیم
هم سوخته کاشانه و هم باخته گنجیم
ماییم که در سوگ و ترب قافیه سنجیم
جغدیم به ویرانه ٬ هزاریم به گلزار
افسوس که این مزرعه را آب گرفته
دهقان مصیبت زده را خواب گرفته
خون دل ما رنگ می ِ ناب گرفته
وز سوزش تب پیکرِ ِ من تاب گرفته
رخساره هنر گونه ی مهتاب گرفته
چشمان خرد پرده زِ خونآب گرفته
حروَت شده بی مایه و صحت شده بیمار
ابری شده بالا و گرفته است فضا را
وز دود و شرر تیره نمود است هوا را
آتش زده سکانِ ِ زمین را و سما را
سوزانده به چرخ اختر و در خاک گیاه را
ای واسطه ی رحمت ٬ حق بهر خدا را
زین خاک بگردان ره طوفان ِ بلا را
بشکافتگان سینه ی این ابر شرر بار
برخیز شتر بانان ٬ بربند کجاوه
کز چرخ عیان گشت ٬ همی رایت کاوه
همی رایت کاوه[/align]
اگر خواستيد بگيد آهنگش رو هم براتون بذارم.
فعلا...
سلام
دیگه دارم دیوانه میشم
الان یک ماهه برای ADSL از شرکت جدید ثبت نام کردم هنوز که هنوز هیچ انگار نه انگار که ما رفتیم اونجا ثبت نام کردیم و اینا گفتن 3 تا 7 روز
هفته پیش زنگ زدیم میگن فلان چیز رو نداشتیم فرستادیم دیگه تا آخر هفته وصل امروزم یک شنبه دیروز زنگ زدم میگم چی شد میگه ما فرستادیم تا دوشنبه یا سه شنبه صبر کنید
آدم نمیدونه بره به کی بگه
بابا به خدا رانژه شدن خط از طرف مخابرات 15 دقیقه هم وقت نمیبره اینا اینقدر مارو الاف خودشون میکنن
این تعطیلات هم ما رو بدتر عصبی کرده همه هم چهارشنبه پنج شنبه یا شنبه خوردن ماشاالله کل کشور هم تعطیل میشه هیچ که هیچ مایی که کار داریم باید اینطوری منتظر باشیم البته تعطیل هم نبود تا الان وصل نمیشد
کلا مخابرات تا یک ماه طولش نده اصلا مخابرات نیست
دوستان شرمنده از اینکه در فروم حضور ندارم امیدوارم تو این هفته دیگه از این دیال آپ راحت بشیم
خداحافظ
آقا هامون ما هم همین مشکلو داریم.هرهفته ADSL قطع.شرکت سبنتا گند زده رفته با این کارش.
هامون برای ADSL من شرکته 3 ماه طول داد تا وصل کنه اشتباه کردم قراردادو با شرکت قبلیه فصل کردم و 3 ماه ADSL نداشتم
یـــــــــــــــــــاهـــ ـــــــــــــو از گــــــــــــــیـــــــــ ـــــــــلـــــــــــــــ ــــــتــــــــــــــــــ ــر در اومــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــد . ( کاراگاه علوی :: ساسان کپی رایت )
اینم هزارمین پست بنده تو این انجمن.در این پست از زحمات مدیران عزیز سابق و کنونی انجمن تشکر میکنم و امیدوارم که اجمن بزرگ تر بشه و به روزهای اوج خودش برگرده.دست داش هامون درد نکنه.امیدوارم که دوباره مجلشو بیرون بده.
[align=center]
جف جرت بعد از 5 ماه
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
کپتن پرایس بعد از 5 سال
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[/align]