[-------------------------------------------------------------------------]
[-------------------------------------------------------------------------]
[-------------------------------------------------------------------------]
[-------------------------------------------------------------------------]
اسکات هال از بیمارستان مرخص شد !
+
سخنان همسر سابق وی !
با سلام .
همونطور که میدونید از خیلی وقت پیش ، اسکات هال دچار مشکلی شد و مجبور شد که در بیمارستان بستری بشه . او در خیلی از شوء ها خرابکاری کرد و در یک برنامه دچار حواس پرتی شد و هزیون میگفت و طبق شو پیش نرفت !
همسر وی در این باره به خبرنگار سایت رینگ ساید نیوز گفت : " او خیلی وقت بود که با بچه ها ملاقات نکرده بود ! از یک سال پیش !! اما او دیروز با آنها ملاقات کرد !! "
اسکات دو فرزند دارد ؛ یکی کسیدی 16 ساله . دیگری یک پسر 19 ساله به نام کودی ! همسر او ادامه داد : " اسکات با کودی نیز ملاقات نداشته .. حدودا 2 سال یا بیشتر ! فقط چند تا تماس تلفنی با هم داشتن .. !! "
وی اظهار داشت که پسر با اسکات هال رابطه برقرار نخواهد کرد تا زمانی که راه درتس را انتخاب کند و از پلیدی دور شود ! !
" اسکات اس ام اس میداد و زنگ میزد اما کودی محل نمیزاشت .. بچه ها قبول کردن که هیچ پدری ندارن و حتی زندگی اون ها عادی نیست !!! آخرین باری که خودم اسکات رو دیدم زمانی بود که دشاتم کسیدی رو میبردم بیمارستان تا از پدرش خداحافظی کنه .. صحنه وحشتناکی بود . او تمام مدت کوکائین میکشید و تمام پول خودشو صرف خرید مواد از دست داده بود ! "
" من سعی کردم قطع رابطه رو به صورت تمام و کمال انجام بدم . نه زنگی . نه اس ام اس . نه سلام . نه علیک .. هیچ !! زمانی که مست میکرد هر چی از دهنش در میومد پشت تلفن یا توی تکست ها ( اس ام اس ها ) میگفت !!
علاقه مندی ها (Bookmarks)