RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
جناب اقای apash هرکس با یه تیپی میاد مثلا باتیستا با شلوارک بیاد خنده دار نیست یا اندرتیکر با شرت(از نظر من) سینا هم با شلوارک میاد چه اشکالی داره تازه شما به نظر ایشون چه کاری داری بیا نظرتو بده و برو و گرنه من هم با این نظر اقای j.c که میگه هیچ کمربندی به تریپل ایچ و جف و اج و باتیستا نمیاد اتفاقا به اچ کمربند دبلیو دبلیو ای و به جف و باتی و ادج هم کمربند سنگین وزن خیلی میاد.
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
بنظر من کمربند wwe فقط به ":.:""رنـــدی اورتن "".:.:" میـــــــــ ـاد
RE: کمربند WWE بیشتر به کی میاد؟؟؟(با عکس)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Jeff-Cena
جناب اقای apash هرکس با یه یتیپ میاد مثلا باتیستا با شلوارک بیاد خنده دار نیست یا اندرتیکر با شرت(از نظر من) سینا هم با شلوارک میاد چه اشکالی داره تازه شما به نظر ایشون چه کاری داری بیا نظرتو بده و برو و گرنه من هم با این نظر اقای j.c که میگه هیچ کمربندی به تریپپل ایچ و جف و اج و باتیستا نمیاد اتفاقا به اچ کمربند دبلیو دبلیو ای و به جف و باتی و ادج هم کمربند سنگین وزن خیلی میاد.
نه اصلا خنده دار نيست چون اين سالار باتيستا اگه گوني هم تنش كنه باز از همه هم خوش استيل تر وخوش تيپ تر.تازه كمربند fit هيكل سالار.در ضمن شما هم كاري نداشته باش نظرتو بده وبرو.يا علي:17:[/u]