احتـمال دخالـت تریـپل اچ در میــن ایــونـت جاجـمنـت دی
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
طی خبر هایی که از گوشه و کنار گفته می شود احتمال داده می شود تریپل اچ بعد از پی پی وی جاجمنت دی به مسابقات و میادین برگردد و قسمت مهم خبر آن است که تریپل اچ در بازی ارتن و باتیستا دخالت می کند و مانع از پیروزی کمربند باتیستا می شود چون از دست دادن کمربندش در بکلش تقصیر باتیستا بوده و این استوری لاین بین این سه شاید ادامه داشته باشد
RE: احتـمال دخالـت تریـپل اچ در میــن ایــونـت جاجـمنـت دی
امیدوارم بیاد و با پتک این دو تا جوجو رو له کنه !
اصلا معلوم بود مصدومیت تریپل اچ واقعی نیست اصلا پای رندی به سر تریپل اچ نخورد !
Triple-H Will Destroy Batista & Randy Orton Soon
RE: احتـمال دخالـت تریـپل اچ در میــن ایــونـت جاجـمنـت دی
ای کاش تریپل اچ تا قبل سامراسلم نیاد تاروی این باتیستایی ها کم شه
RE: احتـمال دخالـت تریـپل اچ در میــن ایــونـت جاجـمنـت دی
نقل قول:
Triple-H Will Destroyes Batista & Randy Orton Soon
Triple H Will Destroy دیگه s نمیخواد تهش :4:
نقل قول:
ای کاش تریپل اچ تا قبل سامراسلم نیاد تاروی این باتیستایی ها کم شه
چه ربطی به روی باتیستایی ها داره.
شما کل کشتی رو به کل کل گرفتی مثل اینکه.
با بازگشت تریپل اچ وضع از اینی که هست خیلی بهتر میشه.
مرسی معین جان خیلی خوش حال شدم چون حداقل هانتر داره برمیگرده.
RE: احتـمال دخالـت تریـپل اچ در میــن ایــونـت جاجـمنـت دی
امیدوارم با بازگشت تریپل اچ ، شان مایکلز هم برگرده تا WWE از این وضعیت مسخره بیرون بیاد
RE: احتـمال دخالـت تریـپل اچ در میــن ایــونـت جاجـمنـت دی
تریپله اچ یکم از مسابقات دور بمونه بهتره :4: .
RE: احتـمال دخالـت تریـپل اچ در میــن ایــونـت جاجـمنـت دی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط ANDY2007
باتیستا چکار کرده تریپل اچ رو معلوم نیست که اینقدر طرفداراش میسوزن
باعث شد هانتر تایتلش رو از دست بده :4:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
تریپله اچ یکم از مسابقات دور بمونه بهتره :4: .
چرا ؟! :15:
RE: احتـمال دخالـت تریـپل اچ در میــن ایــونـت جاجـمنـت دی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Stephanie McMahon
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ð-i-R-Ť-Y
تریپله اچ یکم از مسابقات دور بمونه بهتره :4: .
چرا ؟! :15:
به نقل از آرمان: برای بقای لگسی بهتره :4:
RE: احتـمال دخالـت تریـپل اچ در میــن ایــونـت جاجـمنـت دی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Shayan_TripleH
اصلا معلوم بود مصدومیت تریپل اچ واقعی نیست اصلا پای رندی به سر تریپل اچ [size=large]نخورد ![/size]
نخورد!!!
شما اگه بازی رو کامل دیده باشی و بعدش صحنه ی اهسته رو 2-3 بار پخش میکنه میبینی که بد هم خورد.:33::33::33:
:34::34::34:
RE: احتـمال دخالـت تریـپل اچ در میــن ایــونـت جاجـمنـت دی
به نظر من تریپل دیرتر بیاد بهتره ولی استوری لاین بین این سه تا باحاله. ممنون