بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: ×[ تـ ـئـوری هـای احـتـمـالی بـرای بـازگـشـت CM Punk ! ]×

  1. Top | #1

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیأت مدیره
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33888
    نوشته ها
    4,518
    تشکر
    6,239
    تشکر شده 24,044 بار در 4,236 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    17
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1719 Thread(s)

    پیش فرض ×[ تـ ـئـوری هـای احـتـمـالی بـرای بـازگـشـت CM Punk ! ]×

    .: بـه نـام ایـزدمنان :.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    سی ام پانک یکی از بهترین کشتی گیران تاریخ بوده است که بسیاری از ما او را در یاد داریم . او تا سال های سال بسیار

    خوب بوده و فعالیت خوبی در Wwe کرد و در این تاپیک قصد داریم که تئوری های احتمالی در صورت برگشت او را در میان بگذاریم .

    همانطور که میدانید سی ام پانک بعد از پی پی وی رویال رامبل ، فعالیت خود را در Wwe کم تر کرد و بعد ها خبر هایی از جدایی

    او از Wwe به گوش می رسید ، و بعد ها این خبر به واقعیت پیوست و سی ام پانک دیگر در Wwe نیست ولی خوب می خواهیم

    اتفاقاتی که می تواند بعد از برگشت احتمالی او به Wwe روی دهد .


    1. Confrontation with Daniel Bryan !

    خوب همانطور که می دانید ، برایان در سال 2013 یک پوش گرفت و توانست خود را به حد بالایی برساند .

    ولی بعد از آن دنیل برایان با قهرمان آن دوره کمپانی درگیر شد و آن شخص کسی نبود جز جان سینا ، در آن موقع

    همین درگیری جان سینا را کمی از طرفداران دور کرد و در عین حال برایان را محبوب تر کرد ولی بعد از پیروزی اورتون

    در مانی دی بنگ و کش کردن کیف مانی دی بنگ در سامراسلم و نامردی ترپیل اچ در حق برایان و قهرمانی اورتون

    یک داستان جدید در Wwe ایجاد کرد . بعد از ان موقع برایان تقریبا میشه گفت با گروه اولویشن درگیر شد یعنی با

    اورتون و ترپیل اچ و همین طور خانواده مکمن . همین باعث شد تا محبوبان کمپانی از جمله دشیلد و اورتونو ترپیل اچ

    از چشم طرفداران بیفتند و بعد از گذشت چند وقت کریسچین نیز به خاطر درگیری کوتاهی با برایان از چشم افتاد .

    البته بعد ها بعد از بازگشت باتیستا همه انتظار داشتند که او به صورت فیص به کمپانی برگردد ولی در برگشت خود

    به Wwe زیاد به تشویق طرفداران مواجه نشد ، باتیستا بعد از پیروزی در رویال رامبل و درگیری با دلریو با اورتون

    درگیر شد و همین درگیری به نوعی به سود برایان شد و اورا دوباره محبوب تر از قبل کرد . خوب برگشت سی ام پانک

    به Wwe می تواند مانند بقیه ی کشتی گیران خوشایند نباشد و در طی درگیری با برایان ، سی ام پانک از چشم همه بیفتد ،

    به همین علت میشه گفت که برگشت سی ام پانک شاید زیاد خوب نباشد و ممکن است به خاطر دنیل برایان

    ، مانند بقیه ی کشتی گیران از چشم هوادارانش بیفتد .


    2. After returning to the Hill !

    یکی دیگر از اتفاقاتی که در صورت برگشت سی ام پانک میتونه رخ بده هیل بودن اون است ، تاریخ Wwe ثابت کرده

    کسی که فیص از کمپانی میره ، اکثرا هیل بر میگردن حالا با اینجا کاری نداریم ، خوب سی ام پانک چهره ای است

    که وقتی فیص است خوب نمی تواند کار کند چون به نوعی مترسه که با حرکاتش هیل بشه . این شخصیت

    در کسانی مانند بیگ شو و رندی اورتون و کریسچین است و البته میشه گفت برای همگان این گونه است .

    شاید Wwe تصمیم بگیره که یک پوش به سی ام پانک در بازگشت او به آن بده و البته شاید او را هیل کنه .

