ســـــــــــــلام.
در این تایپیک هواداران و دوستان فوتبال اروپا به خصوص چهار لیگ معتبر جهان
" لیگ برتر انگلستان ، لالیگا اسپانیا ، سری آ ایتالیا ، بوندسلیگا آلمان "
به بحث و تبادل نظر و اخبار و ... میپردازند .

ســـــــــــــلام.
در این تایپیک هواداران و دوستان فوتبال اروپا به خصوص چهار لیگ معتبر جهان
" لیگ برتر انگلستان ، لالیگا اسپانیا ، سری آ ایتالیا ، بوندسلیگا آلمان "
به بحث و تبادل نظر و اخبار و ... میپردازند .
10 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (08-14-2011), El Niño (03-22-2012), J B L (08-14-2011), JMJ (08-23-2011), The Survivor (08-14-2011), amirnba (08-14-2011), r v d (08-23-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (08-14-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)

هفته اول لیگ برتر انگلستان ، تا این لحظه :
فولام 0-0 استون ویلا
لیورپول 1-1 ساندرلند
گل ها: لوئیس سوارز 12 (لیورپول) سباستین لارسن 57 (ساندرلند)
بلکبرن 1-2 وولوز
گل ها: مائورو فورمیکا 20 (بلکبرن) استفن فلچر 22، استفن وارد 47 (وولوز)
ویگان 1-1 نوریچ
گل ها: بن واتسون (پنالتی) 21 (نوریچ)، وسلی هولاهان 45 (نوریچ)
کوئینزر پارک رنجرز 0-4 بولتون
گل ها: گری کیهیل 45، دنی گابیدون 67 (گل به خودی)، ایوان کلاسنیچ 70، فابریس موآمبا
چلسی هم نیمه اول به استوک سیتی 0-0 کرده است .
( ویرایش : چلسی با همان نتیجه بدون گل در مقاب لاستوک سیتی رضایت داد )
منچستر هم امشب در اولین بازیش در خارج از خانه که بسیار دشوار است به مصاف وست برومويچ میره .
انشالله فصل رو با برد شیرین اغاز کنند
ویرایش توسط SASAN : 08-14-2011 در ساعت 05:31 PM
4 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. amirnba (08-14-2011), r v d (08-23-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)

بله بلخره یکی از بیگ 4 های جهان هفته اول رو با پیروزی اغاز کرد .
منچستر مدافع عنوان قهرمانی توانست در یک بازی سنگین در زمین تیم وست برومويچ با نتیجه 2-1 به برتری برسد !
گل های منچستر در این بازی وین رونی و اشلی یانگ به ثمر رساندند !
اغاز خوبی برای قهرمانی 20 تیم میشه باشه :x
4 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. amirnba (08-15-2011), r v d (08-23-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)
امشب هم که رئال و بارسا بازی دارن ورئال میبره
Real Madrid 5 - 0 Barcelona Coming Soon...!![]()
کاربر مقابل از ĜЁЙЗЯĂŁ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Survivor (08-14-2011)
I have loved you for a
Thousand yearsI'll love you for aThousand more

ترکیب دو تیم رئال و بارسا !!!
Real Madrid
4-2-3-1
Goalkeeper: Iker Casillas
Defence: Sergio Ramos
Defence: Pepe
Defence: Ricardo Carvalho
Defence: Marcelo
MidfielXabi Alonso
MidfielSami Khedira
MidfielAngel Di Maria
MidfielMesut Özil
MidfielCristiano Ronaldo
ForwarKarim Benzema
Coach: Jose Mourinho
---------
FC Barcelona
4-3-3
Goalkeeper: Victor Valdes
Defence: Gerard Piqué
Defence: Eric Abidal
Defence: Daniel Alves
Defence: Javier Mascherano
MidfielXavi Hernandez
MidfielSergio Busquets
MidfielAndrés Iniesta
ForwarPedro Rodriguez
ForwarLionel Messi
ForwarDavid Villa
Coach: Josep Guardiola
3 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. amirnba (08-15-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)
چه جالب . هر دو تیم دقیقا از سیستم و ترکیب فصل قبل استفاده کردند . الان برتری رئال به بارسا نیمکتش هست . بازیکنانی مثل والرون , کاکا , هیگائین , کالرون و کونترائو هر کدوم میتونند ستاره تیم باشند . مخصوصا کونرائو و کالرون که تو پیش فصل بد درخشیدند . باید دید چه میشود![]()
و البته .. به امید دیدن یک بازی جوانمردانه .
کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)
We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
FU**ING JEALOUS
بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,

