the last outlaw
خیلی عالی بود.یه مدت انجمن داشت تعطیل میشد پویان تاپیک نتایج ماندی نایت راء رو میزد
SASAN
بدون شک دلسوز ترین کاربر توی سال 90 که من کامل توی انجمن عضو بودم ساسان بود و هست.
Arsalan
کسایی که منو میشناسن میدونن که من چقدر به ارسلان ارادت دارم.واسه روشنفکریش و تاپیک زدن بموقعش.
mamad
سلطان کاربرای عادی انجمن که الان طلایی شده ممد گل هست.من به شخصه اعلام میکنم به حضورممد توو انجمن افتخار میکنم
Arkham World
یه کاربر با اخلاق که همیشه سعی کرده توی تاپیکاش به کسی توهین نکنه.با اخلاق ترین کاربر انجمن از نظر من.
amir aghaei
ابولفضل کسیه که به من روحیه ی تاپیک دادن داد.اون خیلی بزرگه.شاید مهمترین دلیل تمام تاپیکام تشویق های مکرر و روحیه دادناشه.مخلصشیم.
olympic hero
حسین و تاپیکاش واسم مقدسن.چراکه خیلی کامل و بدون نقص هستن.حسین باعث شد که حس رقابت من گل کنه.البته ما انگشت کوچیکشم حساب نمیشیم.
big red machine
آرمان رو شاید خیلیا نمیشناسن اما من خوب میشناسمش.خیلی پسر بامرامیه.توی دوران بحرانی انجمن خیلی به هممون فشار اومد.
Babi
از نظر من بابک فعال ترین و پدیده ی انجمن هست.بابک خیلی با اخلاقه.اولین دوست من توی این انجمن بابک گله.بابک پاتو بردار نفس بکشیم.خیلی مخصلیم.
Ehsan Hero
خودم فقط در مورد خودم یه چیز میگم.خیلی سعی کردم فعال باشم.بهرحال شرمنده اگه کسیو توی این سال ناراحت کردم.
فعلا!
علاقه مندی ها (Bookmarks)