    اگر خوب کریر سی ام پانک نگاه کنیم متوجه میشیم در دورانی که او چهره ای هیل بود خیلی خیلی بهتر

    کار می کرد مثلا در سال 2011 و 2012 و 2013 او به چهره ای هیل بود ولی همانطور که دیدید و شایان ذکر

    است ، او توانست بیش از 400 روز کمربند قهرمانی Wwe را نزد خود نگه دارد و کسان بزرگی در این راه

    توانست شکست دهد و همچنین در سال های 2008 و 2009 او چهره ای هیل بود و درست است در استوری

    هایش با ری مستریو و آندرتیکر موفق نبود ولی خود را در مقابل ان ها و طرفداران ثابت کرد ، همچنین او در

    یک استوری اواخر 2008 و سال 2009 توانست در یک استوری با یکی از برترین های تاریخ یعنی جف هاردی

    موفق بیرون آید . پس شاید برای اینکه سی ام پانک دوباره بعد از برگشت به اوج برگردد دوباره چهره ای هیل

    شود ، البته هیل شدن او به نوعی به سود کمپانی نیز می شود و کمپانی می تواند یک تغییر اساسی در

    وضعیت حال حاضر Wwe ایجاد کند ، پس این تئوری نیز یکی از احتمالات برای بازگشت سی ام پانک است .


    3. Confrontation with Evolution !

    خوب در این تئوری برعکس تئوری های قبل ، شاید در صورت برگشت او ، همچنان چهره ای فیص داشته باشد .

    ولی مانند برایان در اواسط سال 2013 ، تحت فشار خانواده مکمن و گروه اولویشن باشد ، خوب برای سی ام پانک

    شاید این اتفاق بیفتد و دقیقا در وضعیت برایان قرار گیرد . در این صورت میشه گفت که ما شاهد یک استوری دیگر

    خواهیم بود و ممکن است که سی ام پانک در کنار برایان قرار گیرد و در مقابل خانواده مکمن و اولویشن قرار گیرد .

    اگر این اتفاق روی دهد ، پانک همچنان ممکن است چهره ای فیص باشد و البته محوبیت آن نزد طرفداران بیشتر شده

    و ممکن است حتی با برایان صاحب چمپ شوند و حالا می گفتیم درگیری او با اولویشن در اوایل شاید به نفع او نباشد

    و باعث شود که مانند برایان از پوش گرفتن بیفتد ولی بعد ها می تواند با دریافت پوش خود را بالا بکشد ، سی ام پانک

    می تواند با این وضعیت کریر خود را بهتر کند ، سی ام پانک به طوری پتانسیل قهرمانی را دارد ولی خوب اگر با این گروه

    یعنی گروه اولویشن درگیر شود ، ممکن است به زودیِ زودی ها نتواند پتانسیل خود را به جنبشی تبدیل کند ولی به قولی

    دیر یا زود خواهد داشت ولی سوخت و سوز نخواهد داشت و او شاید در همین درگیری در آخر موفق شود و فیص بماند .


    4. Weakening of CM Punk !

    یکی دیگر از تئوری های احتمالی در صورت برگشت او که از همه ی تئوری های قبل کم تر احتمال دارد این است که او شاید

    بعد از برگشت به Wwe خوب کار نکند و مانند قبل نباشد و همین دلیل ممکن است که او با کشتی گیرانی در سطح پایین

    درگیر شود ، پیامد این تئوری نیز این است که دیگر مثل قدیم طرفدار نخواهد داشت و البته یک دفعه شروع نخواهد کرد به

    درگیری با کشتی گیران سطح پایین ، شاید در طی چند مسابقه با قدرتمندان حال حاضر کمپانی ، دچار شکست های

    پــِـی در پــِـی بشه و همین امر باعث بشه که کمپانی دیگر مثل قدیم به او ارزش قائل نشوند و او ضعیت تر شود و تعداد

    طرفدارانش نیز کاهش یابد ، این مسئله اولین بار نیست که اتفاق میفتد و چند باری در تاریخ این اتفاق روی داده است

    که شاید سی ام پانک نیز جز این تعداد افراد شود . در صورتی که این اتفاق برای سی ام پانک بیفتد برای مثال شاید او

    با افرادی مثل کین و بیگ شو و ... درگیر شود که واقعا در سطح سی ام پانک نیستند ، دقیقا از این اتفاق برای کین نیز

    افتاده است که بعد از برگشت خیلی ضعیف عمل کرد و در مقابل افرادی مثل بری وایت شکست های پی در پی داشت .


    ×××××

    نظر شما چیست ؟

    احتمال وقوع کدام تئوری بیشتر است ؟


    با تشکر از توجه شما !

    نـــــویــســنـده : B A T M A N
    12 کاربر مقابل از Вαңгαмi عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. "G0ldberG" (05-01-2014), Amirreza141 (05-01-2014), Dash.Ali (05-01-2014), Dash.Hossein (05-01-2014), Hamid (05-01-2014), Hunter Man (05-02-2014), Keyvan (05-02-2014), Naser (05-01-2014), Warrior (05-01-2014), jessi (05-03-2014), mulove (05-01-2014), ☂ ALONE ☂ (05-01-2014)
    امضای ایشان







  2. Top | #2

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    May 2014
    شماره عضویت
    40540
    نوشته ها
    12
    تشکر
    1
    تشکر شده 17 بار در 12 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    تو اين مورد ( بازگشت پانك ) مطمئنم كه بسيار عالي برميگرده ،