کلا بارسا 2 تا موقعیت داشت تو نیمه اول
2 تاشم گل کرد .
نیمه دوم میزنیم .
کاربر مقابل از The Survivor عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: amirnba (08-15-2011)
چیزی نیمگم ولی طرفداران بارسا الان میخوان چی بگن ؟ 3 موقیعت گل و 2 گل . اصلا بارسا غیر از 3 حرکت فوتبال بازی کرد ؟ این بود اون بازی معروف و تیکی تاکا که کل دنیا رو جذب خودش کرده ؟ نیمه اول که تا دقیقه 30 کلا بارسا و مسی تو زمین نبودن و اگه والدز نبود 4 تا گل خورده بودید . بعد ویا یه دوه کشکی شون زد رفت تو گل . خیلی قشنگ زد اما گلش به گل اوزیل نمیرسید . بعد هم مسی گل زد و بازی تموم شد .
تو نیمه دوم هم فقط 5 دقیقه اول کامل دست بارسا بود . بقیه بازی فقط و فقط توی زمین بارسا بود . ( الا اون موقعیت پدرو ) بردید عا کنید که ویکتور والدز بیشتر از 15 بار دروازه تیموتون رو نجات داد . یه خطای پنالتی 100 درصد هم کرد که داور ندید . بین بازیکناتون فقط مسی اونم یه نموره مثل همیشه بود والدز هم که انگار قدرت فضایی گرفته بود . هم ژاوی , اینیستا , پیکه , آبیدال ( =)) ) و .. همه تر زده بودن . اونور کریس , مسوت , خدیرا , بنزما ( :x :x ) راموس , مارسلو و ... همه روی فرم بودن . این بازی نشون داد که سلطان الان دنیای فوتبال بدون شک رئال هست . دیگه دوران بارسا تموم شد .
این تیم رئال 2 اشکال داشت . یکی کنترائو که اولاش خیلی هول کرده بود و نمیتونست مثل هیمشه بازی کنه یکی هم کالخون که همش دنبال دعوا و درگیری بود . اینا با تیم هماهنگ شن رئال عالی میشه . در ضمن دمِ پپه گرم . تلافی اون اخراج رو دراوورد . فقط اونجایی که آبیدال زد تو سینش پپه هم زرتی رفت خابوند تو گوشش =))))))
در اخر هم به جواد خیابانی تبریک میگم . عنوان خـــــ.ـــایه مال ترین گزاشگر رو از مزدک گرفت و گزاشت تو تاقچه خونش![]()
فقط این تیکش : فضا خالیس , موقیعت عالیس =)))))
راستی ایستگاهی کریس رونالدو کجا ایستگاهی مسی کجا)
فدای همتون ...
5 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (03-22-2012), The Survivor (08-15-2011), amirnba (08-15-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (08-15-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-15-2011)
We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
FU**ING JEALOUS
بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,

بارسا کلا ترکیبشو عوض کرد !
دیشب چند تا چیز فهمیدم !
دفاع بارسا بدون پیکه و پویول پشــ..مکه !!!
جای خالی بوسکتس و ژاوی حس میشد .
درسته در نیمه دوم دقیقه 70 به بعد کمی به تیم اصلی بارسا نزدیک شد ، اما خوب بارسا کلا همیشه فصل رو با باخت و تساوی شروع میکنه .
الکسیس سانچز هر چقدر از بازی میگزشت بهتر میشد .
مسعود ازیل نسبت به فصل قبل پیشرفت کاملی در اسانیا داشته . بهترین خردی رئال هم کنترائو است واقعا از دید نبازیش در دفاع و گرفتن توپ ها لذت بردیم !
بازی برگشت بازی دیدین خواهد بود . فقط باید منتظر بشینیم ببینیم پویول میرسه یا خیر!
دیشب با یکی از رئال ها صحبت میکردیم ... بحث س راینب ود پویول و پیکه نیستن بارسا شانسی نداره . خودمم زیاد شانسی به بردش نمیدادم. چون خبر از دفاع بد بارسا بدون اینا داشتیم .
اما خوب واقعا یک نفر است در بارسا که میتونه به همه اینا پایان بده .. مسی !
خودم متنفرم ازش ، اما دیشب نشون داد هر لحظه یک کار میتونه برای بارسا بکنه .
ویرایش توسط SASAN : 08-15-2011 در ساعت 08:38 AM
2 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. amirnba (08-15-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-15-2011)

11 جام با پپ !!!
اولین جام فصل ... فعلا رئالی ها در حصرت بمونن
کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Wollek (08-18-2011)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)