ســـــــــــــلام.
در این تایپیک هواداران و دوستان فوتبال اروپا به خصوص چهار لیگ معتبر جهان
" لیگ برتر انگلستان ، لالیگا اسپانیا ، سری آ ایتالیا ، بوندسلیگا آلمان "
به بحث و تبادل نظر و اخبار و ... میپردازند .

ســـــــــــــلام.
در این تایپیک هواداران و دوستان فوتبال اروپا به خصوص چهار لیگ معتبر جهان
" لیگ برتر انگلستان ، لالیگا اسپانیا ، سری آ ایتالیا ، بوندسلیگا آلمان "
به بحث و تبادل نظر و اخبار و ... میپردازند .
10 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (08-14-2011), El Niño (03-22-2012), J B L (08-14-2011), JMJ (08-23-2011), The Survivor (08-14-2011), amirnba (08-14-2011), r v d (08-23-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (08-14-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-14-2011)

دلم میسوزه یه عده میان به خودشون دلخوشی میدن که دیگه امشب میبریم و قهرمانیام اما نمیدونن اگه دست و پای مسی رو هم ببندند باز گل میزنه به کاسیاس یک تبریک به طرفداران بارسا بخاطر قهرمانیون .
رئالی ها هم نا امید نباشند انشاالله 15 سال دیگه شاید یه جام بردند . از بازی دیشب بگیم که کلی بیخابی کشیدیم به عشق رنالدو و مسی که انصافا دو تاشون بهترین بودن رئال هم بیشتر بدنبال حاشیه بود تا بازی کردن وقتی گل اول رو خوردن خیلی زود جبران کردن ولی بابا به پیر پیغمبر این مسی آدم فضاییه اصلا مال این دنیا نیست با بند ببندیش بام گل میزنه شده کابوس واسه کاسیاس اواخر بازی هم که مارلو اخراج شد همه ریختن به هم فقط
یه نکته این وسط موند که چرا بین این همه آدم مورینیو رفت دستشو کرد تو دماغ یکی از اعضای کادر بارسلون
.
.

اصولا مورینیو دلش میخواد 10 هفته ای محروم بشه ،
بعدش برای یک مربی باید تعصف بخوره به خاطره این کار ...!
الگو بازیکنان چنین شخصی باشه ، اون تکل مارسلو اشکالی نداره فکر کنم !
کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Wollek (08-18-2011)

من موندم با اومدن فابرکاس اون میخواد چه پستی بازی کنه جای ژاوی و اینیستا که محفوظه میمونه پدرو که دیشب ترکوند فقط گل نزد این نوع بازیکنها آخرش به مشکل با باشگاه برمیخورن چون تو اون پست چیزی که تیم زیاد داره بازیکن آماده حالا موندیم عاقبت فابرگاس مثل کاکا نشه که وقتی اومد کلی هوادار داشت ولی حالا چی دقیقه 90 میاد تو زمین
(تو انجمن پشه هم پر نمیزنه دیشب رئالی ها بدجوری خورده تو زوق - ذوقشون شرمنده املاش رو نبلدم دیگه نای بلند شدن از خواب رو ندارن )
.
.
داداش خوزه انگشت کرد تو چشم طرف =))))) بعدش خیلی ریلکس روش رو کرد اونور و رفت =)))))) الکی نیست بهش میگن آقای خاص . انقدر با اعصاب این بارسایی ها بازی کرده که اونا به جای خوشحالی از برد از دست خوزه عصبی هستند![]()
![]()
) d به این میگن آقای خاص
![]()
) :x
برد هم به بارسایی ها تبریک میگم . بازیه زیبایی رو ازائه دادند![]()
![]()
دعوای آخر بازی به کل بازی می ارزید ... ببین چی گفتن اونجا که 2 بازیکن ساکت و بی حاشیه مثل اوزیل و گونزالو داشتن دعو میکردن![]()
ژاوی و ایکر هم که فیس تو فیس =)) کلا واس همین اتفاقات هست که من عاشق ال کلاسیکو هستم
)
)
ولی من قبل از بازی هم گفتم . خوزه میخواد ببره باید روی کاسیاس کار کنه . 3 تا گل خورد 2 تای اول رو دقیقا خوابید توپ رو چیپ انداختند . یعنی اگه تو 2 گل اول نمیخوابید توپ ازش رد نمیشد . واقعا آبرو برد![]()
![]()
4 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Survivor (08-18-2011), amirnba (08-18-2011), farzam_12 (08-23-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-23-2011)
We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
FU**ING JEALOUS
بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,
این یه عکس به کل بازی میارزه :::
=)))))))))))))))))))))))))))
6 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. The Phenom (08-29-2011), The Survivor (08-18-2011), amirnba (08-18-2011), r v d (08-23-2011), ĜЁЙЗЯĂŁ (08-23-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-23-2011)
We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
FU**ING JEALOUS
بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,

این عکس فقط مــ*شنگـ*ی ایشون رو نشون میده)
کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: The Wollek (08-18-2011)

1-دس خوش داش ساسان
2- این مورینیو وقتی اون کارو کرد خیلی ریلکس رفت عقب ولی طرف بارسلونی از خجالتش در اومد و یه هل اساسی بهش داد فقط مونده بود بخوابونه زیر چش مورینیو =))
اوزیل و مارسلو هم دیدن دیگه عرضه ی گرفتن مسی و دارو دستش رو ندارن شروع کردن دعوا پپی رو هم آورده بودن واسه قلم زنی فقط آدم درو میکرد تو زمین
حرکت مورینیو هم نشانه ی شخصیتش بود همین کارها رو میکنه فقط یه جام واسه رئال گرفته اونم چون حقش نبود رفت زیر ماشین
.
.

Manchester United 2:0 Tottenham
تا دقیقه 80 شیاطین خدایی میکنند :X
دنی ولبک و اندرسون گل هارو فعلا زدن !
2 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Sarkesh (08-22-2011)

گل سوم هم رونی زد تا از جمع مدعیان اقای گلی عقب نمونه !
2 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. r v d (08-23-2011), Ғ Д † Д Ł β (08-23-2011)

منچستریونایتد 8-2 آرسنال
همین نتیجه باید همه بترسن !!!!!!!!
کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)