    نه مثل باتيستا يا امثال كسايي مثل اون ، بلكه كاملا پر طرفدار ( حتي در حالت هيل ) برميگرده ،

    چرا ؟

    چون يه هنجار شكنه ...
    کاربر مقابل از Atlantic_Pejman عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Naser (05-01-2014)

  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    شماره عضویت
    39710
    سن
    29
    نوشته ها
    497
    تشکر
    870
    تشکر شده 945 بار در 412 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    131 Thread(s)

    پیش فرض

    همین باعث شد تا محبوبان کمپانی از جمله دشیلد و اورتونو ترپیل اچ

    از چشم طرفداران بیفتند و بعد از گذشت چند وقت کریسچین نیز به خاطر درگیری کوتاهی با برایان از چشم افتاد .
    از چشم افتادن منظورت هیل شدن هست دیگه؟!

    باتیستا بعد از پیروزی در رویال رامبل و درگیری با دلریو با اورتون

    درگیر شد و همین درگیری به نوعی به سود برایان شد و اورا دوباره محبوب تر از قبل کرد .
    این دیگه چه جور استدلال و نتیجه گیریه؟!از اول بیشتر تماشاچیا برایانو می خواستند و بردن باتیستا فقط باعث شد در طرفداریشون از برایان مصمم تر شند .
    خوب برگشت سی ام پانک

    به Wwe می تواند مانند بقیه ی کشتی گیران خوشایند نباشد و در طی درگیری با برایان ، سی ام پانک از چشم همه بیفتد ،

    به همین علت میشه گفت که برگشت سی ام پانک شاید زیاد خوب نباشد و ممکن است به خاطر دنیل برایان

    ، مانند بقیه ی کشتی گیران از چشم هوادارانش بیفتد .
    باز هم یه استدلال بد دیگه.برایان باعث نمیشه طرفدارا از طرف مقابلش بدشون بیاد اگه حریف حریف خوب باشه طرفدارا تشویق می کنند منظور شما باید از "از چشم افتادن" هیل شدن باشه احتمالا(به غیر از مورد باتیستا) که من هم مشکلی توی مقابل هم قرار گرفتن دو تا فیس برایان و سی ام پانک ندارم این دو در 2 مسابقه ی قبلی که در سال 2012 در پی پر ویو ها با هم داشتند تونستند 2 مسابقه بالای 4 استار رو نمایش بدند و اگه توجه کنید کل سالن میگفتند. CM Punk Daniel Bryan پس لزومی نداره درگیری دو تا فیس محبوبیت اون یکی رو کم کنه.
    به نظر برگشت پانک و فیودش با برایان سر اینکه چه کسی Best in the world هست میتونه فیود جالبی باشه چون تا یه مدتی تو ROH لقب برایان best in the world بوده.خلاصه اینکه من این استوری رو ترجیح میدم.
    ولی همه چی به این بستگی داره به این که پانک در نظر داشته باشه برگرده یا نه !(که به چیزای خیلی خیلی زیادی بستگی داره)
    ، خوب سی ام پانک چهره ای است

    که وقتی فیص است خوب نمی تواند کار کند چون به نوعی مترسه که با حرکاتش هیل بشه . این شخصیت

    در کسانی مانند بیگ شو و رندی اورتون و کریسچین است و البته میشه گفت برای همگان این گونه است .
    این اصلا حرف درستی نیست.پانک مث سینا نیست که کلا شخصیت یه آدم خیلی پاک و بدون هیچ اشتباهیو داره و در حال از بین بردن بدی هاست
    سی ام پانک شخصیت کاملا متفاوتی داره (که کمپانی میتونست خیلی بیشتر و بهتر روش مانور بده ولی هم پانک رو و هم طرفدارا رو ناامید کرد) اگه حرکتی انجام بده که از نظر خیلیا درست نباشه جزو کاراکترشه و دلیل بر این نیست که بترسه که هیل شه.اگه پانک می خواست هیل شه دلیلش این بود که الان 6 7 ساله شخص 1 فیس کمپانی سینا است واسه همین به چشم نمیای و تصمیم گرفت اینجوری شخص 1 هیل باشه فک می کنید واسه چی ادج زمانی که wwe درفتی بود و ecw و smackdown و raw جدا بود تصمیم گرفت بره اسمک دان؟چون می خواست از زیر سایه ی سینا بیاد بیرون و نفر اول smackdown باشه ولی متاسفانه بوکینگ و تایمینگ بد wwe سی ام پانکو یکی دو هفته قبل از بیرون اومدن ویدیوش هیلل کردند اونم به خاطر راک و سینا!که در ادامه هم به کریر رایبک اسیب رسید و هم به کریر پانک همه ی اینا هم به خاطر اینکه سینا و راک می خواستند واسه twice in life time مبارزه کنند.
    تئوری 4 تون هم که همون طور که خودتون اشاره کردید احتمالش صفره چون مطمئن باشید در صورت امکان برگشت پانک یکی از شرط های اون برگشتن با شخصیتی قوی است.
    ممنون بابت مقاله
    ویرایش توسط Persian Dragon : 05-01-2014 در ساعت 02:02 PM
    2 کاربر مقابل از Persian Dragon عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Dash.Hossein (05-02-2014), Naser (05-01-2014)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  4. Top | #4

