.: بـه نـام ایـزدمنان :.
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
سی ام پانک یکی از بهترین کشتی گیران تاریخ بوده است که بسیاری از ما او را در یاد داریم . او تا سال های سال بسیار
خوب بوده و فعالیت خوبی در Wwe کرد و در این تاپیک قصد داریم که تئوری های احتمالی در صورت برگشت او را در میان بگذاریم .
همانطور که میدانید سی ام پانک بعد از پی پی وی رویال رامبل ، فعالیت خود را در Wwe کم تر کرد و بعد ها خبر هایی از جدایی
او از Wwe به گوش می رسید ، و بعد ها این خبر به واقعیت پیوست و سی ام پانک دیگر در Wwe نیست ولی خوب می خواهیم
اتفاقاتی که می تواند بعد از برگشت احتمالی او به Wwe روی دهد .
1. Confrontation with Daniel Bryan !
خوب همانطور که می دانید ، برایان در سال 2013 یک پوش گرفت و توانست خود را به حد بالایی برساند .
ولی بعد از آن دنیل برایان با قهرمان آن دوره کمپانی درگیر شد و آن شخص کسی نبود جز جان سینا ، در آن موقع
همین درگیری جان سینا را کمی از طرفداران دور کرد و در عین حال برایان را محبوب تر کرد ولی بعد از پیروزی اورتون
در مانی دی بنگ و کش کردن کیف مانی دی بنگ در سامراسلم و نامردی ترپیل اچ در حق برایان و قهرمانی اورتون
یک داستان جدید در Wwe ایجاد کرد . بعد از ان موقع برایان تقریبا میشه گفت با گروه اولویشن درگیر شد یعنی با
اورتون و ترپیل اچ و همین طور خانواده مکمن . همین باعث شد تا محبوبان کمپانی از جمله دشیلد و اورتونو ترپیل اچ
از چشم طرفداران بیفتند و بعد از گذشت چند وقت کریسچین نیز به خاطر درگیری کوتاهی با برایان از چشم افتاد .
البته بعد ها بعد از بازگشت باتیستا همه انتظار داشتند که او به صورت فیص به کمپانی برگردد ولی در برگشت خود
به Wwe زیاد به تشویق طرفداران مواجه نشد ، باتیستا بعد از پیروزی در رویال رامبل و درگیری با دلریو با اورتون
درگیر شد و همین درگیری به نوعی به سود برایان شد و اورا دوباره محبوب تر از قبل کرد . خوب برگشت سی ام پانک
به Wwe می تواند مانند بقیه ی کشتی گیران خوشایند نباشد و در طی درگیری با برایان ، سی ام پانک از چشم همه بیفتد ،
به همین علت میشه گفت که برگشت سی ام پانک شاید زیاد خوب نباشد و ممکن است به خاطر دنیل برایان
، مانند بقیه ی کشتی گیران از چشم هوادارانش بیفتد .
2. After returning to the Hill !
یکی دیگر از اتفاقاتی که در صورت برگشت سی ام پانک میتونه رخ بده هیل بودن اون است ، تاریخ Wwe ثابت کرده
کسی که فیص از کمپانی میره ، اکثرا هیل بر میگردن حالا با اینجا کاری نداریم ، خوب سی ام پانک چهره ای است
که وقتی فیص است خوب نمی تواند کار کند چون به نوعی مترسه که با حرکاتش هیل بشه . این شخصیت
در کسانی مانند بیگ شو و رندی اورتون و کریسچین است و البته میشه گفت برای همگان این گونه است .
شاید Wwe تصمیم بگیره که یک پوش به سی ام پانک در بازگشت او به آن بده و البته شاید او را هیل کنه .
اگر خوب کریر سی ام پانک نگاه کنیم متوجه میشیم در دورانی که او چهره ای هیل بود خیلی خیلی بهتر
کار می کرد مثلا در سال 2011 و 2012 و 2013 او به چهره ای هیل بود ولی همانطور که دیدید و شایان ذکر
است ، او توانست بیش از 400 روز کمربند قهرمانی Wwe را نزد خود نگه دارد و کسان بزرگی در این راه
توانست شکست دهد و همچنین در سال های 2008 و 2009 او چهره ای هیل بود و درست است در استوری
هایش با ری مستریو و آندرتیکر موفق نبود ولی خود را در مقابل ان ها و طرفداران ثابت کرد ، همچنین او در
یک استوری اواخر 2008 و سال 2009 توانست در یک استوری با یکی از برترین های تاریخ یعنی جف هاردی
موفق بیرون آید . پس شاید برای اینکه سی ام پانک دوباره بعد از برگشت به اوج برگردد دوباره چهره ای هیل
شود ، البته هیل شدن او به نوعی به سود کمپانی نیز می شود و کمپانی می تواند یک تغییر اساسی در
وضعیت حال حاضر Wwe ایجاد کند ، پس این تئوری نیز یکی از احتمالات برای بازگشت سی ام پانک است .
3. Confrontation with Evolution !
خوب در این تئوری برعکس تئوری های قبل ، شاید در صورت برگشت او ، همچنان چهره ای فیص داشته باشد .
ولی مانند برایان در اواسط سال 2013 ، تحت فشار خانواده مکمن و گروه اولویشن باشد ، خوب برای سی ام پانک
شاید این اتفاق بیفتد و دقیقا در وضعیت برایان قرار گیرد . در این صورت میشه گفت که ما شاهد یک استوری دیگر
خواهیم بود و ممکن است که سی ام پانک در کنار برایان قرار گیرد و در مقابل خانواده مکمن و اولویشن قرار گیرد .
اگر این اتفاق روی دهد ، پانک همچنان ممکن است چهره ای فیص باشد و البته محوبیت آن نزد طرفداران بیشتر شده
و ممکن است حتی با برایان صاحب چمپ شوند و حالا می گفتیم درگیری او با اولویشن در اوایل شاید به نفع او نباشد
و باعث شود که مانند برایان از پوش گرفتن بیفتد ولی بعد ها می تواند با دریافت پوش خود را بالا بکشد ، سی ام پانک
می تواند با این وضعیت کریر خود را بهتر کند ، سی ام پانک به طوری پتانسیل قهرمانی را دارد ولی خوب اگر با این گروه
یعنی گروه اولویشن درگیر شود ، ممکن است به زودیِ زودی ها نتواند پتانسیل خود را به جنبشی تبدیل کند ولی به قولی
دیر یا زود خواهد داشت ولی سوخت و سوز نخواهد داشت و او شاید در همین درگیری در آخر موفق شود و فیص بماند .
4. Weakening of CM Punk !
یکی دیگر از تئوری های احتمالی در صورت برگشت او که از همه ی تئوری های قبل کم تر احتمال دارد این است که او شاید
بعد از برگشت به Wwe خوب کار نکند و مانند قبل نباشد و همین دلیل ممکن است که او با کشتی گیرانی در سطح پایین
درگیر شود ، پیامد این تئوری نیز این است که دیگر مثل قدیم طرفدار نخواهد داشت و البته یک دفعه شروع نخواهد کرد به
درگیری با کشتی گیران سطح پایین ، شاید در طی چند مسابقه با قدرتمندان حال حاضر کمپانی ، دچار شکست های
پــِـی در پــِـی بشه و همین امر باعث بشه که کمپانی دیگر مثل قدیم به او ارزش قائل نشوند و او ضعیت تر شود و تعداد
طرفدارانش نیز کاهش یابد ، این مسئله اولین بار نیست که اتفاق میفتد و چند باری در تاریخ این اتفاق روی داده است
که شاید سی ام پانک نیز جز این تعداد افراد شود . در صورتی که این اتفاق برای سی ام پانک بیفتد برای مثال شاید او
با افرادی مثل کین و بیگ شو و ... درگیر شود که واقعا در سطح سی ام پانک نیستند ، دقیقا از این اتفاق برای کین نیز
افتاده است که بعد از برگشت خیلی ضعیف عمل کرد و در مقابل افرادی مثل بری وایت شکست های پی در پی داشت .
×××××
نظر شما چیست ؟
احتمال وقوع کدام تئوری بیشتر است ؟
با تشکر از توجه شما !
علاقه مندی ها (Bookmarks)