    عنوان کاربر
    Junior Member
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    شماره عضویت
    37710
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 7 بار در 2 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام خسته نباشید در بالا نوشتید که اگر cm punk بازگردد با افرادی مانند کین و بیگشو در گیر شود و گفته اید کین و بیگشو در حد او نیستند که حرفتان بی احترامی به این استار ها است cm punk از سال 2007 در wwe است وای کین و بیگ شو از1995 در کمپانی هستن و کریری بسیار درخشان دارند که cm punk در حد اونا نیست

  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37002
    نوشته ها
    215
    تشکر
    140
    تشکر شده 214 بار در 130 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    65 Thread(s)

    پیش فرض

    با تشکر به خاطر وقتی که برای نوشتن این مقاله گذاشتید ولی به نظرم استدلالهاتون درست و بجا نیست ولی در کل دوست دارم اگه سی ام پانک تونست دوباره به wwe برگرده شخصیتش هیل نترس و تا حدودی قدرتمند باشه . و اما شما دوست عزیز poirot کمپانی نمیتونست و نباید مسابقه به اون مهمی اونم دو تا از بهترین استارهای تاریخ و شماره یک و دو پر طرفدارترین رستلرها رو یعنی 1: جان سینا و 2: راک رو فدای رستلرهای در دجه بعدی کنه . سی ام پانک رستلر خوبیه و رایبک هم کشتی گیر قدرتمندیه ولی هر چی باشه جان سینا و راک از همه نظر در درجه بالاتری قرار دارند .
    امضای ایشان
    The Champ Is Here

  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    شماره عضویت
    37495
    نوشته ها
    2,138
    تشکر
    17,545
    تشکر شده 13,767 بار در 1,984 ارسال
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1715 Thread(s)

    پیش فرض

    خنده داره یکی میاد میگه جان سینا از مستر میکروفون و آقای کاریزمای کشتی کج ، با اون رینگ اسکیلز(پانک منظورمه) بالاتره
    بعد سینا که داره صحبت میکنه ادم خنده ش میگیره و توی رینگ هم همه ی حرکاتش تکراری و قابل پیش بینی هستش و یک درصد کاریزمای ذاتیش به پانک نمیرسه واقعا قابل قیاس نیستن.
    ویرایش توسط Naser : 05-02-2014 در ساعت 09:45 AM
    امضای ایشان


    Rush




  7. Top | #7

     کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره  کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره کاربر پنج ستاره

    عنوان کاربر
    عضو هیأت مدیره
    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    شماره عضویت
    33888
    نوشته ها
    4,518
    تشکر
    6,239
    تشکر شده 24,044 بار در 4,236 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    17
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1719 Thread(s)

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط homer نمایش پست ها
    سلام خسته نباشید در بالا نوشتید که اگر cm punk بازگردد با افرادی مانند کین و بیگشو در گیر شود و گفته اید کین و بیگشو در حد او نیستند که حرفتان بی احترامی به این استار ها است cm punk از سال 2007 در wwe است وای کین و بیگ شو از1995 در کمپانی هستن و کریری بسیار درخشان دارند که cm punk در حد اونا نیست
    دادا نمیدونم چرا این موضوع تو انجمن رواج پیدا کرده ، دوستان چرا شما تو زمان قدیم می ایستید من حرفام از رو احساس نیست از رو منطقه کسی که به سزارو شکست میخوره در حد پانک هست و یا کسی که به کسی مثل بری وایت یا برایان شکست میخوره در حد پانک هست .
    امضای ایشان







اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. |اخبــــار| » واکـ ـنـش طرفداران Undertaker بـ ـه سـخنان Cm Punk «
    توسط Вαңгαмi در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 04-12-2014, 01:53 PM
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: 04-12-2014, 01:07 AM
  3. |اخبــــار| × مصاحبه Sonnen برای CM Punk | نــاک اوت جدید TNA | و ... ×
    توسط Tyler Black در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-13-2014, 03:51 PM
  4. |مقـــاله| .::[ 5 مسابقه ی برتر Cm Punk در Wwe ] ::.
    توسط The Enforcer در انجمن مقالات
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 02-11-2014, 06:10 AM
  5. |اخبــــار| » فــوری : CM Punk بازنشسته می شود ! «
    توسط Scofield در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: 12-08-2013, 06:20 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد